تلویزیون پارس اسرائیل🇮🇱
2.64K subscribers
30K photos
40.1K videos
206 files
11.8K links
تماس با ادمین
@SomayhRamooz

Israelparstv
Download Telegram
مرکز مشاوره و آموزش حقوقی دادبان از بازداشت آرش صادقی، فعال حقوق بشر خبر داد. بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی وابسته به قرارگاه ثارالله، روز جمعه ۳۱ خرداد، حوالی ساعت ۱۸، آرش صادقی را در نزدیکی پارک اوستا در تهران بازداشت کردند. به گزارش دادبان، ماموران به بهانه بازرسی کوله‌پشتی، آرش صادقی را به کوچه‌ای خلوت هدایت کردند و او را با دستبند به یک میله گاز بسته و در حدود یک ساعت به ضرب‌وشتم او پرداختند. گزارش دادبان می‌افزاید که شدت ضربات ماموران به آرش صادقی به حدی بود که به شکستگی یکی از دندان‌های او منجر شد. طبق این گزارش، ماموران در ادامه صادقی را به زور به داخل ماشین خود برده و پس از تقریبا دو ساعت‌و‌نیم بازجویی خشونت‌آمیز و تصویربرداری از چهره، او را به دلیل وخامت وضعیت جسمانی‌اش آزاد کردند.
🤬8👎6
توهین اطلاعاتی به جمهوری اسلامی؛ موساد: «قاآنی جاسوس ما نیست»

🛑این جمله‌ کوتاه، در ظاهر یک تکذیبیه ساده است، اما در واقع حمله‌ای هوشمندانه به پیکره‌ امنیتی جمهوری اسلامی و تمسخر جایگاه فرمانده نیروی قدس سپاه تروریستی پاسداران تلقی می‌شود.

در روزهایی که شکست‌های اطلاعاتی و نظامی سپاه تروریستی پاسداران در برابر اسرائیل آشکارتر از همیشه است، انتشار این پیام از سوی موساد، معنایی فراتر از یک «تکذیب» دارد. زمانی که چهره‌ای مانند اسماعیل قاآنی – جانشین قاسم سلیمانی – ناچار می‌شود برای اثبات زنده‌بودن خود، با لباس شخصی جلوی دوربین‌های حکومتی ظاهر شود، هر جمله‌ ساده‌ای از سوی دستگاه اطلاعاتی اسرائیل، در حکم یک توهین رسمی و عمومی است.

پیام موساد نه یک توییت، که یک سیلی امنیتی به ساختار پوسیده‌ای‌ست که سال‌ها بر طبل «اقتدار» کوبیده است.
👍165😁2🤬1
ترامپ:
🛑من دیگر نه با ایران صحبتی خواهم کرد نه پیشنهادی به آن ها خواهم داد.
هیچ مذاکره‌ ای با ایران نخواهیم داشت و هیچ پیشنهادی در کار نخواهد بود.

@israelparstv
👍35🔥2👏2
به‌نام ایران، به‌نام آزادی دوشنبه ۹ تیرماه ۲۵۸۴ 30/6/2025 هم‌رزمان دلیر، یاران آزادهٔ ایران‌زمین در برون‌مرز! با تأسف فراوان به اطلاع می‌رسانیم که به دلیل تهدیدات امنیتی، تظاهرات برنامه‌ریزی‌شدهٔ ستاد مرکزی هماهنگی تظاهرات برون‌مرزی ایرانیان، که قرار بود در تاریخ ۵ جولای ۲۰۲۵ در هامبورگ برگزار شود، لغو گردیده است. متأسفانه، عوامل وابسته به جمهوری اسلامی در تلاش‌اند تا مانع از همبستگی، هماهنگی و انسجام نیروهای ملی شوند. با این حال، حفظ امنیت و سلامت تک‌تک هم‌میهنان گرامی برای ما در اولویت مطلق قرار دارد. ستاد مرکزی، خود را متعهد می‌داند که در مواجهه با هرگونه تهدید امنیتی، بلافاصله آن را به اطلاع نهادهای انتظامی و مسئول برساند تا اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد. براین اساس مراتب به پلیس هامبورگ گزارش شده است. بر همین اساس، تصمیم به لغو این گردهمایی اتخاذ شد؛ اما این پایان کار نیست. ما در آینده‌ای نزدیک، با حضوری پرشورتر و صدایی رسا‌تر، دوباره به میدان خواهیم آمد. پاینده ایران سرفراز باد ملت ایران ستاد مرکزی هماهنگی تظاهرات برون ‌مرزی ایرانیان

https://t.me/israelparstv
👍174
#Repost @officialrezapahlavi
——
.

