🔴. منابع عربی
موج دوم حملات به جمهوری اسلامی شوک آور خواهد بود و ارتش اسرائیل در حال آماده سازی طرح های نظامی جدید و غیر قابل تصور برای رژیم ملاها در ایران است
موج دوم حملات به جمهوری اسلامی شوک آور خواهد بود و ارتش اسرائیل در حال آماده سازی طرح های نظامی جدید و غیر قابل تصور برای رژیم ملاها در ایران است
👍38❤2
معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی گفت که قراری برای دیدار یا مذاکره با هیأت آمریکایی تنظیم نشده است. همزمان، دونالد ترامپ اعلام کرد که در هفته پیش رو قرار است با مقامات جمهوری اسلامی مذاکرات را ادامه دهند.
😁18👍2🤯2🤬1
تلویزیون پارس اسرائیل🇮🇱
Photo
کمتر از یک هفته پس از برقراری آتشبس بین اسرائیل و ایران، رسانههای اسرائیلی ادعا کردهاند که آمادگی ارتش و دولت این کشور برای وقوع یک جنگ دیگر با ایران ازسرگرفته شده، کارخانههای صنایع نظامی با شتاب در حال تولیدات بیشتر هستند و طرحها برای گسترش تولیدات در سالهای آینده در دست برنامهریزی است. همزمان، رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی ارشد ایران نیز گفتند اطمینانی به آتشبس با اسرائیل ندارند. سایت اقتصادی اسرائیلی کالکالیست یکشنبه ۸ تیر نوشت برای تشکیلات دفاعی اسرائیل روشن است که باید برای دور دیگری از جنگ با ایران آماده باشد. همچنین به نوشته روزنامه اقتصادی دیگر اسرائیل، گلوبز، نیروی هوایی اسرائیل پس از این جنگ، کماکان با جنگندهها و تسلیحات مدرنتر وارد دوران تازهای از پیشرفت و ارتقا خواهد شد. سایت والانیوز در تلآویو نیز هشتم تیر نوشت ارتش معتقد است که در هر درگیری احتمالی آتی با ایران، باید بتواند مانند عملیات آخر، مؤلفه غافلگیری را در دست داشته باشد. کارشناسان نظامی و امنیتی در رسانههای اسرائیل هشدار دادند که این کشور نباید از «پیروزیهای خیرهکننده خود بر ایران» سرمست و مغرور شود زیرا جمهوری اسلامی «صبر و استقامت» خود را در مقاطع دشوار نشان داده است. امیر بر-شالوم، مفسر نظامی رادیو ارتش اسرائیل و سایت «زمان اسرائیل» یکشنبه در مقالهای نوشت ایران همچنان یک تهدید است و بدون شک برای احیای خود تلاش خواهد کرد. او نوشت سرمستی اسرائیل خطرناک است زیرا جمهوری اسلامی اکنون یک «حیوان زخمی» است و در این شرایط، چالشهای اسرائیل در مقایسه با پیش از این عملیات پیچیدگی کمتری ندارد. پیش از او، روزنامه معاریو هفتم تیر نوشت نهادهای امنیتی اسرائیل ارزیابی میکنند که ایران میتواند به زودی یک جنگ تمامعیار را آغاز کند.
👍30
Forwarded from ارتش دفاعى اسرائيل
نیروی هوایی و آرایه پدافند هوایی، از جنوب به شمال در یک پدافند چند بعدی و در چندین لایه حفاظتی برای کل خاک کشور اسرائیل در برابر انواع تهدیدات مستقر شده است.
پرسنل نیروی هوایی در دفاع و حمله دائماً مشغول برنامه ریزی و مدیریت واکنش دفاعی هستند و آماده هر گونه تهدید در هر منطقه هستند.
پرسنل نیروی هوایی در دفاع و حمله دائماً مشغول برنامه ریزی و مدیریت واکنش دفاعی هستند و آماده هر گونه تهدید در هر منطقه هستند.
