This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔥نخستین روز سال ۱۴۰۵ با طعم باروت و فرمان تاریخی شورای امنیت آغاز شد. آنتونیو گوترز با هشدار نسبت به خروج بحران از کنترل، دستور بازگشایی فوری تنگه هرمز را صادر کرد. در جبههای دیگر، واشنگتن با تعیین پاداش ۵۰ میلیون دلاری برای اطلاعات ۵ فرمانده ارشد سپاه، جنگ را به لایههای امنیتی کشانده است. در حالی که ترامپ مدعی نابودی زیرساختهای کلیدی ایران است، تبادل موشکی میان تهران و تلآویو ادامه دارد و سپاه با تهدید به هدف قرار دادن رأسالخیمه، شعلههای جنگ را به قلب امارات رسانده است؛ بحرانی که لندن را نیز به گشودن پایگاههایش برای حمله ترغیب کرد.
#تنگه_هرمز
#شکار_فرماندهان
#جنگ_۱۴۰۵
#اولتیماتوم_سپاه
#شورای_امنیت
#تنگه_هرمز
#شکار_فرماندهان
#جنگ_۱۴۰۵
#اولتیماتوم_سپاه
#شورای_امنیت
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#فوری
ایست بازرسی نظام به چاکرم و نوکرم افتاده
این تازه روزهای خوش رژیم است. آخوندها بنظرم لازم نیست عجله کنند پرونده اعمالشان در ۴۷ سال گذشته آنقدر روشن است که با صدبرابر این دغلبازیها جابجا نخواهد شد.
#آری_به_جمهوری_دموکراتیک
#قیام_تا_سرنگونی
#راه_حل_سوم_ایران
ایست بازرسی نظام به چاکرم و نوکرم افتاده
این تازه روزهای خوش رژیم است. آخوندها بنظرم لازم نیست عجله کنند پرونده اعمالشان در ۴۷ سال گذشته آنقدر روشن است که با صدبرابر این دغلبازیها جابجا نخواهد شد.
#آری_به_جمهوری_دموکراتیک
#قیام_تا_سرنگونی
#راه_حل_سوم_ایران
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موشها ازکشتیِ در حال غرق شدن فرارمیکنند!
وزیرکشور ترکیه اعلام کرد:«بیش از ۵۰۰۰ نیروی امنیتی ایران با خانوادههایشان به ترکیه گریخته و پناهنده شدهاند!»
همانهایی که تادیروزدرخیابانها رجزمیخواندندوجوانان راسرکوب میکردند،امروزبرای حفظ جانشان به کشورهای همسایه فرارکردند.
وزیرکشور ترکیه اعلام کرد:«بیش از ۵۰۰۰ نیروی امنیتی ایران با خانوادههایشان به ترکیه گریخته و پناهنده شدهاند!»
همانهایی که تادیروزدرخیابانها رجزمیخواندندوجوانان راسرکوب میکردند،امروزبرای حفظ جانشان به کشورهای همسایه فرارکردند.
زندان چابهار در خون؛ تیراندازی به زندانیان معترض دهها کشته و زخمی برجا گذاشت
کشته و زخمی شدن دهها زندانی بلوچ معترض به قطع جیره غذایی در پی تیراندازی نیروهای جنایتکار و سرکوبگر نظامی و امنیتی در زندان چابهار
🔺به گزارش کانون حقوق بشر ایران، در پی اعتراض زندانیان در زندان چابهار به قطع چندروزه جیره غذایی و عدم تأمین مواد غذایی، نیروهای جنایتکار و سرکوبگر امنیتی و یگان ویژه با ورود به این زندان اقدام به تیراندازی به سوی زندانیان کردند که در نتیجه آن، دهها تن از زندانیان بلوچ معترض با اصابت گلوله زخمی شده و تعدادی نیز کشته شدند.
🔴 مای ساتو: بحران حقوق بشر در ایران محدود به جنگ نیست!
♦️ مای ساتو خواهان آزادی زندانیان سیاسی شد
خانم مای ساتو گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران با انتشار پیامی تازه، نسبت به تداوم بحران حقوقبشر در ایران هشدار داد و تأکید کرد که این بحران به تحولات و درگیریهای اخیر محدود نمیشود.
