کانال خبری راسویاب
9.93K subscribers
13K photos
12.6K videos
101 files
9.35K links
@Kashef_Rasu
🔹ما جوانان براندازی هستیم که هدفمان افشای مزدوران سرکوبگر و براندازی است.
ارتباط با ادمین:
@ba_sab
@ahmmad_admmin
کانال راسویاب:
https://t.me/rasuyab_ir
کانال جایگزین:
@EfshagarRasu

ایکس👇
twitter.com/Efshagar_Rasu
Download Telegram
‼️گزارش دریافتی از #سنندج
تصاویری از مزردوان نیابتی رژیم که در کشتار مردم ایران در قیام دی ماه شرکت داشتند.
تعدادی از مزدوران سرکوبگر حشدالشعبی و سریاالاسلام عراق که در سرکوب قیام دی ماه شرکت داشتند و از عواملی بوند که بیشتر در کشتار دختران و زنان تظاهر کننده شرکت داشتند. تامین میلیون دلاری این تروریست های آدمکش از جیب مردم ایران و همان کشته شدگان تامین میشود.

#حشدالشعبی #مزدوران #نیابتی #سرکوب

#efshagar_rasu
#rasuyab_ir
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab2
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔 https://www.instagram.com/rasuyab2/
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com
3
‼️فوری : اعتراض دانشجویان تکمیلی دانشگاه آزاد #تهران

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد اسلامی، روز اول تیرماه با تجمع مقابل سازمان مرکزی این دانشگاه، به تصمیم ناگهانی برای حضوری شدن امتحانات اعتراض کردند. پس از این تجمع، مسئولان زمان برگزاری آزمون‌ها را ۲۰ روز به تعویق انداختند، اما تصمیم برگزاری حضوری امتحانات همچنان پابرجاست. دانشجویان اعلام کرده‌اند در صورت لغو نشدن این تصمیم، اعتراضات خود را ادامه خواهند داد.

دوشنبه ۱ تیرماه ۱۴۰۵

#دانشجو #اعتراضات‌سراسری #قیام #ایران

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
1
‼️مطالب ارسالی شما
🔥پیام مجتبی خامنه‌ای پس از تفاهم‌نامه: زهر خوردن یا بازی خطرناک؟
‼️مطالب ارسالی شما
🔥پیام مجتبی خامنه‌ای پس از تفاهم‌نامه: زهر خوردن یا بازی خطرناک؟


تأکید بر «تفاهم‌نامه» برای کوچک‌نمایی توافق
مجتبی خامنه‌ای در پیام خود پس از امضای تفاهم‌نامه در ۲۸ خرداد، عمدا روی واژه «تفاهم‌نامه» تأکید کرد. این پایین‌ترین نوع توافق است و او با این کار تلاش کرد ابعاد و عواقب آن را کم‌رنگ جلوه دهد.
پزشکیان مسئول معرفی شد
او پزشکیان را امضاکننده اصلی و مسئول تمام نتایج سیاسی و اجتماعی این توافق دانست. در حالی که همه می‌دانند بدون تأیید و تصحیح‌های مکرر مجتبی، چنین توافقی ممکن نبود. حتی زاکانی اعلام کرده بود تفاهم‌نامه ۲۵ بار نزد مجتبی رفته و اصلاح شده است.«من مخالف بودم اما مجبور شدم!»
مجتبی خودش را مخالف توافق نشان داد و گفت مانند پدرش «زهر» خورده است. اما توضیح نداد چرا با وجود مخالفت، این کار را انجام داده. برخلاف پدرش که مذاکرات حضوری را رد می‌کرد، او برای حفظ نظام مجبور به پذیرش شد.
حقوق ملت یا حفظ نیابتی‌ها؟
او در پیامش از «حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت» سخن گفت، اما در عمل بر حفظ نیروهای نیابتی رژیم تأکید کرد و آن‌ها را در برابر مردم ایران قرار داد.
نتیجه‌گیری‌های مهم پیام
مجتبی به دلیل ترس از قیام و سرنگونی، ناچار به این توافق شده است.
او نمی‌خواهد میدان را به باند اصلاحات و طرفداران معامله با آمریکا بدهد، بنابراین بلافاصله خط و نشان کشید.
با اعلام مخالفت، آتش جنگ داخلی بین باندهای رژیم را شعله‌ور کرد و دست جلیلی و پایداری را برای حمله به رقیبان باز گذاشت.
آینده نامعلوم جام زهر
هنوز زود است بگوییم این تفاهم‌نامه «جام زهر» بود یا «جرعه حیات». آیا رژیم می‌تواند همزمان مذاکره کند، برنامه اتمی و نیروهای نیابتی‌اش را حفظ کند؟ آیا این توافق قیام مردم را کند می‌کند یا سرعت می‌بخشد؟ زمان پاسخ همه این سؤالات را خواهد داد.این پیام نشان می‌دهد که رژیم در موقعیت ضعف قرار گرفته و جنگ گرگ‌ها در بالاترین سطوح آغاز شده است.

