ملی‌ گرایان مردم‌ گرا
168K subscribers
44.2K photos
48.4K videos
141 files
21.8K links
کانالی برای جمع شدن هم اندیشانی که به ناسیونالیسم ایرانی باور دارند و در کنار آن رفاه ملت ایران را نیز میخواهند.
برای نجات میهن از چنگال اهریمن
ارتباط با مهدی میرقادری

@nastooh
Download Telegram
مثل اینکه قراره به جای وصل کردن اینترنت بین الملل برای همه، اینترنت پرو گسترش پیدا کنه و حتی برای کسب و کارهای روستایی هم فعال بشه!

میلیون‌ها نفر بیکار شدن، کسب وکارها نابود شدن... اما اینا اینترنت رو حاضر نشدن برای مردم خودشون باز کنن.

این لکه ننگ توی تاریخ میمونه..

Mellig.net
95👍56😡36👎4😁2🔥1
آمریکا شروع کرده هواپیماهای ترابریش رو از خاورمیانه خارج کنه

این می‌تونه نشونه مهمی باشه؛یعنی احتمالاً مهماتش کامل رسیده به منطقه

@mellig
110👍37🔥6😁2🌚2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درود جناب میرقادری ،
امروز ۱۲ اردیبهشت، راهپیمای بزرگ پادشاهی خواهان برلین در حمایت از سیروس رضا شاه دوم، پهلوی سوم و مردم دلیر و شریف ایران .🌄
ایستاده ایم تا پایان
سپاس از زحمات شما✌🏼
152👍6😁3🫡3🔥1
تسنیم: آمریکا در پیشنهاد خود درخواست ۲ ماه آتش بس داشته، اما ایران تاکید کرده است که باید موضوعات در ۳۰ روز تعیین تکلیف شود و‌ موضوع به جای تمدید آتش‌بس بر «اتمام جنگ» متمرکز شود.

Mellig.net
😁135😡124👍2🔥2😢1
رسول فلاحتی، امام جمعه رشت گفت: «قرآن به صراحت به لزوم حجاب تاکید می‌کند، ای بی‌حجابان، شرمتان باد؛ اگر این مردم تصمیم بگیرند، دمار از روزگار بی‌حجاب‌ها درمی‌آورند.»

او افزود: «ای شوهر و برادر، غیرتت کجا رفته که زن و خواهرت را با این وضع بیرون می‌آوری؟»

فلاحتی ادامه داد: «بی‌حجابی با این وضع کثیف دیگر غیرقابل تحمل است. اگر مردم تصمیم بگیرند، دیگر نمی‌توانید از خانه‌تان بیرون بیایید. این مخالفت با نظام و قرآن و خداست.»

Mellig.net
😁151😡50👎12👍32🔥1
دوستان سریعا از این تویت حمایت کنید

ترجمه: بجای خندیدن و مسخره بازی یک واکنش هم به اعدام و کشتار کسانی که در ایران از استارلینک استفاده کردند انجام بدی بد نیست.

https://x.com/mobarez_nastooh/status/2050878435451346945?s=20
98👍35😁2
بر پدر آخوند بی شرف لعنت
پسردایی ام میگه ، دیشب از مغازه بغلی شون که تخم مرغ میفروخته ، یه بنده خدا از سر ناداری و ناچاری میاد ۳تا شونه تخم مرغ میدزده به ارزش ۱٫۶۸۰٫۰۰۰۰ بعد یه مشتری خایه مال تو مغازه بوده میره دنبال اون بنده خدا ، تخم مرغ ها همه میوفته میشکنه ،
نه اون بنده خدا میتونه یهدونه تخم مرغ رو ببره خونه ، پولشم از جیب مغازه داره میره

خدا لعنت کنه آخوند حرومزاده رو که مردم دیگه دارن غذا میدزدن!
اونم نه هرغذایی ، تخم مرغ!!!!!

خدایا کی قراره به مردم ایران نگاه کنی
فقر تا کجا؟!

اقا میگن از آفریقا و سومالی و … بدتر نشدیم؟
خب حرومزاده به این فکر نمیکنیم که ایرانی از ابتدای تاریخ سربلند و سرافراز و ثروتمند و با تمدن بوده؟؟؟
نباید یه فرقی باشه با اون آدمی که از ابتدای تاریخش گدا گشنه بوده !

