Kourosh Raadmanesh
3.62K subscribers
20K photos
20.8K videos
63 files
14.8K links
این تنها کانال رسمی تلگرامی کوروش رادمنش برای پخش سخنان و تحلیل های ایشان میباشد که از تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۲ جایگزین شده.
Download Telegram
🔴🔴🔴🔴
بنابر گزارش های رسیده، نیمه شب گذشته مسکو پایتخت روسیه یک بار دیگر مورد حملات پهبادی قرار گرفت! شهردار مسکو Sergey Sobjonin نیز این حملات را تایید کرده است!
همانگونه که رییس جمهور اوکراین آقای زلنسکی چند روز پیش گفتند، حال جنگ به خاک روسیه و از جمله پایتخت این کشور کشیده شده است!
کوروش رادمنش 01-08-2023
@KouroshRaadmanesh2022
👍43👏2🔥1🤩1
⚡️سخنگوی دولت ابراهیم رئیسی اعلام کرد که دولت به دلیل «گرمای بی‌سابقه هوا» با پیشنهاد وزارت بهداشت موافقت کرد و بر این اساس روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سراسر کشور تعطیل است.
@FarsiVOA
👍12🤬7
👆👆👆🔥🔥🔥
👍8
اینجا را هم به فهرست سفرهای بعد از رفتن جمهوری اسلامی اضافه کنید ✌️
دریای مرده (نمک)‌ در اسرائیل 🇮🇱

📸Alon Shtamberger
32🥰2👌2
سپاس از پزشکان اسرائیلی بیمارستان ایخیلوف که با کمک‌ شیوه‌های پزشکی پیشرفته و نوآورانه‌ موفق شدند جان احمد را نجات دهند. احمد ازبرگه، 40 ساله و پدر پنج فرزند، دچار ایست قلبی شد. تلاش‌های احیا برای دقایق زیادی ناموفق بود تا اینکه پزشکان متخصص با استفاده از یک تکنیک منحصر به فرد و نوآورانه موفق به نجات جان او شدند.
👍36👏9
🔺با وجود هشدارها؛ تداوم مهاجرت پزشکان و انتقاد رسانه‌ها از عدم تغییر در «تصمیمات» مسئولان

▪️مهاجرت پزشکان موضوعی بود که از دو سال پیش بارها در رسانه‌های ایران مطرح شد و نسبت به وقوع آن هشدار داده شد. آمارهای گزارش شده ضمن تایید این روند بار دیگر سبب شده تا برخی از رسانه‌ها در ایران به آن بپردازند از تصمیمات مسئولان انتقاد کنند.

⬇️ بیشتر بخوانید:

https://ir.voanews.com/a/the-migration-of-doctors-and-the-media-s-criticism-of-the-lack-of-change-in-the-decisions-of-the-authorities/7206360.html?nocache=1
@FarsiVOA
😱14👍3🤬2
Forwarded from ایران فردا (پگاه شیرازی)
در طول تاریخ ما انسانها به تجربه دریافتیم که #همبستگی و #اتحاد یگانه عامل موفقیت و پیروزی ما در اجتماع بشری به حساب می آید؛ از این رو در ایران ما شاهزاده می توان یگانه عامل اتحاد ما ایرانیان در سراسر جهان باشد.
از این رو لازم است به مناسب سالگرد مهسا امنیی با استفاده از هشتگ #روز_مهسا که توسط #شاهنشاه_رضا_شاه_دوم پیشنهاد و استفاده شده است تلاش کنیم این اتحاد و همبستگی را تقویت کنیم
ایران ستیزان و دشمنان #شاه_میهن_ابادی قطعا برای تضعیف و به هم زدن اتحاد ملت تلاش خواهند کرد لذا استفاده از هرگونه هشتگی غیر از #روز_مهسا قطعا تجلی #سه_فاسد #ملا_چپی_مجاهد خواهد بود.(پگاه شیرازی)
#اتاق_فکر_ایران
40👍6
شماری از بازنشستگان در استان‌های #کردستان و #کرمانشاه در اعتراض به مشکلات معیشتی خود و عدم رسیدگی به مطالبات‌شان در مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

سه‌شنبه دهم مردادماه

#اعتراضات_سراسری
👍26
💢ترکیه تقاضای طلای بانک‌های مرکزی جهان را پایین کشید

تقاضای طلای بانک‌های مرکزی جهان همزمان با عرضه سنگین بانک مرکزی ترکیه برای سومین سه ماهه متوالی کاهش یافت.

شورای جهانی طلا با انتشار گزارش فصلی خود اعلام کرد، خرید خالص بانک‌های مرکزی جهان در سه ماهه دوم سال جاری میلادی با ۶۴ درصد کاهش به ۱۰۳ تن رسید و تقاضای خرید طلا را به پایین‌ترین حد در یکسال گذشته رساند.

