ملی‌ گرایان مردم‌ گرا
168K subscribers
44.2K photos
48.5K videos
141 files
21.9K links
کانالی برای جمع شدن هم اندیشانی که به ناسیونالیسم ایرانی باور دارند و در کنار آن رفاه ملت ایران را نیز میخواهند.
برای نجات میهن از چنگال اهریمن
ارتباط با مهدی میرقادری

@nastooh
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دستورات اسلام را رعایت کنی چه اتفاقی می افته؟

Mellig.net
😁108😡25👎3🔥31
وزیر خزانه‌داری آمریکا افزود: تحریم علیه هر کسی که با شرکت‌های هواپیمایی ایرانی معامله کند اعمال خواهد شد. در مجازات هر طرفی که با نهادهای ایرانی معامله کند، تردید نخواهیم کرد.

Mellig.net
97👍26🌚3
ترور الارم: این اخرین نبرده

Mellig.net
164👍30😁9🔥2👎1
وزیر خزانه‌داری ایالات متحده اسکات بسنت:

در حالی که رهبران زنده گارد انقلابی ایران مانند موش‌های غرق‌شونده در لوله فاضلاب گیر افتاده‌اند، صنعت نفت فرسوده ایران به لطف محاصره ایالات متحده در حال کاهش تولید است.

پمپاژ به زودی فرو می‌ریزد.

کمبود بنزین در ایران در راه است!

Mellig.net
97👍43🔥2🌚2😁1
هادی چوپان برای همیشه از شرکت در مسابقات آرنولد کلاسیک محروم شد!

خداحافظ لوزر



Mellig.net
👍248😁886🔥6👎2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺 شاهزاده رضا پهلوی در برلین: جمهوری اسلامی از آلمان خواسته با من گفت‌وگو نشود.

شاهزاده رضا پهلوی، ولیعهد ایران در ساختمان مجلس آلمان اعلام کرد که جمهوری اسلامی به دولت آلمان هشدار داده است: «یا با من (رضا پهلوی) گفت‌وگو نکنید یا ما از مذاکرات خارج می‌شویم.»

شاهزاده رضا پهلوی که به صورت خصوصی به برلین سفر کرده بود، در این نشست از اروپا خواست تا از هرگونه معامله و توافق با رژیم جمهوری اسلامی خودداری کند و در عوض صدای مردم ایران برای تغییر دموکراتیک را حمایت نماید.

سخنگوی دولت آلمان تأیید کرده که این سفر کاملاً خصوصی بوده و هیچ دیدار رسمی با مقامات دولتی برنامه‌ریزی نشده است. این موضع دولت آلمان از سوی مخالفان رژیم به عنوان اولویت دادن به دیپلماسی با تهران و بی‌توجهی به صدای اپوزیسیون خارج از کشور مورد انتقاد قرار گرفته است.

این رویداد در حالی رخ می‌دهد که شاهزاده رضا پهلوی در ماه‌های اخیر تلاش‌های خود را برای ایجاد اجماع میان نیروهای مخالف جمهوری اسلامی و جلب حمایت بین‌المللی افزایش داده است.

Mellig.net
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😡17142👎4🫡3😁1
درود جناب میرقادری طبیعت و حیات وحش زیبای ایران، کرمانشاه، دشت چمچمال هفتم اردیبهشت ۲۵۸۵
حیف...
182👍18😢6🔥1
درود جناب میرقادری
صبح جنگنده های آمریکا و اسرائیل آنتن مربوط به فیلترینگ وزارت اطلاعات در حومه ی شهر کرج ساعت ۸:۳٠ صبح بمباران کردن

خیلی عجیبه در سکوت کامل خبریه

از صدای جنگنده کاملا مشخص بود که جایی رو زدن تو کرج

سازمان اطلاعات کرج به طور فوری تعطیل شده
👍147👎97🔥4😁4
موسسه تحقیقاتی کپلر: مخازن ذخیره نفت ایران رو به اتمامه.

Mellig.net
👍936👎1🌚1
🚨 گزارش‌های محلی از شنیده شدن دو صدای انفجار و مشاهده ستون دود در محدوده محراب (شیراز) خبر می‌دهند. شاهدان می‌گویند دود دقایقی پس از انفجار در آسمان منطقه دیده شده است.

