Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در حالی که ما در هفت میدان نبرد، جنگی هفتجبههای را میجنگیدیم، کاملاً در جبهه هشتم — جنگ رسانهای، در واقع جنگ رسانههای اجتماعی — آسیبپذیر بودیم.
ما مشغول بودیم، بنابراین متوجه نشدیم که در حالی که آنها با معادل یک اف-۳۵ به ما حمله میکنند، ما سعی میکنیم با سوارهنظام لهستانی با آنها بجنگیم. این تقریباً شبیه اتفاقی است که در جنگ جهانی دوم افتاد.
باید راههایی پیدا کنیم تا نبرد برای قلبها و ذهنهای جوانان آمریکایی در رسانههای اجتماعی را به دست بگیریم.
ما یک مشکل داریم. من آن را میشناسم و باید خودمان را جمع و جور کنیم.
🆔@javanmardi77
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👌82👍10😱2🏆2🔥1👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نخستوزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، میگوید حمله پیجر در لبنان در سال ۲۰۲۴ «هیچ خسارت جانبیای» نداشته است.
👌66👍15🏆3🔥1👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نخستوزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو:
من به خیابانها میروم—اینجا حمایت زیادی دارم، برخلاف آنچه مردم توصیف میکنند—و مردم به من میگویند، «بیبی، تو یک پادشاهی.»
و من میگویم، «من پادشاه نیستم. پادشاهان نیازی به انتخاب شدن ندارند. من باید انتخاب شوم. میتوانم رأی شما را داشته باشم؟»
🆔@javanmardi77
من به خیابانها میروم—اینجا حمایت زیادی دارم، برخلاف آنچه مردم توصیف میکنند—و مردم به من میگویند، «بیبی، تو یک پادشاهی.»
و من میگویم، «من پادشاه نیستم. پادشاهان نیازی به انتخاب شدن ندارند. من باید انتخاب شوم. میتوانم رأی شما را داشته باشم؟»
🆔@javanmardi77
🏆69👍23😁5👏3🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فکر میکنم مجتبی خامنهای زنده است. وضعیتش را سخت میتوان گفت. او در یک پناهگاه یا جایی مخفی پنهان شده است.
فکر میکنم او در تلاش است تا قدرت خود را اعمال کند. فکر نمیکنم همان قدرتی را داشته باشد که پدرش، آیتالله خامنهای داشت. این موضوع نیز باعث ایجاد اختلالاتی در آن رژیم شده است و فکر نمیکنم این چیز بدی باشد.
🆔@javanmardi77
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👌67👍15😁7🔥1🏆1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نخستوزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو:
در عصر دیجیتال که در آن زندگی میکنیم، مردم فقط اسکرول میکنند و اسکرول میکنند و اسکرول میکنند، و حس تاریخ کمرنگ میشود.
🆔@javanmardi77
در عصر دیجیتال که در آن زندگی میکنیم، مردم فقط اسکرول میکنند و اسکرول میکنند و اسکرول میکنند، و حس تاریخ کمرنگ میشود.
🆔@javanmardi77
👍80🏆3🔥2👏1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
چین مقدار مشخصی حمایت و قطعات خاصی از تولید موشک را ارائه داده است، اما نمیتوانم بیشتر از این بگویم.
آیا واقعاً میخواهد ایران کنترل مسیرهای آبی را داشته باشد تا انرژی مورد نیاز چین را تأمین کند؟ آیا ترجیح نمیدهد مسیرهای آبی باز باشد که تحت این نوع باجگیری خشونتآمیز قرار نگیرد؟
چین باید این موضوع را بازنگری کند.
🆔@javanmardi77
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍82🏆5🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
نخستوزیر اسرائیل نتانیاهو درباره یهودستیزی:
فکر میکنم این سوال جالبی است که چرا این اتفاق میافتد. فکر میکنم تمایل طبیعی انسانی بین افراد و گروههای جمعی وجود دارد که به آن حسادت گفته میشود.
