تلویزیون پارس اسرائیل🇮🇱
2.64K subscribers
30K photos
40.1K videos
206 files
11.8K links
تماس با ادمین
@SomayhRamooz

Israelparstv
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویر و گزارش‌هایی از مشاهده دود اطراف صدا و سیما و باشگاه انقلاب منتشر شده است. شبکه خبر سیمای جمهوری‌‌اسلامی خبر داده به علت وقوع باد، آتش ساختمان شیشه‌ای صدا و سیما مجدد شعله‌ور شده است.
پیش از این اعلام شبکه خبر، رسانه‌های حکومتی از جمله باشگاه خبرنگاران جوان، از شنیده‌شدن صدای انفجار در مرکز تهران خبر داده‌ بودند.
👍16😁2
‌ یسرائیل کاتز، وزیر دفاع اسرائیل،‌ اعلام کرد که نیروی هوایی سه‌شنبه این کشور اهدافی بسیار مهم، از جمله مواضع راهبردی، مراکز وابسته به حکومت و زیرساخت‌های کلیدی را در تهران هدف قرار خواهد داد. وزیر دفاع اسرائیل گفت که اسرائیل هیچ مذاکره‌ای با جمهوری اسلامی انجام نمی‌دهد
👍24👏3
سرکوب و پروپاگاندا دو ستون اصلی بقای جمهوری اسلامی از بدو تأسیس آن بوده‌اند. ادامه همکاری با نهادهای سرکوبگر و تبلیغاتی این رژیم، ازجمله نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، صداوسیما و خبرگزاری‌ها، مشارکت در جنایت و دروغ است. جمهوری اسلامی از شما همچون ابزار استفاده می‌کند، اما برای جان، شرافت و آینده‌تان هیچ ارزشی قائل نیست. با ترک این نهادها و قطع همکاری، نه‌تنها جان خود را از خطر حفظ می‌کنید، بلکه گامی تعیین‌کننده در راه آزادی ایران برمی‌دارید.

@OfficialRezaPahlavi
12👏3👍1
تلویزیون پارس اسرائیل🇮🇱
پست عجیب بابک زنجانی درخصوص رونمایی از بمب اتمی!
جمهوری اسلامی قصد استفاده از کلاهک هسته‌ای را دارد.

به همین دلیل پرزیدنت ترامپ اجلاس ۷ را ترک کرده و به آمریکا رفته و سریعاً کابینه را جهت جلسه فوری دعوت کرده است...


پیش بینی و تصمیم:

این کلاهک هسته‌ای در ایران خفه خواهد شد.

جمهوری اسلامی تصمیم دارد کلاهک هسته‌ای را از تهران شلیک کند و اسرائیل نقطه دقیق آن را نیز می‌داند کلاهک هسته‌ای توسط اسرائیل منفجر خواهد شد و کل تهران را نابود خواهد کرد مردم تهران،تهران را ترک کنید...

این یک هشدار جدیست ...

لطفاً این پیغام را اشتراک گذاری کنید و جان انسان‌ها را نجات دهید.
🕎(موساد اسرائیل) 🕎
👍202😁2😱2👎1👏1
از عزیزانی که شرایطش را دارند خواهشمندیم برای حمایت در این شرایط سخت برای ایرانمان در برلین به یاران بپیوندند 🫡❤️
خواهش داریم فلایر را حداکثری پخش کنید.
با سپاس سربازان ایرانشهر

پاینده ایران
جاوید شاه🫡
17👍2
. حساب منتسب به موساد در شبکه اجتماعی اکس در واکنش به انتشار خبر هدف قرار گرفتن ساختمان موساد توسط موشک‌های سپاه نوشت:‌ «ایران می‌گوید که ساختمان موساد را در یک حمله موشکی مورد اصابت قرار داده است. خوشبختانه کسی آنجا نبود. همه آنها در ایران هستند.» #اسرائیل #موساد #ایران #ایندیپندنت_فارسی
👏19👍1😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انبار متروکه روبروی پلیس راه مورچه خورت (شاهین شهر) 🔥
👍8👏6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سفیر اسرائیل در سازمان ملل خطاب به مردم ایران: مبارزه ما علیه شما نیست، علیه رژیمی است که به شما ظلم می‌کند.
👍232
‌ بر اساس اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، بخش مهمی از اختیارات خود را به شورای عالی سپاه واگذار کرده است این اقدام همزمان با پنهان شدن علی خامنه‌ای و خانوادش انجام شده است. بنا بر اطلاعات رسیده، خامنه‌ای برای در امان ماندن از حملات اسرائیل در پناهگاه‌هایی در زیر زمین به سر می برد. بر اساس آیین نامه سپاه پاسداران، شورای عالی سپاه به درخواست رهبر بر عملکرد فرمانده سپاه پاسداران نظارت می کند. پیش‌تر دو منبع مطلع از داخل ایران به ایران‌اینترنشنال گفتند ساعاتی پس از آغاز حملات اسرائیل به تهران در بامداد جمعه، علی خامنه‌ای به پناهگاهی زیرزمینی در لویزان، واقع در شمال شرق تهران، منتقل شده است. طبق این گزارش، همه اعضای خانواده رهبر جمهوری اسلامی، از جمله مجتبی، در کنار او به سر می‌برند. به گفته منابع ایران‌اینترنشنال، در جریان عملیات‌های «وعده صادق» یک و دو نیز خانواده خامنه‌ای به پناهگاه منتقل شده بودند.
😁164
تا ساعتی دیگر، ۹ شب ایران، پیام به ملت ایران

