This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📢وضعیت جمعیت میلیون راهپیمایی امروز تو اکباتان تهران.
از اون ۳۵ میلیونی که اعلام کردید اومدن بیرون، یعنی ۱۰ هزارتاش به اکباتان نمیرسه ؟!
🆔Iran_news_ajancy
از اون ۳۵ میلیونی که اعلام کردید اومدن بیرون، یعنی ۱۰ هزارتاش به اکباتان نمیرسه ؟!
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ارسالی
دعوت به مراسم چهلم شهدای راه آزادی کازرون
🔹 شهید راه آزادی: ایوب صفری
پنجشنبه ۲۳ بهمن، ساعت ۱۴:۳۰
بهشت زهرای ملای اَره
🔹 شهید راه آزادی: ایمان میرشکاریزاده
پنجشنبه ۲۳ بهمن، ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷
بهشت زهرای کازرون، بر سر مزار آن عزیز از دسترفته
🔹 شهید راه آزادی: بهنام عنایت
جمعه ۲۴ بهمن، ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱ صبح
سید محمد، بر سر مزار آن عزیز از دسترفته
یاد و نام این عزیزان در حافظه مردم کازرون زنده خواهد ماند.
مردم شریف کازرون این جوان و عزیزان از دست رفته بخاطر ازادی شما قیام کردند اونها رو تنها نزارید و با آمدن و شعار دادن حکومت دژخیم ها رو به لرزه در بیارید
🆔Iran_news_ajancy
دعوت به مراسم چهلم شهدای راه آزادی کازرون
🔹 شهید راه آزادی: ایوب صفری
پنجشنبه ۲۳ بهمن، ساعت ۱۴:۳۰
بهشت زهرای ملای اَره
🔹 شهید راه آزادی: ایمان میرشکاریزاده
پنجشنبه ۲۳ بهمن، ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷
بهشت زهرای کازرون، بر سر مزار آن عزیز از دسترفته
🔹 شهید راه آزادی: بهنام عنایت
جمعه ۲۴ بهمن، ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱ صبح
سید محمد، بر سر مزار آن عزیز از دسترفته
یاد و نام این عزیزان در حافظه مردم کازرون زنده خواهد ماند.
مردم شریف کازرون این جوان و عزیزان از دست رفته بخاطر ازادی شما قیام کردند اونها رو تنها نزارید و با آمدن و شعار دادن حکومت دژخیم ها رو به لرزه در بیارید
🆔Iran_news_ajancy
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴وقتی که فاطی کماندو توجیه نیست دستور از بالا اومده که پرستوها رو ببرید راهپیمایی باهاشون مصاحبه کنید!
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک زن در راهپیمایی ۲۲ بهمن:
ای خدا کمک کن ترامپ سرنگون بشه ما بتونیم بریم اونجا آزاد زندگی کنیم.
😁😂😊
🆔Iran_news_ajancy
ای خدا کمک کن ترامپ سرنگون بشه ما بتونیم بریم اونجا آزاد زندگی کنیم.
😁😂😊
🆔Iran_news_ajancy
🤬3❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روایت یک کاسب بازار:
«هر روز یک قدم عقبتر میرویم…
بیا خودت ببین.
ظهر که میشود، حسابم خالی است.
آخر روز نه سودی مانده، نه سرمایهای؛
گاهی باید دو میلیون هم قرض کنم تا فقط چراغ مغازه خاموش نشود.
نون پنیر خامهای را تا دیروز هفتاد میگرفتیم،
امروز شده هشتاد و هشت.
خب من باید رویش بکشم…
اما وقتی میکشم، مشتری ندارد.
وقتی نکشم، ضرر میکنم.
دوباره بخواهم جنس بخرم، پولش از کجا بیاید؟
ما نه دنبال سود کلانیم،
نه رویاهای بزرگ داریم؛
فقط میخواهیم سرِ پا بمانیم.
اما با این قیمتها،
هر روز یک قدم عقبتر میرویم.»
🆔Iran_news_ajancy
«هر روز یک قدم عقبتر میرویم…
بیا خودت ببین.