فکر میکنم این (حسادت) بخشی از آن است. فکر نمیکنم همهی آن را توضیح دهد. دلایل زیادی برای پایداری یهودستیزی وجود دارد.
فکر میکنم این سوال جالبی است که چرا این اتفاق میافتد. فکر میکنم تمایل طبیعی انسانی بین افراد و گروههای جمعی وجود دارد که به آن حسادت گفته میشود.
فکر میکنم این (حسادت) بخشی از آن است. فکر نمیکنم همهی آن را توضیح دهد. دلایل زیادی برای پایداری یهودستیزی وجود دارد.
👍61🙏8👌3😁2🔥1👏1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
نخستوزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، میگوید کشورهای عربی میخواهند رابطه خود را با اسرائیل «برای بازدارندگی ایران» تقویت کنند:
برخی از کشورهای عربی میگویند، و من قبلاً هرگز این را نشنیده بودم، «بیایید اتحاد خود را با اسرائیل تقویت کنیم چون این در واقع ایران را باز میدارد. بیایید اتحاد خود را با اسرائیل تقویت کنیم چون میتوانیم در نتیجه آن دفاع خود را تقویت کنیم. بیایید اتحاد خود را با اسرائیل تقویت کنیم چون میتوانیم کارهای شگفتانگیزی با اسرائیل انجام دهیم.»
برخی از کشورهای عربی میگویند، و من قبلاً هرگز این را نشنیده بودم، «بیایید اتحاد خود را با اسرائیل تقویت کنیم چون این در واقع ایران را باز میدارد. بیایید اتحاد خود را با اسرائیل تقویت کنیم چون میتوانیم در نتیجه آن دفاع خود را تقویت کنیم. بیایید اتحاد خود را با اسرائیل تقویت کنیم چون میتوانیم کارهای شگفتانگیزی با اسرائیل انجام دهیم.»
👍76👏8😁3👌3🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نخستوزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو:
ایران نه تنها میخواهد آمریکاییها را بکشد؛ بلکه هزاران نفر از آنها را کشته و زخمی کرده، سفارتخانههای شما را به آتش کشیده، تفنگداران دریایی شما را کشته، پرچمهای شما را سوزانده، چندین بار تلاش کرده رئیسجمهور ترامپ و برخی از مقامات ارشد شما را ترور کند.
آنها متعهد به نابودی آمریکا هستند.
🆔@javanmardi77
ایران نه تنها میخواهد آمریکاییها را بکشد؛ بلکه هزاران نفر از آنها را کشته و زخمی کرده، سفارتخانههای شما را به آتش کشیده، تفنگداران دریایی شما را کشته، پرچمهای شما را سوزانده، چندین بار تلاش کرده رئیسجمهور ترامپ و برخی از مقامات ارشد شما را ترور کند.
آنها متعهد به نابودی آمریکا هستند.
🆔@javanmardi77
👌74👍13🔥2👏1😁1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
— 60 دقیقه: چه چیزی از دوره اول ترامپ تا دوره دوم در مورد ایران تغییر کرده است؟
نتانیاهو: در دوره اول او، مانند من، معتقد بود که میتوانیم یک رژیم تحریمی را اعمال کنیم، که این کار را انجام داد. او امیدوار بود که این کار جواب دهد، و برای مدتی هم جواب داد، اما واقعاً آنها را متوقف نکرد. من میگویم که آنها را کند کرد، اما متوقف نکرد.
آنها دوباره به توسعه سلاح هستهای بازگشتند. و آنچه تغییر کرد این بود که آنها بسیار به دستیابی به آن نزدیک شده بودند. این بود که اقدام را برانگیخت.
نتانیاهو: در دوره اول او، مانند من، معتقد بود که میتوانیم یک رژیم تحریمی را اعمال کنیم، که این کار را انجام داد. او امیدوار بود که این کار جواب دهد، و برای مدتی هم جواب داد، اما واقعاً آنها را متوقف نکرد. من میگویم که آنها را کند کرد، اما متوقف نکرد.
