🔴 #خبر_فوری
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
آرایش نظامی آمریکا در منطقه نشان میدهد،
هر لحظه ممکن است جنگ دیگری آغاز شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
آرایش نظامی آمریکا در منطقه نشان میدهد،
هر لحظه ممکن است جنگ دیگری آغاز شود.
👍137😁21❤5🫡5
دونالد ترامپ، رییسجمهوری آمریکا، در گفتوگو با برنامه «۶۰دقیقه» شبکه سیبیاس، مهاجم به ضیافت شام خبرنگاران کاخ سفید را «فردی بسیار بیمار» توصیف کرد و گفت او یک مسیحی معتقد بوده که بعدها دیدگاهش تغییر کرده است. ترامپ افزود: «نگران نبودم. ما در یک دنیای دیوانه زندگی میکنیم.»
او گفت هنگام انتقال از سالن میخواسته ببیند چه رخ میدهد و به همین دلیل کار را برای ماموران سرویس مخفی آسان نکرده است. ترامپ درباره ملانیا ترامپ گفت هر کسی در آن موقعیت ممکن است بترسد و افزود همسرش از اتفاق رخداده ناراحت به نظر میرسید.
رییسجمهوری آمریکا درباره مهاجم، کول توماس آلن، گفت سرعت او «باورنکردنی» بود و پس از دویدن دستگیر شد. او همچنین اتهامهای مطرحشده علیه خود را رد کرد و در پاسخ به پرسشی درباره خشونت سیاسی، دموکراتها و رسانهها را به «نفرتپراکنی» متهم کرد و آن را برای کشور خطرناک دانست.
ترامپ افزود قصد داشته به داخل سالن بازگردد و تاکید کرد سیاستهای سختگیرانه مرزی دولتش ادامه دارد. او گفت طی ۹ ماه گذشته هیچ فردی از مرز جنوبی به صورت غیرقانونی وارد ایالات متحده نشده است.
او گفت هنگام انتقال از سالن میخواسته ببیند چه رخ میدهد و به همین دلیل کار را برای ماموران سرویس مخفی آسان نکرده است. ترامپ درباره ملانیا ترامپ گفت هر کسی در آن موقعیت ممکن است بترسد و افزود همسرش از اتفاق رخداده ناراحت به نظر میرسید.
رییسجمهوری آمریکا درباره مهاجم، کول توماس آلن، گفت سرعت او «باورنکردنی» بود و پس از دویدن دستگیر شد. او همچنین اتهامهای مطرحشده علیه خود را رد کرد و در پاسخ به پرسشی درباره خشونت سیاسی، دموکراتها و رسانهها را به «نفرتپراکنی» متهم کرد و آن را برای کشور خطرناک دانست.
ترامپ افزود قصد داشته به داخل سالن بازگردد و تاکید کرد سیاستهای سختگیرانه مرزی دولتش ادامه دارد. او گفت طی ۹ ماه گذشته هیچ فردی از مرز جنوبی به صورت غیرقانونی وارد ایالات متحده نشده است.
❤121👎113👍16😁2😡2🌚1
در دو جنگ گذشته همین تیک تاک را زد و جنگ آغاز شد..
به امید خدا اینبارم جنگ آغاز میشه و کار این رژیم بلاخره تمام میشه..
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
2😁153❤117👍59🔥27🫡6👎4🌚3
🔴اروپا بنزین گران دارد یا ایران اینترنت لوکس و دست نیافتنی؟
این مقایسه ساده که توسط یکی از کاربران در ایکس انجام شده در حقیقت روایت جمهوری اسلامی را از وضعیت موجود به چالش میکشد: در اروپا یک لیتر بنزین حدود ۲ یورو است، اما در ایران برای یک گیگ اینترنت فیلترشده باید حدود ۴ یورو پرداخت کرد! یعنی در کشوری که مدام از وارد کردن فشار اقتصادی به غرب با ادعای بستن تنگه هرمز گفته میشود، دسترسی به اطلاعات و ارتباط، از سوخت هم گرانتر شده است.