والا دیگه نون برای خوردن پیدا نمیشه

اون ولد زنایی که میگه برو ازدواج کن

با وام ازدواج ۳۰۰میلیونی ، چی میشه خرید بی پدر مادر؟
یه یخچال و یه تلویزیون هم نمیدن الان با ۳۰۰میلیون !

نون پیدا میشه ادم بخوره؟
همه شرمنده زن و بچه شون شدن
خدا لعنتتون کنه
خدا عذابتونو زیاد کنه
خدا اونی که میره تو خیابون و اب تو اسیاب اینا میریزه رو دو برابر لعنت کنه
امیدوارم همه شون تقاص این فلاکتی که برای ایران و ایرانی درست کردن پس بدن
حرومزاده های دشمن ایران و ملت ایران و تمدن پارسی
👍135😡39😢2813😁3
📣📣📣📣. بیانیه فوری دونالد ترامپ در ساعت ۴ عصر به وقت شرق آمریکا.
سخنرانی غیرمنتظره در روز تعطیل نشان‌دهنده وقوع تحولی بزرگ است.
آماده‌باش بازارهای مالی در پی احتمال اعلام تصمیمات کلیدی.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍12212🔥6👎1
۱۴ نفر شهدای (کتلت های) خنثی سازی سپاه انصارالمهدی زنجان

Mellig.net
😁187👍22🔥61
درود داش مهدی
همین الان صدای جنگنده اومد سمت تبریز به زنجان
حالا نمیدونم برا اینا بود یا برا بی بی دلها
80👍7
مارک لوین در توییتر نوشته است مردم ایران را مسلح کنید آنها در حال قصابی شدن هستند

از توییت مارک لوین با تمام توان پشتیبانی کنید

https://x.com/i/status/2050901870772691314
👍21032🔥4
دوستان لطفاً سریعاً از این توییت هم حمایت کنید یک سوالاتی از مارک لوین پرسیدم
ترجمه:
جناب Mark Levin،
با سپاس صمیمانه از حمایت‌های همیشگی شما از ملت ایران،

از جانب مردم ایران، لطفاً از Donald Trump سوالات زیر را بپرسید:

۱. چرا در طول جنگ ۴۰ روزه، صدا و سیمای رژیم (IRIB) که مرکز اصلی پروپاگاندا است، سالم باقی ماند و توانست مردم داخل کشور را بترساند و تهدید کند؟
۲. چرا در زمان جنگ، نیروهای نیابتی رژیم به‌راحتی از عراق وارد ایران شدند و هیچ اقدامی علیه آن‌ها صورت نگرفت، در حالی که هدف قرار دادن آن‌ها تنها با یک جت جنگنده ممکن بود؟
۳. چرا مراکز پارازیت‌اندازی ماهواره‌ای رژیم مورد هدف قرار نگرفت؟
۴. چرا تجمعات شبه‌نظامیان مسلح در خیابان‌ها—که اهدافی بسیار آسان برای جنگنده‌ها هستند—مورد حمله قرار نگرفتند؟

مردم ایران این پرسش‌ها را در ذهن دارند و دچار نوعی ترس و تردید هستند؛ اینکه مبادا این هم یک بازی دیگر میان آمریکا و جمهوری اسلامی باشد، که در این میان معترضان کشته شوند و رژیم بتواند چند سال دیگر به بقای خود ادامه دهد.

از شما خواهش می‌کنم این سوالات را مطرح کنید.


https://x.com/i/status/2050913413878948276
1120👍43👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دریاچه هامون سیستان پس از سال ۹۳ برای اولین بار به حدی پر آب شده است که قابل قایق سواری می باشد

این حرامزا…ها با این همه آب چیکار میکردن که بعد از جنگ همش برگشت 🧐🤔

Mellig.net
198👍31🔥3
فایل صوتی دریافتی از یک نوجوان 16 ساله
70😢17👍7🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشش اومده میگه باز نمیکنیم 😁

نیکزاد، نایب رئیس مجلس: تنگه هرمز به شرایط قبل از جنگ تحمیلی سوم باز نخواهد گشت.