این مقام سازمان ملل در آستانه نوروز ۱۴۰۵ در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که وضعیت حقوقبشر در ایران نه با حملات اخیر آمریکا و اسرائیل آغاز شده و نه با پایان احتمالی این درگیریها خاتمه خواهد یافت. به گفته او، ریشههای این بحران به سالها پیش بازمیگردد و همچنان ادامه دارد.
ساتو در بخشی از اظهارات خود به وضعیت شهروندانی اشاره کرد که در جریان تحولات اخیر آسیب دیدهاند و گفت این افراد همان مردمی هستند که پیشتر نیز نقش اصلی را در اعتراضات سراسری ایفا کرده بودند. او با این اشاره، بر تداوم فشار بر جامعه مدنی و شهروندان عادی تأکید کرد.
♦️ مای ساتو خواهان آزادی زندانیان سیاسی شد
خانم مای ساتو گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران با انتشار پیامی تازه، نسبت به تداوم بحران حقوقبشر در ایران هشدار داد و تأکید کرد که این بحران به تحولات و درگیریهای اخیر محدود نمیشود.
این مقام سازمان ملل در آستانه نوروز ۱۴۰۵ در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که وضعیت حقوقبشر در ایران نه با حملات اخیر آمریکا و اسرائیل آغاز شده و نه با پایان احتمالی این درگیریها خاتمه خواهد یافت. به گفته او، ریشههای این بحران به سالها پیش بازمیگردد و همچنان ادامه دارد.
ساتو در بخشی از اظهارات خود به وضعیت شهروندانی اشاره کرد که در جریان تحولات اخیر آسیب دیدهاند و گفت این افراد همان مردمی هستند که پیشتر نیز نقش اصلی را در اعتراضات سراسری ایفا کرده بودند. او با این اشاره، بر تداوم فشار بر جامعه مدنی و شهروندان عادی تأکید کرد.
🚨⭕️ تهدید تروریستی انگلستان توسط عراقچی!
عباس عراقچی، در واکنش به اظهارات نخستوزیر بریتانیا درباره استفاده آمریکا از پایگاههای این کشور برای عملیات دفاعی علیه رژیم آخوندی، در ایکس نوشت: «استارمر با اجازه استفاده از پایگاههای بریتانیا برای اقدام علیه جمهوری اسلامی، جان شهروندان بریتانیا را به خطر میاندازد.»
عباس عراقچی، در واکنش به اظهارات نخستوزیر بریتانیا درباره استفاده آمریکا از پایگاههای این کشور برای عملیات دفاعی علیه رژیم آخوندی، در ایکس نوشت: «استارمر با اجازه استفاده از پایگاههای بریتانیا برای اقدام علیه جمهوری اسلامی، جان شهروندان بریتانیا را به خطر میاندازد.»
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔥بیست و یکمین روز جنگ، نقشه منطقه را دگرگون کرد. در حالی که دونالد ترامپ با قاطعیت از نبود رهبری برای مذاکره در ایران سخن میگوید، خبر کشته شدن علیمحمد نایینی، سخنگوی سپاه و چندین فرمانده ارشد، لرزه بر پیکره قدرت انداخته است. از سوی دیگر، انهدام شبکه بزرگ پولشویی در امارات و حملات پهپادی به تاسیسات گازی قطر و کویت، بحران را جهانی کرد. در داخل، ایران با قطع ۲۱ روزه اینترنت در «تاریکی دیجیتال» فرو رفته و درگیریهای خونین در تبریز و ملکان، وضعیت را در آستانه نوروز به نقطهای بیبازگشت رسانده است.
#سخنگوی_سپاه
#جنگ_ایران
#نوروز_خونین
#تاریکی_دیجیتال
#مذاکره_ممنوع
#سخنگوی_سپاه
#جنگ_ایران
#نوروز_خونین
#تاریکی_دیجیتال
#مذاکره_ممنوع
🌎 توقیف ۴وبسایت مرتبط با رژیم ایران توسط آمریکا
🔻 وزارت دادگستری آمریکا روز پنجشنبه ۲۸ اسفند اعلام کرد ۴وبسایت مرتبط با نهادهای اطلاعاتی رژیم ایران را بهدلیل نقش آنها در حملات سایبری و تهدید مخالفان توقیف کرده است.
🔻 مقامهای آمریکایی تأکید کردند این وبسایتها که با حکم قضایی مسدود شدهاند، برای «انتشار دادههای سرقتشده، عملیات روانی و تهدید مستقیم منتقدان» مورد استفاده قرار میگرفتند.
