Forwarded from rasuyab راسویاب افشاگر مزدوران رژیم ایران
‼️گزارش نظامی : #تهران
🚨تهران – رژیم برای محرم، حالت نظامی کامل برقرار کرد!
هر شب جلوی مساجد و اماکن برگزاری مراسم محرم، نیروهای بسیجی مستقر میشوند تا «امنیت» مراسم را تأمین کنند. همزمان گشتهای اطلاعاتی و نیروهای سرکوبگر بعد از پایان مراسمها در خیابانها و مسیرهای راهپیمایی فعال هستند تا هرگونه تجمع یا صدای اعتراضی را بلافاصله خفه کنند.رژیم حتی از عزاداری محرم هم برای کنترل بیشتر مردم و جلوگیری از انفجار خشم عمومی استفاده میکند. این همان حکومتی است که از دین ابزار سرکوب ساخته!
#محرم_سرکوب #تهران_امنیت_نظامی #بسیج_در_خیابان
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
🚨تهران – رژیم برای محرم، حالت نظامی کامل برقرار کرد!
هر شب جلوی مساجد و اماکن برگزاری مراسم محرم، نیروهای بسیجی مستقر میشوند تا «امنیت» مراسم را تأمین کنند. همزمان گشتهای اطلاعاتی و نیروهای سرکوبگر بعد از پایان مراسمها در خیابانها و مسیرهای راهپیمایی فعال هستند تا هرگونه تجمع یا صدای اعتراضی را بلافاصله خفه کنند.رژیم حتی از عزاداری محرم هم برای کنترل بیشتر مردم و جلوگیری از انفجار خشم عمومی استفاده میکند. این همان حکومتی است که از دین ابزار سرکوب ساخته!
#محرم_سرکوب #تهران_امنیت_نظامی #بسیج_در_خیابان
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
Forwarded from rasuyab راسویاب افشاگر مزدوران رژیم ایران
‼️اعتصاب ۱۶۰۰ کارگر گروه ماشینسازی تبریز؛
توقف تولید در اعتراض به عدم پرداخت دو ماه حقوق و مطالبات معوقه؛
گسترش موج نارضایتیهای کارگری در پی بحران معیشتی و سوءمدیریت.
چهارشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۵
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
توقف تولید در اعتراض به عدم پرداخت دو ماه حقوق و مطالبات معوقه؛
گسترش موج نارضایتیهای کارگری در پی بحران معیشتی و سوءمدیریت.
چهارشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۵
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
Forwarded from rasuyab راسویاب افشاگر مزدوران رژیم ایران
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‼️سنج و دمام در یادبودشهید راه آزادی محسن چیتساز #دستگرد #اصفهان
گروهی از شهروندان در دستگرد اصفهان با نواختن سنج و دمام یاد محسن چیتساز را گرامی داشتند.
محسن چیتساز جوانی کارگر و مستقل؛در شاپور اصفهان قهوهفروشی داشت؛ نانش را با کار درمیآورد و با مردم بود.
جمعهشب ۱۹ دیماه،او با شلیک مستقیم اسلحه وینچستر از ناحیه سر، به دست یک بسیجی ، به شهادت رسید.
چهارشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۵
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
گروهی از شهروندان در دستگرد اصفهان با نواختن سنج و دمام یاد محسن چیتساز را گرامی داشتند.
محسن چیتساز جوانی کارگر و مستقل؛در شاپور اصفهان قهوهفروشی داشت؛ نانش را با کار درمیآورد و با مردم بود.
جمعهشب ۱۹ دیماه،او با شلیک مستقیم اسلحه وینچستر از ناحیه سر، به دست یک بسیجی ، به شهادت رسید.
چهارشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۵
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
Forwarded from rasuyab راسویاب افشاگر مزدوران رژیم ایران
‼️درسهایی از انقلاب
🔴نگاه درست به ««یادا شت تفاهم نامه» و دوران پس از آن چیست؟
🔴قسمت اول
1.مصیبتهای جنگ بر سر مردم ایران خراب شده است و پایان جنگ، با هر نتیجهای، به سود مردم ایران است.
2.جنگ رژیم و آمریکا، جنگ مردم ایران نبوده و نیست؛ بنابراین چشم دوختن به نتایج آن برای تعیین تکلیف رژیم، اشتباه محض است.
3.تنها بقایای شیخ و شاه به دنبال جنگ بودند؛ شیخ برای حفظ قدرت و فرزند شاه به امید کسب قدرت.
4.پایان جنگ، به هر شکلی که صورت بگیرد، یک مانع جدی را از سر راه قیام مردم ایران برمیدارد و زمینه فعال شدن نبرد اصلی مردم برای سرنگونی رژیم را فراهم میکند.
