.
عبدالرضا سیف، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی درباره تدریس سعید حدادیان در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه به مهر گفت: «سعید حدادیان دارای مدرک دکتری بوده و چند سال است که به صورت حق التدریس در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دیگر دانشکدههای دانشگاه تهران تدریس میکند.»
وی با اشاره به دروسی که توسط حدادیان تدریس میشود، افزود: «دروس ادبیات پایداری، آشنایی با دفاع مقدس و آشنایی با ادبیات انقلاب اسلامی دروسی هستند که توسط وی در مقاطع ارشد و کارشناسی تدریس میشود و او از سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۶ به صورت حقالتدریس در دانشکده ادبیات و دیگر دانشکدههای دانشگاه تهران تدریس میکند و از گروه معارف هم اجازه تدریس دارد.»
امروز برخی رسانههای ایران اعلام کردند که در ادامه روند ورود چهرههای نزدیک به حکومت به دانشگاهها، دانشگاه تهران در ترم جدید به علی اصغر حدادیان نایینی معروف به سعید حدادیان، واحد تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد برای تدریس داده است.
عبدالرضا سیف، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی درباره تدریس سعید حدادیان در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه به مهر گفت: «سعید حدادیان دارای مدرک دکتری بوده و چند سال است که به صورت حق التدریس در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دیگر دانشکدههای دانشگاه تهران تدریس میکند.»
وی با اشاره به دروسی که توسط حدادیان تدریس میشود، افزود: «دروس ادبیات پایداری، آشنایی با دفاع مقدس و آشنایی با ادبیات انقلاب اسلامی دروسی هستند که توسط وی در مقاطع ارشد و کارشناسی تدریس میشود و او از سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۶ به صورت حقالتدریس در دانشکده ادبیات و دیگر دانشکدههای دانشگاه تهران تدریس میکند و از گروه معارف هم اجازه تدریس دارد.»
امروز برخی رسانههای ایران اعلام کردند که در ادامه روند ورود چهرههای نزدیک به حکومت به دانشگاهها، دانشگاه تهران در ترم جدید به علی اصغر حدادیان نایینی معروف به سعید حدادیان، واحد تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد برای تدریس داده است.
👍15🤬15🔥1
رییس اتحادیه شرکتهای مسافربری با اشاره به افزایش درخواست رانندگان پایه یک برای مهاجرت، گفت: «در حال حاضر برخی از کشورها به رانندگان در بخش حمل و نقل باری هم اقامت و هم حقوق چند هزار دلار پرداخت میکند.»
احمدرضا عامری در گفتوگو با ایلنا تاکید کرد: «ما امروز با افرادی تحصیل کرده و حتی خلبان مواجه هستیم که به دنبال دریافت گواهینامه رانندگی پایه یک هستند تا بتوانند از این طریق به آن کشورها مهاجرت کنند.»
احمدرضا عامری در گفتوگو با ایلنا تاکید کرد: «ما امروز با افرادی تحصیل کرده و حتی خلبان مواجه هستیم که به دنبال دریافت گواهینامه رانندگی پایه یک هستند تا بتوانند از این طریق به آن کشورها مهاجرت کنند.»