ظهر که میشود، حسابم خالی است.
آخر روز نه سودی مانده، نه سرمایهای؛
گاهی باید دو میلیون هم قرض کنم تا فقط چراغ مغازه خاموش نشود.
نون پنیر خامهای را تا دیروز هفتاد میگرفتیم،
امروز شده هشتاد و هشت.
خب من باید رویش بکشم…
اما وقتی میکشم، مشتری ندارد.
وقتی نکشم، ضرر میکنم.
دوباره بخواهم جنس بخرم، پولش از کجا بیاید؟
ما نه دنبال سود کلانیم،
نه رویاهای بزرگ داریم؛
فقط میخواهیم سرِ پا بمانیم.
اما با این قیمتها،
هر روز یک قدم عقبتر میرویم.»
🆔Iran_news_ajancy
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روایت یک کاسب بازار:
این بار رو برای شب عید آوردیم…
گفتیم شاید ببرن.
اما دو سه هفتهست رو دستمون مونده، تکون نخورده.
کسی نمیخره. گرونه.
نه اینکه دلشون نخواد—پولش رو ندارن.
شاید شب عید بیان یه کم از این، یه کم از اون بردارن…
ولی واقعیت اینه که نمیتونن.
پول مردم اندازه یه کره چهلهزار تومنیه،
نه اندازه آجیل و شیرینی عید.
من خودم دارم…
اما دلم نمیاد به بچهم بدم بخوره.
درد از این بالاتر؟
باید به بچههامون یاد بدیم سمت این چیزا نرن.
بگیم یه مشت تخمه بخرید، بگید این آجیل شب عیده…
آجیل ما شده تخمه سیاه.
منِ کاسب، جنس تو مغازه دارم؛
اما سفره خونهم کوچیکتر از همیشهست.
آجیل ما شده تخمه سیاه…
این یعنی حال و روز بازار.
🆔Iran_news_ajancy
این بار رو برای شب عید آوردیم…
گفتیم شاید ببرن.
اما دو سه هفتهست رو دستمون مونده، تکون نخورده.
کسی نمیخره. گرونه.
نه اینکه دلشون نخواد—پولش رو ندارن.
شاید شب عید بیان یه کم از این، یه کم از اون بردارن…
ولی واقعیت اینه که نمیتونن.
پول مردم اندازه یه کره چهلهزار تومنیه،
نه اندازه آجیل و شیرینی عید.
من خودم دارم…
اما دلم نمیاد به بچهم بدم بخوره.
درد از این بالاتر؟
باید به بچههامون یاد بدیم سمت این چیزا نرن.
بگیم یه مشت تخمه بخرید، بگید این آجیل شب عیده…
آجیل ما شده تخمه سیاه.
منِ کاسب، جنس تو مغازه دارم؛
اما سفره خونهم کوچیکتر از همیشهست.
آجیل ما شده تخمه سیاه…
این یعنی حال و روز بازار.
🆔Iran_news_ajancy
شاهد عینی اتفاقاتی که در بهبهان رخ داد.
این گزارش روایت مستقیم و شخصی من از آن چیزیست که در بهبهان گذشت؛ نه نقل قول است و نه شنیدهها—آنچه مینویسم حاصل حضور و مشاهده خودم است.
در بهبهان دو شب اعتراض شکل گرفت. شب دوم وضعیت بهمراتب سنگینتر بود؛ تا صبح صدای تیراندازی در شهر میپیچید. صدایی که همه شنیدند. با این حال، هیچ آماری از کشتهها یا زخمیها منتشر نشد. هیچ توضیح شفافی داده نشد. گفته میشود مجروحان را حتی از بیمارستان هم منتقل کردهاند؛ همین باعث شده اطلاع دقیقی از تعداد آسیبدیدهها در دست نباشد.
بازداشتها کاملاً واقعی بود. شب اول، یکی از بستگان ۱۷ سالهام را گرفتند. خودم مقابل مقر ایستاده بودم. خانوادههای زیادی جمع شده بودند؛ نگران، مضطرب، بیخبر. هر ساعت چند نفر را چهار تا چهار تا آزاد میکردند. نوجوانها و کسانی که اولینبارشان بود، تا شب بعد (۱۹ بهمن) آزاد شدند. اما بقیه همچنان در بازداشتاند. عدد دقیقی ندارم، اما اینکه بازداشتی وجود دارد، قطعی است.