5.در این جنگ مشخص شد که هیچ قدرتی جز مردم ایران خواهان سرنگونی رژیم نیست. همچنین روشن شد که سرنگونی، وظیفه مردم ایران، مقاومت ایران، است.
6.سلاح هستهای و جنگافروزی، بخشی از استراتژی بقای رژیم است؛ بنابراین رژیم بهسادگی از برنامه هستهای، موشکی و نیروهای نیابتی خود دست نخواهد کشید. از اینرو، چشماندازی برای صلح پایدار با این رژیم وجود ندارد و مشکل اساسی حل نخواهد شد؛ بلکه این زخم به شکلی دیگر سر باز خواهد کرد.
7.خامنهای در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) مرتکب یک اشتباه استراتژیک شد و لقمهای بزرگتر از توان خود برداشت. اکنون هر اقدامی در مسیر صلح، برای رژیم بهمثابه نوشیدن زهر است و تفاهمنامه نیز بخشی از میوه مسموم همان درختی است که خامنهای کاشت.
8.رژیم در ۴۷ سال گذشته با دجالیت و دروغ، از ادعای پرچمداری مبارزه با «شیطان بزرگ» (آمریکا) بهرهبرداری کرده است. اکنون اما ناچار شده با همان «شیطان بزرگ» که به گفته خودشان قاتل سلیمانی و دشمن اصلی نظام است، وارد مذاکره مستقیم شود و تفاهمنامه امضا کند. به این ترتیب، پرده دجالیت کنار رفته و بار دیگر آشکار شده است که این رژیم برای بقای خود دست به هر اقدامی میزند.
9.جنگ گرگها پس از تفاهمنامه وارد مرحله جدیدی شده و گسترش خواهد یافت. در این مرحله، مجتبی خامنهای و باند غالب رژیم ناچارند باندهای رقیب را از سر راه خود بردارند.
10.رژیم تنها یک مسئله اساسی دارد و آن، قیام و خطر سرنگونی است. رژیم میداند که آمریکا به دنبال سرنگونی آن نبوده و نمیتوانسته باشد؛ بنابراین نباید فریب تبلیغات و روایتهای ساختگی پیروزی رژیم در جنگ با آمریکا را خورد. رژیم با وارونهنمایی واقعیت تلاش میکند چنین القا کند که چون آمریکا، بهعنوان یک قدرت بزرگ نظامی، نتوانست رژیم را سرنگون کند، پس هیچ نیروی دیگری نیز توان انجام این کار را ندارد. حال آنکه موضوع آمریکا در این جنگ اساساً سرنگونی رژیم نبوده است.
11.باندهای مختلف رژیم اکنون بر ساختن یک روایت پیروزی از تفاهمنامه متمرکز شدهاند. یک باند، «میدان» و «خیابان» را عامل پیروزی معرفی میکند و باند دیگر، دیپلماسی و مذاکره را علت این موفقیت جلوه میدهد.
12.امضای تفاهمنامه به معنای پایان بحران میان رژیم و آمریکا یا پایان تنشهای رژیم با منطقه و جهان نیست. با توجه به باقی ماندن اختلافات بنیادی و حلنشده، بهطور قطع دور تازهای از بحرانها آغاز خواهد شد.
13.رژیم بدون هیچ تردیدی، تهدید اصلی سرنگونی خود را مردم و خیابان، یعنی مقاومت سازمانیافته و قیام مردم ایران، میداند. زاکانی، شهردار تهران، میگوید: «متن تفاهم ۲۵ بار بین رهبر و شورای عالی امنیت ملی رفت و برگشت داشته است.» او همچنین نقل میکند که مجتبی خامنهای به تیم مذاکرهکننده تصریح کرده است: «اگر آمریکا از ضدانقلاب و عناصر متخاصم با ایران حمایت کند، ایران حق مقابله و حتی آغازگری مقابله را خواهد داشت.»
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
🔴نگاه درست به ««یادا شت تفاهم نامه» و دوران پس از آن چیست؟
🔴قسمت اول
1.مصیبتهای جنگ بر سر مردم ایران خراب شده است و پایان جنگ، با هر نتیجهای، به سود مردم ایران است.
2.جنگ رژیم و آمریکا، جنگ مردم ایران نبوده و نیست؛ بنابراین چشم دوختن به نتایج آن برای تعیین تکلیف رژیم، اشتباه محض است.
3.تنها بقایای شیخ و شاه به دنبال جنگ بودند؛ شیخ برای حفظ قدرت و فرزند شاه به امید کسب قدرت.