#مجتبی_خامنه_ای #تفاهم_نامه #زهرکشی_رژیم #جنگ_گرگها

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
4
‼️نان هم از سفره مردم فقیر حذف میشود #نان

قیمت
نان در تهران افزایش یافت. این در حالی است که رژیم دود و دم پیروزی در مذاکرات را کرده است. ولی روز بعد از این مذاکرات قیمت نان افزایش پیدا کرده است. معنی افزایش قیمت نان در اصلی ترین تکیه گاه سفره مردم فقیر هم از سفره آنان حذف شد.

بر اساس گزارش فارس، قیمت نان لواش به ۲ هزار و ۷۰۰ تومان، نان بربری به ۱۰ هزار تومان و نان سنگک به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

افزایش قیمت نان در شرایطی اعلام می‌شود که فشار گرانی، اجاره‌خانه، درمان، حمل‌ونقل و خوراک، زندگی روزمره مردم را هر روز دشوارتر کرده است..

#گرانی #فقر #قیام #ایران

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
2
‼️گزارش نظامی : #تهران

🚨 تهران – کلانتری ۱۵۹ بیسیم، پایگاه مخفی سرکوب!


تهران، کلانتری ۱۵۹ بیسیم که در جنگ تخریب شد، حالا به اردوگاه نظامی تبدیل شده. داخل حیاط آن چندین چادر برپا کرده‌اند، سلاح‌های جنگی را آنجا انبار کرده و نیروهای خود را شبانه‌روزی در همان چادرها مستقر کرده‌اند.
علاوه بر این، متهمان دستگیرشده را در توالت‌های پارک ولیعهد (بیسیم) پنهان می‌کنند و یک زیرزمین مخفی هم در پارک دایر کرده‌اند که پر از نیروهای نظامی است.
رژیم حتی از خرابه‌های خودش هم برای سرکوب مردم استفاده می‌کند!

#کلانتری_۱۵۹ #سرکوب_تهران #مقاومت_مردم

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
1
‼️گزارش نظامی : #کرج

🚨کرج – مساجد به پایگاه سرکوب تبدیل شدند!


از کلاک پایین تا میدان حافظ کرج، مساجد و اماکن مذهبی به مراکز سازماندهی و اعزام نیروهای سرکوبگر تبدیل شده‌اند. این مساجد نه تنها نیرو ذخیره می‌کنند، بلکه در تجمعات شبانه هم نقش کلیدی دارند:
مسجد ابوالفضل کلاک
مسجد امام علی شهرک جهان‌نما (همراه پایگاه بسیج)
مسجد لیستر (علی ابن ابی‌طالب) میدان حافظ – کاملاً در اختیار سپاه
امامزاده حیدر با پایگاه شهید میثمی سپاه پشت آن
در روزهای ۱۸ و ۱۹ دی و در زمان جنگ، این نیروها بیشترین آزار را به مردم رساندند. رژیم حتی خانه خدا را هم به سنگر سرکوب تبدیل کرده است!

#مساجد_سرکوب #کرج_مقاومت #بسیج_جنایتکار

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
‼️گزارش نظامی : #اصفهان

🚨اصفهان – بازگشت ایست و بازرسی‌های شبانه برای خفقان بیشتر


در اصفهان از غروب دوباره ایست و بازرسی‌های گسترده راه افتاده. جایی که مدتی جمع شده بود، حالا با شدت بازگشته تا نفس مردم را ببُرد.محل‌های فعال:
بعد از پل چمران
ورودی سپاهان‌شهر
ورودی شاهین‌شهر
ورودی نجف‌آباد (تقریباً همیشه)
بقیه نقاط از ساعت ۶ عصر تا ۱۰-۱۱ شب فعالند.
رژیم با تاریک شدن هوا، ترس خودش را روی مردم خالی می‌کند.

#ایست_بازرسی_اصفهان #خفقان_شبانه #اصفهان_آزاد

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
2
‼️گزارش نظامی : #کرج

🚨کرج – متروی طالقانی، انبار مخفی سلاح و نیروهای سرکوب!


