Kourosh Raadmanesh
3.61K subscribers
20K photos
20.8K videos
63 files
14.8K links
این تنها کانال رسمی تلگرامی کوروش رادمنش برای پخش سخنان و تحلیل های ایشان میباشد که از تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۲ جایگزین شده.
Download Telegram
برنامه با کامبیز حسینی - ۲۸ خرداد
🎧نسخه صوتی برنامه با کامبیز حسینی؛ آیا «کودتای خزنده قالیباف» پیروز می‌شود؟
@iranintlTV
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیوی رسیده به ایران اینترنشنال نشان می‌دهد بستگان و دوستان جاویدنام مهدی حسینی، معترض کشته‌شده در انقلاب ملی در تهران، تولد او را روز پنجشنبه در کنار دیوار جاویدنامان در لندن گرامی داشتند.
15💔4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حسین آقایی، عضو تحریریه ایران‌اینترنشنال، معتقد است سند تفاهم میان آمریکا و جمهوری اسلامی دارای نواقص جدی است و می‌تواند به کاهش اهرم‌های فشار واشینگتن بر تهران منجر شود. به گفته او، این رویکرد پیام نامناسبی به بازیگران بین‌المللی ارسال می‌کند، نگرانی‌های امنیتی اسرائیل و مطالبات بخشی از مخالفان جمهوری اسلامی را نادیده می‌گیرد و این تصور را ایجاد می‌کند که وضعیت حقوق بشر و سرکوب داخلی در ایران تاثیری بر روند تعاملات دیپلماتیک با آمریکا نداشته است.
@iranintlTV
👍61
🔷‌‌‏ ‏رضاشاه دوم:
مبارزه مردم ایران وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده است
.

به گزارش دفتر مطبوعاتی شاهزاده رضا پهلوی، ‏وی در بخش دیگری از گفتگو با اندرو مار در شبکه LBC اعلام کرد: "مبارزه مردم ایران وارد مرحله‌ای تازه شده است. مرحله‌ای که نیازمند تجدید سازمان، تطبیق با شرایط جدید و تداوم تلاش برای آزادی ایران است."

🔷‌‌‏ ‏بقایای جمهوری اسلامی نیز هیچ مشروعیتی نزد ملت ایران ندارد!

دفتر مطبوعاتی شاهزاده رضا پهلوی با انتشار بخش دیگری از گفتگوی اندرو مار در شبکه LBC که ۲۷ خردادماه انجام شد نوشت که شاهزاده در این مصاحبه تأکید کرد: "هیچ بخشی از بقایای این رژیم، هیچ مشروعیتی نزد ملت ندارد. ما برای رسیدن به این نقطه بهایی بسیار سنگین پرداخته‌ایم. مردم ایران به هیچ چیز جز گسست کامل از این رژیم رضایت نخواهند داد."

#KingRezaPahlavi

@Paykan_Iranshahr 🏹
27👍5👏1
🏹کانال پیکان ایرانشهر🏹
🔷‌‌‏ ‏رضاشاه دوم: مبارزه مردم ایران وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده است. به گزارش دفتر مطبوعاتی شاهزاده رضا پهلوی، ‏وی در بخش دیگری از گفتگو با اندرو مار در شبکه LBC اعلام کرد: "مبارزه مردم ایران وارد مرحله‌ای تازه شده است. مرحله‌ای که نیازمند تجدید سازمان، تطبیق…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔷‏اعلیحضرت رضا پهلوی در گفتگو با "دیلی میل":

دولت‌های اروپایی در برابر باج‌خواهی رژیم و حمایت از مردم ایران، مسئولیت اخلاقی نیز دارند

رضاشاه دوم در سفر سه روزه خود به لندن با رسانه‌ها از جمله "دیلی میل" نیز مصاحبه کردند.
دفتر مطبوعاتی شاهزاده رضا پهلوی بخشی از این مصاحبه را منتشر کرده که در آن اعلیحضرت تأکید می‌کنند، بریتانیا و دولت‌های اروپایی اقدامات زیادی می‌توانند انجام دهند که نه تنها به سود مردم ایران بلکه به سود خودشان نیز هست.

