This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برافراشتن پرچم شیروخورشید در شهرداری بِری کانادا
روز شنبه ۱۴ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۴ خرداد) بار دیگر پرچم ملی شیروخورشید ایران در محل شهرداری بری در ایالت انتاریو کانادا به اهتزاز درآمد.
برگزارکننده این مراسم مانند سال گذشته دکتر الن بستاکیان از اندیشکده مدیریت تغییر برای حقوق بشر بود.
در این مراسم الکس ناتل شهردار بِری، مایکل پارسا نماینده مجلس ایالتی و وزیر خدمات اجتماعی و کودکان در انتاریو، آندریا کنجین نماینده مجلس ایالتی و وزیر کاهش بوروکراسی در انتاریو، جان براسارد نماینده مجلس فدرال و لورا اسمیت نماینده مجلس ایالتی و دستیار پارلمانی وزیر شهر ومسکن، دکتر الن بستاکیان عضو هیئت هماهنگی پروژه ققنوس ایران، مهرداد زارعی پدر دادخواه آراد که با شلیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هواپیمای اوکراینی کشته شد و همچنین نمایندگانی از چند سازمان یهودی کانادا سخنانی ایراد کردند.
همچنین گروهی از خانوادههای قربانیان تروریسم از اسرائیل و جمعی از ایرانیان میهندوست و حامیان شاهزاده رضا پهلوی در مراسم برافراشتن پرچم ملی ایران در محل شهرداریی بِری حضور داشتند.
روز شنبه ۱۴ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۴ خرداد) بار دیگر پرچم ملی شیروخورشید ایران در محل شهرداری بری در ایالت انتاریو کانادا به اهتزاز درآمد.
برگزارکننده این مراسم مانند سال گذشته دکتر الن بستاکیان از اندیشکده مدیریت تغییر برای حقوق بشر بود.
در این مراسم الکس ناتل شهردار بِری، مایکل پارسا نماینده مجلس ایالتی و وزیر خدمات اجتماعی و کودکان در انتاریو، آندریا کنجین نماینده مجلس ایالتی و وزیر کاهش بوروکراسی در انتاریو، جان براسارد نماینده مجلس فدرال و لورا اسمیت نماینده مجلس ایالتی و دستیار پارلمانی وزیر شهر ومسکن، دکتر الن بستاکیان عضو هیئت هماهنگی پروژه ققنوس ایران، مهرداد زارعی پدر دادخواه آراد که با شلیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هواپیمای اوکراینی کشته شد و همچنین نمایندگانی از چند سازمان یهودی کانادا سخنانی ایراد کردند.
همچنین گروهی از خانوادههای قربانیان تروریسم از اسرائیل و جمعی از ایرانیان میهندوست و حامیان شاهزاده رضا پهلوی در مراسم برافراشتن پرچم ملی ایران در محل شهرداریی بِری حضور داشتند.
❤19🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سوال یک زن یهودی ایرانی در محل حادثه بیمارستان از رئیس پارلمان اسرائیل : «پیام شما به مردم ایران چیست؟»
امیر اوهانا، رئیس پارلمان اسرائیل: «برخلاف رژیم شرور، ما هرگز به غیرنظامیان حمله نکرده و در آینده نیز این کار را نمیکنیم. ما با مردم ایران دوستی دیرینه داریم. هدف حملات ما رژیم شرور ایران است. آنها به یک بیمارستان حمله کردند و هزینه آن را خواهند پرداخت.»
اوتانا در انتها به فارسی گفت :
«دیکتاتور به پایان سلام کن!»
#دیکتاتور #یهودی_ستیزی #ایران #اسرائیل #خامنه_ای #گفتگو_توانا
امیر اوهانا، رئیس پارلمان اسرائیل: «برخلاف رژیم شرور، ما هرگز به غیرنظامیان حمله نکرده و در آینده نیز این کار را نمیکنیم. ما با مردم ایران دوستی دیرینه داریم. هدف حملات ما رژیم شرور ایران است. آنها به یک بیمارستان حمله کردند و هزینه آن را خواهند پرداخت.»
اوتانا در انتها به فارسی گفت :
«دیکتاتور به پایان سلام کن!»
#دیکتاتور #یهودی_ستیزی #ایران #اسرائیل #خامنه_ای #گفتگو_توانا
👏15❤8
Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
ترجمه سخنان در دیدار با گروهی دوحزبی از نمایندگان کنگره آمریکا:
اعضای محترم کنگره، کارکنان کنگره، و دوستان،
از دعوت شما برای سخنرانی در این لحظه حساس، سپاسگزارم؛ لحظهای مهم نهتنها برای ملت ایران، بلکه برای سراسر خاورمیانه، ایالات متحده، و ارزشهای مشترک ما.