در جنگ اسفند ۱۴۰۴، رژیم حتی مترو را به خط تدارکات نظامی تبدیل کرده بود. شرکت سابیر (مرتبط با مترو کرج) از طریق تونل‌های مترو موشک و لانچر جابه‌جا می‌کرد. حالا مشخص شده که تمام نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و سرکوبگر به همراه تجهیزات جنگی در ۴ طبقه زیر ایستگاه طالقانی (تقاطع بهشتی و چهارراه طالقانی، جنب پارک دانش) مستقر شده‌اند. به همین دلیل متروی داخلی کرج عملاً تعطیل است. رژیم دور مترو دیوار سیمانی چند متری کشیده تا کسی نفهمد چه خبر است. مردم کرج! زیر پای‌تان انبار سلاح و سرکوبگر است!

#متروی_طالقانی #سلاح_مخفی_کرج #مقاومت_کرج

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
‼️گزارش نظامی : #کرج

🚨کرج – حقوق شبانه سرکوبگران


 از بچه ۱۲ ساله تا پیرمرد ۱۰۰ ساله!نیروهای بسیج و سپاه که ۱۰۰ شب در خیابان بودند، دیشب و پریشب حقوق گرفتند. به ازای هر شب یک میلیون تومان، برای ۱۰۰ شب یک بسته ۱۰۰ میلیونی! بعضی‌ها شب‌به‌شب از یک تا دو میلیون می‌گرفتند و به عنوان «پاداش» بسته‌های ۵۰۰ هزار تومانی می‌دادند. از نوجوان ۱۲ ساله تا پیرمرد ۱۰۰ ساله همه را به خیابان کشاندند و با پول خون مردم، علیه خود مردم به کار گرفتند.
این است واقعیت «نیروهای » رژیم!

#حقوق_سرکوب #بسیج_اجاره_ای #فساد_رژیم

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
😁31
‼️گزارش نظامی : #شیراز

🚨شیراز – پروژه هسته‌ای مخفی زیر پوشش کشاورزی!

رژیم جمهوری اسلامی دوباره در حال فریب مردم است. بر اساس اطلاعات موثق از داخل سپاه پاسداران فارس و سازمان انرژی اتمی، عملیات اجرایی «سایت هسته‌ای شیراز» (منطقه هسته‌ای استان فارس) طی روزهای آینده در زمینی به وسعت ۵۰ هکتار آغاز می‌شود.
موقعیت:
شرق شهر صدرا، ابتدای جاده صدرا به باجگاه، مجاور دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز (مختصات تقریبی: ۲۹٫۷۶۶° N , ۵۲٫۵۶۴° E)رژیم رسماً ادعا می‌کند این پروژه «کشاورزی هسته‌ای» است: تولید رادیودارو برای بیماران سرطانی، پرتودهی محصولات کشاورزی و پژوهش گیاهان دارویی.
 اما واقعیت چیست؟
این سایت شامل راکتور تحقیقاتی و تأسیسات تولید رادیوایزوتوپ است که قابلیت تولید مواد شکافت‌پذیر و ایزوتوپ‌های دوگانه (صلح‌آمیز و نظامی) را دارد. پروژه تحت نظارت مستقیم سازمان انرژی اتمی و هماهنگی قرارگاه‌های سپاه فارس پیش می‌رود.رژیم با قرار دادن این تأسیسات در جنوب کشور (دور از نظارت‌های شدید غربی روی تأسیسات مرکزی) به دنبال گسترش برنامه هسته‌ای راهبردی خود است. این یعنی:
خطر آلودگی محیط زیست و منابع آب منطقه صدرا
تهدید امنیتی جدید برای مردم شیراز و جنوب کشور
ادامه سیاست دروغ و فریبکاری هسته‌ای رژیم مردم فارس هوشیار باشند! این «پروژه کشاورزی» در واقع گام دیگری برای militarization برنامه هسته‌ای رژیم است.
 
#هسته‌ای_شیراز #پروژه_مخفی_رژیم #صدرا_هسته‌ای
 

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
👎2
‼️هشدای مای ساتو گزارشگر ویژه سازمان ملل در باره ایران :

مای ساتو گزارشگر ویژه حقوق بشر ملل متحد درباره ایران به همراه ۱۲ گزارشگر دیگر هشدار دادند هرگونه توافقی با رژیم اگر وضعیت حقوق‌بشر در این کشور را نادیده بگیرد اساسا ناقص است و به کشورها فراخوان دادند در این ۶۰روز رژیم را وادار به پاسخگویی در خصوص نقض حقوق‌بشر کنند.

#تفاهم‌نامه #حقوق‌بشر #ایران

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
2
‼️گزارش نظامی : #تهران

🚨تهران – رژیم برای محرم، حالت نظامی کامل برقرار کرد!