Boris and I agree.

The barbaric Islamic Republic must end and the international community must support the Iranian people to break free from their oppression.

One day soon I hope to welcome you to Tehran.

من و بوریس جانسون در این موضوع هم‌نظر هستیم: رژیم وحشی جمهوری اسلامی باید به پایان برسد، و جامعه جهانی وظیفه دارد از مردم ایران پشتیبانی کند تا از بند سرکوبگران خود رها شوند.

امیدوارم به‌زودی در تهران، در ایرانِ آزاد، به شما خوشامد بگویم.

@borisjohnsonuk

https://t.me/israelparstv
👏294
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در مصاحبه با "لارا ترامپ" در شبکه فاکسٰ‌نیوز تاکید کردم ایران و آمریکا روزگاری شرکای نزدیک یکدیگر بودند و ایران عامل ثبات و امنیت در منطقه بود. پس از سقوط جمهوری اسلامی رابطه با آمریکا به سرعت بهبود‌ خواهد یافت و ایران جایگاه خود را به عنوان لنگر صلح و‌ امنیت منطقه‌ای تثبیت خواهد کرد.

@OfficialRezaPahlavi
30👍3👏1
جمهوری اسلامی شعار «مرگ بر انگلیس» سر می‌دهد. این رژیم فقط یک تهدید علیه مردم ایران نیست، بلکه تهدیدی علیه مردم بریتانیا نیز است. برای دیدار با رهبران سیاسی در لندن هستم تا از آنها بخواهم از مبارزه ملت ایران برای رسیدن به آزادی و دموکراسی حمایت کنند. این به سود هر دو کشور است.

The regime in Iran calls for “Death to the UK.” It’s not just a threat to the Iranian people but British people, too. I’m in London, meeting with political leaders to urge them to support the Iranian people’s fight for a secular, democratic Iran. It’s in both of our interests.

@OfficialRezaPahlavi
34👏5😁1
Boris and I agree.

The barbaric Islamic Republic must end and the international community must support the Iranian people to break free from their oppression.

One day soon I hope to welcome you to Tehran, Boris Johnson.

من و بوریس جانسون در این موضوع هم‌نظر هستیم: رژیم وحشی جمهوری اسلامی باید به پایان برسد، و جامعه جهانی وظیفه دارد از مردم ایران پشتیبانی کند تا از بند سرکوبگران خود رها شوند.

امیدوارم به‌زودی در تهران، در ایرانِ آزاد، به شما خوشامد بگویم.

@OfficialRezaPahlavi
30🔥5👏5😁1
👍15😁1🤬1
تلویزیون پارس اسرائیل🇮🇱
Photo
. پیش از این تایید شده بود که کشتی‌های آمریکایی به پدافند هوایی اسرائیل کمک می‌کنند، اما مشخص نبود به هدفی اصابت کرده‌اند یا نه #ایندیپندنت_فارسی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در گزارش جدیدی تایید کرد که ناوهای این کشور در طول هفته‌های گذشته چندین موشک بالیستیک جمهوری اسلامی ایران را که به سمت اسرائیل پرتاب شده بودند، رهگیری کردند. به گزارش بیزینس اینسایدر، در این گزارش جدید، جزئیات تازه‌ای از دفاع ایالات متحده از اسرائیل به اشتراک گذاشته شده است. البته پیش از این تایید شده بود که کشتی‌های آمریکایی به پدافند هوایی اسرائیل کمک می‌کنند، اما مشخص نبود هدفی را هم ساقط کرده‌اند یا نه. اسرائیل از ۲۳ خرداد (سیزدهم ژوئن) عملیات نظامی جدیدی علیه جمهوری اسلامی آغاز کرد و تهران در مقابل، با موجی از حملات موشکی به تل‌آویو پاسخ داد. در بحبوحه درگیری‌های جمهوری اسلامی و اسرائيل، نیروی دریایی ایالات متحده پنج ناوشکن کلاس آرلی برک خود را برای پشتیبانی به شرق مدیترانه منتقل کرد. این ناوشکن‌ها به نام‌های یواس‌اس توماس هادنر، یواس‌اس آرلی برک، یو‌اس‌اس سالیوانز، یواس‌اس اسکار آستین و یواس‌اس پاول ایگناتیوس، به رهگیرهای پیشرفته‌ای‌ مجهزند که به طور خاص برای دفاع از موشک‌های بالیستیک طراحی شده‌اند. نیروی دریایی ایالات متحده در بیانیه‌ای که روز یکشنبه منتشر شد، اعلام کرد که این ناوشکن‌ها از ۱۴ ژوئن تاکنون «چندین» موشک بالیستیک ایرانی را رهگیری کرده‌اند. البته مشخص نیست ناوشکن‌ها از کدام رهگیرها علیه موشک‌های جمهوری اسلامی استفاده کرده‌اند و پاسخ به جزئیات بیشتر در این زمینه به فرماندهی مرکزی ایالات متحده که بر عملیات خاورمیانه نظارت دارد، ارجاع داده شده است. کشتی‌های جنگی نیروی دریایی آمریکا در آوریل و اکتبر ۲۰۲۴ هم برای دفاع از اسرائیل در برابر حملات موشکی گسترده جمهوری اسلامی چندین رهگیر اس‌ام‌ــ۳ (SM-3) شلیک کردند. موشک اس‌ام‌ــ ۳ عنصری مهم از سیستم رزمی نیروی دریایی آمریکا است که در برخی ناوشکن‌ها مستقر شده است. به گفته مقام‌های نظامی آمریکا، اس‌ا‌م‌ــ۳ در انواع مختلفی تولید می‌شود که می‌تواند در پایین‌ترین حالت ۱۰ میلیون دلار و در بالاترین حالت نزدیک به ۳۰ میلیون دلار هزینه داشته باشد.
😁10👍61
‏جنایت دیگری از این رژیم،
اطلاع‌رسانی کنید:

‏«مهدی عبایی» و «علیرضا کرباسی» دو جوان اهل همدان که دیشب برای طبیعت‌گردی و آف‌رود به اطراف شهر رفته بودند، به دست نیروهای بسیج با شلیک رگبار به قتل رسیدند.

‏به گفته‌ی یکی از دوستان مهدی و علیرضا به من، این دو جوان و یکی دیگه از دوستاشون [در مجموع سه نفر] حوالی دوازده بامداد سه‌شنبه دهم تیرماه داشتن می‌رفتن آف‌رود که اول «تاریک دره»، انتهای گنجنامه، گشت بسیج بهشون ایست میده.

‏بچه‌ها توقف می‌کنند، بسیجی‌ها ازشون می‌پرسن کجا میرن و اینا هم میگن طبیعت‌گردی.
‏مأمورهای رژیم شروع می‌کنند به خشونت و سوال جواب‌های بیخود درباره اسرائیل و جاسوسی و این مزخرفات.
‏بحث‌شون بالا می‌گیره و بسیجی‌ها هر سه‌شون رو می‌بندن به رگبار.
‏مهدی و علیرضا همون‌جا جان باختند و نفر سوم که تیر به پاش خورده الان در بیمارستان «بعثت» همدان بستری‌ست.

تصاویر طبیعت‌گردی و آف‌رود این جوون‌ها رو هم گذاشتم.
‏چندین ساله تفریح‌شون همین بوده بیچاره‌ها.

‏رژیم بی‌شرف زورش به اسرائیل نمی‌رسه،
‏سر مردم ایران خالی میکنه.

‏بی‌تفاوت نباشیم،
‏صدای خانواده‌های این جوون‌ها باشید.
25😢8🤬2👎1
اروپا باید بیدار شود.

پریتی پَتِل وقتی وزیر کشور بود، تهدید رژیم را از نزدیک دید.

بریتانیا نباید بگذارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم این کشور را در خاک خود تهدید کند.

راه‌حل، اعمال فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی است تا مردم ایران بتوانند به سلطه ترور و وحشت آن پایان دهند.

Europe must wake up.

As Home Secretary, Priti Patel saw the threat of the regime in Iran firsthand.

The UK cannot allow the IRGC to threaten British people on British soil.

The solution is to put maximum pressure on the regime so the Iranian people can end its reign of terror.

@OfficialRezaPahlavi
👍207