ماههاست که با روایتهایی مثل بستن تنگه هرمز و بالا رفتن قیمت انرژی در اروپا، سعی میشود تصویر بحران به بیرون منتقل شود. اما واقعیت داخل چیز دیگری است: مردم برای ابتداییترین حق خود، یعنی اتصال به اینترنت جهانی، باید هزینهای بدهند که نه با درآمدشان همخوانی دارد و نه با کیفیتی که دریافت میکنند.
Mellig.net
این مقایسه ساده که توسط یکی از کاربران در ایکس انجام شده در حقیقت روایت جمهوری اسلامی را از وضعیت موجود به چالش میکشد: در اروپا یک لیتر بنزین حدود ۲ یورو است، اما در ایران برای یک گیگ اینترنت فیلترشده باید حدود ۴ یورو پرداخت کرد! یعنی در کشوری که مدام از وارد کردن فشار اقتصادی به غرب با ادعای بستن تنگه هرمز گفته میشود، دسترسی به اطلاعات و ارتباط، از سوخت هم گرانتر شده است.
ماههاست که با روایتهایی مثل بستن تنگه هرمز و بالا رفتن قیمت انرژی در اروپا، سعی میشود تصویر بحران به بیرون منتقل شود. اما واقعیت داخل چیز دیگری است: مردم برای ابتداییترین حق خود، یعنی اتصال به اینترنت جهانی، باید هزینهای بدهند که نه با درآمدشان همخوانی دارد و نه با کیفیتی که دریافت میکنند.
Mellig.net
👍151😢31❤8👎3
ایرانیان سندیگو
متاسفانه یک سری اکتیویست فیک در بلبواپارک جمع شده و اقدام به پروموتکردن پروپاگاندای رژیم جنایتکار مبنی به کشتهشدن کودکان در عملیات نظامی آمریکا علیه رژیم نمودهاند.
لطفا به پست زیر رفته، و نهایت مخالفت و انزجار خود را از اقدام آنها بیان نمایید:
https://www.instagram.com/reel/DXnWffXCd8t/
متاسفانه یک سری اکتیویست فیک در بلبواپارک جمع شده و اقدام به پروموتکردن پروپاگاندای رژیم جنایتکار مبنی به کشتهشدن کودکان در عملیات نظامی آمریکا علیه رژیم نمودهاند.
لطفا به پست زیر رفته، و نهایت مخالفت و انزجار خود را از اقدام آنها بیان نمایید:
https://www.instagram.com/reel/DXnWffXCd8t/
👍112❤4
🔴معاون رئیس جمهور آخوندی در توئیتر تهدید کرد که اگر چاههای نفت ایران بر اثر محاصره آمریکا آسیب ببیند؛ به ازای هر یک چاه نفت، چهار چاه نفت منطقه را بمباران میکنیم
Mellig.net
Mellig.net
😁164👍127❤5🔥5😡1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
دوستان یکی دیگر از موسیقی های مورد علاقه شما را به صورت ویدیویی درست کردیم. حتما روی یوتیوب رفته کامنت گذاشته و هایپ هم بزنید.
سرود یک مشت گدا زاده
https://youtu.be/IYw8jSMjvkk
سرود یک مشت گدا زاده
https://youtu.be/IYw8jSMjvkk
👍114❤19👎5🔥4
😁126😢9🔥8😡7❤3👍1
🔴ارتش اسراییل:به زودی با قدرت به عمق لبنان حمله خواهیم کرد
🔥124❤36👍18👎2
پیشنهاد غافلگیرکننده تهران برای شکستن بنبست هرمز
مقامات ایرانی بهطور رسمی پیشنهاد بازگشایی کامل تنگه هرمز را مطرح کردند. این پیشنهاد شامل توقف بازرسیهای دریایی در ازای لغو محاصره دریایی توسط ایالات متحده است.