هر شب جلوی مساجد و اماکن برگزاری مراسم محرم، نیروهای بسیجی مستقر می‌شوند تا «امنیت» مراسم را تأمین کنند. همزمان گشت‌های اطلاعاتی و نیروهای سرکوبگر بعد از پایان مراسم‌ها در خیابان‌ها و مسیرهای راهپیمایی فعال هستند تا هرگونه تجمع یا صدای اعتراضی را بلافاصله خفه کنند.رژیم حتی از عزاداری محرم هم برای کنترل بیشتر مردم و جلوگیری از انفجار خشم عمومی استفاده می‌کند. این همان حکومتی است که از دین ابزار سرکوب ساخته!

#محرم_سرکوب #تهران_امنیت_نظامی #بسیج_در_خیابان

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
‼️اعتصاب ۱۶۰۰ کارگر گروه ماشین‌سازی تبریز؛
توقف تولید در اعتراض به عدم پرداخت دو ماه حقوق و مطالبات معوقه؛
گسترش موج نارضایتی‌های کارگری در پی بحران معیشتی و سوءمدیریت.


چهارشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۵

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‼️سنج و دمام در یادبودشهید راه آزادی  محسن چیت‌ساز #دستگرد #اصفهان

گروهی
از شهروندان در دستگرد اصفهان با نواختن سنج و دمام یاد محسن چیت‌ساز را گرامی داشتند.
محسن چیت‌ساز  جوانی کارگر و مستقل؛در شاپور اصفهان قهوه‌فروشی داشت؛ نانش را با کار درمی‌آورد و با مردم بود.
 
جمعه‌شب ۱۹ دی‌ماه،او با شلیک مستقیم اسلحه وینچستر از ناحیه سر، به دست یک بسیجی ، به شهادت رسید.

چهارشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۵

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
‼️درسهایی از انقلاب

🔴نگاه درست به ««یادا شت تفاهم نامه» و دوران پس از آن چیست؟

🔴قسمت
اول
1.مصیبت‌های جنگ بر سر مردم ایران خراب شده است و پایان جنگ، با هر نتیجه‌ای، به سود مردم ایران است.
2.جنگ رژیم و آمریکا، جنگ مردم ایران نبوده و نیست؛ بنابراین چشم دوختن به نتایج آن برای تعیین تکلیف رژیم، اشتباه محض است.
3.تنها بقایای شیخ و شاه به دنبال جنگ بودند؛ شیخ برای حفظ قدرت و فرزند شاه به امید کسب قدرت.
4.پایان جنگ، به هر شکلی که صورت بگیرد، یک مانع جدی را از سر راه قیام مردم ایران برمی‌دارد و زمینه فعال شدن نبرد اصلی مردم برای سرنگونی رژیم را فراهم می‌کند.
5.در این جنگ مشخص شد که هیچ قدرتی جز مردم ایران خواهان سرنگونی رژیم نیست. همچنین روشن شد که سرنگونی، وظیفه مردم ایران، مقاومت ایران، است.
6.سلاح هسته‌ای و جنگ‌افروزی، بخشی از استراتژی بقای رژیم است؛ بنابراین رژیم به‌سادگی از برنامه هسته‌ای، موشکی و نیروهای نیابتی خود دست نخواهد کشید. از این‌رو، چشم‌اندازی برای صلح پایدار با این رژیم وجود ندارد و مشکل اساسی حل نخواهد شد؛ بلکه این زخم به شکلی دیگر سر باز خواهد کرد.
7.خامنه‌ای در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) مرتکب یک اشتباه استراتژیک شد و لقمه‌ای بزرگ‌تر از توان خود برداشت. اکنون هر اقدامی در مسیر صلح، برای رژیم به‌مثابه نوشیدن زهر است و تفاهم‌نامه نیز بخشی از میوه مسموم همان درختی است که خامنه‌ای کاشت.
8.رژیم در ۴۷ سال گذشته با دجالیت و دروغ، از ادعای پرچمداری مبارزه با «شیطان بزرگ» (آمریکا) بهره‌برداری کرده است. اکنون اما ناچار شده با همان «شیطان بزرگ» که به گفته خودشان قاتل سلیمانی و دشمن اصلی نظام است، وارد مذاکره مستقیم شود و تفاهم‌نامه امضا کند. به این ترتیب، پرده دجالیت کنار رفته و بار دیگر آشکار شده است که این رژیم برای بقای خود دست به هر اقدامی می‌زند.
9.جنگ گرگ‌ها پس از تفاهم‌نامه وارد مرحله جدیدی شده و گسترش خواهد یافت. در این مرحله، مجتبی خامنه‌ای و باند غالب رژیم ناچارند باندهای رقیب را از سر راه خود بردارند.
10.رژیم تنها یک مسئله اساسی دارد و آن، قیام و خطر سرنگونی است. رژیم می‌داند که آمریکا به دنبال سرنگونی آن نبوده و نمی‌توانسته باشد؛ بنابراین نباید فریب تبلیغات و روایت‌های ساختگی پیروزی رژیم در جنگ با آمریکا را خورد. رژیم با وارونه‌نمایی واقعیت تلاش می‌کند چنین القا کند که چون آمریکا، به‌عنوان یک قدرت بزرگ نظامی، نتوانست رژیم را سرنگون کند، پس هیچ نیروی دیگری نیز توان انجام این کار را ندارد. حال آنکه موضوع آمریکا در این جنگ اساساً سرنگونی رژیم نبوده است.
11.باندهای مختلف رژیم اکنون بر ساختن یک روایت پیروزی از تفاهم‌نامه متمرکز شده‌اند. یک باند، «میدان» و «خیابان» را عامل پیروزی معرفی می‌کند و باند دیگر، دیپلماسی و مذاکره را علت این موفقیت جلوه می‌دهد.
12.امضای تفاهم‌نامه به معنای پایان بحران میان رژیم و آمریکا یا پایان تنش‌های رژیم با منطقه و جهان نیست. با توجه به باقی ماندن اختلافات بنیادی و حل‌نشده، به‌طور قطع دور تازه‌ای از بحران‌ها آغاز خواهد شد.
13.رژیم بدون هیچ تردیدی، تهدید اصلی سرنگونی خود را مردم و خیابان، یعنی مقاومت سازمان‌یافته و قیام مردم ایران، می‌داند. زاکانی، شهردار تهران، می‌گوید: «متن تفاهم ۲۵ بار بین رهبر و شورای عالی امنیت ملی رفت و برگشت داشته است.» او همچنین نقل می‌کند که مجتبی خامنه‌ای به تیم مذاکره‌کننده تصریح کرده است: «اگر آمریکا از ضدانقلاب و عناصر متخاصم با ایران حمایت کند، ایران حق مقابله و حتی آغازگری مقابله را خواهد داشت.»