حضور این جمع، نماد تلاقی ایمان راسخ و شجاعت سیاسی است. میدانم که بسیاری از شما به ارزشهای مسیحی خود و به وضوح اخلاقی در سیاست خارجی پایبندید. من این امر را عمیقاً ارج مینهم و باور دارم که مشارکت میان ملتهای ایران، اسرائیل، ایالات متحده و جوامع ایمانیِ حامیِ آنان، امروز بیش از هر زمان دیگری ضروری است.
جمهوری اسلامی، رژیمی که طی ۴۶ سال گذشته با مردم من در جنگ بوده و پیروان ادیان مختلف از جمله مسیحیان، یهودیان، بهائیان و مسلمانان را تحت آزار و فشار قرار داده، در مراحل پایانی فروپاشی قرار دارد. رهبر آن به پناهگاهی زیرزمینی گریخته و از مردم بهعنوان سپر انسانی سوءاستفاده میکند. تسلط این رژیم بر کشور در حال فروریختن است. آنچه اکنون در جریان است، صرفاً یک تغییر سیاسی نیست؛ بلکه یک دگرگونی معنوی و اخلاقی است.
ما شاهد سقوط رژیمی هستیم که بنیان قدرت خود را بر ترس، خشونت و نفرت بنا نهاده بود، و همزمان، ظهور ملتی را میبینیم که خواهان صلح، کرامت و همزیستی است.
در این مقطع تحولآفرین، تصمیم گرفتهام گامی به پیش بگذارم؛ نه برای کسب قدرت، بلکه در پاسخ به یک وظیفه تاریخی. میلیونها ایرانی در داخل و خارج کشور، به من اعتماد کردهاند تا این گذار را هدایت کنم؛ گذاری بهدور از هرجومرج، بهسوی وحدت ملی، عدالت و صلح.
ما از نقطه صفر آغاز نمیکنیم. من سالهاست در کنار میهنپرستان، دانشمندان و متخصصان کار کردهام تا برای دوران پس از جمهوری اسلامی آماده باشیم. ما نقشه راهی برای دورهای انتقالی، مبتنی بر حاکمیت قانون و آشتی ملی در اختیار داریم؛ با هدف تأسیس ایرانی دموکراتیک و فراگیر، که به همه ادیان احترام بگذارد و از حقوق تمامی شهروندان صیانت کند.
این جنبش از دل نور برخاسته، نه تاریکی. این یک مأموریت ملی برای بازسازی است: بازسازی کشور، ارزشها و جایگاهمان در جهان.
بگذارید صراحتاً بگویم: ملت ایران نه با اسرائیل دشمنی دارد و نه با آمریکا. این نفرت، ساخته و پرداخته رژیمیست که دین را به سلاح تبدیل کرد و آن را تحریف نمود تا وحشت و سرکوب را توجیه کند. در حالیکه جمهوری اسلامی فریاد «مرگ بر آمریکا» سر میدهد، مردم ایران فریاد میزنند: «دشمن ما همینجاست؛ دروغ میگن آمریکاست.»
ایران آزاد به این دشمنی مصنوعی پایان خواهد داد. ما بهدنبال صلح و همکاری با اسرائیل خواهیم بود. ما دوباره دوست آمریکا خواهیم شد. فرزندان ما سزاوار آن هستند که در منطقهای رشد کنند که احترام متقابل جایگزین نفرتهای کهنه شود. این همان آرمانیست که برای تحقق آن مبارزه میکنم.
خطاب به شما، اعضای جامعه مسیحیان انجیلی که برای صلح اورشلیم دعا میکنید، میگویم: ایران آزاد، کلید تحقق آن دعاست.
جنبش برای ایران آزاد، صرفاً یک مبارزه سیاسی نیست؛ یک نبرد اخلاقیست. ما نهتنها برای آینده خود، بلکه برای ارزشهایی که همه انسانهای باایمان را گرد هم میآورد عدالت، مهربانی، حقیقت، و حق خدادادی هر انسان برای زندگی با کرامت مبارزه میکنیم. به همین دلیل، نقش شما اهمیت دارد. رهبری ایالات متحده و روشنبینی اخلاقی جوامعی چون شما، میتواند تفاوتی واقعی ایجاد کند.
همانگونه که با مردم بلوک شرق در برابر کمونیسم ایستادید، اکنون از شما میخواهم در کنار ملت ایران بایستید.