👍18❤2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
صحبت های میثم اسدپور هنرمند میهن پرست و پادشاهی خواه در مورد ملت اسرائیل و مذاکره سران دولت های اروپایی با نماینده واقعی ملت ایران شاهزاده رضا پهلوی
https://t.me/israelparstv
https://t.me/israelparstv
❤26👎1
مرکز مشاوره و آموزش حقوقی دادبان از بازداشت آرش صادقی، فعال حقوق بشر خبر داد. بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی وابسته به قرارگاه ثارالله، روز جمعه ۳۱ خرداد، حوالی ساعت ۱۸، آرش صادقی را در نزدیکی پارک اوستا در تهران بازداشت کردند. به گزارش دادبان، ماموران به بهانه بازرسی کولهپشتی، آرش صادقی را به کوچهای خلوت هدایت کردند و او را با دستبند به یک میله گاز بسته و در حدود یک ساعت به ضربوشتم او پرداختند. گزارش دادبان میافزاید که شدت ضربات ماموران به آرش صادقی به حدی بود که به شکستگی یکی از دندانهای او منجر شد. طبق این گزارش، ماموران در ادامه صادقی را به زور به داخل ماشین خود برده و پس از تقریبا دو ساعتونیم بازجویی خشونتآمیز و تصویربرداری از چهره، او را به دلیل وخامت وضعیت جسمانیاش آزاد کردند.
🤬8👎6
توهین اطلاعاتی به جمهوری اسلامی؛ موساد: «قاآنی جاسوس ما نیست»
🛑این جمله کوتاه، در ظاهر یک تکذیبیه ساده است، اما در واقع حملهای هوشمندانه به پیکره امنیتی جمهوری اسلامی و تمسخر جایگاه فرمانده نیروی قدس سپاه تروریستی پاسداران تلقی میشود.
در روزهایی که شکستهای اطلاعاتی و نظامی سپاه تروریستی پاسداران در برابر اسرائیل آشکارتر از همیشه است، انتشار این پیام از سوی موساد، معنایی فراتر از یک «تکذیب» دارد. زمانی که چهرهای مانند اسماعیل قاآنی – جانشین قاسم سلیمانی – ناچار میشود برای اثبات زندهبودن خود، با لباس شخصی جلوی دوربینهای حکومتی ظاهر شود، هر جمله سادهای از سوی دستگاه اطلاعاتی اسرائیل، در حکم یک توهین رسمی و عمومی است.
پیام موساد نه یک توییت، که یک سیلی امنیتی به ساختار پوسیدهایست که سالها بر طبل «اقتدار» کوبیده است.
🛑این جمله کوتاه، در ظاهر یک تکذیبیه ساده است، اما در واقع حملهای هوشمندانه به پیکره امنیتی جمهوری اسلامی و تمسخر جایگاه فرمانده نیروی قدس سپاه تروریستی پاسداران تلقی میشود.
در روزهایی که شکستهای اطلاعاتی و نظامی سپاه تروریستی پاسداران در برابر اسرائیل آشکارتر از همیشه است، انتشار این پیام از سوی موساد، معنایی فراتر از یک «تکذیب» دارد. زمانی که چهرهای مانند اسماعیل قاآنی – جانشین قاسم سلیمانی – ناچار میشود برای اثبات زندهبودن خود، با لباس شخصی جلوی دوربینهای حکومتی ظاهر شود، هر جمله سادهای از سوی دستگاه اطلاعاتی اسرائیل، در حکم یک توهین رسمی و عمومی است.
پیام موساد نه یک توییت، که یک سیلی امنیتی به ساختار پوسیدهایست که سالها بر طبل «اقتدار» کوبیده است.
👍16❤5😁2🤬1
ترامپ:
🛑من دیگر نه با ایران صحبتی خواهم کرد نه پیشنهادی به آن ها خواهم داد.
هیچ مذاکره ای با ایران نخواهیم داشت و هیچ پیشنهادی در کار نخواهد بود.
@israelparstv
🛑من دیگر نه با ایران صحبتی خواهم کرد نه پیشنهادی به آن ها خواهم داد.
هیچ مذاکره ای با ایران نخواهیم داشت و هیچ پیشنهادی در کار نخواهد بود.
@israelparstv
👍35🔥2👏2
بهنام ایران، بهنام آزادی دوشنبه ۹ تیرماه ۲۵۸۴ 30/6/2025 همرزمان دلیر، یاران آزادهٔ ایرانزمین در برونمرز! با تأسف فراوان به اطلاع میرسانیم که به دلیل تهدیدات امنیتی، تظاهرات برنامهریزیشدهٔ ستاد مرکزی هماهنگی تظاهرات برونمرزی ایرانیان، که قرار بود در تاریخ ۵ جولای ۲۰۲۵ در هامبورگ برگزار شود، لغو گردیده است. متأسفانه، عوامل وابسته به جمهوری اسلامی در تلاشاند تا مانع از همبستگی، هماهنگی و انسجام نیروهای ملی شوند. با این حال، حفظ امنیت و سلامت تکتک هممیهنان گرامی برای ما در اولویت مطلق قرار دارد. ستاد مرکزی، خود را متعهد میداند که در مواجهه با هرگونه تهدید امنیتی، بلافاصله آن را به اطلاع نهادهای انتظامی و مسئول برساند تا اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد. براین اساس مراتب به پلیس هامبورگ گزارش شده است. بر همین اساس، تصمیم به لغو این گردهمایی اتخاذ شد؛ اما این پایان کار نیست. ما در آیندهای نزدیک، با حضوری پرشورتر و صدایی رساتر، دوباره به میدان خواهیم آمد. پاینده ایران سرفراز باد ملت ایران ستاد مرکزی هماهنگی تظاهرات برون مرزی ایرانیان
https://t.me/israelparstv
https://t.me/israelparstv
👍17❤4
#Repost @officialrezapahlavi
——
.
