تلویزیون پارس اسرائیل🇮🇱
2.64K subscribers
30K photos
40.1K videos
206 files
11.8K links
تماس با ادمین
@SomayhRamooz

Israelparstv
Download Telegram
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، روز سه‌شنبه در واکنش به برخی گزارش‌ها درباره تماس با ایران برای آغاز مذاکرات صلح، این ادعاها را تکذیب کرد. ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی «تروث سوشیال» نوشت: «من به هیچ شکل یا روشی برای «مذاکرات صلح» با ایران تماس نگرفته‌ام. این صرفاً یک خبرسازی کاملاً ساختگی و نادرست دیگر است!» او تأکید کرد: «اگر آن‌ها خواهان مذاکره هستند، راه ارتباط با من را می‌دانند. آن‌ها باید همان توافقی را که روی میز بود می‌پذیرفتند، کاری که می‌توانست جان انسان‌های زیادی را نجات دهد.
👏8👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#فوری

لحظاتی قبل حمله هوایی اسرائیل به تهران
👏10👍1
#خبر_فوری

#ترامپ: ما ایران را در لبهٔ پرتگاه قرار دادیم و آنهارا بصورت کامل تسلیم خود خواهیم کرد.
👏10
🔶 واشنگتن‌پست: آمریکا باید درباره مداخله برای تغییر رژیم در ایران با احتیاط تصمیم بگیرد

روزنامه واشنگتن‌پست هشدار داده که مداخله آمریکا در درگیری میان اسرائیل و ایران با هدف سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی می‌تواند "پیامدهای خطرناکی" داشته باشد و باید با دقت بررسی شود.

به نوشته این روزنامه، شواهد نشان می‌دهند که "هدف واقعی بنیامین نتانیاهو احتمالاً تضعیف عمیق ساختار دولت ایران است تا این حملات به فروپاشی جمهوری اسلامی سرعت ببخشد".

واشنگتن‌پست در ادامه با اشاره به تجربه‌های گذشته، از جمله حملات هوایی آمریکا و اروپا در سال ۲۰۱۱ که به سرنگونی معمر قذافی منجر شد، نوشته است این سیاست لیبی را به کشوری ناپایدار تبدیل کرد.

در این مقاله هم‌چنین به تجربه ۲۰ ساله آمریکا در افغانستان اشاره شده و آمده است که "سرنگونی یک حکومت با بمباران آسان است، اما جایگزینی آن با حکومتی میانه‌رو و مشروع بسیار دشوار خواهد بود."

بنیامین نتانیاهو روز گذشته در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ABC   احتمال کشتن علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، را رد نکرد و گفت این کار "باعث تشدید درگیری نمی‌شود؛ بلکه به آن پایان می‌دهد."
7🔥2👍1👎1
🔶 آژانس انرژی اتمی: سانتریفیوژهای سایت نطنز احتمالاً نابود شده‌اند

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید کرد که حمله اسرائیل به تأسیسات غنی‌سازی نطنز خسارات گسترده‌ای وارد کرده است.

او در گفت‌وگویی با بی‌بی‌سی جهانی اعلام کرد که بر اثر قطع ناگهانی برق ناشی از حمله روز جمعه اسرائیل به نظنز، سانتریفیوژهای تأسیسات زیرزمینی این مرکز "احتمالاً به‌شدت آسیب دیده‌اند، اگر نگوییم به‌کلی نابود شده‌اند." به گفته گروسی، ساختمان بالادستی تأسیسات نطنز، شامل بخش آزمایشی غنی‌سازی سوخت، "کاملاً ویران شده است."

گروسی افزود که هرچند سالن زیرزمینی حاوی سانتریفیوژها مستقیماً هدف حمله قرار نگرفته، اما قطع برق می‌تواند سبب خرابی گسترده ماشین‌های حساس شود.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید کرد که در حمله‌ای جداگانه به مرکز فناوری هسته‌ای اصفهان، چهار ساختمان کلیدی از جمله آزمایشگاه مرکزی شیمی، تأسیسات تبدیل اورانیوم، مرکز ساخت سوخت راکتور تهران و یک مجموعه در حال ساخت برای تبدیل هگزافلوراید اورانیوم به فلز اورانیوم، منهدم شده‌اند.
👍63
وزیر دفاع اسرائیل:

از ساکنان تهران می‌‌خواهم برای امنیت خود به اخطارهای ارتش اسرائیل برای تخلیه گوش فرا دهد.