😢24🤬2❤1👍1
پارس :
درود بر شما جناب رادمنش استاد گرامی .واقعا برام سوال هست جماعت ۵۷ تی که هیچ نمیفهمیدن بعد همه نوع آزادی در کشور بود برای چی لگد پرانی کردن ؟! بخدا از این بیخردی این جماعت احزاب ششمن یک غاز آدم تعجب میکنه . نکته آخر اینکه بنده تمام گفتگوهای شما را دنبال میکنم در یک گفتگو خوب فرمودید ما ملت قدر نشناس هستیم واقعا همینطور بود . یک دنیا سپاس از شما
پاسخ در وویس :
Surena_Ardalan 🎤
🔥🔥🔥
@Paykan_Iranshahr
درود بر شما جناب رادمنش استاد گرامی .واقعا برام سوال هست جماعت ۵۷ تی که هیچ نمیفهمیدن بعد همه نوع آزادی در کشور بود برای چی لگد پرانی کردن ؟! بخدا از این بیخردی این جماعت احزاب ششمن یک غاز آدم تعجب میکنه . نکته آخر اینکه بنده تمام گفتگوهای شما را دنبال میکنم در یک گفتگو خوب فرمودید ما ملت قدر نشناس هستیم واقعا همینطور بود . یک دنیا سپاس از شما
پاسخ در وویس :
Surena_Ardalan 🎤
🔥🔥🔥
@Paykan_Iranshahr
Telegram
attach 📎
👍33👏6
افزایش ۱۷ درصدی کودکان بازمانده از تحصیل در ایران طی ۶ سال؛ رسالت: عامل اساسی فقر خانوادههاست
https://www.radiofarda.com/a/32578332.html
https://www.radiofarda.com/a/32578332.html
رادیو فردا
افزایش ۱۷ درصدی کودکان بازمانده از تحصیل در ایران طی ۶ سال؛ رسالت: عامل اساسی فقر خانوادههاست
روزنامه رسالت، نزدیک به جناح حاکم، با انتشار گزارشی از افزایش بیش از ۱۷ درصدی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل طی ۶ سال خبر داد و علت آن را «گسترش فقر» در کشور عنوان کرد.
😢20🤬4🤯1
🔴 خشم مدیر رسانهای تیم فوتبال ایران از مقایسە اندام قلعەنویی و مانچینی
پس از آنکه یکی از عکاسان حاضر در اردوی تیمملی فوتبال ایران عکسی از امیر قلعهنویی منتشر کرد که اضافه وزن و شکم برآمده او را نشان میداد، مدیررسانهای تیمملی از ورود این عکاس به اردو جلوگیری کرد.
به گزارش رسانههای داخلی ایران، این اقدام مدیررسانهای تیمملی فوتبال ایران با واکنش و اعتراض دیگر خبرنگاران و عکاسان حاضر در اردو روبرو شدە است.
مدیر رسانهای تیم ملی در این باره مدعی شده که فدراسیون با انتقاد سازنده مشکلی ندارد اما عکس قلعهنویی به قصد تمسخر گرفته شده است.
پخش این عکس از امیر قلعەنویی دستمایه طنز کاربران در شبکههای اجتماعی شدە است. برخی اضافه وزن قلعهنویی را با آمادگی جسمانی روبرتو مانچینی سرمربی تیمملی فوتبال عربستان مقایسه کردند.
البته برخی از کاربران نیز عنوان کردەاند کە نباید معیار سنجش مربیان هیکل و اندام آنان باشد.
مانچینی که پیش از این سرمربیگری تیم ملی ایتالیا را بر عهده داشت، با قراردادی ۴ ساله به ارزش سالیانه ۳۰ میلیون یورو راهی عربستان شد، تا گرانترین سرمربی تاریخ فوتبال لقب گیرد.
@dw_farsi
پس از آنکه یکی از عکاسان حاضر در اردوی تیمملی فوتبال ایران عکسی از امیر قلعهنویی منتشر کرد که اضافه وزن و شکم برآمده او را نشان میداد، مدیررسانهای تیمملی از ورود این عکاس به اردو جلوگیری کرد.
به گزارش رسانههای داخلی ایران، این اقدام مدیررسانهای تیمملی فوتبال ایران با واکنش و اعتراض دیگر خبرنگاران و عکاسان حاضر در اردو روبرو شدە است.
مدیر رسانهای تیم ملی در این باره مدعی شده که فدراسیون با انتقاد سازنده مشکلی ندارد اما عکس قلعهنویی به قصد تمسخر گرفته شده است.
پخش این عکس از امیر قلعەنویی دستمایه طنز کاربران در شبکههای اجتماعی شدە است. برخی اضافه وزن قلعهنویی را با آمادگی جسمانی روبرتو مانچینی سرمربی تیمملی فوتبال عربستان مقایسه کردند.