ایستادن در کنار ما، به سربازان شما نیازی ندارد، به دلارهای مالیاتی شما نیازی ندارد، و نیازی به جنگی بیپایان دیگر در خاورمیانه ندارد. در حقیقت، هدف ما پایان دادن به چنین جنگهاییست. زیرا تا زمانی که جمهوری اسلامی بر سر کار باشد، به جنگ با اسرائیل و آمریکا ادامه خواهد داد. تنها راه پایان جنگهای بیپایان، کمک به پایان دادن به جمهوری اسلامیست. وقتی این کار را انجام دهیم، اسرائیل و آمریکا میتوانند بالاخره در صلح زندگی کنند.
به ما کمک کنید تا این رژیم را منزوی کنیم. به ما کمک کنید تا پرچم آزادی را برافرازیم. به ما کمک کنید تا زمینه را برای فردا آماده کنیم؛ فردایی که در آن ملتی نو متولد میشود، در صلح با همسایگانش، و پیوند خورده با میراث معنوی خویش.
همه ما از کتاب مقدس شنیدهایم: «خوشا به حال صلحسازان، زیرا ایشان فرزندان خدا نامیده خواهند شد.» من ایمان دارم که مردم ایران آمادهاند تا صلحسازان نسل ما باشند؛ برای خود، برای منطقه و برای جهان.
شما فرصت دارید که بخشی از این مسیر باشید. امیدوارم با من و با ما همراه شوید.
جمهوری اسلامی در حال سقوط است. و آنچه جای آن را خواهد گرفت، نه هرجومرج، بلکه امید به آغازی نو خواهد بود.
سپاسگزارم.
@OfficialRezaPahlavi
اعضای محترم کنگره، کارکنان کنگره، و دوستان،
از دعوت شما برای سخنرانی در این لحظه حساس، سپاسگزارم؛ لحظهای مهم نهتنها برای ملت ایران، بلکه برای سراسر خاورمیانه، ایالات متحده، و ارزشهای مشترک ما.
حضور این جمع، نماد تلاقی ایمان راسخ و شجاعت سیاسی است. میدانم که بسیاری از شما به ارزشهای مسیحی خود و به وضوح اخلاقی در سیاست خارجی پایبندید. من این امر را عمیقاً ارج مینهم و باور دارم که مشارکت میان ملتهای ایران، اسرائیل، ایالات متحده و جوامع ایمانیِ حامیِ آنان، امروز بیش از هر زمان دیگری ضروری است.
جمهوری اسلامی، رژیمی که طی ۴۶ سال گذشته با مردم من در جنگ بوده و پیروان ادیان مختلف از جمله مسیحیان، یهودیان، بهائیان و مسلمانان را تحت آزار و فشار قرار داده، در مراحل پایانی فروپاشی قرار دارد. رهبر آن به پناهگاهی زیرزمینی گریخته و از مردم بهعنوان سپر انسانی سوءاستفاده میکند. تسلط این رژیم بر کشور در حال فروریختن است. آنچه اکنون در جریان است، صرفاً یک تغییر سیاسی نیست؛ بلکه یک دگرگونی معنوی و اخلاقی است.
ما شاهد سقوط رژیمی هستیم که بنیان قدرت خود را بر ترس، خشونت و نفرت بنا نهاده بود، و همزمان، ظهور ملتی را میبینیم که خواهان صلح، کرامت و همزیستی است.
در این مقطع تحولآفرین، تصمیم گرفتهام گامی به پیش بگذارم؛ نه برای کسب قدرت، بلکه در پاسخ به یک وظیفه تاریخی. میلیونها ایرانی در داخل و خارج کشور، به من اعتماد کردهاند تا این گذار را هدایت کنم؛ گذاری بهدور از هرجومرج، بهسوی وحدت ملی، عدالت و صلح.
ما از نقطه صفر آغاز نمیکنیم. من سالهاست در کنار میهنپرستان، دانشمندان و متخصصان کار کردهام تا برای دوران پس از جمهوری اسلامی آماده باشیم. ما نقشه راهی برای دورهای انتقالی، مبتنی بر حاکمیت قانون و آشتی ملی در اختیار داریم؛ با هدف تأسیس ایرانی دموکراتیک و فراگیر، که به همه ادیان احترام بگذارد و از حقوق تمامی شهروندان صیانت کند.
این جنبش از دل نور برخاسته، نه تاریکی. این یک مأموریت ملی برای بازسازی است: بازسازی کشور، ارزشها و جایگاهمان در جهان.