Mellig.net
😁1285🔥3😡2👎1
سلام اقای میرقادری
من از یزدم اینجا هم ظهر نزدیک ساعت ۱۵ صدای انفجار اومد دقیقا همونجایی که امریکا و اسراییل میزدن
احتمالا سپاه الغدیر یا مرکز موشک ها بوده
72👍17🔥6
سلام داداش من از ایران پیام میدم، این روزا خیلی میبینم که همه دارن تلاش میکنن برای نجات اعدامی ها با تمرکز به توجه جهانی ولی بعد اینهمه سال دیگه واضح باید بدونیم جمهوری اسلامی هیچی براش مهم نیست و چپ ها و طرفداراش که شامل همه دنیا به غیر از اسرائیل و آمریکا میشه، براشون تعداد ما و بلندی صدامون و حجم توئیت هامون اصلا اهمیتی نداره اونا یا ساکتن یا مستقیما پشت جاعش و هیچ تغییری هم نخواهند کرد. تنها چیزی که میتونه جوابی در برابر جاعش و اعدام هاش و همه جنایت هاش باشه اول جنگه که خوب دست ما نیست و بعد خنثی سازی هاست(ترور شبانه سرکوبگرهای شناسایی شده حتی بدون سلاح گرم). حرف و توصیه و حقوق بشر و اینجور چیزا کشکه. مثل آخرای انقلاب مهسا که داشت روند خنثی سازی ها دور میگرفت الان هم امثال خودت که جنگی هستن باید همچین موجی راه بندازن. قطعا الان زیرساخت های سرکوب شون هم از بین رفته و پیگیری این جور چیزا براشون سخت تره و مردم هم خشمگین ترن و بیشتر آماده کارهای جدی هستن. فقط مشکل اینجاست که این بحث خنثی سازی از دهن هیچ کس در نمیاد. اینو که میدونم محاله تقریبا ولی چقدر خوب میشد خود شاهزاده فراخوان خنثی سازی شبانه و هوشمندانه و مخفی میداد ولی خوب امثال خودت میتونن همش روش مانور بدن. به نظرم تا میشه رو همین تمرکز کنین .

دمت گرم برای تمام زحمت های بدون وقفه ت ❤️‍🔥
81👍21🔥4
محسن رضایی خطاب به آمریکا: خود را برای مواجهه با گورستانی از نیروهایتان آماده کنید

مشاور نظامی فرمانده کل قوا:

آمریکا تنها دزد دریایی در جهان است که ناو هواپیمابر دارد. توانایی ما در مقابله با دزدان دریایی کمتر از توانایی ما در غرق کردن کشتی‌های جنگی نیست.

خود را برای مواجهه با گورستانی از ناوها و نیروهایتان آماده کنید، همانطور که لاشه هواپیمایتان در اصفهان به جا ماند.
😁166🌚7😡43🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخرین پیام محراب عبدالله زاده قبل از اعدام

این، نه صدای لرزان یک زندانی در آستانه‌ی #اعدام،
بلکه طنین فریاد نسلی است که در آتش قیام صیقل خورده است…
نسلی که پیش از آن‌که طناب بر گلویش بنشیند،
با خون نوشت:
«امروز نوبت من است، فردا نوبت دیگری… بی‌تفاوت نباشید»

Mellig.net
138😢76😡12🫡3
در سپیده‌دم خونین ۳۱ فروردین ۱۴۰۵، طنین تلخ اعدام، پایان‌بخش زندگی جوانی شد که حتی فرصت نیافت برای آخرین بار در چشمان مادرش بنگرد.
محمد معصوم (نیما) شاهی، در ۳۸ سالگی، در حالی به پای چوبه‌ی دار رفت که سکوت سنگین زندان، مانع از رسیدن صدای خداحافظی او به وکیل و خانواده‌اش شد.
​در حالی که اتهامات رسمی، نام او را با جاسوسی و محاربه گره زده‌اند، بستگانش با قلبی لرزان، روایتی از جنس حقیقتِ پنهان را فریاد می‌زنند، آنها می‌گویند نیما نه عضو مجاهدین خلق بود و نه در پی ویرانی، بلکه تنها جرمی که در سینه‌اش می‌تپید، دلبستگی به خانواده پهلوی و داشتن نگاهی متفاوت به سیاست بود.
خانواده او امروز، میان هق‌هق گریه‌هایشان، تنها یک تمنا دارند: اینکه نام فرزندشان قربانی بازی‌های سیاسی نشود و بگذارند یاد او، همان‌گونه که بود، در خاطره‌ها باقی بماند. جوانی که در سحرگاهی غریب، غریبانه پرکشید.
یاد و نامش جاودان 🕊⚘️

Mellig.net
😢14724😡9🔥3🫡2