Boris and I agree.
The barbaric Islamic Republic must end and the international community must support the Iranian people to break free from their oppression.
One day soon I hope to welcome you to Tehran.
من و بوریس جانسون در این موضوع همنظر هستیم: رژیم وحشی جمهوری اسلامی باید به پایان برسد، و جامعه جهانی وظیفه دارد از مردم ایران پشتیبانی کند تا از بند سرکوبگران خود رها شوند.
امیدوارم بهزودی در تهران، در ایرانِ آزاد، به شما خوشامد بگویم.
@borisjohnsonuk
https://t.me/israelparstv
——
.
Boris and I agree.
The barbaric Islamic Republic must end and the international community must support the Iranian people to break free from their oppression.
One day soon I hope to welcome you to Tehran.
من و بوریس جانسون در این موضوع همنظر هستیم: رژیم وحشی جمهوری اسلامی باید به پایان برسد، و جامعه جهانی وظیفه دارد از مردم ایران پشتیبانی کند تا از بند سرکوبگران خود رها شوند.
امیدوارم بهزودی در تهران، در ایرانِ آزاد، به شما خوشامد بگویم.
@borisjohnsonuk
https://t.me/israelparstv
👏29❤4
Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در مصاحبه با "لارا ترامپ" در شبکه فاکسٰنیوز تاکید کردم ایران و آمریکا روزگاری شرکای نزدیک یکدیگر بودند و ایران عامل ثبات و امنیت در منطقه بود. پس از سقوط جمهوری اسلامی رابطه با آمریکا به سرعت بهبود خواهد یافت و ایران جایگاه خود را به عنوان لنگر صلح و امنیت منطقهای تثبیت خواهد کرد.
@OfficialRezaPahlavi
@OfficialRezaPahlavi
❤30👍3👏1
Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
جمهوری اسلامی شعار «مرگ بر انگلیس» سر میدهد. این رژیم فقط یک تهدید علیه مردم ایران نیست، بلکه تهدیدی علیه مردم بریتانیا نیز است. برای دیدار با رهبران سیاسی در لندن هستم تا از آنها بخواهم از مبارزه ملت ایران برای رسیدن به آزادی و دموکراسی حمایت کنند. این به سود هر دو کشور است.
The regime in Iran calls for “Death to the UK.” It’s not just a threat to the Iranian people but British people, too. I’m in London, meeting with political leaders to urge them to support the Iranian people’s fight for a secular, democratic Iran. It’s in both of our interests.
@OfficialRezaPahlavi
The regime in Iran calls for “Death to the UK.” It’s not just a threat to the Iranian people but British people, too. I’m in London, meeting with political leaders to urge them to support the Iranian people’s fight for a secular, democratic Iran. It’s in both of our interests.
@OfficialRezaPahlavi
❤34👏5😁1
Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
Boris and I agree.
The barbaric Islamic Republic must end and the international community must support the Iranian people to break free from their oppression.
One day soon I hope to welcome you to Tehran, Boris Johnson.
من و بوریس جانسون در این موضوع همنظر هستیم: رژیم وحشی جمهوری اسلامی باید به پایان برسد، و جامعه جهانی وظیفه دارد از مردم ایران پشتیبانی کند تا از بند سرکوبگران خود رها شوند.
امیدوارم بهزودی در تهران، در ایرانِ آزاد، به شما خوشامد بگویم.
@OfficialRezaPahlavi
The barbaric Islamic Republic must end and the international community must support the Iranian people to break free from their oppression.
One day soon I hope to welcome you to Tehran, Boris Johnson.
من و بوریس جانسون در این موضوع همنظر هستیم: رژیم وحشی جمهوری اسلامی باید به پایان برسد، و جامعه جهانی وظیفه دارد از مردم ایران پشتیبانی کند تا از بند سرکوبگران خود رها شوند.
امیدوارم بهزودی در تهران، در ایرانِ آزاد، به شما خوشامد بگویم.
@OfficialRezaPahlavi
❤30🔥5👏5😁1