بگذارید صراحتاً بگویم: ملت ایران نه با اسرائیل دشمنی دارد و نه با آمریکا. این نفرت، ساخته و پرداخته رژیمیست که دین را به سلاح تبدیل کرد و آن را تحریف نمود تا وحشت و سرکوب را توجیه کند. در حالیکه جمهوری اسلامی فریاد «مرگ بر آمریکا» سر میدهد، مردم ایران فریاد میزنند: «دشمن ما همینجاست؛ دروغ میگن آمریکاست.»
ایران آزاد به این دشمنی مصنوعی پایان خواهد داد. ما بهدنبال صلح و همکاری با اسرائیل خواهیم بود. ما دوباره دوست آمریکا خواهیم شد. فرزندان ما سزاوار آن هستند که در منطقهای رشد کنند که احترام متقابل جایگزین نفرتهای کهنه شود. این همان آرمانیست که برای تحقق آن مبارزه میکنم.
خطاب به شما، اعضای جامعه مسیحیان انجیلی که برای صلح اورشلیم دعا میکنید، میگویم: ایران آزاد، کلید تحقق آن دعاست.
جنبش برای ایران آزاد، صرفاً یک مبارزه سیاسی نیست؛ یک نبرد اخلاقیست. ما نهتنها برای آینده خود، بلکه برای ارزشهایی که همه انسانهای باایمان را گرد هم میآورد عدالت، مهربانی، حقیقت، و حق خدادادی هر انسان برای زندگی با کرامت مبارزه میکنیم. به همین دلیل، نقش شما اهمیت دارد. رهبری ایالات متحده و روشنبینی اخلاقی جوامعی چون شما، میتواند تفاوتی واقعی ایجاد کند.
همانگونه که با مردم بلوک شرق در برابر کمونیسم ایستادید، اکنون از شما میخواهم در کنار ملت ایران بایستید.
ایستادن در کنار ما، به سربازان شما نیازی ندارد، به دلارهای مالیاتی شما نیازی ندارد، و نیازی به جنگی بیپایان دیگر در خاورمیانه ندارد. در حقیقت، هدف ما پایان دادن به چنین جنگهاییست. زیرا تا زمانی که جمهوری اسلامی بر سر کار باشد، به جنگ با اسرائیل و آمریکا ادامه خواهد داد. تنها راه پایان جنگهای بیپایان، کمک به پایان دادن به جمهوری اسلامیست. وقتی این کار را انجام دهیم، اسرائیل و آمریکا میتوانند بالاخره در صلح زندگی کنند.
به ما کمک کنید تا این رژیم را منزوی کنیم. به ما کمک کنید تا پرچم آزادی را برافرازیم. به ما کمک کنید تا زمینه را برای فردا آماده کنیم؛ فردایی که در آن ملتی نو متولد میشود، در صلح با همسایگانش، و پیوند خورده با میراث معنوی خویش.
همه ما از کتاب مقدس شنیدهایم: «خوشا به حال صلحسازان، زیرا ایشان فرزندان خدا نامیده خواهند شد.» من ایمان دارم که مردم ایران آمادهاند تا صلحسازان نسل ما باشند؛ برای خود، برای منطقه و برای جهان.
شما فرصت دارید که بخشی از این مسیر باشید. امیدوارم با من و با ما همراه شوید.
جمهوری اسلامی در حال سقوط است. و آنچه جای آن را خواهد گرفت، نه هرجومرج، بلکه امید به آغازی نو خواهد بود.
سپاسگزارم.
@OfficialRezaPahlavi
❤13👏3👍1🔥1
رئیس شرکت انرژی هستهای روسیه روز پنجشنبه، ۲۹ خرداد، هشدار داد که حمله اسرائیل به نیروگاه هستهای بوشهر ایران میتواند به «فاجعهای به سبک چرنوبیل» منجر شود. نیروگاه بوشهر تنها نیروگاه هستهای عملیاتی ایران است و به دست شرکت «روساتم» روسیه ساخته شده و متخصصان این کشور در آن مشغول به کار هستند. خبرگزاری فرانسه روز پنجشنبه به نقل از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، گزارش داد که در حال حاضر ۲۰۰ کارشناس روسیه در این نیروگاه کار میکنند. رئیس جمهوری روسیه در عین حال تصریح کرد که با رهبری اسرائیل به توافق رسیده است که امنیت کارکنان روسی در نیروگاه بوشهر تضمین شود. به رغم این اظهارات یک سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که اسرائیل در حملات خود از جمله تأسیسات بوشهر را هدف قرار داده است. با این همه، ساعتی بعد یک مقام نظامی دیگر اسرائیل این خبر را «اشتباه» خواند و اضافه کرد هدف گرفتن تأسیسات بوشهر در ساحل خلیج فارس را نه میتواند تأیید کند و نه رد
❤5
سخنگوی کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی خود گفته جمهوریاسلامی هرگز این اندازه به سلاح اتمی نزدیک نبوده و قادر است ظرف چند هفته بمب هستهای تولید کند. او همچنین در پرسشی مرتبط با اخبار منتشر شده در خصوص عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوریاسلامی و استیو ویتکاف، نماینده آمریکا در مذاکرات با جمهوریاسلامی، گفته مکاتبات میان دو طرف ادامه داشته است.