@OfficialRezaPahlavi
23👍2
🛑 اینترنت ایران در حال قطع ۱۰۰ درصدی است

«به داد ملت ایران برسید»
🤬242
🛑فوری

دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی تروث سوشیال نوشت که آمریکا از محل اختفای رهبر جمهوری اسلامی اطلاع دارد و او هدف آسانی است، اما فعلا قصد هدف قرار دادن او را ندارد
21👍4👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیویی که امروز [سه‌شنبه 27 خرداد] در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، لحظه بمباران پی‌درپی ساختمان‌های صنایع دفاعی ایران در تهران توسط ارتش اسرائیل در روز یک‌شنبه 25 خرداد را نشان می‌دهد.
👍152
سه مقام آمریکایی به رویترز اعلام کردند که ارتش ایالات متحده در پی تشدید درگیری‌ها میان اسرائیل و جمهوری اسلامی، پرواز و استقرار جنگنده‌های بیشتری از جمله اف-۱۶، اف-۲۲ و اف-۳۵ را به منطقه خاورمیانه گسترش داده است. دو تن از این مقام‌ها تأکید کردند که این افزایش نیروها ماهیتی دفاعی دارد و این جنگنده‌ها تاکنون برای سرنگونی پهپادها و موشک‌های پرتاب‌شده مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
👍182
سه مقام آمریکایی به «اکسیوس» گفته‌اند دونالد ترامپ امروز سه‌شنبه ساعت ۱۳ به وقت واشنگتن جلسه‌ای اضطراری با تیم امنیت ملی خود در اتاق وضعیت کاخ سفید برگزار می‌کند تا درباره ورود آمریکا به جنگ با جمهوری اسلامی و احتمال حمله به تأسیسات هسته‌ای، به‌ویژه سایت زیرزمینی فردو، تصمیم‌گیری کند. این گزارش پس از افشاگری خبرنگار اسرائیلی، باراک راوید، منتشر شد که در آن از برگزاری نشست محرمانه ترامپ با مشاورانش برای بررسی گزینه‌های حمله به ایران خبر داده بود. به گفته منابع مطلع، این نشست امنیتی در کاخ سفید به درخواست اسرائیل برگزار شده تا درباره پیامدهای احتمالی جنگ میان جمهوری اسلامی و اسرائیل تصمیم‌گیری شود. در همین حال، مقامات امنیتی اسرائیل معتقدند ترامپ ممکن است به‌زودی به این جنگ ملحق شود.
👏20
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هم‌میهنان،

جمهوری اسلامی به پایان خود رسیده و در حال سقوط است. خامنه‌ای هم‌چون موشی هراسان زیر زمین پنهان شده و کنترل اوضاع را از دست داده است. آنچه آغاز شده برگشت‌ناپذیر است. آینده روشن است و ما با هم از این پیچ تند تاریخ عبور خواهیم کرد.

در این روزهای دشوار، دل من با همه شهروندان بی‌دفاعی‌ست که آسیب دیده‌اند، و قربانی جنگ‌طلبی و توهمات خامنه‌ای شده‌اند. من سال‌ها کوشیدم تا میهن‌مان گرفتار آتش جنگ نشود.

پایان جمهوری اسلامی، پایان جنگ ۴۶ساله آن با ملت ایران است.

دستگاه سرکوب رژیم در حال فروپاشی‌ست. تنها یک خیزش همگانی لازم است تا این کابوس برای همیشه پایان یابد.

