تلویزیون پارس اسرائیل🇮🇱
2.64K subscribers
30K photos
40.1K videos
206 files
11.8K links
تماس با ادمین
@SomayhRamooz

Israelparstv
Download Telegram
سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد «حملات آمریکا به تأسیسات هسته‌ای فردو، نطنز و اصفهان، نقض آشکار قوانین بین‌المللی و معاهده عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای است.»
در این بیانیه آمده است که «این اقدام مغایر با قوانین بین‌المللی در سايه بی‌تفاوتی و بلکه همراهی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شده است.»
سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی در این بیانیه از جامعه جهانی خواسته است این نقض قوانین را محکوم و از حق جمهوری اسلامی در پیگیری حقوق خود حمایت کند. همچنین تاکید شده که «جمهوری اسلامی با وجود این حملات، مسیر توسعه صنعت هسته‌ای را متوقف نخواهد کرد و اقدامات حقوقی لازم را پیگیری خواهد کرد.»
👎9😁62🤬1
فاکس نیوز گزارش داد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در گفتگو با این رسانه اعلام کرده است که در حملات آمریکا به تأسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی، شش بمب سنگرشکن برای هدف قرار دادن سایت زیرزمینی فردو استفاده شده است. پیش‌تر تصور می‌شد که تنها دو بمب برای نابودی این سایت کافی باشد.
همچنین بر اساس این گزارش، سایت‌های نطنز و اصفهان با شلیک ۳۰ موشک تاماهاوک از زیردریایی‌های آمریکایی در فاصله حدود ۴۰۰ مایل (۶۴۳ کیلومتر) هدف قرار گرفتند.
👏15👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‎امروز پیام مهمی دارم به پرسنل نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور

@OfficialRezaPahlavi
15👏5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مجری شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی در برنامه‌ای زنده مدعی شد: «پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل وضعیت اضطراری اعلام کرده‌اند و زمان اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه نزدیک است و شرایط جنگ زمینی به‌شدت تغییر خواهد کرد.»
😁18👎4
https://www.instagram.com/reel/DLL8pk6uCH4/?igsh=czllb3huaGd0NWpx


سخنرانی ترامپ بعد از حمله به فوردو
👍101
ساعاتی پس از حمله نظامی آمریکا به سه سایت هسته‌ای فردو، نطنز و اصفهان در بامداد یکشنبه ۱تیر۱۴۰۴ مرکز نظام ایمنی هسته‌ای ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که طبق بررسی‌های انجام‌‌شده توسط این نهاد، علایمی حاکی از انتشار آلودگی توسط سامانه‌های آشکارساز مواد پرتوزا ثبت نشده است. این مرکز همچنین مدعی شده است که «خطری اهالی ساکن در اطراف سایت‌های یادشده را تهدید نمی‌کند.» در این بیانیه آمده است: «با توجه به تمهیدات اندیشیده‌شده و برنامه‌‌ریزی صورت‌گرفته قبلی و نیز اطلاعات ثبت‌شده توسط سامانه‌های آشکارساز مواد پرتوزا، علایمی حاکی از آلودگی به ثبت نرسیده است.» در پی حمله آمریکا به تاسیسات‌ هسته‌ای ایران، یکی از نگرانی‌های عمده، انتشار تشعشعات رادیواکتیو است که می‌‌تواند سلامت شهروندان را در خطر جدی قرار دهد.
👍103
🛑ترامپ:
هرگونه پاسخ ایران علیه آمریکا با واکنشی بسیار شدیدتر از آنچه امشب دیدیم، مواجه خواهد شد.
👍192
فوری‼️
نیروی هوایی اکنون موجی از حملات را علیه اهداف نظامی در غرب ایران آغاز کرده است.

علاوه بر این، نیروی هوایی لانچرهای موشکی را که اندکی پیش به سمت خاک اسرائیل شلیک کرده بودند، منهدم کرد.
👏16
جمهوری اسلامی به جنایات هولناک خود ادامه می‌دهد و بار دیگر به مناطق مسکونی و مردم عادی اسرائیل حمله کرد.