مردم تهران،
جان خود را به خطر نیاندازید و اجازه ندهید این دیکتاتور از شما برای بقای خود استفاده کند.
👍103
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🎥 درگیری ایران و اسرائیل؛ روز پنجم

همزمان با آغاز روز پنجم تقابل میان اسرائیل و جمهوری اسلامی، تصاویری از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی از آنچه انفجار در پادگان حشمتیه در شرق تهران خوانده می‌شود منتشر شده است. در تبریز هم چندین صدای انفجار پیاپی شنیده شده است. برخی شهروندان، شامگاه در محورهای خروجی از تهران شمار زیادی از افراد پیاده را مشاهده کرده‌اند که گفته می‌شود در "مرکز نگهداری معتادان" نگهداری می‌شده‌اند و از این مرکز فرار کرده‌اند.
👍82
رسانه‌های داخلی گزارش دادند که فرماندهی امنیت سایبری جمهوری اسلامی استفاده از هرگونه تجهیزات متصل به شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی عمومی را برای مسئولان، مقامات و تیم‌های حفاظت آن‌ها ممنوع کرده است. به گفته این منابع، این تصمیم با هدف افزایش سطح امنیت ارتباطات و جلوگیری از نفوذ اطلاعاتی اتخاذ شده است.
😁8👍2
یسرائیل کاتس، وزیر دفاع اسرائیل در جریان نشستی با فرماندهان ارشد ارتش این کشور، علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی را تهدید کرد و هشدار داد که ممکن است سرنوشتی مشابه صدام حسین پیدا کند. دفتر وزیر دفاع اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای این سخنان را اعلام کرد. کاتس گفت: «من به این دیکتاتور ایرانی هشدار می‌دهم که به ارتکاب جنایات جنگی و شلیک موشک به سوی غیرنظامیان اسرائیلی ادامه ندهد. او بهتر است سرنوشت دیکتاتور کشور همسایه ایران را که همین مسیر را در برابر اسرائیل انتخاب کرد، به خاطر بسپارد.» این اشاره به صدام حسین بود که در سال ۲۰۰۳ در جریان حمله آمریکا به عراق سرنگون شد. وزیر دفاع اسرائیل افزود: «ما امروز هم به عملیات علیه اهداف حکومتی و نظامی در تهران ادامه خواهیم داد، همان‌طور که دیروز علیه نهاد پخش تبلیغات آن‌ها اقدام کردیم.» او همچنین خطاب به مردم تهران گفت: «از ساکنان تهران می‌خواهم برای حفظ جان خود، بر اساس دستورالعمل‌های سخنگوی ارتش اسرائیل به زبان فارسی، این مناطق را تخلیه کنند.»
👍115
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محمد کاظمی، رئیس سازمان اطلاعات سپاه، معمار سرکوب و تعقیب صدای معترضان بود.
اما کسی که تمام عمر را صرف کنترل دیگران کرد، نتوانست پایان خودش را پیش‌بینی کند.
👍172
تلویزیون پارس اسرائیل🇮🇱
Video
🚨 فوری - حمله لرد پولاک به دولت بریتانیا: چرا از مردم ایران و وحید بهشتی عذرخواهی نمی‌کنید؟

لرد پولاک در مجلس اعیان بریتانیا دولت را به دلیل ناتوانی در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران مورد انتقاد شدید قرار داد. او پرسید که آیا دولت قصد دارد بابت این قصور، از مردم ایران و نیز از وحید بهشتی که بیش از دو سال است در مقابل وزارت خارجه تحصن کرده، عذرخواهی کند؟ وی دولت را به همدستی با رژیم تروریستی جمهوری اسلامی متهم کرد و خواهان تعیین موضع روشن دولت بین آزادی‌خواهان ایرانی و حامیان ترور شد.

🔴ترجمه کامل متن پست:
با توجه به شرایط کنونی، لرد پولاک در مجلس اعیان خطاب به لرد کالینز گفت و پرسید که آیا او بابت شکست مداوم دولت در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران، از مردم ایران و از وحید بهشتی که بیش از دو سال است در مقابل وزارت خارجه تحصن کرده، عذرخواهی خواهد کرد؟

«دولت اعلی‌حضرت از همان زمانی که روی کار آمدند در سوی نادرست ایستاده‌اند.»