آنها دوباره به توسعه سلاح هستهای بازگشتند. و آنچه تغییر کرد این بود که آنها بسیار به دستیابی به آن نزدیک شده بودند. این بود که اقدام را برانگیخت.
👍73🔥2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
نخستوزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو درباره ایران:
فکر میکنم ایران در ضعیفترین نقطهای است که از زمان ربودن مردم ایران بوده است.
ضعیفترین حالت خود را دارد. سختگیران همانقدر سختگیر هستند که قبلاً بودند، اما در رژیم شکافهایی وجود دارد. ترکهایی در آن هست چون تلاشهای مشترک ما، تلاشهای نظامی مشترک ما، ضربههای شدیدی به آن وارد کرده است.
فکر میکنم ایران در ضعیفترین نقطهای است که از زمان ربودن مردم ایران بوده است.
ضعیفترین حالت خود را دارد. سختگیران همانقدر سختگیر هستند که قبلاً بودند، اما در رژیم شکافهایی وجود دارد. ترکهایی در آن هست چون تلاشهای مشترک ما، تلاشهای نظامی مشترک ما، ضربههای شدیدی به آن وارد کرده است.
👌63👍11👏9🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نخستوزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو:
حزبالله هنوز لبنان را گروگان گرفته است — اساساً نماینده ایران است. ایران لبنان را در اختیار دارد.
ما با لبنان مشکلی نداریم. میتوانیم با لبنان صلح کنیم و میخواهیم فردا، نه دیروز، با آنها صلح کنیم، اما شما این بدن خارجی، این سازمان تروریستی تحت حمایت ایران را دارید که کشور را ربوده است.
حزبالله هنوز لبنان را گروگان گرفته است — اساساً نماینده ایران است. ایران لبنان را در اختیار دارد.
ما با لبنان مشکلی نداریم. میتوانیم با لبنان صلح کنیم و میخواهیم فردا، نه دیروز، با آنها صلح کنیم، اما شما این بدن خارجی، این سازمان تروریستی تحت حمایت ایران را دارید که کشور را ربوده است.
👌58👍14👏4🔥2😢1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
نخستوزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو:
حزبالله قبل از جنگ ۱۵۰٬۰۰۰ موشک بالستیک و راکت داشت — این متراکمترین تمرکز این نوع پرتابهها در جهان است.
تمام آنها هدفشان نابودی شهرهای ما بود، نه فقط اذیت کردن شمال کشور با راکتها، بلکه نابودی شهرهای ما، تلآویو، اورشلیم، حیفا، هر کدام که بخواهید، با موشکهای بالستیکی که بارانوار میبارند—هر کدام نیم تن یا یک تن مواد منفجره دارند—مثل یک اتوبوس که با سرعت شگفتانگیزی میآید پایین، و ویرانی آن وحشتناک است.
ما بیش از ۹۰٪ آن را نابود کردیم، اما هنوز هزاران راکت و چند موشک بالستیک برای آنها باقی مانده است، و این هنوز یک مسئله بزرگ است.
حزبالله قبل از جنگ ۱۵۰٬۰۰۰ موشک بالستیک و راکت داشت — این متراکمترین تمرکز این نوع پرتابهها در جهان است.
تمام آنها هدفشان نابودی شهرهای ما بود، نه فقط اذیت کردن شمال کشور با راکتها، بلکه نابودی شهرهای ما، تلآویو، اورشلیم، حیفا، هر کدام که بخواهید، با موشکهای بالستیکی که بارانوار میبارند—هر کدام نیم تن یا یک تن مواد منفجره دارند—مثل یک اتوبوس که با سرعت شگفتانگیزی میآید پایین، و ویرانی آن وحشتناک است.
