یک خبرنگار اسرائیلی؛
«موضوع فقط رژیم ایران نیست، بلکه مربوط به نیروهای نیابتی آن هم هست. کشورهای خاورمیانه بهطور خصوصی به پرزیدنت ترامپ گفته بودند که نیروهای نیابتی رژیم ایران در حال ایجاد هرجومرج هستند و اگر جلوی این رژیم گرفته نشود، کشورهایشان از سوی این شبهنظامیان آسیب خواهد دید. پرزیدنت ترامپ کاملا از نگرانیهای آنها آگاه بود، زیرا نیروهای نیابتی رژیم ایران جان بسیاری از نیروهای آمریکایی را گرفتهاند و همچنان در تلاش برای این کار هستند.
ماجرا زمانی تمام میشود که رژیم ایران متوقف شود.»
«موضوع فقط رژیم ایران نیست، بلکه مربوط به نیروهای نیابتی آن هم هست. کشورهای خاورمیانه بهطور خصوصی به پرزیدنت ترامپ گفته بودند که نیروهای نیابتی رژیم ایران در حال ایجاد هرجومرج هستند و اگر جلوی این رژیم گرفته نشود، کشورهایشان از سوی این شبهنظامیان آسیب خواهد دید. پرزیدنت ترامپ کاملا از نگرانیهای آنها آگاه بود، زیرا نیروهای نیابتی رژیم ایران جان بسیاری از نیروهای آمریکایی را گرفتهاند و همچنان در تلاش برای این کار هستند.
ماجرا زمانی تمام میشود که رژیم ایران متوقف شود.»
👍16😁3❤2
رضا ولیزاده خبرنگار ایرانی آمریکایی با انتشار بیانیهای از داخل زندان از تلاش گروهی از زندانیان سیاسی برای فشار بر مقامات قضایی حکومت برای اعمال قانون آزادی زندانیها در شرایط جنگی خبر داد.
به گفته رضا ولیزاده، زندانیان بند ۸ زندان اوین با استناد به مصوبه شماره ۲۱۱ قوه قضاییه که در ۲۲ دی ۱۳۶۵ تصویب شده، خواستار اجرایی شدن آن از جانب مقامات حکومت شدند.
رضا ولیزاده در ادامه گفت: «بنا بر این مصوبه، محاکم قضایی میبایست در صورت مواجه با شرایط اضطراری برای محافظت از جان زندانیان آنها را فرای از جرمی که مرتکب شدند با اخذ ضمانت یا به طور موقت آزاد کند. این مصوبه زندانیان خطرناک را مستثنی کرده و صرفا انتقال آنها به زندانی امن را مجاز میداند اما زندانیان سیاسی و مالی میتوانند آزاد شوند».
به گفته رضا ولیزاده، زندانیان بند ۸ زندان اوین با استناد به مصوبه شماره ۲۱۱ قوه قضاییه که در ۲۲ دی ۱۳۶۵ تصویب شده، خواستار اجرایی شدن آن از جانب مقامات حکومت شدند.
رضا ولیزاده در ادامه گفت: «بنا بر این مصوبه، محاکم قضایی میبایست در صورت مواجه با شرایط اضطراری برای محافظت از جان زندانیان آنها را فرای از جرمی که مرتکب شدند با اخذ ضمانت یا به طور موقت آزاد کند. این مصوبه زندانیان خطرناک را مستثنی کرده و صرفا انتقال آنها به زندانی امن را مجاز میداند اما زندانیان سیاسی و مالی میتوانند آزاد شوند».