اکنون پرسیدن این سؤال کاملاً به‌جا است: این دولت در کدام سو ایستاده است؟

آیا در کنار ملت آزاداندیش و دموکرات اسرائیل و مردم ایران ایستاده که دهه‌هاست زیر یوغ استبداد رنج می‌برند؟

یا در کنار آیت‌الله‌هایی است که شهروندان خود را می‌کشند، که به‌طور میانگین هر شش ساعت دو نفر را طی ۴۷ سال گذشته اعدام کرده‌اند، و که تأمین‌کننده و حامی گروه‌های تروریستی چون حماس، حزب‌الله و حوثی‌ها هستند؟
👍7👏21😁1
سازمان سایبری جمهوری اسلامی دستورالعمل غیرمعمولی صادر کرد: همه نهادهای رسمی، کارمندان و تیم‌های امنیتی آنها از استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه متصل به شبکه ارتباطات آزاد منع شده‌اند. ترس از ترکیدن یا ردیابی شدن؟
😁12👍91
پست عجیب بابک زنجانی درخصوص رونمایی از بمب اتمی!
😁15👎8🤬6🤯21
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نقشه خلاصه حملات علیه اهداف در حریم ایران
👍122🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویر و گزارش‌هایی از مشاهده دود اطراف صدا و سیما و باشگاه انقلاب منتشر شده است. شبکه خبر سیمای جمهوری‌‌اسلامی خبر داده به علت وقوع باد، آتش ساختمان شیشه‌ای صدا و سیما مجدد شعله‌ور شده است.
پیش از این اعلام شبکه خبر، رسانه‌های حکومتی از جمله باشگاه خبرنگاران جوان، از شنیده‌شدن صدای انفجار در مرکز تهران خبر داده‌ بودند.
👍16😁2
‌ یسرائیل کاتز، وزیر دفاع اسرائیل،‌ اعلام کرد که نیروی هوایی سه‌شنبه این کشور اهدافی بسیار مهم، از جمله مواضع راهبردی، مراکز وابسته به حکومت و زیرساخت‌های کلیدی را در تهران هدف قرار خواهد داد. وزیر دفاع اسرائیل گفت که اسرائیل هیچ مذاکره‌ای با جمهوری اسلامی انجام نمی‌دهد
👍24👏3
سرکوب و پروپاگاندا دو ستون اصلی بقای جمهوری اسلامی از بدو تأسیس آن بوده‌اند. ادامه همکاری با نهادهای سرکوبگر و تبلیغاتی این رژیم، ازجمله نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، صداوسیما و خبرگزاری‌ها، مشارکت در جنایت و دروغ است. جمهوری اسلامی از شما همچون ابزار استفاده می‌کند، اما برای جان، شرافت و آینده‌تان هیچ ارزشی قائل نیست. با ترک این نهادها و قطع همکاری، نه‌تنها جان خود را از خطر حفظ می‌کنید، بلکه گامی تعیین‌کننده در راه آزادی ایران برمی‌دارید.

@OfficialRezaPahlavi
12👏3👍1
تلویزیون پارس اسرائیل🇮🇱
پست عجیب بابک زنجانی درخصوص رونمایی از بمب اتمی!
جمهوری اسلامی قصد استفاده از کلاهک هسته‌ای را دارد.

به همین دلیل پرزیدنت ترامپ اجلاس ۷ را ترک کرده و به آمریکا رفته و سریعاً کابینه را جهت جلسه فوری دعوت کرده است...


پیش بینی و تصمیم:

این کلاهک هسته‌ای در ایران خفه خواهد شد.

جمهوری اسلامی تصمیم دارد کلاهک هسته‌ای را از تهران شلیک کند و اسرائیل نقطه دقیق آن را نیز می‌داند کلاهک هسته‌ای توسط اسرائیل منفجر خواهد شد و کل تهران را نابود خواهد کرد مردم تهران،تهران را ترک کنید...

این یک هشدار جدیست ...

لطفاً این پیغام را اشتراک گذاری کنید و جان انسان‌ها را نجات دهید.
🕎(موساد اسرائیل) 🕎
👍202😁2😱2👎1👏1
از عزیزانی که شرایطش را دارند خواهشمندیم برای حمایت در این شرایط سخت برای ایرانمان در برلین به یاران بپیوندند 🫡❤️
خواهش داریم فلایر را حداکثری پخش کنید.
با سپاس سربازان ایرانشهر

پاینده ایران
جاوید شاه🫡
17👍2