البته برخی از کاربران نیز عنوان کردەاند کە نباید معیار سنجش مربیان هیکل و اندام آنان باشد.
مانچینی که پیش از این سرمربیگری تیم ملی ایتالیا را بر عهده داشت، با قراردادی ۴ ساله به ارزش سالیانه ۳۰ میلیون یورو راهی عربستان شد، تا گرانترین سرمربی تاریخ فوتبال لقب گیرد.
@dw_farsi
👍23👏4😢2❤1
🔶 برگزاری دادگاه یک ایرانی به اتهام قصد آتش زدن کنیسه بوخوم
پس از تلاش برای آتشزدن یک کنیسه در بوخوم، مظنون آلمانی-ایرانی اکنون باید در دادگاه عالی منطقه دوسلدورف حاضر شود. محاکمه این مرد ۳۶ ساله قرار است ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) آغاز شود. جلسات دادگاه تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.
این مرد به تلاش برای اقدام به یک آتشسوزی جدی متهم است. دادگاه عالی منطقهای روز دوشنبه چهارم سپتامبر اعلام کرد که از این مرد خواسته شده بود که یک کوکتل مولوتوف به کنیسه پرتاب کند.
روزنامه بیلد آلمان نوشته گفته میشود دستور حمله از سوی مقامهای دولت ایران داده شده بود. به گزارش این روزنامه از آنجا که کنیسه شهر بوخوم تحت حفاظت شدید پلیس قرار دارد، متهم از ترس کوکتل مولوتف را به سمت مدرسهای در جوار کنیسه پرتاب کرده است. این مرد سعی کرده بود یکی از آشنایاناش را نیز با خود همدست کند ولی او نپذیرفته و به پلیس خبر داده بود.
سال گذشته برنامه تحقیقی "کنتراست" از شبکه اول تلویزیون سراسری آلمان اعلام کرد که بازرسان تحقیق این ظن را دارند که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران پشت حملات به کنیسههای یهودیان در ایالت نوردراین وستفالن آلمان است.
📌 برای دسترسی کامل به گزارش روی تیتر کلیک کنید.
@dw_farsi
پس از تلاش برای آتشزدن یک کنیسه در بوخوم، مظنون آلمانی-ایرانی اکنون باید در دادگاه عالی منطقه دوسلدورف حاضر شود. محاکمه این مرد ۳۶ ساله قرار است ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) آغاز شود. جلسات دادگاه تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.
این مرد به تلاش برای اقدام به یک آتشسوزی جدی متهم است. دادگاه عالی منطقهای روز دوشنبه چهارم سپتامبر اعلام کرد که از این مرد خواسته شده بود که یک کوکتل مولوتوف به کنیسه پرتاب کند.
روزنامه بیلد آلمان نوشته گفته میشود دستور حمله از سوی مقامهای دولت ایران داده شده بود. به گزارش این روزنامه از آنجا که کنیسه شهر بوخوم تحت حفاظت شدید پلیس قرار دارد، متهم از ترس کوکتل مولوتف را به سمت مدرسهای در جوار کنیسه پرتاب کرده است. این مرد سعی کرده بود یکی از آشنایاناش را نیز با خود همدست کند ولی او نپذیرفته و به پلیس خبر داده بود.
سال گذشته برنامه تحقیقی "کنتراست" از شبکه اول تلویزیون سراسری آلمان اعلام کرد که بازرسان تحقیق این ظن را دارند که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران پشت حملات به کنیسههای یهودیان در ایالت نوردراین وستفالن آلمان است.
📌 برای دسترسی کامل به گزارش روی تیتر کلیک کنید.
@dw_farsi
DW
محاکمه یک ایرانی به اتهام تلاش برای آتش زدن کنیسه بوخوم
یک ایرانی−آلمانی که متهم به حمله به کنیسه یهودیان شهر بوخوم در نوامبر گذشته است، در دادگاه عالی منطقه محاکمه میشود. او ماههاست که در زندان به سر می برد. گفته شده این مرد دستور آتشزدن کنیسه را از ایران گرفته است.