روز ۲۲ بهمن شهر حالوهوای دیگری داشت؛ خلوت و سرد. حوالی ساعت ۶ عصر که برای کار بیرون رفتم، در میدان محسنی شاید ۲۰۰ تا نهایتاً ۳۰۰ نفر حضور داشتند. فشفشه، ترقه، چند پرچم، کمی چای و شیرینی. تجمعی محدود و کنترلشده. خبری از جمعیت گسترده نبود.
الان اگر از کنار همان مقر رد شوید، دیگر تجمعی نمیبینید. فضا همچنان امنیتی و سنگین است. سکوت شهر، از هر آماری بلندتر حرف میزند.
🆔Iran_news_ajancy
این گزارش روایت مستقیم و شخصی من از آن چیزیست که در بهبهان گذشت؛ نه نقل قول است و نه شنیدهها—آنچه مینویسم حاصل حضور و مشاهده خودم است.
در بهبهان دو شب اعتراض شکل گرفت. شب دوم وضعیت بهمراتب سنگینتر بود؛ تا صبح صدای تیراندازی در شهر میپیچید. صدایی که همه شنیدند. با این حال، هیچ آماری از کشتهها یا زخمیها منتشر نشد. هیچ توضیح شفافی داده نشد. گفته میشود مجروحان را حتی از بیمارستان هم منتقل کردهاند؛ همین باعث شده اطلاع دقیقی از تعداد آسیبدیدهها در دست نباشد.
بازداشتها کاملاً واقعی بود. شب اول، یکی از بستگان ۱۷ سالهام را گرفتند. خودم مقابل مقر ایستاده بودم. خانوادههای زیادی جمع شده بودند؛ نگران، مضطرب، بیخبر. هر ساعت چند نفر را چهار تا چهار تا آزاد میکردند. نوجوانها و کسانی که اولینبارشان بود، تا شب بعد (۱۹ بهمن) آزاد شدند. اما بقیه همچنان در بازداشتاند. عدد دقیقی ندارم، اما اینکه بازداشتی وجود دارد، قطعی است.
روز ۲۲ بهمن شهر حالوهوای دیگری داشت؛ خلوت و سرد. حوالی ساعت ۶ عصر که برای کار بیرون رفتم، در میدان محسنی شاید ۲۰۰ تا نهایتاً ۳۰۰ نفر حضور داشتند. فشفشه، ترقه، چند پرچم، کمی چای و شیرینی. تجمعی محدود و کنترلشده. خبری از جمعیت گسترده نبود.
الان اگر از کنار همان مقر رد شوید، دیگر تجمعی نمیبینید. فضا همچنان امنیتی و سنگین است. سکوت شهر، از هر آماری بلندتر حرف میزند.
🆔Iran_news_ajancy
❤1
#ارسالی
استادیومهای خالی؛ فوتبال در حبس ،چرا
فوتبال بدون تماشاگر یعنی قلبی که نمیتپد. سالهاست در ایران هر وقت فضا ملتهب میشود، اولین واکنش این است: «بازی بدون تماشاگر». دلیل رسمی؟ مسائل انضباطی یا آماده نبودن زیرساخت. اما همه میدانند ماجرا فقط صندلی شکسته و فحاشی نیست. استادیوم در ایران فقط محل فوتبال نیست؛ جایی است که مردم میتوانند جمع شوند، صدا شوند، شعار بدهند و نارضایتیشان را نشان دهند. همین ترس حاکمیت، فوتبال را از مردم گرفته.