4.پایان جنگ، به هر شکلی که صورت بگیرد، یک مانع جدی را از سر راه قیام مردم ایران برمیدارد و زمینه فعال شدن نبرد اصلی مردم برای سرنگونی رژیم را فراهم میکند.
5.در این جنگ مشخص شد که هیچ قدرتی جز مردم ایران خواهان سرنگونی رژیم نیست. همچنین روشن شد که سرنگونی، وظیفه مردم ایران، مقاومت ایران، است.
6.سلاح هستهای و جنگافروزی، بخشی از استراتژی بقای رژیم است؛ بنابراین رژیم بهسادگی از برنامه هستهای، موشکی و نیروهای نیابتی خود دست نخواهد کشید. از اینرو، چشماندازی برای صلح پایدار با این رژیم وجود ندارد و مشکل اساسی حل نخواهد شد؛ بلکه این زخم به شکلی دیگر سر باز خواهد کرد.
7.خامنهای در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) مرتکب یک اشتباه استراتژیک شد و لقمهای بزرگتر از توان خود برداشت. اکنون هر اقدامی در مسیر صلح، برای رژیم بهمثابه نوشیدن زهر است و تفاهمنامه نیز بخشی از میوه مسموم همان درختی است که خامنهای کاشت.
8.رژیم در ۴۷ سال گذشته با دجالیت و دروغ، از ادعای پرچمداری مبارزه با «شیطان بزرگ» (آمریکا) بهرهبرداری کرده است. اکنون اما ناچار شده با همان «شیطان بزرگ» که به گفته خودشان قاتل سلیمانی و دشمن اصلی نظام است، وارد مذاکره مستقیم شود و تفاهمنامه امضا کند. به این ترتیب، پرده دجالیت کنار رفته و بار دیگر آشکار شده است که این رژیم برای بقای خود دست به هر اقدامی میزند.
9.جنگ گرگها پس از تفاهمنامه وارد مرحله جدیدی شده و گسترش خواهد یافت. در این مرحله، مجتبی خامنهای و باند غالب رژیم ناچارند باندهای رقیب را از سر راه خود بردارند.
10.رژیم تنها یک مسئله اساسی دارد و آن، قیام و خطر سرنگونی است. رژیم میداند که آمریکا به دنبال سرنگونی آن نبوده و نمیتوانسته باشد؛ بنابراین نباید فریب تبلیغات و روایتهای ساختگی پیروزی رژیم در جنگ با آمریکا را خورد. رژیم با وارونهنمایی واقعیت تلاش میکند چنین القا کند که چون آمریکا، بهعنوان یک قدرت بزرگ نظامی، نتوانست رژیم را سرنگون کند، پس هیچ نیروی دیگری نیز توان انجام این کار را ندارد. حال آنکه موضوع آمریکا در این جنگ اساساً سرنگونی رژیم نبوده است.
11.باندهای مختلف رژیم اکنون بر ساختن یک روایت پیروزی از تفاهمنامه متمرکز شدهاند. یک باند، «میدان» و «خیابان» را عامل پیروزی معرفی میکند و باند دیگر، دیپلماسی و مذاکره را علت این موفقیت جلوه میدهد.
12.امضای تفاهمنامه به معنای پایان بحران میان رژیم و آمریکا یا پایان تنشهای رژیم با منطقه و جهان نیست. با توجه به باقی ماندن اختلافات بنیادی و حلنشده، بهطور قطع دور تازهای از بحرانها آغاز خواهد شد.
13.رژیم بدون هیچ تردیدی، تهدید اصلی سرنگونی خود را مردم و خیابان، یعنی مقاومت سازمانیافته و قیام مردم ایران، میداند. زاکانی، شهردار تهران، میگوید: «متن تفاهم ۲۵ بار بین رهبر و شورای عالی امنیت ملی رفت و برگشت داشته است.» او همچنین نقل میکند که مجتبی خامنهای به تیم مذاکرهکننده تصریح کرده است: «اگر آمریکا از ضدانقلاب و عناصر متخاصم با ایران حمایت کند، ایران حق مقابله و حتی آغازگری مقابله را خواهد داشت.»