👏14
🔴حمله جنگنده های ارتش اسرائیل به قاتلان مردم ایران
سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروهای هوایی این کشور به مقر «یگان ویژه» نیروی انتظامی در تهران حمله کرده است.
او افزود ارتش اسرائیل در هفتمین روز حمله به ساختارهای رژیم ملاها ضربه زده است.
سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروهای هوایی این کشور به مقر «یگان ویژه» نیروی انتظامی در تهران حمله کرده است.
او افزود ارتش اسرائیل در هفتمین روز حمله به ساختارهای رژیم ملاها ضربه زده است.
👍21❤3
Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
منابع مطلع داخل کشور که با من در تماسند، میگویند ساختارهای فرماندهی و هماهنگی رژیم با سرعتی قابل توجه در حال در هم شکستن است. از سوی دیگر، جامعه جهانی دارد میفهمد که جمهوری اسلامی آیندهای ندارد و گفتگوهای ما درباره ایران پس از جمهوریاسلامی آغاز شده است که میتواند سقوط رژیم را تسریع و تسهیل کند.
@OfficialRezaPahlavi
@OfficialRezaPahlavi
👏21❤4🥰3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب گذشته انبار موشکی در تبریز هدف حمله قرار گرفت.
👍20❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیش از ۶۰ جت جنگنده شبانه به دهها هدف از جمله سایتهای صنعتی نظامی برای تولید موشک و ستاد سپند برای تحقیق و توسعه پروژه سلاحهای هستهای حمله کردند.
این حملات پس از هشدار تخلیه برای منطقه شهرک صنعتی سفیدرود اجرا شد.
این حملات پس از هشدار تخلیه برای منطقه شهرک صنعتی سفیدرود اجرا شد.
👏18❤3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨ارتش اسرائیل به سه سکوی پرتاب موشک که آماده پرتاب از ایران به سمت خاک اسرائیل بودند، حمله کرد.
👏19👍3
اولین روز تحسن عاشقان میهن در فرانکفورت مقابل سفارت اشغال شده جمهوری اسلامی. این تحسن تا روز آزادی ادامه دارد
https://t.me/israelparstv
https://t.me/israelparstv
❤20👏5👍1
🔴سقط شدن حدود ۱۵ عضو سپاه در حمله هوایی به تویسرکان
👏17👍2😁1
اوج خفت و استیصالی بی سابقه؛ هدف قرار دادن یک مهد کودک توسط رژیم جمهوری اسلامی در اسرائیل
حساب رسمی وزارت خارجه اسرائیل به زبان فارسی ضمن انتشار این ویدیو نوشت:
این هم یکی دیگر از اهداف موشکهای جمهوری اسلامی، مهدکودکی در اسرائیل.
اگر از شما پرسیدند چرا اسرائیل با جمهوری اسلامی میجنگد، این ویدئو را به آنها نشان بدهید.
حساب رسمی وزارت خارجه اسرائیل به زبان فارسی ضمن انتشار این ویدیو نوشت:
این هم یکی دیگر از اهداف موشکهای جمهوری اسلامی، مهدکودکی در اسرائیل.
اگر از شما پرسیدند چرا اسرائیل با جمهوری اسلامی میجنگد، این ویدئو را به آنها نشان بدهید.
😢14🤬2❤1
عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوریاسلامی، در پی مذاکره با کشورهای اروپایی برجام بیانیهای صادر و اعلام کرده جمهوریاسلامی «در صورت توقف تجاوز و پاسخگو کردن متجاوز به دلیل جنایات ارتکابی خود» آماده است دیپلماسی را مدنظر قرار دهد. در این بیانیه همچنین آمده: «به صراحت و شفاف اعلام کردم که توانمندیهای ایران شامل تواناییهایی موشکیاش قابل مذاکره نمیباشد» همچنین بر تمایل به گفتگو و ملاقات مجدد با سه کشور اروپایی برجام تاکید شده است.
😁9👎2