🤬18👍3
🔴 رتبه بالای ایران در سوختگی و نبود "حتی یک تخت استاندارد در سطح کشور"
دکتر محمدجواد فاطمی، رئیس انجمن حمایت از بیماران سوختگی در گفتوگو با رسانههای داخلی ایران گفتە کە سالانه ۳۰ هزار نفر دچار سوختگیهای جدی میشوند کە میبایست در بیمارستان بستری شوند. از این تعداد حدود ۳۰۰۰ نفر آنها جان خود را از دست میدهند.
به گفتە او از ۲۷ هزار نفر باقی مانده هنگام ترخیص حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد افراد دچار درجات مختلف از کار افتادگی میشوند.
محمدجواد فاطمی، در ادامە اذعان کردە کە "ایران از نظر تعداد جمعیت و سطح اجتماعی_ اقتصادی در موضوع سوختگی رتبه بالایی دارد."
رئیس انجمن حمایت از بیماران سوختگی همچنین بە رابطه بین فقر و سوختگی اشارە کردە و آن را بە "بیماری فقرا" تشبیه کردە است.
او در این رابطه گفتە است: "سوختگی با فقر رابطه دارد و معمولا افرادی میسوزند که تمکن مالی ندارند؛ چراکه از وسایلی استفاده میکنند که استاندارد نیست و یا آموزش خوبی ندیده و سطح تحصیلات کمتری دارند یا در جاهایی زندگی میکنند که برای گرمایش از شعله مستقیم استفاده میکنند. مانند بخاری و اجاق در چادر عشایر و... بنابراین سوختگی یک بیماری برای قشر ضعیف و کمتر برخوردار جامعه است."
فاطمی در ادامە تاکید کردە کە علیرغم آمار بالای سوختگی در ایران "حتی یک تخت استاندارد سوختگی در کشور وجود ندارد".
@dw_farsi
دکتر محمدجواد فاطمی، رئیس انجمن حمایت از بیماران سوختگی در گفتوگو با رسانههای داخلی ایران گفتە کە سالانه ۳۰ هزار نفر دچار سوختگیهای جدی میشوند کە میبایست در بیمارستان بستری شوند. از این تعداد حدود ۳۰۰۰ نفر آنها جان خود را از دست میدهند.
به گفتە او از ۲۷ هزار نفر باقی مانده هنگام ترخیص حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد افراد دچار درجات مختلف از کار افتادگی میشوند.
محمدجواد فاطمی، در ادامە اذعان کردە کە "ایران از نظر تعداد جمعیت و سطح اجتماعی_ اقتصادی در موضوع سوختگی رتبه بالایی دارد."
رئیس انجمن حمایت از بیماران سوختگی همچنین بە رابطه بین فقر و سوختگی اشارە کردە و آن را بە "بیماری فقرا" تشبیه کردە است.
او در این رابطه گفتە است: "سوختگی با فقر رابطه دارد و معمولا افرادی میسوزند که تمکن مالی ندارند؛ چراکه از وسایلی استفاده میکنند که استاندارد نیست و یا آموزش خوبی ندیده و سطح تحصیلات کمتری دارند یا در جاهایی زندگی میکنند که برای گرمایش از شعله مستقیم استفاده میکنند. مانند بخاری و اجاق در چادر عشایر و... بنابراین سوختگی یک بیماری برای قشر ضعیف و کمتر برخوردار جامعه است."
فاطمی در ادامە تاکید کردە کە علیرغم آمار بالای سوختگی در ایران "حتی یک تخت استاندارد سوختگی در کشور وجود ندارد".
@dw_farsi
😢19🤬8👍1
Forwarded from رادیو صدای اسراییل🇮🇱
خبر امروز روزنامه جروسالم پست
«کمپین جدید شبکه های اجتماعی اسرائیل از مردم ایران حمایت خواهد کرد.»
