فیلد مارشال ، محسن رضایی: هنوز راه برگشت برای ابوظبی را نبستیم اما صبر ما حدی دارد
آمریکا و اسرائیل به دنبال همراهی ابوظبی با آنها و ایجاد فتنه است
امارات خدارو شکر کند که هنوز ایران صبر راهبردی خودش را حفظ کرده است
Mellig.net
آمریکا و اسرائیل به دنبال همراهی ابوظبی با آنها و ایجاد فتنه است
امارات خدارو شکر کند که هنوز ایران صبر راهبردی خودش را حفظ کرده است
Mellig.net
😁131🫡5❤3🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴امشب، یک فروند پهپاد MQ-9 Reaper نیروی هوایی ایالات متحده که حامل چندین موشک هوا به سطح AGM-114R9X Hellfire بود و بیشتر با نام «Ginsu Flying» شناخته میشود، توسط نیروهای تحت حمایت جمهوری اسلامی بر فراز غرب یمن تحت کنترل حوثیها سرنگون شد و لاشه آن در عکسها و ویدیوها به وضوح متعلق به یک MQ-9 دیده میشود.
از آغاز درگیری در اواخر سال ۲۰۲۳، بیش از ۴۰ پهپاد MQ-9 Reaper، که ارزش آنها احتمالاً بیش از یک میلیارد دلار است، به دست ایران یا گروههای نیابتی ایران افتاده است که حداقل ۲۴ فروند از آنها بر فراز ایران و ۱۵ تا ۱۸ فروند توسط حوثیها در یمن سرنگون شدهاند.
Mellig.net
از آغاز درگیری در اواخر سال ۲۰۲۳، بیش از ۴۰ پهپاد MQ-9 Reaper، که ارزش آنها احتمالاً بیش از یک میلیارد دلار است، به دست ایران یا گروههای نیابتی ایران افتاده است که حداقل ۲۴ فروند از آنها بر فراز ایران و ۱۵ تا ۱۸ فروند توسط حوثیها در یمن سرنگون شدهاند.
Mellig.net
😡91❤13😁6🔥3👎1
درود جناب میرقادری ،
من هر شب پهپاد های که تو آسمون تهران برای خودشون دور دور میزنن رصد میکنم اما دیگه پیام ندادم بهتون چون تکراری شدن دیگه اما امشب از ساعت ۲.۳۰ دقیقه تعداد خیلی زیادی تو آسمون هستند بعضی ها بدون صدا که فکر کنم پهپاد هستند وبعضی صدای کمی دارند که هواپیما جاسوسی باید باشند جهت ورود به آسمون تهران هم امروز برعکس از سمت شمال و غرب وارد آسمون میشن اما شبهای دیگه اکثرا از سمت جنوب ، به نظر من این دنبال شناسایی برای پیدا کردن امثال قالیباف ووحیدی ،واون تیکه مقوا باقی مانده هستند جاشون پیدا کنند حتما حمله شروع میشه
من هر شب پهپاد های که تو آسمون تهران برای خودشون دور دور میزنن رصد میکنم اما دیگه پیام ندادم بهتون چون تکراری شدن دیگه اما امشب از ساعت ۲.۳۰ دقیقه تعداد خیلی زیادی تو آسمون هستند بعضی ها بدون صدا که فکر کنم پهپاد هستند وبعضی صدای کمی دارند که هواپیما جاسوسی باید باشند جهت ورود به آسمون تهران هم امروز برعکس از سمت شمال و غرب وارد آسمون میشن اما شبهای دیگه اکثرا از سمت جنوب ، به نظر من این دنبال شناسایی برای پیدا کردن امثال قالیباف ووحیدی ،واون تیکه مقوا باقی مانده هستند جاشون پیدا کنند حتما حمله شروع میشه
🫡71👍24❤7🔥7😁1😢1🌚1
پست عجیب حسین دهباشی سازنده کلیپ تبلیغاتی حسن روحانی در سال ۱۳۹۶: حملات و ترورهای دشمن تا رهبری حسن روحانی ادامه خواهد داشت
Mellig.net
Mellig.net
😁119😡41👎13👍4🔥2🌚2😢1
سناتور محسن رضایی: صبر ما هم حدی داره، محاصره دریایی آمریکا رو میشکنیم!