😁6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑سحر امامی، مجری شبکه خبر، در جریان اعتراضات به کشته شدن مهسا امینی (۲۹ شهریور ۱۴۰۱):
سوار ماشین گشت ارشاد نشده بغلش کردن، مشکلی هست؟
همین رفتاری که پلیس با جرم بدحجابی خانمها داره اگر برای جرم اختلاس داشته باشه شما مشکلی دارید؟ اختلاس کرده سوار ماشین هم نمیشه، باید چیکار کنن؟
سوار ماشین گشت ارشاد نشده بغلش کردن، مشکلی هست؟
همین رفتاری که پلیس با جرم بدحجابی خانمها داره اگر برای جرم اختلاس داشته باشه شما مشکلی دارید؟ اختلاس کرده سوار ماشین هم نمیشه، باید چیکار کنن؟
👍10❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎈صدا و سیما:
اسرائیل طوری طهرانچی رو ترور کرد
که هیچی ازش نموند...!
اسرائیل طوری طهرانچی رو ترور کرد
که هیچی ازش نموند...!
👏19👎2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ارتش دفاعی اسرائیل:
❌ مستندی از قلب ایران: هواپیمای نیروی هوایی موشکهای پدافند هوایی را که به سمتش شلیک میکند شناسایی میکند - و در عرض چند ثانیه تیم پرتاب را حذف میکند.
❌ مستندی از قلب ایران: هواپیمای نیروی هوایی موشکهای پدافند هوایی را که به سمتش شلیک میکند شناسایی میکند - و در عرض چند ثانیه تیم پرتاب را حذف میکند.
👍13😁4👏1
🔹#فوری
🔹بیانیه گروه هفت ایران را محکوم و از اسرائیل حمایت کرد
🛑رهبران گروه هفت شامگاه دوشنبه در بیانیهای حمایت خود از اسرائیل را اعلام کردند و جمهوری اسلامی ایران را «منبع اصلی بیثباتی در خاورمیانه» خواندند. آنها همچنین خواستار کاهش تنش گستردهتری در منطقه شدند.
🚨رهبران گروه هفت شامل آمریکا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، کانادا و ژاپن در بیانیه خود گفتند: «ما تأیید میکنیم که اسرائیل حق دفاع از خود را دارد. حمایت خود را از امنیت اسرائیل تکرار میکنیم.»
📍در این بیانیه همچنین آمده است: «ایران منبع اصلی بیثباتی و ترور در منطقه است» و تأکید شده که «گروه هفت بهروشنی اعلام میکند که ایران نباید هیچگاه به سلاح هستهای دست یابد.»
🔹بیانیه گروه هفت ایران را محکوم و از اسرائیل حمایت کرد
🛑رهبران گروه هفت شامگاه دوشنبه در بیانیهای حمایت خود از اسرائیل را اعلام کردند و جمهوری اسلامی ایران را «منبع اصلی بیثباتی در خاورمیانه» خواندند. آنها همچنین خواستار کاهش تنش گستردهتری در منطقه شدند.
🚨رهبران گروه هفت شامل آمریکا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، کانادا و ژاپن در بیانیه خود گفتند: «ما تأیید میکنیم که اسرائیل حق دفاع از خود را دارد. حمایت خود را از امنیت اسرائیل تکرار میکنیم.»
📍در این بیانیه همچنین آمده است: «ایران منبع اصلی بیثباتی و ترور در منطقه است» و تأکید شده که «گروه هفت بهروشنی اعلام میکند که ایران نباید هیچگاه به سلاح هستهای دست یابد.»
👏17😁3❤1
دونالد ترامپ نوشت:
"رییسجمهور فرانسه، امانوئل مکرون، که به دنبال جلب توجه رسانهای است، به اشتباه گفته که من نشست گروه هفت در کانادا را ترک کردم تا برای دستیابی به آتشبس میان اسرائیل و ایران به واشینگتن بازگردم اشتباه است! او هیچ ایدهای ندارد چرا من اکنون در مسیر بازگشت به واشینگتن هستم، اما قطعا هیچ ربطی به آتشبس ندارد. موضوع بسیار بزرگتری در میان است. چه عمدا باشد و چه نه، امانوئل همیشه اشتباه میکند. منتظر باشید!"