بازیکنان انگیزه بازی ندارند و مردم نیز دلزده هستند. فوتبال ایران همین حالا هم از نظر کیفیت فنی و اقتصادی عقب است؛ وقتی تماشاگر را حذف میکنید، آخرین رمقش را هم میگیرید. در ایران اولین کار بستن ورزشگاههاست راستی چرا؟
سؤال ساده است: اگر قرار است هر بار احتمال اعتراض باشد درها بسته شود، پس اصلاً ورزشگاه برای چیست؟
شکاف مردم با نظام خیلی بیشتر از اینهاست . امنیت پایدار با خالی کردن سکوها به دست نمیآید. هر چقدر میخواهید استادیومها را خالی نگه دارید ولی صورت مسئله مردم ایران با نظام تغییر نمیکند.
🆔Iran_news_ajancy
استادیومهای خالی؛ فوتبال در حبس ،چرا
فوتبال بدون تماشاگر یعنی قلبی که نمیتپد. سالهاست در ایران هر وقت فضا ملتهب میشود، اولین واکنش این است: «بازی بدون تماشاگر». دلیل رسمی؟ مسائل انضباطی یا آماده نبودن زیرساخت. اما همه میدانند ماجرا فقط صندلی شکسته و فحاشی نیست. استادیوم در ایران فقط محل فوتبال نیست؛ جایی است که مردم میتوانند جمع شوند، صدا شوند، شعار بدهند و نارضایتیشان را نشان دهند. همین ترس حاکمیت، فوتبال را از مردم گرفته.
بازیکنان انگیزه بازی ندارند و مردم نیز دلزده هستند. فوتبال ایران همین حالا هم از نظر کیفیت فنی و اقتصادی عقب است؛ وقتی تماشاگر را حذف میکنید، آخرین رمقش را هم میگیرید. در ایران اولین کار بستن ورزشگاههاست راستی چرا؟
سؤال ساده است: اگر قرار است هر بار احتمال اعتراض باشد درها بسته شود، پس اصلاً ورزشگاه برای چیست؟
شکاف مردم با نظام خیلی بیشتر از اینهاست . امنیت پایدار با خالی کردن سکوها به دست نمیآید. هر چقدر میخواهید استادیومها را خالی نگه دارید ولی صورت مسئله مردم ایران با نظام تغییر نمیکند.
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این صدای یک پدر است؛ صدایی از دل خشم، درد و بیعدالتی.
این تظاهرات هزاران نفر کشته و زخمی شدند به دست مزدوران رژیم، بسیجی ها و سپاهی ها. بعد مامورها ریختند تو بیمارستان ها و مدرسه ها. بچه های مردم را دستگیر کردند و بردند و خیلی هاشون ناپدید شدند. پسر من هم با دوستانش ریختن تو مدرسه و برداشتند بردند و دو سه روز اینقدر زدنش تمام دندوناش را شکوندن. بیا اینم پسر بچه ی بیچاره ی پونزده شونزده ساله را گرفتند با چکمه و پوتین رفتن روی دنده هاش. یعنی این حکومت بچه کش. لعنت بر خامنه ای بچه کش. دیگه ترسی باقی نمونده و پایان حکومت که بچه های خودش رو میکشه نزدیکه و تظاهرات در چهلم شهدا ادامه دارد و سال هزار و چهارصد و پنج سال آزادی جشن آزادی مردمه. لعنت بر این رهبر بچه کش.
🆔Iran_news_ajancy
این تظاهرات هزاران نفر کشته و زخمی شدند به دست مزدوران رژیم، بسیجی ها و سپاهی ها. بعد مامورها ریختند تو بیمارستان ها و مدرسه ها. بچه های مردم را دستگیر کردند و بردند و خیلی هاشون ناپدید شدند. پسر من هم با دوستانش ریختن تو مدرسه و برداشتند بردند و دو سه روز اینقدر زدنش تمام دندوناش را شکوندن. بیا اینم پسر بچه ی بیچاره ی پونزده شونزده ساله را گرفتند با چکمه و پوتین رفتن روی دنده هاش. یعنی این حکومت بچه کش. لعنت بر خامنه ای بچه کش. دیگه ترسی باقی نمونده و پایان حکومت که بچه های خودش رو میکشه نزدیکه و تظاهرات در چهلم شهدا ادامه دارد و سال هزار و چهارصد و پنج سال آزادی جشن آزادی مردمه. لعنت بر این رهبر بچه کش.