تداوم محاصره دریایی ترامپ، صادرات نفت را به نزدیکی صفر رسانده است.
Mellig.net
مقامات ایرانی بهطور رسمی پیشنهاد بازگشایی کامل تنگه هرمز را مطرح کردند. این پیشنهاد شامل توقف بازرسیهای دریایی در ازای لغو محاصره دریایی توسط ایالات متحده است.
تداوم محاصره دریایی ترامپ، صادرات نفت را به نزدیکی صفر رسانده است.
Mellig.net
😁177🔥12❤9👎3
استقرار «گنبد آهنین» در خلیج فارس
گزارشهای اطلاعاتی تایید میکنند که اسرائیل در حال انتقال سامانههای دفاعی «گنبد آهنین» به امارات متحده عربی است. این اقدام پس از تماس مستقیم نتانیاهو و بنزاید صورت گرفته است.
و امکانات زیر را برای اسرائبل و متحدان فراهم میکند؛
• تغییر آرایش دفاعی در جنوب خلیج فارس برای مقابله با پهپادهای انتحاری.
• افزایش سطح آمادهباش در بنادر تجاری منطقه.
Mellig.net
گزارشهای اطلاعاتی تایید میکنند که اسرائیل در حال انتقال سامانههای دفاعی «گنبد آهنین» به امارات متحده عربی است. این اقدام پس از تماس مستقیم نتانیاهو و بنزاید صورت گرفته است.
و امکانات زیر را برای اسرائبل و متحدان فراهم میکند؛
• تغییر آرایش دفاعی در جنوب خلیج فارس برای مقابله با پهپادهای انتحاری.
• افزایش سطح آمادهباش در بنادر تجاری منطقه.
Mellig.net
❤114👍23🫡8
الجزیره: ایران در حال مهندسی معکوس موشک تاماهاوک، پهپاد ریپر، موشک جاسِم و بمب GBU-57 است
تهران در حال حاضر مشغول «مهندسی معکوس» موشکهایی مانند تاماهاوک ، پهپادهای ریپر، موشکهای جاسم و بمبهای سنگرشکن GBU-57 است، با هدف درک ساختار آنها یا توسعه جایگزینهای محلی برای آنها.
خطرناکترین جنبه نه تنها در تلاشهای خود ایران، بلکه در احتمال دریافت پشتیبانی فنی از روسیه و چین نیز نهفته است که میتواند دریچهای به سوی افشای اسرار مربوط به سیستمهای هدایت، پارازیت و رادارگریزی باز کند.
Mellig.net
تهران در حال حاضر مشغول «مهندسی معکوس» موشکهایی مانند تاماهاوک ، پهپادهای ریپر، موشکهای جاسم و بمبهای سنگرشکن GBU-57 است، با هدف درک ساختار آنها یا توسعه جایگزینهای محلی برای آنها.
خطرناکترین جنبه نه تنها در تلاشهای خود ایران، بلکه در احتمال دریافت پشتیبانی فنی از روسیه و چین نیز نهفته است که میتواند دریچهای به سوی افشای اسرار مربوط به سیستمهای هدایت، پارازیت و رادارگریزی باز کند.
Mellig.net
😁129😡17🌚12🔥7❤1🫡1
دبیرکل حزبالله لبنان:
مسئولین باید مذاکرات مستقیم را متوقف کرده و مذاکرات غیرمستقیم را دنبال کنند.
ما سلاح را کنار نخواهیم گذاشت و دفاع و میدان نبرد آمادگی ما را برای رویارویی ثابت کرده است.
بدون موضع ایران در مذاکرات پاکستان، آتشبس ممکن نبود.
Mellig.net
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😡106😁16🔥7❤3
فدریک مرس، صدراعظم آلمان در مورد ایران:
ایرانیها به وضوح قویتر از آنچه انتظار میرفت هستند و آمریکاییها نیز به وضوح هیچ استراتژی واقعاً متقاعدکنندهای در مذاکرات ندارند.