اکنون زمان ایستادن است؛ زمان بازپس‌گیری ایران. همه با هم، از بندرعباس تا بندرانزلی، از شیراز تا اصفهان، از تبریز تا زاهدان، از مشهد تا اهواز، از شهرکرد تا کرمانشاه به صحنه بیاییم؛ پایان این رژیم را رقم بزنیم.

نگران فردای پس از سقوط جمهوری اسلامی نباشیم. ایران دچار جنگ داخلی و بی‌ثباتی نخواهد شد. ما برای آینده ایران و شکوفاییش برنامه داریم. ما برای صد روز نخست پس از سقوط، دوران گذار، و استقرار یک حکومت ملی و دموکراتیک، برای ملت ایران و به دست ملت ایران، آماده‌ایم.

خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و دولتی که این روزها بسیاری از آنها به من پیام می‌فرستند: «برای حفظ رژیمی که سقوط آن آغاز شده و حتمیست روبروی ملت ایران نایستید. خود را فدای رژیم پوسیده نکنید. با ایستادن در کنار ملت، جان خود را حفظ کنید. در گذار از جمهوری اسلامی نقشی تاریخی ایفا کنید؛ و در ساختن آینده ایران سهیم باشید.»

ایران آزاد و آباد پیش روی ماست. باشد که به‌زودی در کنار شما باشم.

پاینده ایران!
زنده‌باد ملت ایران!

@OfficialRezaPahlavi
👎3823👏4👍1
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، با بیان اینکه «مطمئنم که به هدف خواهیم رسید»، گفت پس از پیروزی بر جمهوری اسلامی، «خاورمیانه متفاوتی» به وجود خواهد آمد.

نتانیاهو شامگاه سه‌شنبه در جریان ادامه حملات اسرائیل علیه جمهوری اسلامی با اسحاق هرتزوگ، رییس‌جمهور این کشور دیدار کرد و گزارشی امنیتی درباره وضعیت جاری به او ارائه داد.

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل اعلام کرد که نتانیاهو همچنین روز سه‌شنبه با یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون، دیدار کرد و او را در جریان آخرین تحولات امنیتی گذاشت.
👍19😁2
تساحی هنگبی، مشاور امنیت ملی اسرائیل، در مصاحبه با کانال ۱۲ گفت: «عملیات ما علیه ایران بدون آسیب زدن به تاسیسات هسته‌ای فردو پایان نخواهد یافت.» او تاکید کرد که این سایت یکی از اهداف اصلی عملیات فعلی است.

تساحی هنگبی افزود: «تاسیسات فردو در عمق ۹۰ متری زمین قرار دارد و هزاران سانتریفیوژ برای غنی‌سازی اورانیوم را در خود جای داده است. تسلیحات متعارف اسرائیل توانایی نفوذ به این عمق را ندارند و برای انهدام آن، مشارکت آمریکا در حمله هوایی لازم است.»

تساحی هنگبی در ادامه گفت: «نمی‌دانم آیا آمریکا به عملیات ملحق می‌شود یا خیر، اما تماس مستمر بین ما و ایالات متحده برقرار است. ما تلاش نمی‌کنیم آن‌ها را قانع کنیم، بلکه طرح ما به‌طور کامل اسرائیلی است.»
11👏7
منابع آمریکایی اعلام کردند جلسه اضطراری دونالد ترامپ با اعضای شورای امنیت ملی در اتاق بحران کاخ سفید پس از یک ساعت و ۲۰ دقیقه پایان یافته است. در این جلسه، گزینه‌های مختلف از جمله حمله مستقیم آمریکا به تأسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی بررسی شده است. به گفته مقامات آمریکایی، استفاده از بمب‌های سنگرشکن علیه سایت هسته‌ای فردو که خارج از دسترس بمب‌های اسرائیلی است، در صدر این گزینه‌ها قرار دارد. همچنین اجازه سوخت‌گیری هوایی جنگنده‌های اسرائیلی توسط تانکرهای آمریکایی یکی دیگر از سناریوهای مطرح‌شده بوده است. یک مقام ارشد آمریکایی تأکید کرده که آمریکا تاکنون در عملیات نظامی دخالت نداشته اما «همه گزینه‌ها روی میز است» و اولویت ترامپ، «نابودی کامل برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی» باقی مانده است.
👍24😁74
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب گذشته ارتش اسرائیل ضمن صدور هشدار فوری به کارکنان و نیز کلیه افرادی که در ناحیه مشخص شده در منطقه ۱۸ تهران قرار دارند، به زیرساخت‌های نظامی و موشکی جمهوری اسلامی در این منطقه حمله کرد.
👍252