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وضعیت بازار درگهان قشم در بهمن ماه
بازار درگهان قشم در این روزهای بهمن ماه با رکود و خلوتی شدید مواجه است.
کسبه از افت فروش و کاهش خرید مردم خبر میدهند و شلوغی و رونق سالهای قبل جای خود را به بازاری کمرمق و آرام داده است.
🆔Iran_news_ajancy
بازار درگهان قشم در این روزهای بهمن ماه با رکود و خلوتی شدید مواجه است.
کسبه از افت فروش و کاهش خرید مردم خبر میدهند و شلوغی و رونق سالهای قبل جای خود را به بازاری کمرمق و آرام داده است.
🆔Iran_news_ajancy
حس و حال امروز شهرها
در هر شهری که نگاه میکنی، جو بشدت بهم ریخته است.
مردم، خسته و سردرگماند؛ حتی خود من، میان چهلمها، اتفاقات اخیر و فشار اقتصادی، حس سنگینی میکنم که تا حالا تجربه نکرده بودم.
فضا مبهم و پراکنده است؛ هیچ چیز مشخص نیست.
از یک طرف، وضعیت بهظاهر جنگی و بحرانی با کشوقوسهای فراوان ادامه دارد،
از طرف دیگر، مذاکرات و تصمیمات رسمی هنوز شفاف نشدهاند؛ کسی نمیداند چه گذشته و چه در راه است.
این جو سنگین، خستگی و بلاتکلیفی، همهجا را فرا گرفته؛ جامعهای که دیگر نمیتواند سکوت کند و نفس کشیدن هم سخت شده است.
🆔Iran_news_ajancy
در هر شهری که نگاه میکنی، جو بشدت بهم ریخته است.
مردم، خسته و سردرگماند؛ حتی خود من، میان چهلمها، اتفاقات اخیر و فشار اقتصادی، حس سنگینی میکنم که تا حالا تجربه نکرده بودم.
فضا مبهم و پراکنده است؛ هیچ چیز مشخص نیست.
از یک طرف، وضعیت بهظاهر جنگی و بحرانی با کشوقوسهای فراوان ادامه دارد،
از طرف دیگر، مذاکرات و تصمیمات رسمی هنوز شفاف نشدهاند؛ کسی نمیداند چه گذشته و چه در راه است.
این جو سنگین، خستگی و بلاتکلیفی، همهجا را فرا گرفته؛ جامعهای که دیگر نمیتواند سکوت کند و نفس کشیدن هم سخت شده است.
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تلفن لو رفته سردار محمدیان با مدیر بیمارستان
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این تصاویر از دوربین مزدوران رژیم در روز یکشنبه بیست و یکم دی ماه گرفته شده که بر اساس گزارشها جسد تعدادی از این هموطنان بازداشت شده چند روز پس از این تاریخ تحویل خانوادهشان شده است!
در واقع آنها در هنگام بازداشت و در سلامت کامل به دست سیستم قضایی رژیم به قتل رسیدهاند.
🆔Iran_news_ajancy
در واقع آنها در هنگام بازداشت و در سلامت کامل به دست سیستم قضایی رژیم به قتل رسیدهاند.
🆔Iran_news_ajancy
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
اینم جالبه! کم کم اسامی قاتلان سرو قامتان میهن، شناسایی میشن و به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید.
کانال #آگاهی_آزادی
🆔Iran_news_ajancy
کانال #آگاهی_آزادی
🆔Iran_news_ajancy
🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شبکههای خارجی: حکومت ایران از هوش مصنوعی برای بزرگنمایی جمعیت استفاده میکند
شبکههای انگلیسی گزارش دادند که حکومت ایران برای نشان دادن جمعیت حامیان خود در مراسم ۲۲ بهمن، از هوش مصنوعی استفاده کرده است.
