ملی‌ گرایان مردم‌ گرا
168K subscribers
44.2K photos
48.4K videos
141 files
21.9K links
کانالی برای جمع شدن هم اندیشانی که به ناسیونالیسم ایرانی باور دارند و در کنار آن رفاه ملت ایران را نیز میخواهند.
برای نجات میهن از چنگال اهریمن
ارتباط با مهدی میرقادری

@nastooh
Download Telegram
سلام اقای میرقادری .من یک سوال برام پیش امده از مدرسه ی میناب.اولین روزی که این اتفاق افتاد صدا و سیما گزارشش خیلی عجیب بود. گفتند مدرسه ی دبستان دخترانه زده شده، اما هیچ عکسو فیلمی از پیکر بی جان دختر بچه ها ندیدیم .و در بیمارستان یک پسری که سنش به دبیرستان، راهنمایی میخورد نشان دادند که مقدار کمی زخمی شده بود.خوب چرا اولش گفتند دبستان دخترانه و چرا پسر زخمی نشان دادند؟ چرا بقیه ی بچه هایی که سالم ماندند را نشان ندادند و باهاشون هیچ حرفی نزدند؟ و این که چرا وقتی مدرسه را نشان میداد، مادرانی که داخل مدرسه بودند، انقدری که باید بی قرار و ناراحت به نظر نمیرسیدند؟
و این که چرا یه مصاحبه ی درست و حسابی با مادران این بنده خدا ها نشد؟ ما نگرانشان هستیم.
چرا کلاس درسی که نشان دادند اینجارو زدن،چرا زیاد اسیب ندیده بود و فقط خاکی بود چرا کلاسشان نابود نشده بود؟ چنین به نظر میرسد که اگر مدرسه ای با موشک زده شود کل مدرسه با خاک یکسان میشود ولی چرا کلاسی که نشان دادند چرا اینطوری بود ؟
چرا اخر گزارش صدا و سیما که یک مرد جلوی امبولانس ایستاده بود و داشت از عملیات نجات بچه های میناب میگفت دو تا مرد توی امبولانس نشسته بودند ایشان که روبه روی امبولانس بودند داشتند ماجرا را تعریف میکردند و دو تا مردی که داخل امبولانس بودند داشتند میخندیدند و استرس نداشتند؟ چرا؟ چرا میخندیدند؟ فکر کن صبح رفتی عملیات بچه های میناب، خوب، خیلی وحشتناک میتونه باشه! و نباید هیچ روحیه ای برات بمونه! شب چرا ازت گزارش میگیرن میخندی؟!
واقعا اقای میرقادری نمیدانم این تناقضات در گزارش چه بود؟
برای ما شفاف سازی نشده که چه اتفاقی افتاده
👍16213
به هموطن ها بگید ناامید نباشن. امیدواری رو از همین عرعری ها یاد بگیرید. چند روز دیگه میشه ۳ ماه که بزرگشون کُت.لت شده ولی اینها انگار نه انگار. میان تو خیابان و به همدیگه وَر میرن و ازدواج ساعتی میکنن و صورتی میپوشن و رقص میله میکنن و دست میزنن و پا میکوبن .
حالا ما ملی گراها همه ش ناله میکنیم ناامیدیم که پس چرا تموم نمیشه .
بابا یک کم روحیه داشته باشید .

( استان گلستان)
👎521126👍42🔥4😁2
مهدی جان درود فراوان بر شما
ما اماده نبرد اخریم لطفا به چپولا بگید زیاد گوه نخورن ما میدونیم چیو انتخاب کردیم
ما شاهمونا برمیگردونیم نگران هیچی نباشید
یه تشکر کنید از هموطنا خارج کشور دمتونگرم
از تهرانم
👎933160👍29🔥5😁2🫡1
تقریبا این موضوع رو هممون تجربه کردیم که هرجا میریم همه از این حکومت ناراضی ان حتی صف دسشویی عمومی
به این جیره خورا عرزشی توجه نکنین
بالاخره ی کشور ۹۰ میلیون نفره ۲۰ میلیون جیره خور، خ.ایه خور پیدا میشه ک حامی حکومت هستن، پولشونو تو خون مردم میزنن.
این بهار با بهار های قدیم فرق داره
آسمون قشنگ تر شده
بوی آزادی میده ✌️

(مشهد)
👎853179👍31🫡3🔥2
چال نمی‌شوم ، سنگ قبر هم نخواهم داشت

مجموعه پیروزی های عرعری ها در جنگ اخیر

از بس عر میزنن فراموش کردیم خر بزرگ شون سقط شده

Mellig.net
😁180👍235🔥4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
41😁3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهارت شاه رضا پهلوی در پاسخ به خبرنگار BBC.

دقت کنید چطور این به اصطلاح خبرنگار بنگاه لجن پراکنی آیت الله بی‌بی‌سی با مغلطه و سوالات مزخرف در نقش بازجو خبرنگار ظاهر میشه تا اعلیحضرت رو تحت فشار قرار بده. ولی ایشون مثل همیشه با تسلط کامل و به زیبایی پاسخ میده 👑

بیخودی زور نزنید، حریف شاه ایران نمیشید.

@Mellig
391🫡50👍13🔥8😁2
فیفا آوردن پرچم شیر و خورشید رو به استادیوم های جام جهانی ممنوع کرده

فیفا یک سازمان گلوبالیستی و به شدت فاسده

دادن جام جهانی به قطر بعد از رسوایی رشوه گرفتن (اون هم کشوری که هیچ وقت نتونسته از مقدماتی جام جهانی صعود کنه) نشون داد چقدر این سازمان فاسده

Mellig.net
😡349👍354🔥4
درود جناب میر قادری من یکی از زخمی های ۱۸ دی ماه هستم باور کنین ۳ ماهه هم کارم تعطیل شده هم فراری بودم هم با سختی تونستم زخم گلوله رو درمان کنم که عفونت نکن ولی به ایران سوگند یه لحظه هم از راهی که رفتم پشیمون نیستم ولی نا امیدی خیلی از مردم رو میبینم اذیت میشم ما این همه خون ندادیم که نا امید باشیم باید پیروز بشیم باور کنین منتظر فراخوان شاهنشاه هستیم که باز برگردم به خیابون به مردم بگین ما خیلی کار داریم الان زمان نا امیدی و خستگی نیست.
تا نفس داریم برای آزادی ایران و بازگشت شاهنشاه مبارزه میکنیم دوست دار شما یه مبارز از ایران.
243👍19😢7👎1🫡1
خبرهای روز، گفتگو با یاران و مقادیری تویت خوانی 30 اردیبهشت 2585
Mehdi Mirghaderi
خبرهای روز ،گفتگو بایاران و مغادیری خواندن توییت
🖥😀

30 اردیبهشت 2585 شاهنشاهی
Mellig.net
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍544🔥3
سالگرد کتلت شدن ابراهیم رئیسی

Mellig.net
🔥177😁815😡3👍1🌚1