بر اساس بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه یکی از بنیانگذاران جنبش، کمپین جدید رسانه های اجتماعی اسرائیل، #اسرائیل_ایرانیان_را_دوست_دارند، با هدف حمایت از مردم ایران در مبارزه آنها برای آزادی علیه رژیم اسلامی این کشور آغاز شده است.
این کمپین مردمی و تحت رهبری زنان است. بعلاوه، به گفته امیلی شریدر، یکی از بنیانگذاران این جنبش، طرفدار مردم ایران بودن این کمپین، اساس حمایت از اسرائیل را تضعیف نمی کند.شریدر گفت: از آنجایی که روز جهانی همبستگی با مردم ایران در شب روش هشانا ۱۶ سپتامبر (سال نو عبری )ست، برای ما مهم بود که حمایت قوی از مردم ایران را مستقیماً از سوی مردم اسرائیل داشته باشیم.
«ایرانی ها دشمن ما نیستند، بلکه متحدان ما در مبارزه با دولت خودشان هستند که خشونت و ترور را در همه جا گسترش می دهد. ما به عنوان اسرائیلی با افتخار در کنار مردم ایران هستیم.»
این کمپین رسانه های اجتماعی در ۷ ماه سپتامبر برگزار می شود , همزمان با تظاهرات جهانی حمایت از مردم ایران در 16 سپتامبر سالگرد قتل #مهسا_امینی
در سال گذشته.
«کمپین جدید شبکه های اجتماعی اسرائیل از مردم ایران حمایت خواهد کرد.»
بر اساس بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه یکی از بنیانگذاران جنبش، کمپین جدید رسانه های اجتماعی اسرائیل، #اسرائیل_ایرانیان_را_دوست_دارند، با هدف حمایت از مردم ایران در مبارزه آنها برای آزادی علیه رژیم اسلامی این کشور آغاز شده است.
این کمپین مردمی و تحت رهبری زنان است. بعلاوه، به گفته امیلی شریدر، یکی از بنیانگذاران این جنبش، طرفدار مردم ایران بودن این کمپین، اساس حمایت از اسرائیل را تضعیف نمی کند.شریدر گفت: از آنجایی که روز جهانی همبستگی با مردم ایران در شب روش هشانا ۱۶ سپتامبر (سال نو عبری )ست، برای ما مهم بود که حمایت قوی از مردم ایران را مستقیماً از سوی مردم اسرائیل داشته باشیم.
«ایرانی ها دشمن ما نیستند، بلکه متحدان ما در مبارزه با دولت خودشان هستند که خشونت و ترور را در همه جا گسترش می دهد. ما به عنوان اسرائیلی با افتخار در کنار مردم ایران هستیم.»
این کمپین رسانه های اجتماعی در ۷ ماه سپتامبر برگزار می شود , همزمان با تظاهرات جهانی حمایت از مردم ایران در 16 سپتامبر سالگرد قتل #مهسا_امینی
در سال گذشته.
👏36👍5❤4🤔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سخنان یک شیر زن کُرد در ستایش پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان و اظهار انزجار از خائنانی همچون علی ناجوانمردی
#پاینده_ایرانو_ایرانی
@Paykan_Iranshahr
#پاینده_ایرانو_ایرانی
@Paykan_Iranshahr
❤49👏5👍4
محمدرضا شاه پهلوی بهعنوان یک ایرانی متمدن مسلمان با فهم سالم سیاسی خود که آن را بهترتیب از پدرش رضا شاه کبیر و انقلاب دینجداخواهانه (سکولاریستی) مشروطه به ارث برده بود، همواره نهاد دین را از نهاد سیاست دور نگاه داشت و از اساس، نگاه او به اسلام و دین از یک معنویت مداراجویانه سرچشمه میگرفت.
سیاستبازانی که دین را غایت کردار خود بازمینمایانند (فارغ از استعداد هر دین خاص بهر بهرهکشی سیاسی) با ریاکاری و خودویرانگری اتفاقاً دین را ابزار دررندهخوترین اغراض سیاسی قرار میدهند.
درست مانند ایدئولوژیهایی که خلق/کارگر را ابزار منویات سیاسی و برکشیدن تمامیت خواهانهترین رژیمها کردند.