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
Forwarded from rasuyab راسویاب افشاگر مزدوران رژیم ایران
‼️درسهایی از انقلاب
🔴نگاه درست به ««یادا شت تفاهم نامه» و دوران پس از آن چیست؟
🔴قسمت دوم : وظایف نیروهای شورشگر و ایرانیان آزاده بسیار مهم و تعیینکننده است:
یکم. صورت مسئله این نیست که آیا رژیم در این جنگ یا در تفاهمنامه پیروز شده یا شکست خورده است؛ بلکه مسئله این است که رژیمِ برآمده از جنگ و پساتفاهمنامه، با وجود ضربات استراتژیکی که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا امروز متحمل شده و پس از آسیبهای عمیق ناشی از قیامهای ۹۶، ۹۸، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۴، در حالی که با یک جامعه انفجاری و انقلابی روبهرو است، آیا میتواند از قیام و سرنگونی بگریزد یا زمان آن را به تعویق بیندازد؟
دوم. واقعیت این است که توقف جنگ و تحقق تفاهمنامه، موانع مهمی را از سر راه قیام برداشته است. از این پس، سرپوش جنگ کنار میرود و رژیم نمیتواند از آن بهعنوان مانعی در برابر خیزشها و اعتراضات استفاده کند. همچنین با کنار رفتن سرپوش جنگ، برای سرکوب نیز ناچار به پرداخت هزینه بیشتری خواهد بود.
سوم. واقعیت این است که فرزند شاه، همراه با طرحهای استعماری و بهعنوان یک جریان انحرافی در برابر قیام مردم ایران، همزمان با تفاهمنامه نیز دچار فرسایش و شکست سیاسی شده است و این وضعیت، به سود قیام پیشرو خواهد بود.
چهارم. واقعیت این است که مردم ایران در همین دوران جنگ، مذاکره و پس از تفاهمنامه، به چشم خود دیدند که نباید برای تغییر و سرنگونی رژیم به قدرتهای خارجی چشم بدوزند. آنان دریافتند که باید با اتکا به نیروی خود، مقاومت سازمانیافته و نیروهای فداکار و ازخودگذشته، مسیر قیام و سرنگونی را طی کنند. از این رو، اکنون تنها سخن و تنها وظیفه همه شورشگران دلیر و ایرانیان آزاده این است: پیش به سوی گسترش و تقویت مقاومت سازمانیافته مردم ایران.
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
🔴نگاه درست به ««یادا شت تفاهم نامه» و دوران پس از آن چیست؟
🔴قسمت دوم : وظایف نیروهای شورشگر و ایرانیان آزاده بسیار مهم و تعیینکننده است:
یکم. صورت مسئله این نیست که آیا رژیم در این جنگ یا در تفاهمنامه پیروز شده یا شکست خورده است؛ بلکه مسئله این است که رژیمِ برآمده از جنگ و پساتفاهمنامه، با وجود ضربات استراتژیکی که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا امروز متحمل شده و پس از آسیبهای عمیق ناشی از قیامهای ۹۶، ۹۸، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۴، در حالی که با یک جامعه انفجاری و انقلابی روبهرو است، آیا میتواند از قیام و سرنگونی بگریزد یا زمان آن را به تعویق بیندازد؟
دوم. واقعیت این است که توقف جنگ و تحقق تفاهمنامه، موانع مهمی را از سر راه قیام برداشته است. از این پس، سرپوش جنگ کنار میرود و رژیم نمیتواند از آن بهعنوان مانعی در برابر خیزشها و اعتراضات استفاده کند. همچنین با کنار رفتن سرپوش جنگ، برای سرکوب نیز ناچار به پرداخت هزینه بیشتری خواهد بود.
سوم. واقعیت این است که فرزند شاه، همراه با طرحهای استعماری و بهعنوان یک جریان انحرافی در برابر قیام مردم ایران، همزمان با تفاهمنامه نیز دچار فرسایش و شکست سیاسی شده است و این وضعیت، به سود قیام پیشرو خواهد بود.
چهارم. واقعیت این است که مردم ایران در همین دوران جنگ، مذاکره و پس از تفاهمنامه، به چشم خود دیدند که نباید برای تغییر و سرنگونی رژیم به قدرتهای خارجی چشم بدوزند. آنان دریافتند که باید با اتکا به نیروی خود، مقاومت سازمانیافته و نیروهای فداکار و ازخودگذشته، مسیر قیام و سرنگونی را طی کنند. از این رو، اکنون تنها سخن و تنها وظیفه همه شورشگران دلیر و ایرانیان آزاده این است: پیش به سوی گسترش و تقویت مقاومت سازمانیافته مردم ایران.
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
X (formerly Twitter)
راسویاب (@rasuyab) on X
مخبرها، جاسوسها و مزدوران حکومتی را افشا می کنم - زنده باد آزادی
#براندازم
IranRegimeChange
https://t.co/AX2OZC9JXK
https://t.co/Xwm3YVaUBb
@ba_sab
#براندازم
IranRegimeChange
https://t.co/AX2OZC9JXK
https://t.co/Xwm3YVaUBb
@ba_sab