Kourosh Raadmanesh
3.61K subscribers
20K photos
20.8K videos
63 files
14.8K links
این تنها کانال رسمی تلگرامی کوروش رادمنش برای پخش سخنان و تحلیل های ایشان میباشد که از تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۲ جایگزین شده.
Download Telegram
👆👆👆👆👏👏👏👏
درود بر اوکراین 🔥🔥🔥
کوروش رادمنش
👍19👏63
راف چیکونی، رییس کمیته مشترک اطلاعات و امنیت پارلمان استرالیا، از تفاهم‌نامه تهران و واشینگتن استقبال کرد، اما گفت موضوع مردم ایران و مطالبات آنان برای آزادی نباید در حاشیه قرار گیرد و جامعه جهانی نباید نسبت به سرکوب داخلی در ایران بی‌تفاوت بماند.
راف چیکونی گفت هنوز راه زیادی تا بازگشت کامل ثبات باقی مانده است.

https://iranintl.com/202606181384
👏81
مارک لوین، مفسر محافظه‌کار و از چهره‌های نزدیک به جریان راست آمریکا، از تفاهم‌نامه میان جمهوری اسلامی و آمریکا انتقاد کرد. او گفت شخصا با این «توافق»، اختلاف‌نظر دارد و معتقد است جمهوری اسلامی به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نخواهد ماند.
لوین همچنین نسبت به اجرای مفاد این تفاهم‌نامه از سوی تهران نیز ابراز تردید کرد.
این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که توافق اخیر با واکنش‌های متفاوتی در میان جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های آمریکا روبه‌رو شده است.

https://iranintl.com/202606188020
👏7
👆👆👏👏
2
نیکی هیلی، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل در دولت اول ترامپ، با انتقاد از تفاهم‌نامه میان آمریکا و جمهوری اسلامی، آن را «اشتباهی بزرگ» توصیف کرد و گفت این توافق به معنای پرداخت پول برای بازسازی تهدیدی است که آمریکا در جنگ آن را هدف قرار داده بود.
نیکی هیلی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «این یک اشتباه بزرگ است که برای بازسازی تهدیدی که تازه نابود کرده‌ایم پول پرداخت کنیم.»
هیلی گفت: «حمله به تاسیسات هسته‌ای و موشکی حکومت ایران اقدام درستی بود. این حکومت شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهد، نیروهای ما را می‌کشد و تلاش کرده است آمریکایی‌ها را در خاک آمریکا ترور کند.»
او افزود: «اکنون قرار است میلیاردها دلار آزاد شود و تحریم‌ها برداشته شوند، با این وعده که پول بیشتری هم در راه باشد.» هیلی نوشت جمهوری اسلامی این منابع را مانند گذشته صرف برنامه هسته‌ای و حمایت از گروه‌های نیابتی خواهد کرد.
پیش‌تر نیز مایک پنس، معاون پیشین دونالد ترامپ، تفاهم‌نامه میان آمریکا و جمهوری اسلامی را «مماشات» با تهران توصیف کرده بود.

https://iranintl.com/202606189722
👍10👏1
👆👆👆👆🔴🔴🔴🔴
2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هم‌زمان با ادامه اختلال در خدمات چهار بانک ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات برای پنجمین روز پیاپی، مهدی صارمی‌فر، روزنامه‌نگار حوزه علم و فناوری، به ایران‌اینترنشنال گفت گزارش‌های ضدونقیض درباره علت این اختلال‌ها و ادعاهای مطرح‌شده از سوی برخی مقام‌ها، ابهام‌ها و پرسش‌های جدی درباره این ماجرا ایجاد کرده است.
@iranintltv
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هم‌زمان با امضای تفاهم‌نامه میان آمریکا و جمهوری اسلامی، گزارش‌هایی درباره مشارکت شرکت‌های آسیایی در یک صندوق ۳۰۰ میلیارد دلاری برای بازسازی ایران بازتاب گسترده‌ای داشته است. رویترز از حضور احتمالی شرکت‌هایی از ژاپن، کره جنوبی، مالزی و سنگاپور خبر داده است، اما تاکنون هیچ مقام رسمی این گزارش را تایید نکرده است.

