'کلانتری ۱۳۷ #تهران (پلیس امنیت اخلاقی گیشا) رو هدف گرفتند. حدود ساعت ۲۱:۱۵'
پیامهای دریافتی از شهروندان مختلف، یکشنبه ۱۰ اسفند
🆔Iran_news_ajancy
پیامهای دریافتی از شهروندان مختلف، یکشنبه ۱۰ اسفند
🆔Iran_news_ajancy
'سمت میدان توپخانه #تهران یا پایینتر،
تصویر از طرفهای میدان فردوسی به سمت جنوب گرفته شده، ساعت ۲۱:۰۵'
عکس دریافتی با شرح بالا، یکشنبه ۱۰ اسفند
آپدیت:
پیام دریافتی: 'این عکس برای کلانتری خیابون ۱۵ خرداد است.
انفجار بزرگی بوده و نگهبان یکی از پاساژ های بازار به ما اطلاع داد و گفت دارم میرم خونه
اینجا آتیش گرفته کلانتری'
🆔Iran_news_ajancy
تصویر از طرفهای میدان فردوسی به سمت جنوب گرفته شده، ساعت ۲۱:۰۵'
عکس دریافتی با شرح بالا، یکشنبه ۱۰ اسفند
آپدیت:
پیام دریافتی: 'این عکس برای کلانتری خیابون ۱۵ خرداد است.
انفجار بزرگی بوده و نگهبان یکی از پاساژ های بازار به ما اطلاع داد و گفت دارم میرم خونه
اینجا آتیش گرفته کلانتری'
🆔Iran_news_ajancy
'پایگاه هوایی #شیراز رو با جنگنده زدن صدای مهیبی داشت.'
تصاویر دریافتی با شرح بالا، یکشنبه ۱۰ اسفند
🆔Iran_news_ajancy
تصاویر دریافتی با شرح بالا، یکشنبه ۱۰ اسفند
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
'کلانتری ۱۰۴ عباسآباد #تهران رو زدند. خیابان نیلوفر (عشقیار) ساعت ۲۱'
ویدیوی دریافتی با شرح بالا، یکشنبه ۱۰ اسفند
🆔Iran_news_ajancy
ویدیوی دریافتی با شرح بالا، یکشنبه ۱۰ اسفند
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔥نصیرزاده، بازوی نظامی سیستمی بود که امنیت را نه در رفاه مردم، بلکه در پروژههای موشکی پرهزینه و ایجاد تنش جستوجو میکرد. او در حالی مدیریت بودجههای کلان نظامی را بر عهده داشت که فقر و تورم، کمر جامعه ایران را شکسته است. وزارت دفاع در این ساختار، نه سپر بلای ملت، که بخشی از شبکه پیچیده سرکوب برای تضمین بقای قدرت است
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴سخنان اخیر رادان نشاندهنده هراس عمیق از آگاهی جامعه در بستر فضای مجازی و هوش مصنوعی است. در بحبوحه بحرانهای نظامی، ابلاغیه برخورد مقتدرانه با مردم نشان میدهد که هدف اصلی، نه دشمن خارجی، بلکه حفظ قدرت به هر قیمتی است. شکست وحدت ملی نتیجه همین نگاه حذفی و سرکوبگرایانه است که حتی در زیر بمباران هم دست از سر مردم برنمیدارد.
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
🔻 ترامپ: مقامات ایرانی با خود من تماس گرفتند
ترامپ به اخبار ABC:
🔸ایرانیها اکنون با من تماس گرفتهاند. کسی در داخل دولت ایران با من تماس گرفته است.
🔸احتمالاً نباید به شما بگویم که کیست. او دیگر به رهبر عالی گزارش نمیدهد.
🆔Iran_news_ajancy
ترامپ به اخبار ABC:
🔸ایرانیها اکنون با من تماس گرفتهاند. کسی در داخل دولت ایران با من تماس گرفته است.
🔸احتمالاً نباید به شما بگویم که کیست. او دیگر به رهبر عالی گزارش نمیدهد.
🆔Iran_news_ajancy
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✉️#ارسالی_شما
شکوفه از هلند:
رضا پهلوی به مقامات حکومت آخوندی پیام داده که وفادارای خود را به من و به دفترچه گذار من اعلام کنید و حکومت را به من تحویل دهید.😁
🔹یعنی اگه کاکتوس انگیزه اینو داشت سالی دوبار انجیر میداد😂
🆔Iran_news_ajancy
شکوفه از هلند:
رضا پهلوی به مقامات حکومت آخوندی پیام داده که وفادارای خود را به من و به دفترچه گذار من اعلام کنید و حکومت را به من تحویل دهید.😁
🔹یعنی اگه کاکتوس انگیزه اینو داشت سالی دوبار انجیر میداد😂
🆔Iran_news_ajancy
😁1
🔻ترامپ: عملیات نظامی در ایران ممکن است چهار هفته طول بکشد؛ ۴۸ نفر از کادر رهبری جمهوری اسلامی را حذف کردیم
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
🔻لاریجانی: ما هیچ گونه مذاکرهای با آمریکا نخواهیم داشت
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 صحنه درگیری گروهی از جوانان تهران با نیروهای امنیتی و خلع سلاح یک مزدور سرکوب.
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴دیدی چگونه نفرین مادران داغدار «زیباترین فرزندان آفتاب و باد» جان ضحاک را گرفت!
شاملو در «آخر بازی» نوشته بود:
باور نداشتی.
فغان! که سرگذشتِ ما
سرودِ بیاعتقادِ سربازانِ تو بود
که از فتحِ قلعهی روسبیان بازمیآمدند.
باش تا نفرینِ دوزخ از تو چه سازد،
که مادرانِ سیاهپوش ــ داغدارانِ زیباترین فرزندانِ آفتاب و باد ــ
هنوز از سجادهها سر برنگرفتهاند!
🆔Iran_news_ajancy
شاملو در «آخر بازی» نوشته بود:
عاشقان
سرشکسته گذشتند،
شرمسارِ ترانههای بیهنگامِ خویش.
و کوچهها بیزمزمه ماند و صدای پا.
سربازان
شکسته گذشتند،
خسته
بر اسبانِ تشریح،
و لَتّههای بیرنگِ غروری
نگونسار
بر نیزههایشان.
تو را چه سود
فخر به فلک بَر
فروختن
هنگامی که
هر غبارِ راهِ لعنتشده نفرینَت میکند.
تو را چه سود از باغ و درخت
که با یاسها
به داس سخن گفتهای.
آنجا که قدم برنهاده باشی
گیاه
از رُستن تن میزند
چرا که تو
تقوای خاک و آب را
هرگز
باور نداشتی.
فغان! که سرگذشتِ ما
سرودِ بیاعتقادِ سربازانِ تو بود
که از فتحِ قلعهی روسبیان بازمیآمدند.
باش تا نفرینِ دوزخ از تو چه سازد،
که مادرانِ سیاهپوش ــ داغدارانِ زیباترین فرزندانِ آفتاب و باد ــ
هنوز از سجادهها سر برنگرفتهاند!
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔹انفجار در بزرگراه اشرفی اصفهانی
🆔Iran_news_ajancy
🆔Iran_news_ajancy
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔹بیدگنه، ملارد
ساعتی قبل
🆔Iran_news_ajancy
ساعتی قبل
🆔Iran_news_ajancy