خبرگزاری میزان، رسانه قوه قضاییه جمهوری اسلامی، اعلام کرد حکم اعدام محراب عبداللهزاده، زندانی سیاسی محبوس در زندان ارومیه، صبح یکشنبه، ۱۳ اردیبهشت اجرا شده است.
این زندانی سیاسی متولد سال ۱۳۷۶ در ارومیه، ۳۰ مهر ۱۴۰۱ و در جریان جنبش «زن، زندگی آزادی» بازداشت شده بود.
قوه قضاییه اعلام کرده که محراب عبداللهزاده با اتهام «افساد فیالارض» در ارتباط با کشته شدن عباس فاطمیه، «نیروی داوطلب مردمی» در ارومیه، به اعدام محکوم شده بود.
Mellig.net
این زندانی سیاسی متولد سال ۱۳۷۶ در ارومیه، ۳۰ مهر ۱۴۰۱ و در جریان جنبش «زن، زندگی آزادی» بازداشت شده بود.
قوه قضاییه اعلام کرده که محراب عبداللهزاده با اتهام «افساد فیالارض» در ارتباط با کشته شدن عباس فاطمیه، «نیروی داوطلب مردمی» در ارومیه، به اعدام محکوم شده بود.
Mellig.net
😡230😢26❤6🔥2👍1
مثل اینکه قراره به جای وصل کردن اینترنت بین الملل برای همه، اینترنت پرو گسترش پیدا کنه و حتی برای کسب و کارهای روستایی هم فعال بشه!
میلیونها نفر بیکار شدن، کسب وکارها نابود شدن... اما اینا اینترنت رو حاضر نشدن برای مردم خودشون باز کنن.
این لکه ننگ توی تاریخ میمونه..
Mellig.net
میلیونها نفر بیکار شدن، کسب وکارها نابود شدن... اما اینا اینترنت رو حاضر نشدن برای مردم خودشون باز کنن.
این لکه ننگ توی تاریخ میمونه..
Mellig.net
❤95👍56😡36👎4😁2🔥1
آمریکا شروع کرده هواپیماهای ترابریش رو از خاورمیانه خارج کنه
این میتونه نشونه مهمی باشه؛یعنی احتمالاً مهماتش کامل رسیده به منطقه
@mellig
این میتونه نشونه مهمی باشه؛یعنی احتمالاً مهماتش کامل رسیده به منطقه
@mellig
❤110👍37🔥6😁2🌚2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درود جناب میرقادری ،
امروز ۱۲ اردیبهشت، راهپیمای بزرگ پادشاهی خواهان برلین در حمایت از سیروس رضا شاه دوم، پهلوی سوم و مردم دلیر و شریف ایران .🌄
ایستاده ایم تا پایان
سپاس از زحمات شما✌🏼
امروز ۱۲ اردیبهشت، راهپیمای بزرگ پادشاهی خواهان برلین در حمایت از سیروس رضا شاه دوم، پهلوی سوم و مردم دلیر و شریف ایران .🌄
ایستاده ایم تا پایان
سپاس از زحمات شما✌🏼
❤152👍6😁3🫡3🔥1
تسنیم: آمریکا در پیشنهاد خود درخواست ۲ ماه آتش بس داشته، اما ایران تاکید کرده است که باید موضوعات در ۳۰ روز تعیین تکلیف شود و موضوع به جای تمدید آتشبس بر «اتمام جنگ» متمرکز شود.
Mellig.net
Mellig.net
😁135😡12❤4👍2🔥2😢1
رسول فلاحتی، امام جمعه رشت گفت: «قرآن به صراحت به لزوم حجاب تاکید میکند، ای بیحجابان، شرمتان باد؛ اگر این مردم تصمیم بگیرند، دمار از روزگار بیحجابها درمیآورند.»
او افزود: «ای شوهر و برادر، غیرتت کجا رفته که زن و خواهرت را با این وضع بیرون میآوری؟»
فلاحتی ادامه داد: «بیحجابی با این وضع کثیف دیگر غیرقابل تحمل است. اگر مردم تصمیم بگیرند، دیگر نمیتوانید از خانهتان بیرون بیایید. این مخالفت با نظام و قرآن و خداست.»
Mellig.net
او افزود: «ای شوهر و برادر، غیرتت کجا رفته که زن و خواهرت را با این وضع بیرون میآوری؟»
فلاحتی ادامه داد: «بیحجابی با این وضع کثیف دیگر غیرقابل تحمل است. اگر مردم تصمیم بگیرند، دیگر نمیتوانید از خانهتان بیرون بیایید. این مخالفت با نظام و قرآن و خداست.»