ایشان با برشمردن برخی از این اقدامات افزودند، آنها با این کار، ۱- به رژیم ایران هشدار می‌دهند که ما در برابر باج‌گیری شما تسلیم نخواهیم شد. ۲- خطاب به مردم ایران می‌گویند: ما شما را رها نکرده‌ایم. و ۳- اینکه ما مسئولیت اخلاقی خود را به رسمیت می‌شناسیم.

#جاوید_شاه_زنده
#انقلاب_شیروخورشید

@Paykan_Iranshahr 🏹
38👍1
👆👆👆👆👆
🔴🔴🔴🔴🔴
3
باراک اوباما، رییس‌جمهور پیشین آمریکا، در مصاحبه‌ با ان‌بی‌سی نیوز گفت با وجود اینکه از برقراری آتش‌بس «بسیار خوشحال» است، ایالات متحده ممکن است نسبت به قبل از آغاز جنگ ایران «کمی وضعیت بدتری» داشته باشد.

او گفت: «یک توافق وجود داشت که بر اساس آن جمهوری اسلامی پذیرفته بود به سمت ساخت سلاح هسته‌ای نرود، اما این دولت یا نسخه قبلی آن از این توافق خارج شد و همین باعث شد ایران ظرفیت هسته‌ای خود را افزایش دهد.»

اوباما افزود: «اکنون جنگی را پشت سر گذاشته‌ایم، میلیاردها دلار هزینه کرده‌ایم، فشار زیادی به ارتش وارد شده و افراد زیادی جان خود را از دست داده‌اند، و در نهایت به نقطه‌ای برگشته‌ایم که تقریبا همان‌جایی است که شروع کردیم، شاید حتی کمی بدتر.»
https://iranintl.com/202606193316
👍17🤬3
👆👆🔴🔴
👍4
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در پی راه‌اندازی کارزار کشف حقیقت برای پیدا کردن ابعاد جنایت جمهوری اسلامی در نورآباد ممسنی و هویت جاویدنامان این شهر در جریان انقلاب ملی ایرانیان، اطلاعاتی از نحوه کشتار مردم در شامگاه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۴ به دست ایران‌‌اینترنشنال رسیده است.
فرنوش فرجی، عضو تحریریه ایران اینترنشنال گزارش می‌دهد.
😢16👍1
جی‌دی ونس، معاون رییس جمهوری ایالات متحده گفت: «ما می‌توانیم رهبران بیشتری از جمهوری اسلامی را از بین ببریم، اما در پایین‌تر از آن‌ها هم رهبران دیگری خواهند آمد. می‌توانیم خسارت بیشتری به اقتصادشان وارد کنیم. اما در نهایت، مگر اینکه کسانی که کشور را اداره می‌کنند رفتارشان را در بلندمدت تغییر دهند، شما همیشه با این مشکل روبه‌رو خواهید بود.»

او با اشاره به کشتار مردم ایران در جریان اعتراضات دی‌ماه از سوی مقام‌های جمهوری اسلامی گفت: «آن افراد اکنون دیگر در قدرت نیستند. اما خواهیم دید آیا رهبران جدید با مردم رفتار متفاوتی خواهند داشت یا نه. ما امیدواریم که این‌طور باشد و اگر این‌طور نباشد، می‌توانیم وقتی واقعا رفتارشان را دیدیم تصمیم بگیریم و به همین دلیل است که می‌گویم نکته خوب این تفاهم‌نامه این است که بر اساس حرف‌ها ساخته نشده، بلکه بر اساس رفتار ساخته شده است.»
https://iranintl.com/202606199900
🤬28🔥1
👆👆🤔🤔
متاسفم، اما روزمان را با یک جوک مسخره از سوی این احمق آغاز می‌کنیم!!!
کوروش رادمنش
👍26👏71
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔷‏ چهل هزار نفر در ایران برای توافق هسته‌ای یا تنگه هرمز جان نباخته‌اند!