🔻 به گفته اف.بی.آی، این شبکه وابسته به رژیم ایران در برخی موارد اقدام به انتشار اطلاعات شخصی افراد کرده و حتی «تهدید به قتل» مخالفان در داخل و خارج از آمریکا کرده است.
🔻 همچنین گزارش شده که برای انجام برخی حملات، پیشنهاد پاداش مالی نیز مطرح شده بود.
🔻 مقامهای آمریکایی این اقدام را بخشی از مقابله با «عملیات سرکوب فرامرزی» رژیم ایران دانسته و تأکید کردند که تحقیقات برای شناسایی عاملان این فعالیتها ادامه دارد.
🔻 وزارت دادگستری آمریکا روز پنجشنبه ۲۸ اسفند اعلام کرد ۴وبسایت مرتبط با نهادهای اطلاعاتی رژیم ایران را بهدلیل نقش آنها در حملات سایبری و تهدید مخالفان توقیف کرده است.
🔻 مقامهای آمریکایی تأکید کردند این وبسایتها که با حکم قضایی مسدود شدهاند، برای «انتشار دادههای سرقتشده، عملیات روانی و تهدید مستقیم منتقدان» مورد استفاده قرار میگرفتند.
🔻 به گفته اف.بی.آی، این شبکه وابسته به رژیم ایران در برخی موارد اقدام به انتشار اطلاعات شخصی افراد کرده و حتی «تهدید به قتل» مخالفان در داخل و خارج از آمریکا کرده است.
🔻 همچنین گزارش شده که برای انجام برخی حملات، پیشنهاد پاداش مالی نیز مطرح شده بود.
🔻 مقامهای آمریکایی این اقدام را بخشی از مقابله با «عملیات سرکوب فرامرزی» رژیم ایران دانسته و تأکید کردند که تحقیقات برای شناسایی عاملان این فعالیتها ادامه دارد.
🌎مقامات آمریکایی: هزاران تفنگدار دریایی دیگر به خاورمیانه اعزام میشوند
شبکه سیانان به نقل از مقامات ایالات متحده میگوید با نزدیک شدن به هفته چهارم جنگ با ایران، هزاران تن از تفنگداران دریایی و ملوانان آمریکایی در حال حرکت به سمت خاورمیانه هستند.
به گفته این مقامات، واحد ۱۱ اعزامی تفنگداران دریایی و گروه آماده آبی-خاکی «باکسر» که در ابتدا قرار بود به منطقه اقیانوس هند-آرام (ایندو-پاسیفیک) اعزام شوند، مسیرشان تغییر یافته و با شتاب به سمت خاورمیانه در حال حرکت هستند.
پیش از این نیز گزارش شده بود که واحد ۳۱ اعزامی به همراه ناو «تریپولی» در حال حرکت به سمت منطقه است. این دو اخیرا در نزدیکی سنگاپور رویت شدهاند.
هر واحد اعزامی تفنگداران دریایی شامل حدود ۲۲۰۰ نیرو است که با احتساب گروه پشتیبانی آبی-خاکی، مجموع پرسنل هر گروه به حدود ۴۵۰۰ نفر میرسد.
این واحدها به دلیل تنوع توانمندیها به «چاقوی سوئیسی» معروفند. آنها قادر به انجام عملیاتهای آبی-خاکی، عملیاتهای ویژه دریایی در شب یا شرایط نامساعد جوی، پاسخ به بحران و عملیاتهای احتمالی محدود هستند.
شبکه سیانان به نقل از مقامات ایالات متحده میگوید با نزدیک شدن به هفته چهارم جنگ با ایران، هزاران تن از تفنگداران دریایی و ملوانان آمریکایی در حال حرکت به سمت خاورمیانه هستند.
به گفته این مقامات، واحد ۱۱ اعزامی تفنگداران دریایی و گروه آماده آبی-خاکی «باکسر» که در ابتدا قرار بود به منطقه اقیانوس هند-آرام (ایندو-پاسیفیک) اعزام شوند، مسیرشان تغییر یافته و با شتاب به سمت خاورمیانه در حال حرکت هستند.
پیش از این نیز گزارش شده بود که واحد ۳۱ اعزامی به همراه ناو «تریپولی» در حال حرکت به سمت منطقه است. این دو اخیرا در نزدیکی سنگاپور رویت شدهاند.
