ملی‌ گرایان مردم‌ گرا
168K subscribers
44.2K photos
48.4K videos
141 files
21.9K links
کانالی برای جمع شدن هم اندیشانی که به ناسیونالیسم ایرانی باور دارند و در کنار آن رفاه ملت ایران را نیز میخواهند.
برای نجات میهن از چنگال اهریمن
ارتباط با مهدی میرقادری

@nastooh
Download Telegram
‏هر پلتفرمی رو باز می‌کنی می‌بینی یه عده افتادن به جون هم.
اینجاست که شاعر میگه:

از هر طرف که رفتم، جز وحشتم نَیَفزود
زِنهار از این بیابان، وین راهِ بی‌نهایت

https://x.com/i/status/2057380653969064150
👍11819😢7😡3😁2🔥1
#از_مخاطبین

درود مبارز عزیز صبح شما به نیکی.
ویدیو عرازشه سیاه خارجی دیدم همشون قم هستند
یادم نیست لوکیشن دادم یا نه
دوباره میگم.

قم بلوار پانزده خرداد صد متر مانده به میدان جهاد سمت راست حوزه علمیه برای همین حرامزاده هاست.

قم بلوار معلم به سمت بلوار پیامبر اعظم بعد از ساختمان ناشران. مرکز پژوهش جامعه المصطفی.

قم بلوار الغدیر شهرک مهدیه اطرافش هم پادگان های سپاه هست محل اسکان همین سیاه سوخته ها

قم بلوارامین به سمت بلوار جمهوری تا میدان سپاه دو طرف بلوار ساختمان های حوزه علمیه و خوابگاه های اینها هست (البته میدان حذف شده در حال ساخت پل هستند).


روی نقشه لوکیشن ها همه هست اگر پیدا نکردید بگین بفرستم.

https://x.com/i/status/2057384597546025111
70👍32🔥2😁1
‏جاویدنام علی  الله‌یاربیگی
/۶۸ ساله/در فردیس کرج
۱۸ دی به خیابون میره.بعد از اینکه گاز اشک آور میزنن و چشماش میسوزه به خونه برمیگرده.از شور و شوق جوون‌ها تو اون شب برای دختر بزرگش تعریف میکنه و میگه واقعا اینبار یه اتفاقاتی میفته.دخترش از پدرش خواهش میکنه که دیگه به خیابون نره و مراقب خودش باشه.

۱۹ دی ساعت ۸و نیم شب به گفته ی همسرش،دوباره از خونه خارج میشه و خبری ازش نمیشه تا ساعت ۲ شب که از درمانگاه با دخترش تماس میگیرن(چون نفر آخر تو لیست تماس پدرش بوده)و میپرسن چه نسبتی داری؟وقتی مطمئن میشن دخترش هست بهش میگن پدرتون گلوله خورده و فوت کرده و هر چی سریعتر بیاید و ایشون و تحویل بگیرید تا دست مامورها بهش نرسیده
دخترش با دستای خودش پیکر غرق در خون پدرش و تحویل میگیره.دو گلوله یکی به کمر.و یکی به ران.با اتومبیل خودشون اون و به غسالخانه بهشت سکینه تحویل میدن.بعد از دو روز که تو هیچ آرامستانی در کرج اجازه ی دفن ندادن پیکر پدرشون رو در بهشت زهرا در کنار مادر جاوید نام به خاک میسپارن
در گواهی فوت همه چیز قید شده.ولی در گواهی انحصار وراثت علت فوت رو پرتاب اشیا ساقط شده قید کردن!
ایشون همیشه منتظر تغییر این رژیم منحوس بود و همیشه امید داشتن که این اتفاق میفته.
بعد از مدتی با خانواده جاوید نام تماس میگیرن و اصرار میکنن که اون و شهید اعلام کنن و به دیدنشون برن که خانواده به شدت مخالفت میکنن و مانع از این کار میشن.
182🫡46😢45😡4🔥2😁1
به زودی دست اندرکاران حکومت اسلامی نحوه ی اعدامشان را خودشان انتخاب می‌کنند


Mellig.net
153👍48😁14🔥10🫡2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یادمون نره که خوشحالی ما از مرگ خامنه ای گریه این حرامی‌ها را درآورد
😁33025👍3🫡3👎2🔥2🌚1
بـــــــا درود به رهــــبر ملی گرایان جناب میرقادری
امروز رفتم مزار جاویدنام علیرضا قسیــــمی
جوانی که با کلی ارزو پر پر شده
اقای ترامپ چگونه میتوانید چشم روی این همه جنایت ببندید و با قاتلان مذاکره کنید
این همه داغ ندیدیم که شما کنار قاتلان باشید پس فرق شما با خامنه ای جنایت کار چیست
هنوز بعد از پنج ماه هنوز افسرده هستیم هنوز خیلی از خیابان ها لک های خون عزیزمان هست هنوز نتوانستم برویم هفت تیر یا حتی بلوار وکیل آباد هنوز شب ها با گریه میخوابیم