تا این لحظه هیچ مقام رسمی جزئیاتی درباره علت حادثه یا خسارات احتمالی اعلام نکرده است. منابع غیررسمی از احتمال وقوع دو انفجار پیاپی سخن می‌گویند، اما این اطلاعات هنوز تأیید نشده است.

جزئیات بیشتر متعاقباً اعلام خواهد
👍887😁2👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نمایی از کشتی‌های به صف شده، پشت تنگه هرمز

Mellig.net
🔥8614😁6👎1
🔴 #خبر_فوری
آکسیوس:
ترامپ روز گذشته به یکی از مشاورانش گفت:
تنها چیزی که مقامات ایران می‌فهمند، بمب‌هاست.

https://x.com/mobarez_nastooh/status/2049081536012562759
120👍46🔥9🫡3🌚1
قطع اینترنت بین الملل، صادرات زعفران ایران را از بین برد/ افغانستان بازار را از ما گرفت

نایب رئیس شورای ملی زعفران:

محدودیت‌های اینترنتی ضربه سنگینی به صادرکنندگان وارد کرده ؛ چرا که نبود اینترنت سبب شده است تا بسیاری از صادرکنندگان نتوانند با مشتریان بین‌المللی در ارتباط باشند یا کالاهای خود را به موقع ارسال کنند.

این وضع فرصت تازه‌ای برای رقبای خارجی  مانند افغانستان ایجاد کرده است و آنها زعفران ایرانی را با نام خود به بازار جهانی ثبت و عرضه می‌کنند.

نبود حمایت و راهنمایی از سوی نهادهای مسئول و اتاق‌ بازرگانی ایران در شرایط بحرانی سبب از دست رفتن بازارها و کاهش ارزآوری کشور شده است.

Mellig.net
😡115😢296👍2🔥2🌚1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ثابتی نماینده مجلس: اگر اورانیوم را بدهيم برود و یا رقیق سازیش کنیم، احتمال اینکه دشمن دفعه بعدی بمب هسته‌ای بزند بیشتر خواهد شد

یکی از علت های اینکه تا الان بمب هسته‌ای نزدند، سیاست ابهام هسته‌ای ما بود!

Mellig.net
😁159😡114🔥2
‏من در موضوعات دعواهای این روزها اصلا ورود نمی کنم چون از زمانی که یاد دارم این دعواها بوده و بازهم خواهد.

ولی جایی که مسائل اساسی است که ما خون دلها خوردیم و سالها با آن جنگیدیم مانند مساله شیعه گری که دوباره عده ای بیایند و بخواهند این را به ملت ایران قالب کنند به سختی خواهم ایستاد.
به باور من شیعه گری همانند نازی گری یک دیدگاه فاشیستی و تمامیت خواه با انکار سایر تفکرها و گروهها است و باید در ایران ممنوع شود.

https://x.com/i/status/2049083101419106592
👍13521🔥5🫡5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سلام
ساکن شهر نقده - واقع در استان آذربایجان غربی - هستم و این فیلم کوتاه رو براتون ارسال میکنم. طی جنگ اخیر این کلانتری مورد حمله قرار گرفته و کارخانه ای که من درش کار میکردم هم در نزدیکی این کلانتری آسیب دیده و ما دیگه سر کار نمیریم. جمهوری اسلامی حرف از اقتدار میزنه و ادای یک قهرمان رو درمیاره ولی در عمل نه تنها که جون ملت رو به خطر انداخته بلکه کسب و کار و درآمد مردم رو هم ازشون گرفته. امیدوارم هر چه زودتر این حکومت فاسد سقوط کنه تا هم امنیت ملی و هم معیشت و کسب و کارمون نجات پیدا کنه.


Mellig.net
👍10917
درود بر شما جناب میرقادری ،مبارز نستوه
تجمع یکشنبه آستین جلوی سیتی حال

جاوید شاه👑 پاینده ایران✌️ 👑

Mellig.net
128👍26🫡6🔥3😁1
خبر فوری: امارات متحده عربی اکنون از اول مه ۲۰۲۶ از اوپک و اوپک پلاس خارج می‌شود. امجد طاها میگوید : رژیم اسلامی از اوپک و اوپک پلاس سود می‌برد و هیچ کس نباید با این رژیم تروریستی سر یک سفره باشد.
👍20919🔥10