مشکل در درگیریهایی مانند این همیشه این است: شما فقط نباید وارد شوید، بلکه باید بتوانید دوباره خارج شوید.
ما این موضوع را بسیار دردناک در طول ۲۰ سال در افغانستان دیدیم. ما آن را در عراق دیدیم.
Mellig.net
ایرانیها به وضوح قویتر از آنچه انتظار میرفت هستند و آمریکاییها نیز به وضوح هیچ استراتژی واقعاً متقاعدکنندهای در مذاکرات ندارند.
مشکل در درگیریهایی مانند این همیشه این است: شما فقط نباید وارد شوید، بلکه باید بتوانید دوباره خارج شوید.
ما این موضوع را بسیار دردناک در طول ۲۰ سال در افغانستان دیدیم. ما آن را در عراق دیدیم.
Mellig.net
👍207😡207👎40🔥3😁3❤1
رئیسجمهور لبنان جوزف عون:
کاری که ما انجام میدهیم خیانت نیست؛ بلکه خیانت کسانی است که کشورشان را به جنگ میبرند تا منافع خارجی را تأمین کنند.
وظیفه من این است که مسئولیت تصمیم خود را بپذیرم و کشورم را در مسیر نجات بر اساس اصولی که تأیید کردهام هدایت کنم.
هدف من رسیدن به پایان وضعیت جنگ با اسرائیل است، مشابه توافق آتشبس. آیا توافق آتشبس تحقیرآمیز بود؟ من قبول نمیکنم به توافقی که تحقیرآمیز باشد دست یابیم.
Mellig.net
کاری که ما انجام میدهیم خیانت نیست؛ بلکه خیانت کسانی است که کشورشان را به جنگ میبرند تا منافع خارجی را تأمین کنند.
وظیفه من این است که مسئولیت تصمیم خود را بپذیرم و کشورم را در مسیر نجات بر اساس اصولی که تأیید کردهام هدایت کنم.
هدف من رسیدن به پایان وضعیت جنگ با اسرائیل است، مشابه توافق آتشبس. آیا توافق آتشبس تحقیرآمیز بود؟ من قبول نمیکنم به توافقی که تحقیرآمیز باشد دست یابیم.
Mellig.net
❤133👍36🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آب که سر بالا بره قورباغه ابوعطا میخونه
جزئیاتی از طرح ۱۱ بندی مجلس شورای اسلامی برای کنترل تنگه هرمز 🤣🤣🤣
Mellig.net
جزئیاتی از طرح ۱۱ بندی مجلس شورای اسلامی برای کنترل تنگه هرمز 🤣🤣🤣
Mellig.net
😁139👍7😡5🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اورزولا فن در لاین (رئیس کمیسیون اروپا) گفته:
فکر میکنیم هنوز برای برداشتن تحریمها زوده، چون دلیلی وجود داره که اصلاً این تحریمها علیه ایران اعمال شده.
این دلیل مربوط به رفتار ایران با مردم خودش هست؛ مخصوصاً سرکوب حقوق بشر، بهویژه حقوق زنان، و موضوعات دیگهای که باعث این تحریمها شده.
اول باید یک تغییر اساسی در ایران ببینیم، بعد درباره برداشتن تحریمها صحبت کنیم. برای همین هنوز زمانش نرسیده.
Mellig.de
فکر میکنیم هنوز برای برداشتن تحریمها زوده، چون دلیلی وجود داره که اصلاً این تحریمها علیه ایران اعمال شده.
این دلیل مربوط به رفتار ایران با مردم خودش هست؛ مخصوصاً سرکوب حقوق بشر، بهویژه حقوق زنان، و موضوعات دیگهای که باعث این تحریمها شده.
اول باید یک تغییر اساسی در ایران ببینیم، بعد درباره برداشتن تحریمها صحبت کنیم. برای همین هنوز زمانش نرسیده.
Mellig.de
👍164🔥13😡8❤2😁1