شاهنشاه حتی رتوریک اسلامستایانه غرب را برای پردهپوشی جنایتهای آنها در جریان پنجاه و هفت بهسخره میگرفت :
«اسلام بیمانند است» و «بگذارید [با جانیان] دیالوگ برقرار کنیم» دو روی یک سکه است.
ایمانورزی شاه به مخاطب میگفت که این آدمکشیها صرفا ناشی از دین نیست و سیاستشناسی او هشدار میداد که غرب رویکری دوچهره و ریاکارانه در برابر جنایتهایی که در ایران آغاز شده در پیش گرفته است.
ایمان شخصی شاه هرگز سد راه زیست ایرانی نشد بلکه برعکس، سلامت باورهای او شکوفاترین دوره تاریخی ایران را آفرید.
کوشش و اعتقاد شاه این بود که اسلام را به یک «دین مدنی» و سازگار با هویت ایرانی بدل کند.
قصد پادشاهی پهلوی آن بود که دین را در دوران حکمرانی این سلسله بهنحو بوروکراتیک (دیوانسالارانه) و غیر سنتی، مدنی کند اما گفتار مدنیت و بازشناسی، پذیرش انگاره شهروندی بدلیل عدم انعطاف در اساس مکتب واپسگرای تشیع پا نگرفت و با برآمدن خمینی و سردادن نغمه ولایت سیاسی فقیهان و سپس زمینه آماده تصاحب کشور، مجموعه روحانیت شیعه و نهاد دین در ایران به یک قمار بزرگ و مرگبار سیاسی دست یازید.
رشد رادیکالیسم در نهاد تشیع به گردن سلطنت نبود و رادیکالهای چپی که متاع خود را از سوی جامعه ایران بیمشتری یافتند و دست به دامن رادیکالیسم شیعی شدند پیش از هر کس باید پاسخگوی برآمدن آخوندسالاری میبودند.
#شاهنشاه_روحت_شاد
#بازگشت_به_آئین_ایرانشهر
https://t.me/Paykan_Iranshahr/17138
@Paykan_Iranshahr
سیاستبازانی که دین را غایت کردار خود بازمینمایانند (فارغ از استعداد هر دین خاص بهر بهرهکشی سیاسی) با ریاکاری و خودویرانگری اتفاقاً دین را ابزار دررندهخوترین اغراض سیاسی قرار میدهند.
درست مانند ایدئولوژیهایی که خلق/کارگر را ابزار منویات سیاسی و برکشیدن تمامیت خواهانهترین رژیمها کردند.
شاهنشاه حتی رتوریک اسلامستایانه غرب را برای پردهپوشی جنایتهای آنها در جریان پنجاه و هفت بهسخره میگرفت :
«اسلام بیمانند است» و «بگذارید [با جانیان] دیالوگ برقرار کنیم» دو روی یک سکه است.
ایمانورزی شاه به مخاطب میگفت که این آدمکشیها صرفا ناشی از دین نیست و سیاستشناسی او هشدار میداد که غرب رویکری دوچهره و ریاکارانه در برابر جنایتهایی که در ایران آغاز شده در پیش گرفته است.
ایمان شخصی شاه هرگز سد راه زیست ایرانی نشد بلکه برعکس، سلامت باورهای او شکوفاترین دوره تاریخی ایران را آفرید.
کوشش و اعتقاد شاه این بود که اسلام را به یک «دین مدنی» و سازگار با هویت ایرانی بدل کند.
قصد پادشاهی پهلوی آن بود که دین را در دوران حکمرانی این سلسله بهنحو بوروکراتیک (دیوانسالارانه) و غیر سنتی، مدنی کند اما گفتار مدنیت و بازشناسی، پذیرش انگاره شهروندی بدلیل عدم انعطاف در اساس مکتب واپسگرای تشیع پا نگرفت و با برآمدن خمینی و سردادن نغمه ولایت سیاسی فقیهان و سپس زمینه آماده تصاحب کشور، مجموعه روحانیت شیعه و نهاد دین در ایران به یک قمار بزرگ و مرگبار سیاسی دست یازید.