گزارش توماج طاهباز، خبرنگار ایران‌اینترنشنال
@iranintltv
🤔3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با کشف شبکه‌ای موسوم به «مزدوران اجاره‌ای»، پرونده تیراندازی به کنسولگری آمریکا و مراکز یهودی در تورنتو وارد مرحله تازه‌ای شده است. پلیس کانادا از بازداشت چند مظنون و کشف تسلیحات مرتبط با ۲۷ تیراندازی خبر داده و مقام‌های کانادایی با همکاری اف‌بی‌آی در حال بررسی احتمال ارتباط حمله به کنسولگری آمریکا با فعالیت این شبکه فراملی هستند.

گزارش مهسا مرتضوی، خبرنگار ایران‌اینترنشنال
@iranintltv
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔻تیم ملی فوتبال درحالی باید روز یکشنبه دومین و احتمالا دشوارترین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۶ را در استادیوم سوفای لس‌آنجلس در برابر بلژیک انجام دهد که بلافاصله پس از بازی با نیوزیلند، حتی بدون فرصتی برای ریکاوری، خاک آمریکا را ترک کرد.

🔹این درحالی است که فاکس‌نیوز گزارش داده که در پی یک تغییر برنامه غیرمنتظره، به تیم ملی فوتبال ایران دستور داده شد پس از بازی افتتاحیه خود در جام جهانی مقابل نیوزیلند، هرچه سریع‌تر خاک آمریکا را ترک کند.

🔹وزارت امنیت داخلی آمریکا پیش‌تر اعلام کرده بود که «به لطف سخاوت رئیس‌جمهور ترامپ، تیم ایران خواهد توانست یک روز پیش از مسابقات خود وارد شود.»

@iranintltvsport
3👍1👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا، متن یادداشت تفاهم با جمهوری اسلامی را امضا کرد. هم‌زمان رسانه‌های ایران از امضای این توافق از سوی مسعود پزشکیان نیز خبر دادند. قرار است نمایندگان دو کشور روز جمعه در سوئیس درباره نحوه اجرای توافق گفت‌وگو کنند.

مرتضی کاظمیان، عضو تحریریه ایران‌اینترنشنال، با اشاره به این توافق پس از ۴۷ سال تنش و جنگ ۴۰ روزه، از ابهام‌ها و چالش‌های پیش‌روی اجرای آن در ماه‌های آینده می‌گوید.
@iranintltv
🤬2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک شهروند با ارسال ویدیویی به ایران اینترنشنال گفت که قیمت روغن دو لیتری آفتابگردان فقط در یک هفته ۲۰۰ هزار تومان گران‌تر شده است.
🤬3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کانال ۱۲ اسرائیل گزارش داد یادداشت تفاهم میان جمهوری اسلامی و آمریکا با موجی از انتقاد در محافل سیاسی و امنیتی این کشور روبه‌رو شده است. مخالفان این توافق آن را حتی بدتر از برجام ۲۰۱۵ توصیف کرده‌اند؛ توافقی که دونالد ترامپ در دوره ریاست‌جمهوری خود آن را «بدترین توافق تاریخ» خوانده بود.

گزارش بابک اسحاقی، خبرنگار ایران‌اینترنشنال
@iranintltv
👍4
🗣روایت شما از توافق میان آمریکا و جمهوری‌اسلامی - پنجشنبه ۲۸ خرداد

🔹ترامپ یک تاجره که در درجه اول سود و منفعت خودش و کشورش رو می‌بینه و اصلا براش مهم نیست چه اتفاقی افتاده یا خواهد افتاد. این هم از تفاهم‌نامه‌ای که بر جنازه فرزندان ایران امضا شد؛ ۴۲ هزار جان شیرین و آینده‌ساز.

🔹به ترامپ بگویید خیانت تو چنان در قلب و ذهن‌مان ماند که اگر روزی آمریکا و اروپا به یاری مردم ایران نیاز داشتند، هرگز حتی یک نفر سمت‌تان نخواهد آمد. آن روز را می‌بینید.

🔹آقای قالیباف، در همین سخنرانی که گفتی اقتصاد مردم را درست کنیم، چندین برابر مردم ایران، درباره لبنان حرف زدی و گفتی اولین بند توافق‌نامه هم لبنان است.

🔹جاویدنام دادیم، قحطی و فقر بیشتر را تحمل کردیم، جنگ شد، بیشتر از آرزوهای‌مان دور شدیم، آسیب دیدیم، به ناحق کشته شدیم، اما «اورانیوم» هدف اصلی بود. در این چند بند توافق‌نامه، هیچ حرفی از مردم ایران نبود.