ما فراموش نمیکنیم حتی اگر ترامپ فراموش کند

از مشهد

@mellig
👍99😢5418😡3😁1
تفاوت علی کریمی با همه موافقان و مخالفانش این است که او از مال گذشته است

https://x.com/i/status/2057439873863188637
261👍37🔥10😡3👎1😁1🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بازار همه‌چی خوابیده، فقط بازار شعار و صیغه همیشه داغه(ک.......شی..البته اسمش بده حتما  براشون نون داره 🤪)
برای نان صف می‌بندند، برای ایدئولوژی غرفه می‌زنند. ننگ برشما
77👍41😡34😁9🔥2🫡1
درود آقایه میر قادری خسته نباشید به زور تونستم وصل شم تا این پیام و به شما بدم
خانواده ما همه برنامه شما رو میبینیم هر روز و هر شب من کوردم ، ایرانیه کورد
واقعا زندگی کردن اینجا خیلی خیلی سخت شده یه چیزی به معنایه فاجعه
من دانشجو هستم استادا همه اکثرا پشته این حکومت هستن و اصلا رحمی به دانشجو ندارن
سایتاشون اصلا بالا نمیاد میگن به ما چه شما باید حتما حضور داشته باشید
برایه امتحانات هم تو سایت برگذار میشه ولی سایت بالا نمیاره میگن به ما ربطی نداره
معلوم نیست چیکار کنیم حرف حرفه خودشونه میگن برایه اینکه تو امتحانات قبولتون کنیم باید تو تجمعات شبانه حضور داشته باشید که به ایران قسم من یک بار هم نرفتم توشون رفتم پول کارت به کارت کنم داشتن آموزش اسلحه میدادن تو خیابون
بخدا دیگه خسته شدیم امیدواریم ترامپ همین شنبه جنگ شروع کنه و با سرنگونی تمومش کنه هزینه ها هم که نگم مرغ شده کیلویی ۵۰۰ تومن و..... که خودتون هم میدونید
زنده باد سلسله پهلوی
زنده باد رضا شاه دوم پهلوی سوم
جاوید شاه پاینده ایران.
116👍27😡5😁3🫡1
درود جناب میر قادری عزیز خبر امروز

پارلمان اروپا در نشست خود قطعنامه‌ای را درباره وضعیت حقوق بشر در ایران تصویب کرد که در آن بر محکومیت سرکوب و اعدام معترضان، زندانیان سیاسی و اقلیت‌های مذهبی در ایران تاکید شده است.

خواستم بگم ما به لطف شما عزیزان به درجه ای از آگاهی رسیدیم که این خبر که می شنویم که زده محکوم کردن یعنی برعکسش فکر کنیم یعنی حمایت کرد دیگه نقاب از چهره این اروپای های چپول طرفدار آخوند افتاده ما چه ساده بودیم فکر میکردیم چیزی به اسم حقوق بشر وجود داره تصورشون این هستش که ملت بخوان باز فریب بدن یعنی ما جمهوری اسلامی دعواش کردیم دیگه آدم نمکشه اما خبر ندارند این ملت آریایی بیدار شدن دیگه
👍17015👎2🔥2😁1
🔴 العربیه: متن توافق اولیه ایران و آمریکا؛
آتش‌بس کامل، فوری و بی‌قید و شرط در تمام جبهه‌ها: زمینی، دریایی و هوایی.

هر دو طرف متعهد می‌شوند که هیچ یک از تأسیسات نظامی، غیرنظامی یا اقتصادی متعلق به طرف دیگر را هدف قرار ندهند.
هر دو طرف تمام عملیات نظامی، حملات سایبری و جنگ رسانه‌ای مبتنی بر تحریک را متوقف می‌کنند.
احترام به حاکمیت کشورها، تمامیت ارضی آنها و عدم دخالت در امور داخلی.
تضمین آزادی دریانوردی در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان.
تشکیل کمیته مشترک برای نظارت بر اجرای توافق و حل اختلافات.
مذاکرات ظرف مدت حداکثر ۷ روز در مورد مسائل معوقه آغاز خواهد شد.
لغو تدریجی تحریم‌های آمریکا علیه ایران در ازای پایبندی ایران به مفاد توافق.
هر دو طرف تأکید می‌کنند که این توافق در چارچوب احترام به قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد حاصل شده است
😁178😡93👎2311🔥3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عرزشیا زدن به سیم آخر
چند روز دیگه رقص میله هم برامون میرن

Mellig.net
😁174😡3010👎5🌚4🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
34👍7😁2🫡2😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این فیلم تجمعات کوار 45کیلو متری شیراز
رفتن پیکنیک 😂

Mellig.net
😁142😡26🌚6👎4🔥1😢1