ما هر کاری لازم باشد برای دفاع از مردم خود انجام می‌دهیم.
11😢7
🔴 سه سایت هسته ای تخلیه شده بود

حسن عابدینی، معاون سیاسی صداوسیمای حکومتی در برنامه زنده مدعی شد که جمهوری اسلامی از مدتی پیش اقدام به تخلیه سه سایت هسته‌ای خود کرده است. به ادعای وی، این اقدام در پی تحولات اخیر و احتمال حملات احتمالی صورت گرفته است.
😁152
🔴 اعدام یک شهروند دیگر به اتهام "جاسوسی برای اسرائیل"

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضائیه جمهوری اسلامی، از اعدام یک شهروند به نام مجید مسیبی که به "جاسوسی برای سازمان اطلاعاتی موساد" متهم شده بود خبر داد.

قوه قضاییه جمهوری اسلامی مدعی شده است که "این شهروند در طول همکاری با موساد تلاش داشته تا اطلاعات طبقه‌بندی شده، برخی از مکان‌های حساس کشور و همچنین مشخصات افراد موردنظر را به موساد ارائه کند و در قبال آن پاداش (رمزارز) دریافت کند."

در پی گسترش حملات اسرائیل به برخی مراکز جمهوری اسلامی و همچنین حذف پی‌در‌پی فرماندهان ارشد سپاه، بازداشت شهروندان به اتهام‌هایی همچون همکاری با اسرائیل افزایش یافته است. پیش از این و طی ماه‌های گذشته دست‌کم سه شهروند به همین اتهام اعدام شده بودند.

از جمله این افراد می‌توان به اعدام اسماعیل فکری اشاره کرد که بر اساس ادعای قوه قضاییه، به اتهام "همکاری اطلاعاتی و جاسوسی" برای اسرائیل بازداشت و محکوم شده بود.

سازمان حقوق بشر ایران پیش از این در سایه تنش فزاینده میان جمهوری اسلامی و اسرائیل، از خطر اعدام قریب‌الوقوع ۱۰ متهم به جاسوسی برای اسرائيل خبر داده و از جامعه جهانی خواسته بود برای توقف ماشین اعدام جمهوری اسلامی تلاش کند.
🤬17😢5
نیوزویک از قول یک سخنگوی حزب‌الله لبنان اعلام کرده این گروه تحت حمایت جمهوری‌اسلامی، در حال حاضر برنامه‌ای فوری برای تلافی علیه اسرائیل و ایالات متحده ندارد. این اعلام پس از آن رخ می‌دهد که دونالد ترامپ دستور حملات مستقیم آمریکا به تاسیسات هسته‌ای ایران را صادر کرد. سخنگوی حزب‌الله در پیامی به نیوزویک در شامگاه شنبه گفته: «ایران کشوری قوی است که توانایی دفاع از خود را دارد، و منطق حکم می‌کند که می‌تواند با آمریکا و اسرائیل مقابله کند. حزب‌الله همچنان به تمامی موارد توافق‌شده از زمان آتش‌بس پایبند است.»
😁18👍1
فوری‼️
نیروی هوایی اکنون موجی از حملات را علیه اهداف نظامی در غرب ایران آغاز کرده است.

علاوه بر این، نیروی هوایی لانچرهای موشکی را که اندکی پیش به سمت خاک اسرائیل شلیک کرده بودند، منهدم کرد.
👍181
رژیم آخوندی ده‌ها میلیارد دلار از جوانی و زندگی شما را خرج برنامه‌ هسته‌ای و موشکی کرد.

اکنون از آن چیزی باقی نمانده، به جز یک مشت خاک.

اجازه ندهید رویاهای شما برای آینده‌ای روشن را هم بکشند.

ما در کنار شما ایستاده‌ایم.
👍155👏2