"رییسجمهور فرانسه، امانوئل مکرون، که به دنبال جلب توجه رسانهای است، به اشتباه گفته که من نشست گروه هفت در کانادا را ترک کردم تا برای دستیابی به آتشبس میان اسرائیل و ایران به واشینگتن بازگردم اشتباه است! او هیچ ایدهای ندارد چرا من اکنون در مسیر بازگشت به واشینگتن هستم، اما قطعا هیچ ربطی به آتشبس ندارد. موضوع بسیار بزرگتری در میان است. چه عمدا باشد و چه نه، امانوئل همیشه اشتباه میکند. منتظر باشید!"
😁12👏7
تلویزیون پارس اسرائیل🇮🇱
Photo
به گزارش "تایمز اسرائیل" تصاویر منتشرشده توسط شرکت ماهوارهای "پلانت لبز" (Planet Labs) در روز دوشنبه ۱۶ ژوئن، تخریب سنگین تأسیسات و تجهیزات در پایگاه موشکی شمال تبریز را نشان میدهد که هدف حملات هوایی اسرائيل قرار گرفته است. در این تصاویر، ساختمانها و خودروهایی دیده میشوند که نابود شده است و نشانههایی از سوختگی گسترده در پوشش گیاهی منطقه وجود دارد. در یکی از عکسها بقایای سه پرتابگر موشک منهدمشده بهوضوح قابل مشاهده است. ارتش اسرائیل روز دوشنبه اعلام کرد که حدود یکسوم از پرتابگرهای موشک بالستیک ایران را از بین برده است. اسرائیل ظرف چهار روز اخیر به بسیاری از پایگاههای موشکی و تاسیسات نظامی ایران در شهرهای مختلف حمله کرده است. این حملات به گفته منابع اسرائیلی خسارات سنگینی به توان نظامی جمهوری اسلامی وارد کردهاند. به گزارش "تایمز اسرائیل" تصاویر منتشرشده توسط شرکت ماهوارهای "پلانت لبز" (Planet Labs) در روز دوشنبه ۱۶ ژوئن، تخریب سنگین تأسیسات و تجهیزات در پایگاه موشکی شمال تبریز را نشان میدهد که هدف حملات هوایی اسرائيل قرار گرفته است. در این تصاویر، ساختمانها و خودروهایی دیده میشوند که نابود شده است و نشانههایی از سوختگی گسترده در پوشش گیاهی منطقه وجود دارد. در یکی از عکسها بقایای سه پرتابگر موشک منهدمشده بهوضوح قابل مشاهده است. ارتش اسرائیل روز دوشنبه اعلام کرد که حدود یکسوم از پرتابگرهای موشک بالستیک ایران را از بین برده است. اسرائیل ظرف چهار روز اخیر به بسیاری از پایگاههای موشکی و تاسیسات نظامی ایران در شهرهای مختلف حمله کرده است. این حملات به گفته منابع اسرائیلی خسارات سنگینی به توان نظامی جمهوری اسلامی وارد کردهاند.
👍8❤4😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑سهشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۴
در کارخانه مس شهر بابک تمام مخزنهای اکسیژن را خالی کردند، منبعهای آب را بستند و در حال تعطیلی هستند. اما پول ما را ندادهاند و کارگران بیپول ماندهاند
در کارخانه مس شهر بابک تمام مخزنهای اکسیژن را خالی کردند، منبعهای آب را بستند و در حال تعطیلی هستند. اما پول ما را ندادهاند و کارگران بیپول ماندهاند
🤬7😁4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیوی ارسالشده به ایراناینترنشنال نشان میدهد سهشنبه ۲۷ خرداد آب را با تانکر در نیاوران تهران توزیع میکنند. یکی از شهروندان با طعنه میگوید: «قدرت اول منطقه پس از سه روز قطعی آب تانکر آورده است.»
👍11❤3
خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران، با تایید حمله سایبری به بانک سپه و اختلال در خدمات آنلاین آن، اعلام کرد بهدلیل پشتیانی بانک سپه از برخی جایگاه های سوخت ممکن است در ساعات آینده اختلالاتی در برخی پمپ بنزینها ایجاد شود. بر اساس گزارش شهروندان و پیام مخاطبان ایران اینترنشنال، بانک «سپه» بهطور کامل از دسترس خارج شده و دسترسی به حسابها به صورت آنلاین از دست رفته است. گروه هکری «گنجشک درنده» مسئولیت حمله سایبری به بانک سپه را برعهده گرفت.