🔹فریب پروپاگاندای رژیم را نمی‌خوریم. تفاهم‌نامه فعلی میان ایران و آمریکا، یک شکست قطعی برای سیاست ۴۷ ساله جمهوری اسلامی بود. منتظر قدم‌های بعدی ترامپ و از هم پاشیده شدن بیشتر جمهوری اسلامی باشید.

🔹صبور باشید، تغییر حکومت در حال اتفاق است، اگرچه با سرعتی ملایم. فقط متحد بمانید و به همدیگر امیدواری بدهید. بدون شک جمهوری اسلامی نابودشدنی است.

🔹بارها در فیلم‌ها این سکانس رو دیدیم: سربازی وسط جنگ و شلوغی، بعد از کلی مبارزه ناگهان شوک‌زده می‌ایسته و اشک می‌ریزه و فقط نگاه می‌کنه به همه‌چیز. توصیف حال ما مردم ایران با اخبار مذاکره همین‌طور شده.

🔹هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم ترامپ که این همه اوباما را مسخره می‌کرد، خودش از او هم بدتر بشه. چرا هیچ جای جهان یک نفر پیدا نشد که بگه ما مردم ایران حق زندگی داشتیم؟ چرا تمام مردم جهان حقوق‌بشرشان باید رعایت بشه جز ایران؟

🔹آقای ترامپ، قالیباف همون کسی هست که دانشجویان را با چشم و دست بسته از بالای ساختمان دانشگاه به پایین پرت کرد. لااقل بدان با چه کسی عکس یادگاری می‌گیری و توافق می‌کنی.

🔹پرچمی‌ها، دیدید که قالیباف گفت در سفر به پاکستان با مقامات آمریکایی سه مذاکره رودررو داشته؟ پس تقاص خون رهبرتون چی؟

🔹قالیباف با آمریکا و اسرائیل بست و تمام خاندان خامنه‌ای و اطرافیان مهم را به کشتن داد و کودتا کرد. حالا هم به تدریج شروع می‌کنه به حذف فیزیکی افراد در پست‌های مهم، مخصوصا پایداری‌ها. اما بین ما و ماندگان نظام، دریایی از خون فاصله است.

🔹این قالیباف دروغگو میگه ما می‌خواهیم ایران رو بسازیم. هرچی در ۴۷ سال گذشته ساختی، الان هم می‌سازی. در شهرداری هم پول‌هایی که باید برای عمران و آبادی شهر خرج می‌کردی، دادی به نیروی قدس سپاه.
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیوی منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که در کنار دسته عزاداران ماه محرم، مادر جاویدنام مانی صفرپور با در دست داشتن تصویر فرزندش برای او سوگواری و سینه‌زنی می‌کند.


مانی صفرپور، ۱۸ ساله و اهل لاهیجان، ۱۸ دی در جریان اعتراضات تهران در منطقه سلسبیل با شلیک مستقیم گلوله‌های جنگی به دست نیروهای سرکوب کشته شد.
😢9
👆👆👆👆🖤🖤🖤🖤
2
دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، در پیامی منتقدان رویکرد خود در قبال ایران را هدف قرار داد و گفت افرادی که معتقدند او به اندازه کافی در برابر جمهوری اسلامی سختگیر نبوده، «یا حسود هستند، یا آدم‌های بدی هستند، یا احمق».

ترامپ با اشاره به عملکرد بازارهای مالی و قیمت انرژی نوشت که بازار سهام آمریکا به رکوردی تازه رسیده و قیمت نفت در حال کاهش است.

او در این پیام افزود: «این احمق‌ها که فکر می‌کنند من در قبال ایران به اندازه کافی سختگیر نبوده‌ام، در حالی که بازار سهام همین حالا به بالاترین رکورد تاریخی خود رسیده و قیمت نفت در حال سقوط است، یا حسود هستند، یا آدم‌های بدی هستند، یا احمق.»

رییس‌جمهوری آمریکا در پایان پیام خود بار دیگر شعار انتخاباتی‌ خود، «آمریکا را دوباره عظمت ببخشیم»، را تکرار کرد.
https://iranintl.com/202606181080
🤬91
👆👆🤔🤔
بی‌خرد، همه‌ را مانند خويش پندارد!!!
کوروش رادمنش
👍122