نیروهای مسلح ما دارن آماده میشن...
Mellig.net
نیروهای مسلح ما دارن آماده میشن...
Mellig.net
😁214👎8❤3🔥1😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رادان بازهم مردم ایران را تهدید کرد، دوباره باید آماده فرار به بیمارستان باشد
از این کلیپ در ایکس حمایت کنید
https://x.com/mobarez_nastooh/status/2056160748095578319
از این کلیپ در ایکس حمایت کنید
https://x.com/mobarez_nastooh/status/2056160748095578319
😡130🔥11👍7❤4😁1😢1
سلام مبارز من در نوراباد دلفان زندگی میکنم در اوایل جنگ یه بمب یه تنی زدن به پایگاه سپاه در داخل شهر که همه مردم میدونستن منفجر نشده و خیلی خونه جفتشه خونه ماهم کنارشه و هم مسکونی و هم شلوغ اما سپاه میگفت عمل کرده و مشکلی نیست حالا تازگیا درش اوردن و خنثی کردن و الان تو رسانه ها میگن احتمال انفجارش خیلی زیاد بوده و اینا نکردن حداقل یه اخطاری چیزی بدن که مردم تخلیه کنن
👍90😡47❤5🔥4😢4😁1
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍48❤5😁1
پرزیدنت ترامپ لحظه شلیک مجری صداسیما به پرچم امارات را منتشر کرد و گفت خواهیم دید چه خواهد شد!
Mellig.net
Mellig.net
❤174😁62🔥13🫡10👍6😡4🌚2😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👍153😁47❤8🫡3🌚2🔥1😢1
درود استاد
این حروم زاده عرزشی با اتش زدن عکس رضا شاه دوم نشان داد که چقدر ماتحشون از دی ماه اتش گرفته
مردم قلب و جانشان با رضا شاه دوم است
این حروم زاده عرزشی با اتش زدن عکس رضا شاه دوم نشان داد که چقدر ماتحشون از دی ماه اتش گرفته
مردم قلب و جانشان با رضا شاه دوم است
❤135😡105🔥4👍1👎1😁1
خبرنگار کانال ۱۲ اسرائیل: به گفته منابع غربی، پیشنهاد جدید ایران شامل تعهدی با ارزش نامشخص برای عدم تولید سلاح هستهای است، هیچ اشارهای به اورانیوم نشده است، هیچ اشارهای هم به هرمز وجود ندارد.
Mellig.net
Mellig.net
😁123👍16😡3🔥2❤1👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ سخنگوی وزارت امور خارجه به سوال خبرنگار در مورد تهدیدهای ترامپ: نگران نباشید؛ خوب بلدیم چگونه جواب بدهیم
Mellig.net
Mellig.net
😁174😡19❤3🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اسخنگوی وزارت امور خارجه: منشأ حمله به کشتی کره جنوبی را بررسی میکنیم، قائل به برقراری امنیت کامل برای کشتیها هستیم
Mellig.net
Mellig.net
😁151😡17🌚8❤3🔥1
🔴 #خبر_فوری
ترامپ:
ایران درباره توافق صحبت میکند و سپس یک کاغذ کاملاً بیفایده که هیچ ارتباطی با آنچه ما بحث کردیم ندارد برای من میفرستد.
ترامپ:
ایران درباره توافق صحبت میکند و سپس یک کاغذ کاملاً بیفایده که هیچ ارتباطی با آنچه ما بحث کردیم ندارد برای من میفرستد.
😁210👍28🌚6🔥5
😁195👍33🌚7😡4🔥2❤1