Mellig.net
😁151😡50👎12👍3❤2🔥1
دوستان سریعا از این تویت حمایت کنید
ترجمه: بجای خندیدن و مسخره بازی یک واکنش هم به اعدام و کشتار کسانی که در ایران از استارلینک استفاده کردند انجام بدی بد نیست.
https://x.com/mobarez_nastooh/status/2050878435451346945?s=20
ترجمه: بجای خندیدن و مسخره بازی یک واکنش هم به اعدام و کشتار کسانی که در ایران از استارلینک استفاده کردند انجام بدی بد نیست.
https://x.com/mobarez_nastooh/status/2050878435451346945?s=20
X (formerly Twitter)
Mehdi Mirghaderi 👑🇮🇷 (@mobarez_nastooh) on X
@elonmusk Instead of cracking jokes and playing around, maybe you could spare a moment to react to the executions and killings of people in Iran simply for using Starlink. Just a thought, Elon Musk.
❤98👍35😁2
بر پدر آخوند بی شرف لعنت
پسردایی ام میگه ، دیشب از مغازه بغلی شون که تخم مرغ میفروخته ، یه بنده خدا از سر ناداری و ناچاری میاد ۳تا شونه تخم مرغ میدزده به ارزش ۱٫۶۸۰٫۰۰۰۰ بعد یه مشتری خایه مال تو مغازه بوده میره دنبال اون بنده خدا ، تخم مرغ ها همه میوفته میشکنه ،
نه اون بنده خدا میتونه یهدونه تخم مرغ رو ببره خونه ، پولشم از جیب مغازه داره میره
خدا لعنت کنه آخوند حرومزاده رو که مردم دیگه دارن غذا میدزدن!
اونم نه هرغذایی ، تخم مرغ!!!!!
خدایا کی قراره به مردم ایران نگاه کنی
فقر تا کجا؟!
اقا میگن از آفریقا و سومالی و … بدتر نشدیم؟
خب حرومزاده به این فکر نمیکنیم که ایرانی از ابتدای تاریخ سربلند و سرافراز و ثروتمند و با تمدن بوده؟؟؟
نباید یه فرقی باشه با اون آدمی که از ابتدای تاریخش گدا گشنه بوده !
والا دیگه نون برای خوردن پیدا نمیشه
اون ولد زنایی که میگه برو ازدواج کن
با وام ازدواج ۳۰۰میلیونی ، چی میشه خرید بی پدر مادر؟
یه یخچال و یه تلویزیون هم نمیدن الان با ۳۰۰میلیون !
نون پیدا میشه ادم بخوره؟
همه شرمنده زن و بچه شون شدن
خدا لعنتتون کنه
خدا عذابتونو زیاد کنه
خدا اونی که میره تو خیابون و اب تو اسیاب اینا میریزه رو دو برابر لعنت کنه
امیدوارم همه شون تقاص این فلاکتی که برای ایران و ایرانی درست کردن پس بدن
حرومزاده های دشمن ایران و ملت ایران و تمدن پارسی
پسردایی ام میگه ، دیشب از مغازه بغلی شون که تخم مرغ میفروخته ، یه بنده خدا از سر ناداری و ناچاری میاد ۳تا شونه تخم مرغ میدزده به ارزش ۱٫۶۸۰٫۰۰۰۰ بعد یه مشتری خایه مال تو مغازه بوده میره دنبال اون بنده خدا ، تخم مرغ ها همه میوفته میشکنه ،
نه اون بنده خدا میتونه یهدونه تخم مرغ رو ببره خونه ، پولشم از جیب مغازه داره میره
خدا لعنت کنه آخوند حرومزاده رو که مردم دیگه دارن غذا میدزدن!
اونم نه هرغذایی ، تخم مرغ!!!!!
خدایا کی قراره به مردم ایران نگاه کنی
فقر تا کجا؟!
اقا میگن از آفریقا و سومالی و … بدتر نشدیم؟
خب حرومزاده به این فکر نمیکنیم که ایرانی از ابتدای تاریخ سربلند و سرافراز و ثروتمند و با تمدن بوده؟؟؟
نباید یه فرقی باشه با اون آدمی که از ابتدای تاریخش گدا گشنه بوده !
والا دیگه نون برای خوردن پیدا نمیشه
اون ولد زنایی که میگه برو ازدواج کن
با وام ازدواج ۳۰۰میلیونی ، چی میشه خرید بی پدر مادر؟
یه یخچال و یه تلویزیون هم نمیدن الان با ۳۰۰میلیون !