👍6❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑تمومی شعبه های بانکی یا بسته هستند یا نمیشه اصلا ازشون پول کشید.
از صبح تا الآن دارم دربهدر میرم دنبال یه عابربانک تا شاید بتونم یکم پول بکشم، تا حالا حداقل ده تا عابر بانک بودم. همشون خالی از پولن.
از صبح تا الآن دارم دربهدر میرم دنبال یه عابربانک تا شاید بتونم یکم پول بکشم، تا حالا حداقل ده تا عابر بانک بودم. همشون خالی از پولن.
😁8❤2
نیما رجب پور سردبیر خبر شبکه دو سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حمله روز دوشنبه اسرائیل کشته شد. اطلاعات چندانی از نیما رجب پور نیست جز چند عکس که او را در اماکن زیارتی امامان شیعه در عراق نشان میدهد.
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بازوی تبلیغاتی رژیم جمهوری اسلامی ایران است و اسرائیل اعلام کرده بود که قصد دارد به آنجا حمله کند.
از یک دهه پیش، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی سرکوب مردم ایران، از سوی ایالات متحده تحت تحریم بود. کارکنان این سازمان با نظارت و بررسی نهادهای امنیتی گزینش میشوند.
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بازوی تبلیغاتی رژیم جمهوری اسلامی ایران است و اسرائیل اعلام کرده بود که قصد دارد به آنجا حمله کند.
از یک دهه پیش، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی سرکوب مردم ایران، از سوی ایالات متحده تحت تحریم بود. کارکنان این سازمان با نظارت و بررسی نهادهای امنیتی گزینش میشوند.
👏12👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ترامپ: باید برگردم واشنگتن. یه اتفاق خیلی مهم داره میفته. شما هم میتونید ببینید من چی میبینم. باید هر چه زودتر برگردم. یه اتفاق خیلی مهم داره میفته.
🔥9👍2
تلویزیون پارس اسرائیل🇮🇱
Photo
در حالیکه رهبران گروه هفت در بیانیهای خواستار کاهش تنش بین ایران و اسرائیل شدند، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا این بیانیه مشترک را امضاء نکرد.
فاکس نیوز بامداد سه شنبه در گزارشی نوشت در بیانیه مشترک رهبران گروه هفت از جمهوری اسلامی ایران و اسرائیل خواسته شد تنشها را کاهش دهند.
یک مقام کاخ سفید درباره عدم تمایل دونالد ترامپ به امضای این بیانیه مشترک گفت: «تحت رهبری قاطع رئیس جمهور ترامپ، ایالات متحده دوباره رهبری تلاشها برای برقراری صلح در سراسر جهان را بر عهده گرفته است. رئیس جمهور ترامپ به تلاش برای اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هستهای ادامه خواهد داد.»
رئیس جمهوری آمریکا که برای شرکت در نشست رهبران گروه هفت به استان اَلبرتا در غرب کانادا سفر کرده بود، دوشنبه شب بعد از ضیافت شام، سفر خود را برای جلسه محرمانه مهمی در کاخ سفید درباره جمهوری اسلامی ایران، نیمه کاره گذاشت و به واشنگتن بازگشت. کارولین لویت سخنگوی کاخ سفید در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد بهدلیل آنچه در خاورمیانه در جریان است، رئیس جمهوری ترامپ دوشنبه شب، پس از ضیافت شام با سران کشورها، کانادا را به مقصد واشنگتن ترک میکند.
دونالد ترامپ در پستی در شبکه اجتماعی خود «تروث سوشال» نوشت: (حکومت) ایران باید «توافق» را امضا میکرد. این مایه شرمساری و تلف شدن جان انسانها است.