ما بیش از ۹۰٪ آن را نابود کردیم، اما هنوز هزاران راکت و چند موشک بالستیک برای آنها باقی مانده است، و این هنوز یک مسئله بزرگ است.
👌63👍15👏8🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
— نخستوزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو:
لبنانیها دوست دارند ما حزبالله را ریشهکن کنیم چون آنها آزادی میخواهند.
چه کسی میخواهد کشوری توسط این قاتلان، این آدمکشها تصرف شود؟ البته آنها میخواهند آزاد باشند، اما هنوز توانایی مبارزه با آنها را نشان ندادهاند.
آنچه با آنها صحبت میکنیم این است که چگونه میتوانیم با هم کار کنیم، به صورت نظامی و سیاسی، احتمالاً تقسیم کار کنیم تا حزبالله را از بین ببریم. هنوز این کار انجام نشده است. باید انجام شود
لبنانیها دوست دارند ما حزبالله را ریشهکن کنیم چون آنها آزادی میخواهند.
چه کسی میخواهد کشوری توسط این قاتلان، این آدمکشها تصرف شود؟ البته آنها میخواهند آزاد باشند، اما هنوز توانایی مبارزه با آنها را نشان ندادهاند.
آنچه با آنها صحبت میکنیم این است که چگونه میتوانیم با هم کار کنیم، به صورت نظامی و سیاسی، احتمالاً تقسیم کار کنیم تا حزبالله را از بین ببریم. هنوز این کار انجام نشده است. باید انجام شود
👌69👍16👏6🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
— 60 دقیقه: آیا ممکن است جنگ با ایران به پایان برسد اما جنگ با حزبالله ادامه یابد — اینکه اینها میدانهای نبرد جداگانه و متفاوتی باشند؟
نتانیاهو: خب، باید اینطور باشد. چیزی که ایران میخواهد این است که بگوید، میدانید، اگر در اینجا آتشبس برقرار کنیم، میخواهیم آنجا هم آتشبس باشد.
میدانید چرا؟ چون آنها میخواهند حزبالله آنجا بماند و به شکنجه لبنان ادامه دهد و مردمش را گروگان بگیرد.
ترامپ منظور من را میفهمد. ما میخواهیم از شر این خطر برای جوامعمان، برای شهرهایمان خلاص شویم. آنها همیشه به شهرهای ما راکت میزنند.
نتانیاهو: خب، باید اینطور باشد. چیزی که ایران میخواهد این است که بگوید، میدانید، اگر در اینجا آتشبس برقرار کنیم، میخواهیم آنجا هم آتشبس باشد.
میدانید چرا؟ چون آنها میخواهند حزبالله آنجا بماند و به شکنجه لبنان ادامه دهد و مردمش را گروگان بگیرد.
ترامپ منظور من را میفهمد. ما میخواهیم از شر این خطر برای جوامعمان، برای شهرهایمان خلاص شویم. آنها همیشه به شهرهای ما راکت میزنند.
👌63👍15
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
— 60 دقیقه: آیا ممکن است جنگ با ایران به پایان برسد اما جنگ با حزبالله ادامه یابد — اینکه اینها میدانهای نبرد جداگانه و متفاوتی باشند؟
نتانیاهو: خب، باید اینطور باشد. چیزی که ایران میخواهد این است که بگوید، میدانید، اگر در اینجا آتشبس برقرار کنیم، میخواهیم آنجا هم آتشبس باشد.
میدانید چرا؟ چون آنها میخواهند حزبالله آنجا بماند و به شکنجه لبنان ادامه دهد و مردمش را گروگان بگیرد.
ترامپ منظور من را میفهمد. ما میخواهیم از شر این خطر برای جوامعمان، برای شهرهایمان خلاص شویم. آنها همیشه به شهرهای ما راکت میزنند.
نتانیاهو: خب، باید اینطور باشد. چیزی که ایران میخواهد این است که بگوید، میدانید، اگر در اینجا آتشبس برقرار کنیم، میخواهیم آنجا هم آتشبس باشد.