هر واحد اعزامی تفنگداران دریایی شامل حدود ۲۲۰۰ نیرو است که با احتساب گروه پشتیبانی آبی-خاکی، مجموع پرسنل هر گروه به حدود ۴۵۰۰ نفر میرسد.
این واحدها به دلیل تنوع توانمندیها به «چاقوی سوئیسی» معروفند. آنها قادر به انجام عملیاتهای آبی-خاکی، عملیاتهای ویژه دریایی در شب یا شرایط نامساعد جوی، پاسخ به بحران و عملیاتهای احتمالی محدود هستند.
دست اندرکاران سیمای آزادی نوروز ۱۴۰۵ را به همه شما تبریک می گوییم در چهل و پنجمین بهار سرخ فام مقاومت ایران، عید نوروز که امسال با عید فطر همراه شده، خجسته و مبارک باد. یاد کهکشان شهیدان راه آزادی در سالی که گذشت گرامی باد #نوروز۱۴۰۵
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎋 «عید اومد» با نوای بختیاری
تقدیم به جاویدنامان وطن
نام شما در گردش ایام باقی خواهد ماند.
نوروز با حضور شما معنا و طراوتی دیگر داشت و اکنون، جای خالیتان در این آیین کهن بهروشنی احساس میشود.
برای مردم ایران، نوروزی درخور آزادی و شأن انسانی آرزو میکنیم.
آنهایی که راه شما را ادامه میدهند، در کنار هم میمانند؛
میخوانند، میجنگند و از پا نمینشینند،
تا روزی که این مسیر به پیروزی و سربلندی ایران برسد.
نوروز پیروز✌️🕊
سالِ بدون جمهوری اسلامی را برای ایرانمان آرزو داریم.
#جاویدنامان_وطن
#عید_نوروز
#سال_سقوط
#سال_سرنگونی
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#اعتراضات_سراسری_مردمی
تقدیم به جاویدنامان وطن
نام شما در گردش ایام باقی خواهد ماند.
نوروز با حضور شما معنا و طراوتی دیگر داشت و اکنون، جای خالیتان در این آیین کهن بهروشنی احساس میشود.
برای مردم ایران، نوروزی درخور آزادی و شأن انسانی آرزو میکنیم.
آنهایی که راه شما را ادامه میدهند، در کنار هم میمانند؛
میخوانند، میجنگند و از پا نمینشینند،
تا روزی که این مسیر به پیروزی و سربلندی ایران برسد.
نوروز پیروز✌️🕊
سالِ بدون جمهوری اسلامی را برای ایرانمان آرزو داریم.
#جاویدنامان_وطن
#عید_نوروز
#سال_سقوط
#سال_سرنگونی
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#اعتراضات_سراسری_مردمی
رییسجمهور ایالات متحده آمریکا بهتازگی مهلت تازهای برای ایران تعیین کرده تا تنگه هرمز را دوباره باز کند. در غیر این صورت، به گفته او، ایالات متحده نیروگاههای ایران را «نابود خواهد کرد.»
«دونالد ترامپ»، در پیامی در شبکه اجتماعی «تروث سوشال» بهصراحت اعلام کرد که ایران از «همین لحظه» ۴۸ ساعت فرصت دارد تا این آبراه را بهطور کامل و «بدون تهدید» باز کند.
«دونالد ترامپ»، در پیامی در شبکه اجتماعی «تروث سوشال» بهصراحت اعلام کرد که ایران از «همین لحظه» ۴۸ ساعت فرصت دارد تا این آبراه را بهطور کامل و «بدون تهدید» باز کند.
نتبلاکس که اختلالات اینترنتی در جهان را رصد میکند، صبح یکشنبه، دوم فروردین۱۴۰۵ اعلام کرد با گذشت ۵۲۸ ساعت از قطع اینترنت در ایران، این کشور وارد بیستوسومین روز قطع ارتباط با جهان شده و خاموشی اینترنتی برای چهارمین هفته پیاپی ادامه دارد.
بر اساس این گزارش، ادامه این محدودیت بر رنج ناشی از شرایط جنگی برای میلیونها شهروند غیرنظامی که در این وضعیت از دسترسی به منابع مستقل اطلاعرسانی و هشدار محروم ماندهاند، افزوده است.
بر اساس این گزارش، ادامه این محدودیت بر رنج ناشی از شرایط جنگی برای میلیونها شهروند غیرنظامی که در این وضعیت از دسترسی به منابع مستقل اطلاعرسانی و هشدار محروم ماندهاند، افزوده است.