رشد رادیکالیسم در نهاد تشیع به گردن سلطنت نبود و رادیکالهای چپی که متاع خود را از سوی جامعه ایران بیمشتری یافتند و دست به دامن رادیکالیسم شیعی شدند پیش از هر کس باید پاسخگوی برآمدن آخوندسالاری میبودند.
#شاهنشاه_روحت_شاد
#بازگشت_به_آئین_ایرانشهر
https://t.me/Paykan_Iranshahr/17138
@Paykan_Iranshahr
Telegram
🏹کانال پیکان ایرانشهر🏹
@Paykan_Iranshahr
❤42👍6👏1
💢 فراتر از تولید ناخالص داخلی دانمارک؛ با ارزشترین شرکت اروپایی کدام است؟
شرکت دانمارکی «نوو نوردیسک» به دو سال و نیم سلطه کمپانی «ال و ام هاش» به عنوان باارزشترین شرکت اروپایی پایان داد.
نام این شرکت داروسازی طی ماههای گذشته در پی عرضه داروی «ویگووی» برای مقابله چاقی مفرط بر سر زبانها افتاده بود. ارزش سهام «نوو نوردیسک» روز سهشنبه از ارزش شرکت فرانسوی «ال و ام هاش» (لویی ویتون موئه هنسی) که در عرصه تولید کالاهای لوکس فعالیت میکند فراتر رفت.
بیشتر بخوانید: https://bitly.ws/TZHI
@euronewspe
شرکت دانمارکی «نوو نوردیسک» به دو سال و نیم سلطه کمپانی «ال و ام هاش» به عنوان باارزشترین شرکت اروپایی پایان داد.
نام این شرکت داروسازی طی ماههای گذشته در پی عرضه داروی «ویگووی» برای مقابله چاقی مفرط بر سر زبانها افتاده بود. ارزش سهام «نوو نوردیسک» روز سهشنبه از ارزش شرکت فرانسوی «ال و ام هاش» (لویی ویتون موئه هنسی) که در عرصه تولید کالاهای لوکس فعالیت میکند فراتر رفت.
بیشتر بخوانید: https://bitly.ws/TZHI
@euronewspe
👍22❤1
💢روسیه هواپیماهایش را با لاستیک خودرو میپوشاند تا از حمله پهپادهای اوکراینی در امان باشند
نیروهای روسیه شروع به پوشاندن بدنه برخی از هواپیماهای جنگنده خود با لاستیک خودرو کردهاند. به گفته کارشناسان این اقدام میتواند تلاشی موقت برای محافظت از هواپیماها در برابر حملات پهپادی اوکراین باشد.
تصاویر ماهوارهای شرکت ماکسار از پایگاه هوایی انگلس در قلب روسیه، دو بمب افکن استراتژیک توپولف «تو-۹۵» را نشان میدهد که با لاستیکهای خودرو پوشانده شدهاند.
اگرچه به گزارش رسانههای بینالمللی دلیل این کار هنوز روشن نیست، اما برخی کارشناسان میگویند که این اقدام میتواند تلاشی برای افزودن یک لایه محافظتی روی بدنه هواپیما برای محافظت از آنها در برابر حملات پهپادهای اوکراینی و استتار کردن جنگندهها در برابر عملیات شناسایی اوکراین به ویژه در طول شب باشد.
🔗 اطلاعات بیشتر در صفحه خبرهای کوتاه روز وبسایت یورونیوز: https://bitly.ws/U2QP
@euronewspe
نیروهای روسیه شروع به پوشاندن بدنه برخی از هواپیماهای جنگنده خود با لاستیک خودرو کردهاند. به گفته کارشناسان این اقدام میتواند تلاشی موقت برای محافظت از هواپیماها در برابر حملات پهپادی اوکراین باشد.