میدانید چرا؟ چون آنها میخواهند حزبالله آنجا بماند و به شکنجه لبنان ادامه دهد و مردمش را گروگان بگیرد.
ترامپ منظور من را میفهمد. ما میخواهیم از شر این خطر برای جوامعمان، برای شهرهایمان خلاص شویم. آنها همیشه به شهرهای ما راکت میزنند.
👌58👍9🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
— 60 دقیقه: آیا باور دارید که امکان سرنگونی رژیم ایران وجود دارد؟
نتانیاهو: فکر میکنم نمیتوان پیشبینی کرد که این اتفاق کی میافتد. آیا ممکن است؟ بله. آیا تضمینی است؟ خیر.
این مثل ورشکستگی است — به تدریج پیش میرود و سپس سقوط میکند.
نتانیاهو: فکر میکنم نمیتوان پیشبینی کرد که این اتفاق کی میافتد. آیا ممکن است؟ بله. آیا تضمینی است؟ خیر.
این مثل ورشکستگی است — به تدریج پیش میرود و سپس سقوط میکند.
👍106👏12🏆8😁5🔥1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اکنون امکان گسترش توافقهای ابراهیم و تعمیق توافقاتی که داریم به اتحاد با کشورهای عربی از نوعی که هرگز حتی خوابش را هم نمیدیدیم را میبینم.
این نتیجه تغییر در قدرت نسبی اسرائیل است، این واقعیت که ما در برابر این قلدر محله، این رژیم قاتل در ایران ایستادهایم، و این باعث شده است که چندین کشور عربی به اسرائیل نزدیکتر شوند، و این برای صلح خوب است.
🆔@javanmardi77
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👌60👍13👏3🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نتانیاهو: خیر. آنها فقط به اسرائیل حمله نمیکنند؛ آنها به آمریکا هم حمله میکنند. آنها سعی دارند شکافهایی در داخل آمریکا ایجاد کنند، نه فقط بین آمریکا و اسرائیل، بلکه بین آمریکاییها و آمریکاییها.
🆔@javanmardi77
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍68😁2🔥1👌1
اعدام عرفان شکورزاده نه اجرای عدالت، بلکه تکرار همان ماشین خونریزی و پروندهسازی جمهوری اسلامی است؛ حکومتی که هر بار برای پوشاندن شکستها، نفوذها و بحرانهای درونی خود، طناب دار را بر گردن جوانان و شهروندان میاندازد.
روایت رسمی قوه قضاییه درباره «جاسوسی» و «همکاری با سیا و موساد» هیچ ارزشی ندارد وقتی پشت درهای بسته، بدون شفافیت، بدون دادگاه علنی، بدون دسترسی آزاد به وکیل مستقل و زیر سایه اعترافگیریهای اجباری صادر میشود. جمهوری اسلامی سالهاست با همین سناریوی تکراری، انسانها را اول در رسانههای حکومتی محکوم میکند، بعد در بیدادگاههای امنیتی میشکند و سرانجام برای نمایش قدرت، جانشان را میگیرد.
عرفان شکورزاده قربانی یک دستگاه سرکوب است؛ دستگاهی که از علم، دانشگاه، جوانی و استعداد میترسد و هر پرونده امنیتی را به ابزاری برای ایجاد وحشت در جامعه تبدیل میکند. این اعدام باید بیپرده محکوم شود؛ نه فقط بهعنوان قتل یک انسان، بلکه بهعنوان بخشی از سیاست سازمانیافته جمهوری اسلامی برای خاموش کردن جامعه با طناب دار.
اعدام عرفان شکورزاده سند دیگری از ماهیت جنایتکارانه حکومتی است که بهجای پاسخگویی، میکشد؛ بهجای شفافیت، پرونده میسازد؛ و بهجای عدالت، انتقام میگیرد.
🆔@javanmardi77
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😢117🔥18👌10👍5