نون پیدا میشه ادم بخوره؟
همه شرمنده زن و بچه شون شدن
خدا لعنتتون کنه
خدا عذابتونو زیاد کنه
خدا اونی که میره تو خیابون و اب تو اسیاب اینا میریزه رو دو برابر لعنت کنه
امیدوارم همه شون تقاص این فلاکتی که برای ایران و ایرانی درست کردن پس بدن
حرومزاده های دشمن ایران و ملت ایران و تمدن پارسی
👍135😡39😢28❤13😁3
سخنرانی غیرمنتظره در روز تعطیل نشاندهنده وقوع تحولی بزرگ است.
آمادهباش بازارهای مالی در پی احتمال اعلام تصمیمات کلیدی.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍122❤12🔥6👎1
درود داش مهدی
همین الان صدای جنگنده اومد سمت تبریز به زنجان
حالا نمیدونم برا اینا بود یا برا بی بی دلها
همین الان صدای جنگنده اومد سمت تبریز به زنجان
حالا نمیدونم برا اینا بود یا برا بی بی دلها
❤80👍7
مارک لوین در توییتر نوشته است مردم ایران را مسلح کنید آنها در حال قصابی شدن هستند
از توییت مارک لوین با تمام توان پشتیبانی کنید
https://x.com/i/status/2050901870772691314
از توییت مارک لوین با تمام توان پشتیبانی کنید
https://x.com/i/status/2050901870772691314
👍210❤32🔥4
دوستان لطفاً سریعاً از این توییت هم حمایت کنید یک سوالاتی از مارک لوین پرسیدم
ترجمه:
جناب Mark Levin،
با سپاس صمیمانه از حمایتهای همیشگی شما از ملت ایران،
از جانب مردم ایران، لطفاً از Donald Trump سوالات زیر را بپرسید:
۱. چرا در طول جنگ ۴۰ روزه، صدا و سیمای رژیم (IRIB) که مرکز اصلی پروپاگاندا است، سالم باقی ماند و توانست مردم داخل کشور را بترساند و تهدید کند؟
۲. چرا در زمان جنگ، نیروهای نیابتی رژیم بهراحتی از عراق وارد ایران شدند و هیچ اقدامی علیه آنها صورت نگرفت، در حالی که هدف قرار دادن آنها تنها با یک جت جنگنده ممکن بود؟
۳. چرا مراکز پارازیتاندازی ماهوارهای رژیم مورد هدف قرار نگرفت؟
۴. چرا تجمعات شبهنظامیان مسلح در خیابانها—که اهدافی بسیار آسان برای جنگندهها هستند—مورد حمله قرار نگرفتند؟
مردم ایران این پرسشها را در ذهن دارند و دچار نوعی ترس و تردید هستند؛ اینکه مبادا این هم یک بازی دیگر میان آمریکا و جمهوری اسلامی باشد، که در این میان معترضان کشته شوند و رژیم بتواند چند سال دیگر به بقای خود ادامه دهد.
از شما خواهش میکنم این سوالات را مطرح کنید.
https://x.com/i/status/2050913413878948276
ترجمه:
جناب Mark Levin،
با سپاس صمیمانه از حمایتهای همیشگی شما از ملت ایران،
از جانب مردم ایران، لطفاً از Donald Trump سوالات زیر را بپرسید:
۱. چرا در طول جنگ ۴۰ روزه، صدا و سیمای رژیم (IRIB) که مرکز اصلی پروپاگاندا است، سالم باقی ماند و توانست مردم داخل کشور را بترساند و تهدید کند؟
۲. چرا در زمان جنگ، نیروهای نیابتی رژیم بهراحتی از عراق وارد ایران شدند و هیچ اقدامی علیه آنها صورت نگرفت، در حالی که هدف قرار دادن آنها تنها با یک جت جنگنده ممکن بود؟
۳. چرا مراکز پارازیتاندازی ماهوارهای رژیم مورد هدف قرار نگرفت؟
۴. چرا تجمعات شبهنظامیان مسلح در خیابانها—که اهدافی بسیار آسان برای جنگندهها هستند—مورد حمله قرار نگرفتند؟
مردم ایران این پرسشها را در ذهن دارند و دچار نوعی ترس و تردید هستند؛ اینکه مبادا این هم یک بازی دیگر میان آمریکا و جمهوری اسلامی باشد، که در این میان معترضان کشته شوند و رژیم بتواند چند سال دیگر به بقای خود ادامه دهد.