تصاویر ماهوارهای شرکت ماکسار از پایگاه هوایی انگلس در قلب روسیه، دو بمب افکن استراتژیک توپولف «تو-۹۵» را نشان میدهد که با لاستیکهای خودرو پوشانده شدهاند.
اگرچه به گزارش رسانههای بینالمللی دلیل این کار هنوز روشن نیست، اما برخی کارشناسان میگویند که این اقدام میتواند تلاشی برای افزودن یک لایه محافظتی روی بدنه هواپیما برای محافظت از آنها در برابر حملات پهپادهای اوکراینی و استتار کردن جنگندهها در برابر عملیات شناسایی اوکراین به ویژه در طول شب باشد.
🔗 اطلاعات بیشتر در صفحه خبرهای کوتاه روز وبسایت یورونیوز: https://bitly.ws/U2QP
@euronewspe
👍23🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 ۱۲ ساعت قطعی آب در مشهد
قطعی آب و برق در گرمای تابستان در بسیاری از شهرهای ایران ادامه دارد. ویدیویی در شبکههای اجتماعی منتشر شده که خبر از ۱۲ ساعت قطعی آب در مشهد میدهد.
@dw_farsi
قطعی آب و برق در گرمای تابستان در بسیاری از شهرهای ایران ادامه دارد. ویدیویی در شبکههای اجتماعی منتشر شده که خبر از ۱۲ ساعت قطعی آب در مشهد میدهد.
@dw_farsi
👍14🤬14
💢💢💢💢
💢💢💢
💢💢
💢
دوستان لطفا توجه داشته باشید، که به احتمال زیاد چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰ نشست هفته های گذشته را ادامه خواهیم داد .
موضوع همچون دفعات گذشته ؛
کارزار سه ماهه عنوان شده از سوی شهریار ایران
در نشست سیزدهم به ادامه گفتار دفعات گذشته درخصوص سازماندهی اعتصابات و اعتراضات و یافتن روشهای موثرتر جهت انتشار اطلاعات برای تشویق هرچه بیشتر مردم به شرکت در براندازی میپردازیم.
🔴موضوع ویژه :
چگونگی تسخیر خیابان...
محل برگزاری :
گروه پیکان ایرانشهر
⭕️⭕️⭕️
https://t.me/+9LdhQDxqJac0NDhi
https://t.me/Paykan_Iranshahr/16040
@Paykan_Iranshahr
💢💢💢
💢💢
💢
دوستان لطفا توجه داشته باشید، که به احتمال زیاد چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰ نشست هفته های گذشته را ادامه خواهیم داد .
موضوع همچون دفعات گذشته ؛
کارزار سه ماهه عنوان شده از سوی شهریار ایران
در نشست سیزدهم به ادامه گفتار دفعات گذشته درخصوص سازماندهی اعتصابات و اعتراضات و یافتن روشهای موثرتر جهت انتشار اطلاعات برای تشویق هرچه بیشتر مردم به شرکت در براندازی میپردازیم.
🔴موضوع ویژه :
چگونگی تسخیر خیابان...
محل برگزاری :
گروه پیکان ایرانشهر
⭕️⭕️⭕️
https://t.me/+9LdhQDxqJac0NDhi
https://t.me/Paykan_Iranshahr/16040
@Paykan_Iranshahr
Telegram
🏹 گروه پیکان ایرانشهر 🏹
🔷️ایرانشهر نام شاهنشاهی ایران در دوران ساسانیان بوده
متشکل از نظام سیاسی مشخص، در پیوند با هویت فرهنگی ایرانیان
کانال پیکان ایرانشهر
@Paykan_Iranshahr
کانال پادشاهی پارلمانی
@Padeshahiparlemani1
ارتباط با مدیران
http://t.me/+aO6XTSevSyFmZTUy
متشکل از نظام سیاسی مشخص، در پیوند با هویت فرهنگی ایرانیان
کانال پیکان ایرانشهر
@Paykan_Iranshahr
کانال پادشاهی پارلمانی
@Padeshahiparlemani1
ارتباط با مدیران
http://t.me/+aO6XTSevSyFmZTUy
❤14👍6🙏1