بر پایه این گزارش، بانک مرکزی ترکیه در پی افزایش تقاضای مردم و شرکت‌های فعال در این کشور که با هدف کاهش تبعات افزایش نرخ تورم و افت نرخ برابری لیر رخ داد، ۱۳۲ تن طلا در بازار داخلی خود عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: http://bitly.ws/PLJZ

@euronewspe
👍19
👆👆👆🔥🔥🔥
👍10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 اعتراض به بی‌آبی در زابل

ویدئوهایی از اعتراض مردم زابل به بی‌آبی و عدم پرداخت حق‌آبه هیرمند از سوی طالبان توسط رسانه‌های رسمی منتشر شده است. عده کثیری از مردم با شعارهایی چون "خاک از سرم گذشته مرا آب می‌دهید؟" با اشاره به طوفان شن و گرد و غبار در این منطقه، به ناتوانی دولت در تأمین آب آشامیدنی اعتراض کردند. عدم پرداخت حق‌آبه تالاب هیرمند از سوی طالبان، بر شدت طوفان‌های گرد و خاک در این منطقه افزوده ولی سخنگوی وزارت امور خارجه روز گذشته ادعای توافق ابتدایی با طالبان را مطرح کرد اما جزئیاتی از این توافق ارائه نداد.

@dw_farsi
👍19🤬6👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تجمع بازنشستگان در اردبیل: وعده وعید کافیه، سفره ما خالیه
@FarsiVOA
👏17🤔1
🔺بانک مرکزی کانون صرافان ایران را منحل کرد؛ واکنش کانون: تصمیم‌ با مجمع عمومی است

▪️بانک مرکزی جمهوری اسلامی مجوز کانون صرافان ایران را به دلیل آن چه «تخلفات و انحراف» این کانون نامید، باطل کرد. در واکنش به این اقدام کانون صرافان اعلام کرد که بانک مرکزی برای انحلال کانون «وجاهت قانونی ندارد.»

⬇️ بیشتر بخوانید:
https://ir.voanews.com/a/iran-economy-exchanges-central-bank/7206741.html?nocache=1
@FarsiVOA
👍13
🔴 "تعطیلی‌دو روزه به دلیل کمبود برق است نه گرما"

دولت جمهوری اسلامی می‌گوید که علت تعطیل کردن روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته "گرمای بی‌سابقه" است، اما کارشناسان علت تعطیلی‌ها را "کمبود برق" می‌دانند.

به گزارش شبکه شرق، پرویز غیاث‌الدین، دبیر اسبق سندیکای صنعت برق می‌گوید: « چیزی پشت پرده نیست و کاملا عیان است که این تعطیلی‌ها به دلیل کمبود برق اتفاق افتاده‌است.»

او معتقد است که "در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری در صنعت برق اتفاق نیافتاده‌ و تنها با مدیریت مصرف، خاموش کردن شهرک‌های صنعتی، کارخانه‌ها، تعطیلی ادارات از ساعت یک بعد از ظهر به بعد و یا خاموش کردن چراغ‌های بزرگراه‌ها در شب، برق کشور تامین شده‌ است".

حسین افضلی، کارشناس صنعت برق نیز می‌گوید:« در سال جاری رشد مصرف برق با رقم ۷ درصدی رکورد ۱۰ ساله را شکست. رشد مصرف برق در نتیجه استفاده از وسایل سرمایشی در فصل تابستان اتفاق افتاد، که تراز تولید و مصرف برق در کشور را به هم زد و دولت ناچار به روی آوردن به روش‌های مدیریت مصرف جدید، مانند این دو روز تعطیلی، شد تا بتواند حداقل برق بخش خانگی را تامین کند.»

@dw_farsi
👍19🤬9
👆👆👆👆🔥🔥🔥🔥
👍11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی از مخاطبان با ارسال ویدیویی از گرگان می‌گوید از دیروز آب شرب این شهر قطع شده است
🤯18🤬8
👆👆👆👆🔥🔥🔥🔥
👍10
🔸دو نیروگاه برق ایران به علت «تولید بیش از ظرفیت» از رده خارج شدند

🔸روزنامه «پیام ما» می‌گوید که دو نیروگاه ایران به خاطر تولید بیش از ظرفیت از رده خارج شده‌اند. همزمان سخنگوی وزارت نیرو از احتمال شکسته شدن رکورد تاریخی مصرف برق کشور به خاطر افزایش گرما در هفته جاری خبر داد.

🔸این روزنامه روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد از قول «یک منبع آگاه نزدیک به وزارت نیرو» که نام او را فاش نکرد، افزود: علاوه بر شدت گرما، کاهش تولید برق هم از دلایل تصمیم دولت برای تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۱ و ۱۲ مرداد، بوده است.

🔸علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ابراهیم رئیسی، روز سه‌شنبه در توئیتی نوشت که این تصمیم «با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری» و «با پیشنهاد وزارت بهداشت» گرفته شده است.

🔸منبع روزنامه «پیام ما» گفته است شدت گرمای هوا و افزایش مصرف برق در روزهای گذشته باعث شد که نیروگاه‌های برق‌آبی سدهای کارون سه و چهار بیش از ظرفیت خود برق تولید کنند: این نیروگاه‌ها بعضاً بیش از بیست ساعت در شبانه‌روز برق تولید کرده‌اند و به همین دلیل با افت منابع آبی روبه‌رو شده‌اند.

@radiofarda_official
🤬21🤯2👍1
👆👆👆👆👆🔥🔥🔥🔥🔥
👍9