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه گفت: «ساده بیان کردم که ایران نمیتواند سلاح هستهای داشته باشد. این را بارها و بارها گفتم. همه باید فورا تهران را تخلیه کنند!»
همزمان در روز دوشنبه، وزیر دفاع ایالات متحده اعلام کرد در طول دو روز آخر هفته میلادی (شنبه و یکشنبه) دستور اعزام توانایی های اضافی به منطقه تحت کنترل سنتکام را صادر کرده است.
پیت هگست وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس گفت، «ما گوش به زنگیم. ما آمادهایم. از اول دائما این پیام را دادهایم که ما برای دفاع از مردممان و داراییمان در منطقه هستیم.»
بامداد سه شنبه گروه هفت در بیانیه خود خواستار پایان تنش حکومت ایران و اسرائیل شد. در این بیانیه تاکید شده که حل بحران جمهوری اسلامی ایران موجب کاهش گسترده تنشها در خاورمیانه و از جمله آتشبس در غزه خواهد شد.
در این بیانیه، گروه هفت تاکید کرده که جمهوری اسلامی ایران هرگز نباید به سلاح هستهای دست پیدا کند و از اسرائیل برای دفاع از خود حمایت شده است.
فاکس نیوز بامداد سه شنبه در گزارشی نوشت در بیانیه مشترک رهبران گروه هفت از جمهوری اسلامی ایران و اسرائیل خواسته شد تنشها را کاهش دهند.
یک مقام کاخ سفید درباره عدم تمایل دونالد ترامپ به امضای این بیانیه مشترک گفت: «تحت رهبری قاطع رئیس جمهور ترامپ، ایالات متحده دوباره رهبری تلاشها برای برقراری صلح در سراسر جهان را بر عهده گرفته است. رئیس جمهور ترامپ به تلاش برای اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هستهای ادامه خواهد داد.»
رئیس جمهوری آمریکا که برای شرکت در نشست رهبران گروه هفت به استان اَلبرتا در غرب کانادا سفر کرده بود، دوشنبه شب بعد از ضیافت شام، سفر خود را برای جلسه محرمانه مهمی در کاخ سفید درباره جمهوری اسلامی ایران، نیمه کاره گذاشت و به واشنگتن بازگشت. کارولین لویت سخنگوی کاخ سفید در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد بهدلیل آنچه در خاورمیانه در جریان است، رئیس جمهوری ترامپ دوشنبه شب، پس از ضیافت شام با سران کشورها، کانادا را به مقصد واشنگتن ترک میکند.
دونالد ترامپ در پستی در شبکه اجتماعی خود «تروث سوشال» نوشت: (حکومت) ایران باید «توافق» را امضا میکرد. این مایه شرمساری و تلف شدن جان انسانها است.
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه گفت: «ساده بیان کردم که ایران نمیتواند سلاح هستهای داشته باشد. این را بارها و بارها گفتم. همه باید فورا تهران را تخلیه کنند!»
همزمان در روز دوشنبه، وزیر دفاع ایالات متحده اعلام کرد در طول دو روز آخر هفته میلادی (شنبه و یکشنبه) دستور اعزام توانایی های اضافی به منطقه تحت کنترل سنتکام را صادر کرده است.
پیت هگست وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس گفت، «ما گوش به زنگیم. ما آمادهایم. از اول دائما این پیام را دادهایم که ما برای دفاع از مردممان و داراییمان در منطقه هستیم.»
بامداد سه شنبه گروه هفت در بیانیه خود خواستار پایان تنش حکومت ایران و اسرائیل شد. در این بیانیه تاکید شده که حل بحران جمهوری اسلامی ایران موجب کاهش گسترده تنشها در خاورمیانه و از جمله آتشبس در غزه خواهد شد.
در این بیانیه، گروه هفت تاکید کرده که جمهوری اسلامی ایران هرگز نباید به سلاح هستهای دست پیدا کند و از اسرائیل برای دفاع از خود حمایت شده است.
👏8❤2👍1