از شما خواهش میکنم این سوالات را مطرح کنید.
https://x.com/i/status/2050913413878948276
X (formerly Twitter)
Mehdi Mirghaderi 👑🇮🇷 (@mobarez_nastooh) on X
@marklevinshow Dear Mark Levin,
With sincere thanks for your continued support of the people of Iran,
On behalf of the Iranian people, please ask Donald Trump the following questions:
Why, during the 40-day war, did the regime’s state broadcaster (IRIB)—a…
With sincere thanks for your continued support of the people of Iran,
On behalf of the Iranian people, please ask Donald Trump the following questions:
Why, during the 40-day war, did the regime’s state broadcaster (IRIB)—a…
1❤120👍43👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دریاچه هامون سیستان پس از سال ۹۳ برای اولین بار به حدی پر آب شده است که قابل قایق سواری می باشد
این حرامزا…ها با این همه آب چیکار میکردن که بعد از جنگ همش برگشت 🧐🤔
Mellig.net
این حرامزا…ها با این همه آب چیکار میکردن که بعد از جنگ همش برگشت 🧐🤔
Mellig.net
❤198👍31🔥3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشش اومده میگه باز نمیکنیم 😁
نیکزاد، نایب رئیس مجلس: تنگه هرمز به شرایط قبل از جنگ تحمیلی سوم باز نخواهد گشت.
Mellig.net
نیکزاد، نایب رئیس مجلس: تنگه هرمز به شرایط قبل از جنگ تحمیلی سوم باز نخواهد گشت.
Mellig.net
😁128❤5🔥3😡2👎1
سلام اقای میرقادری
من از یزدم اینجا هم ظهر نزدیک ساعت ۱۵ صدای انفجار اومد دقیقا همونجایی که امریکا و اسراییل میزدن
احتمالا سپاه الغدیر یا مرکز موشک ها بوده
من از یزدم اینجا هم ظهر نزدیک ساعت ۱۵ صدای انفجار اومد دقیقا همونجایی که امریکا و اسراییل میزدن
احتمالا سپاه الغدیر یا مرکز موشک ها بوده
❤72👍17🔥6
سلام داداش من از ایران پیام میدم، این روزا خیلی میبینم که همه دارن تلاش میکنن برای نجات اعدامی ها با تمرکز به توجه جهانی ولی بعد اینهمه سال دیگه واضح باید بدونیم جمهوری اسلامی هیچی براش مهم نیست و چپ ها و طرفداراش که شامل همه دنیا به غیر از اسرائیل و آمریکا میشه، براشون تعداد ما و بلندی صدامون و حجم توئیت هامون اصلا اهمیتی نداره اونا یا ساکتن یا مستقیما پشت جاعش و هیچ تغییری هم نخواهند کرد. تنها چیزی که میتونه جوابی در برابر جاعش و اعدام هاش و همه جنایت هاش باشه اول جنگه که خوب دست ما نیست و بعد خنثی سازی هاست(ترور شبانه سرکوبگرهای شناسایی شده حتی بدون سلاح گرم). حرف و توصیه و حقوق بشر و اینجور چیزا کشکه. مثل آخرای انقلاب مهسا که داشت روند خنثی سازی ها دور میگرفت الان هم امثال خودت که جنگی هستن باید همچین موجی راه بندازن. قطعا الان زیرساخت های سرکوب شون هم از بین رفته و پیگیری این جور چیزا براشون سخت تره و مردم هم خشمگین ترن و بیشتر آماده کارهای جدی هستن. فقط مشکل اینجاست که این بحث خنثی سازی از دهن هیچ کس در نمیاد. اینو که میدونم محاله تقریبا ولی چقدر خوب میشد خود شاهزاده فراخوان خنثی سازی شبانه و هوشمندانه و مخفی میداد ولی خوب امثال خودت میتونن همش روش مانور بدن. به نظرم تا میشه رو همین تمرکز کنین .
دمت گرم برای تمام زحمت های بدون وقفه ت ❤️🔥
دمت گرم برای تمام زحمت های بدون وقفه ت ❤️🔥
❤81👍21🔥4
محسن رضایی خطاب به آمریکا: خود را برای مواجهه با گورستانی از نیروهایتان آماده کنید
مشاور نظامی فرمانده کل قوا:
آمریکا تنها دزد دریایی در جهان است که ناو هواپیمابر دارد. توانایی ما در مقابله با دزدان دریایی کمتر از توانایی ما در غرق کردن کشتیهای جنگی نیست.
خود را برای مواجهه با گورستانی از ناوها و نیروهایتان آماده کنید، همانطور که لاشه هواپیمایتان در اصفهان به جا ماند.
مشاور نظامی فرمانده کل قوا:
آمریکا تنها دزد دریایی در جهان است که ناو هواپیمابر دارد. توانایی ما در مقابله با دزدان دریایی کمتر از توانایی ما در غرق کردن کشتیهای جنگی نیست.
خود را برای مواجهه با گورستانی از ناوها و نیروهایتان آماده کنید، همانطور که لاشه هواپیمایتان در اصفهان به جا ماند.
😁166🌚7😡4❤3🔥2