در همین حال، خبرگزاری فارس مدعی شد که بین ۲۳ تا ۲۶ میلیون نفر در شهرهای کشور در مراسم حضور داشتهاند. اما خیابانهای خالی و تصاویر میدانی، این ادعا را به چالش میکشد و نشان میدهد که مردم دیگر شریک نمایش خون جوانان این سرزمین نشدهاند. هر کلیپی که حکومت بسازد، نمیتواند حقیقت را پنهان کند:
کسانی که با صدا و تصویر میخواهند واقعیت را مخفی کنند، هر کاری کنند، حقیقت خیابانها را تغییر نمیدهند.
🆔Iran_news_ajancy
شبکههای انگلیسی گزارش دادند که حکومت ایران برای نشان دادن جمعیت حامیان خود در مراسم ۲۲ بهمن، از هوش مصنوعی استفاده کرده است.
در همین حال، خبرگزاری فارس مدعی شد که بین ۲۳ تا ۲۶ میلیون نفر در شهرهای کشور در مراسم حضور داشتهاند. اما خیابانهای خالی و تصاویر میدانی، این ادعا را به چالش میکشد و نشان میدهد که مردم دیگر شریک نمایش خون جوانان این سرزمین نشدهاند. هر کلیپی که حکومت بسازد، نمیتواند حقیقت را پنهان کند:
کسانی که با صدا و تصویر میخواهند واقعیت را مخفی کنند، هر کاری کنند، حقیقت خیابانها را تغییر نمیدهند.
🆔Iran_news_ajancy
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ارسالی
براتون این نوشتهای که بر روی پل هوایی در راه محل کارم در زنجان دیدم میفرستم. بهنظر میرسد مردم دیگر از هیچ چیز واهمه ندارند و انگار خودشان را برای از سرگیری اعتراضات در روز چهلم و براندازی این حکومت ظالم و قاتل آماده کردهاند.
متن روی بنر: آخرین روز جمهوری اسلامی رسیده
در چهلم اعتراضات را از سر میگیریم و آغاز ایران آزاد را جشن میگیریم
🆔Iran_news_ajancy
براتون این نوشتهای که بر روی پل هوایی در راه محل کارم در زنجان دیدم میفرستم. بهنظر میرسد مردم دیگر از هیچ چیز واهمه ندارند و انگار خودشان را برای از سرگیری اعتراضات در روز چهلم و براندازی این حکومت ظالم و قاتل آماده کردهاند.
متن روی بنر: آخرین روز جمهوری اسلامی رسیده
در چهلم اعتراضات را از سر میگیریم و آغاز ایران آزاد را جشن میگیریم
🆔Iran_news_ajancy
علی محمدی؛ ۱۹ ساله از دلفان
با اندوه فراوان خبر رسید که علی محمدی، ۱۹ ساله و اهل شهرستان دلفان (نورآباد)، در قرچک تهران بر اثر اصابت گلوله به قلبش جان خود را از دست داد.
علی در دو سالگی پدرش را از دست داده بود. پس از ترک تحصیل در مقطع راهنمایی، برای کمک به زندگی خانواده مشغول کار شد.
پیکر او در روستای درهده پهلوان شهرستان دلفان و در کنار مزار پدرش به خاک سپرده شد.
گزارشها حاکی است که تاکنون پنج نفر از مردم شهرستان دلفان در اعتراضات جان خود را از دست دادهاند.
روز عدالت نزدیک است و این جانیان تقاص پس خواهند داد
🆔Iran_news_ajancy
با اندوه فراوان خبر رسید که علی محمدی، ۱۹ ساله و اهل شهرستان دلفان (نورآباد)، در قرچک تهران بر اثر اصابت گلوله به قلبش جان خود را از دست داد.
علی در دو سالگی پدرش را از دست داده بود. پس از ترک تحصیل در مقطع راهنمایی، برای کمک به زندگی خانواده مشغول کار شد.
پیکر او در روستای درهده پهلوان شهرستان دلفان و در کنار مزار پدرش به خاک سپرده شد.
گزارشها حاکی است که تاکنون پنج نفر از مردم شهرستان دلفان در اعتراضات جان خود را از دست دادهاند.
روز عدالت نزدیک است و این جانیان تقاص پس خواهند داد
🆔Iran_news_ajancy
❤3