♦️‏اعلیحضرت رضاشاه دوم طی سفر سه روزه خود به لندن، در بخشی از مصاحبه با "دیلی میل" که ویدئوی آن را دفتر مطبوعاتی ایشان منتشر کرده، با تأکید بر اینکه "چهل هزار نفر در ایران برای یک توافق هسته‌ای یا تنگه هرمز جان نباخته‌اند"، گفتند: "ایرانیان داخل کشور در مبارزه خود برای آزادی استوارند. ده‌ها میلیون تن از آنها به سازماندهی خود ادامه می‌دهند. ما در حال گسترش شبکه‌های زیرزمینی هستیم تا بتوانیم به هدفمان دست یابیم. "

#KingRezaPahlavi

https://t.me/Paykan_Iranshahr/47334

@Paykan_Iranshahr 🏹
34💯4
گاردین در تحلیلی نوشت ترامپ که سال‌ها جیمی کارتر را نماد ضعف در برابر ایران معرفی می‌کرد، اکنون خود در موقعیتی مشابه قرار گرفته است؛ جایی که محدودیت گزینه‌های نظامی و هزینه‌های سیاسی جنگ، آزادی عمل واشینگتن را کاهش داده است.
این تحلیل نوشت یادداشت تفاهم دونالد ترامپ با جمهوری اسلامی ممکن است میراث سیاسی او را به تصمیم‌ها و رفتارهای تهران گره بزند؛ همان‌گونه که بحران گروگان‌گیری سفارت آمریکا در تهران بر میراث سیاسی جیمی کارتر سایه انداخت.
گاردین استدلال کرد جنگ اخیر به جای تضعیف جمهوری اسلامی، به تثبیت موقعیت آن کمک کرده و توافق جدید نیز با تاکید بر احترام متقابل به حاکمیت دو کشور، به نوعی مشروعیت دوباره به جمهوری اسلامی بخشیده است.

@Paykan_Iranshahr 🏹
👍18🤔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔹مصاحبه مارک لوین تحلیلگر محبوب ترامپ در فاکس‌نیوز:

این رژیم قاتل باید برود و دولت انتقالی تشکیل شود بعدش ... مردم دموکراسی می خواهند، شاه و ملکه و شاهزاده می خواهند... یا حتی اگر دیکتاتوری می خواهند به ما ربطی نداره به خودشان مربوط است ولی این رژیم باید برود.

#NoToIslamicRegime

https://t.me/Paykan_Iranshahr/47049

@Paykan_Iranshahr 🏹
21👏7
جی‌دی ونس، معاون رییس جمهوری ایالات متحده در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره محمدباقر قالیباف، نقش او در سرکوب مردم ایران و اینکه آیا ایستادن در کنار چنین فردی ناراحت‌کننده نیست، گفت: «این اصلا ناراحت‌کننده نیست. فکر می‌کنم چیزی که رییس‌جمهور می‌گوید و من هم کاملا با آن موافقم این است که شما در روابط بین‌الملل با انواع مختلفی از افراد سروکار دارید؛ گاهی با افراد بسیار خوب و گاهی با افرادی که چندان خوب نیستند. اگر از آنچه آن‌ها انجام می‌دهند احساس راحتی نکنیم، و مهم‌تر از همه، اگر رفتارشان مطابق با وعده‌هایی که می‌دهند نباشد، در آن صورت سهم خوبی از این توافق نخواهند برد.»

ونس درباره اسرائیل نیز گفت: «در نهایت همیشه نوعی تقابل خیر و شر وجود دارد. بسیاری از افراد اسرائیل را در این موضوع طرف بد ماجرا می‌دانند، مخصوصاً جوان‌ترها؛ نه فقط ترقی‌خواهان. فکر می‌کنم مهم است گفته شود که اسرائیل در این روند یک شریک بسیار خوب بوده و ما منافع مشترک زیادی داریم.»

او افزود: «آنچه همچنین درست است این است که گاهی ایالات متحده و اسرائیل اختلاف نظر خواهند داشت.»
https://iranintl.com/202606198524
🤬191
👆👆😊😊
این بدبخت بیچاره داره خودش رو به معنی واقعی کلمه "پاره" می‌کنه تا یک غلط رو توجیه کنه......
کوروش رادمنش
👍24👏6🤬1
شهروندان با ارسال پیام‌هایی به ایران‌اینترنشنال به توافق میان آمریکا و جمهوری اسلامی واکنش نشان داده‌اند. برخی شهروندان می‌گویند مبارزه با جمهوری اسلامی با کمک آمریکا یا بدون آنها ادامه خواهد داشت.
👍14