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
‼️درسهایی از انقلاب

🔴نگاه درست به ««یادا شت تفاهم نامه» و دوران پس از آن چیست؟

🔴قسمت دوم : وظایف نیروهای شورشگر و ایرانیان آزاده بسیار مهم و تعیین‌کننده است:


یکم. صورت مسئله این نیست که آیا رژیم در این جنگ یا در تفاهم‌نامه پیروز شده یا شکست خورده است؛ بلکه مسئله این است که رژیمِ برآمده از جنگ و پسا‌تفاهم‌نامه، با وجود ضربات استراتژیکی که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا امروز متحمل شده و پس از آسیب‌های عمیق ناشی از قیام‌های ۹۶، ۹۸، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۴، در حالی که با یک جامعه انفجاری و انقلابی روبه‌رو است، آیا می‌تواند از قیام و سرنگونی بگریزد یا زمان آن را به تعویق بیندازد؟

دوم. واقعیت این است که توقف جنگ و تحقق تفاهم‌نامه، موانع مهمی را از سر راه قیام برداشته است. از این پس، سرپوش جنگ کنار می‌رود و رژیم نمی‌تواند از آن به‌عنوان مانعی در برابر خیزش‌ها و اعتراضات استفاده کند. همچنین با کنار رفتن سرپوش جنگ، برای سرکوب نیز ناچار به پرداخت هزینه بیشتری خواهد بود.

سوم. واقعیت این است که فرزند شاه، همراه با طرح‌های استعماری و به‌عنوان یک جریان انحرافی در برابر قیام مردم ایران، همزمان با تفاهم‌نامه نیز دچار فرسایش و شکست سیاسی شده است و این وضعیت، به سود قیام پیش‌رو خواهد بود.

چهارم. واقعیت این است که مردم ایران در همین دوران جنگ، مذاکره و پس از تفاهم‌نامه، به چشم خود دیدند که نباید برای تغییر و سرنگونی رژیم به قدرت‌های خارجی چشم بدوزند. آنان دریافتند که باید با اتکا به نیروی خود، مقاومت سازمان‌یافته و نیروهای فداکار و ازخودگذشته، مسیر قیام و سرنگونی را طی کنند. از این رو، اکنون تنها سخن و تنها وظیفه همه شورشگران دلیر و ایرانیان آزاده این است: پیش به سوی گسترش و تقویت مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران.
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu