درود عرض ادب آقای میر قادری
میخوام بهتون از علیرضا نوری جوان شجاع و جسور و وطن پرست از قزوین بگم.
علیرضا از زمان نوید افکاری در حال مبارزه بود و همیشه میگفت ما نباید زیر بار ظلم بریم.
سال ۴۰۱ تو تظاهرات حضور داشت و چندین بار تهدید شده بود و تعهد داده بود.
علیرضا ۲۹ سالش بود ورزشکار پرانرژی پر از امید به زندگی پادشاهی خواه .
از روزی که رضاشاه دوم فراخوان دادن علیرضا مرتب استوری میکرد و میکفت باید بریم.
شب ۱۸ هم چندتا ساچمه خورد و وقتی تو خیابون بهش گفتن برو خونه صورتت خون میاد گفته این خون در راه وطن افتخار داره کیف داره.
جمعه صبح رفتن در مغازه و دستبند زدن دستش تهدیدش کردن و ازش تعهد گرفتن،گفتن که شب نباید بری بیرون.
اما علیرضا بازم رفته و به دوستاش گفته باید بریم و بجنگیم با اینا.
شب ۱۹ هم رفته بالا و دوربین های شهر خراب کرده دوستاش گفتن نکن خطرناکه گفته اگه الان من اینو خراب نکنم فردا صبح معلوم نیست چندنفرو بگیرن ببرن اعدام کنن.همون شب چقدر مامورا رو با سنگ زده و فراری داده
علیرضا همون شب ۵ تا گلوله جنگی خورده و به تیربار بسته شده.
علیرضا یکی بود مثل مجیدرضا ....
لطفا لطفا لطفا اسمشو تو برنامه تون بگید
علیرضا همیشه میگفت اگه یه روز من نبودم بدونید جونمو فدای ایران کردم💔🫂😭
میخوام بهتون از علیرضا نوری جوان شجاع و جسور و وطن پرست از قزوین بگم.
علیرضا از زمان نوید افکاری در حال مبارزه بود و همیشه میگفت ما نباید زیر بار ظلم بریم.
سال ۴۰۱ تو تظاهرات حضور داشت و چندین بار تهدید شده بود و تعهد داده بود.
علیرضا ۲۹ سالش بود ورزشکار پرانرژی پر از امید به زندگی پادشاهی خواه .
از روزی که رضاشاه دوم فراخوان دادن علیرضا مرتب استوری میکرد و میکفت باید بریم.
شب ۱۸ هم چندتا ساچمه خورد و وقتی تو خیابون بهش گفتن برو خونه صورتت خون میاد گفته این خون در راه وطن افتخار داره کیف داره.
جمعه صبح رفتن در مغازه و دستبند زدن دستش تهدیدش کردن و ازش تعهد گرفتن،گفتن که شب نباید بری بیرون.
اما علیرضا بازم رفته و به دوستاش گفته باید بریم و بجنگیم با اینا.
شب ۱۹ هم رفته بالا و دوربین های شهر خراب کرده دوستاش گفتن نکن خطرناکه گفته اگه الان من اینو خراب نکنم فردا صبح معلوم نیست چندنفرو بگیرن ببرن اعدام کنن.همون شب چقدر مامورا رو با سنگ زده و فراری داده
علیرضا همون شب ۵ تا گلوله جنگی خورده و به تیربار بسته شده.
علیرضا یکی بود مثل مجیدرضا ....
لطفا لطفا لطفا اسمشو تو برنامه تون بگید
علیرضا همیشه میگفت اگه یه روز من نبودم بدونید جونمو فدای ایران کردم💔🫂😭
3🫡285😢109❤85👍3😁2
🔴 #خبر_فوری
ارتش اسرائیل در حال پیشروی زمینی به سمت دومین شهر بزرگ در جنوب لبنان است.
ارتش اسرائیل در حال پیشروی زمینی به سمت دومین شهر بزرگ در جنوب لبنان است.
👍360🔥51❤30🫡6👎1😡1
درود
با سپاس از شما
صدای برنامه های ماهواره ای شما در حین پخش، یکنواخت نیست
دائماً باید کنترل دستمان باشد و صدای تلویزیون را کم و زیاد کنیم
یک آهنگ با صدای کم
پشت سر آن، یک آهنگ با صدای وحشتناک
حتی هنگام مصاحبه با میهمانان هم همین جور است
مثلاً چند شب پیش که با شاهین نژاد گفتگو میکردید، صداهایتان یکسان نبود
یکی کمتر و دیگر بیشتر
خواهشمندم بررسی کنید و صدا را روی اتوماتیک بگذارید
سپاسگزارم 🙏🏻
با سپاس از شما
صدای برنامه های ماهواره ای شما در حین پخش، یکنواخت نیست
دائماً باید کنترل دستمان باشد و صدای تلویزیون را کم و زیاد کنیم
یک آهنگ با صدای کم
پشت سر آن، یک آهنگ با صدای وحشتناک
حتی هنگام مصاحبه با میهمانان هم همین جور است
مثلاً چند شب پیش که با شاهین نژاد گفتگو میکردید، صداهایتان یکسان نبود
یکی کمتر و دیگر بیشتر
خواهشمندم بررسی کنید و صدا را روی اتوماتیک بگذارید
سپاسگزارم 🙏🏻
❤167👍77👎8😁5🫡3
🔴 #خبر_فوری
حملات هوایی شدید در مرکز و شرق لبنان.
حملات هوایی شدید در مرکز و شرق لبنان.
🔥299🫡35❤21👍19😁4😡4
درود آقای میرقادری از رشت بعد از مدتها وصل میشم میخاستم بگم اینا بین خودشون خیلی مشکل دارن چند روز پیش که رفته بودم سبزه میدان و دوباره عرعری ها اومده بودن داشتن میدان داری میکردن یکی از این بسیجی ها به یک مسافری که شلوارک پوشیده بود و داشت در خیابون با خانومش قدم میزد پس گردنی زد که چرا با شلوارک توخیابون میگردی چند نفر از خودشون به هواداری اون مسافر اومدن باهاش درگیر شدن پلیس اومد جداشون کرد
❤137😁49👍24😡5🔥1
درود مهدی جان وقت بخیر
چند دستگی عجیبی بینشون پیش اومده
درسته ترامپ جلوی حمله و.. گرفت اما با سیاستش اینارو روانی کرده، هواداران دو آتیشه و جیره خور هاشون شاکی اند از آتش بس و همین نقل انتقالاتی که در راجب مذاکره میشه و احزاب بینشون هم هم دیگه رو متهم میکنند..
حتی در تجمعات هم به صورت چند دستگی و تیمی شده اند
اصولگرا یه سمت
پایدار چی ها یه سمت و اصلاح طلبان هم یه سمت دیگه
جاوید شاه
چند دستگی عجیبی بینشون پیش اومده
درسته ترامپ جلوی حمله و.. گرفت اما با سیاستش اینارو روانی کرده، هواداران دو آتیشه و جیره خور هاشون شاکی اند از آتش بس و همین نقل انتقالاتی که در راجب مذاکره میشه و احزاب بینشون هم هم دیگه رو متهم میکنند..
حتی در تجمعات هم به صورت چند دستگی و تیمی شده اند
اصولگرا یه سمت
پایدار چی ها یه سمت و اصلاح طلبان هم یه سمت دیگه
جاوید شاه
👍183❤30😁23🔥1
سلام آقای مهدی عزیزم وصل شدیم
ی قرون پول کانفینگ و پرو ندادم چون خیانت ب خون جوونامون بود
از اینک مارو تنها نداشتید سپاسگزارم
شبکه شما تنها دلگرمی ما تو این روزا بود
اینم بگم آسمون تهران پر از پهپاده که تو آسمون در حال گشتن هستن
فیلمشم گرفتم ولی اینقدر نت ضعیفه نمیتونم بفرستم
ی قرون پول کانفینگ و پرو ندادم چون خیانت ب خون جوونامون بود
از اینک مارو تنها نداشتید سپاسگزارم
شبکه شما تنها دلگرمی ما تو این روزا بود
اینم بگم آسمون تهران پر از پهپاده که تو آسمون در حال گشتن هستن
فیلمشم گرفتم ولی اینقدر نت ضعیفه نمیتونم بفرستم
👍246❤45👎6😢2😁1🫡1
آیا میدانستید که آواربرداری بیت رهبری هنوز تمام نشده است؟ بیت رهبری را در روز اول با سنگر شکن زدند و تا امروز که سه ماه از این داستان گذشته نتوانستند آواربرداری کاملی انجام دهند هر روز تعداد دست و پا از توی آوارها پیدا میشود.
https://x.com/i/status/2059421957490131211
https://x.com/i/status/2059421957490131211
😁293👍39🔥8❤7🌚1
درود مهدی جان
داداش بعد ۸۸ روز قطعی اینترنت بهت پیام میدم که هم ازت تشکر کنم بابت نگه داشتن ماهواره و هم اینکه پیام و شعار همیشگیم رو بگم بهت
به ترامپ اعتماد کنید
داداش میدونم ناراحتیایی داری و منم هزینه دادم ولی ترامپ داره از چند جبهه میجنگه برای اینکه بتونه ایران رو آزاد بکنه پس دلسر نشید و اعتماد کنید
دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه 🌹🫰
داداش بعد ۸۸ روز قطعی اینترنت بهت پیام میدم که هم ازت تشکر کنم بابت نگه داشتن ماهواره و هم اینکه پیام و شعار همیشگیم رو بگم بهت
به ترامپ اعتماد کنید
داداش میدونم ناراحتیایی داری و منم هزینه دادم ولی ترامپ داره از چند جبهه میجنگه برای اینکه بتونه ایران رو آزاد بکنه پس دلسر نشید و اعتماد کنید
دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه 🌹🫰
👍215❤35👎8😁8😡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کوبا جزیرهای کوچک با ۱۰ میلیون نفر جمعیت است. چه منطق متعارفی پشت این ایده وجود دارد که کوبا بتواند به یک ابرقدرت هستهای تهدید کند؟
Mellig.net
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁183👍33❤10🌚5👎2🔥1
فعالیت ۱۰ فرودگاه مهم کشور (از جمله مهرآباد و بین المللی تهران ) و ۳ فرودگاه دیگر برای پروازهای حج، با هدف تسهیل خدمات هوانوردی شبانهروزی شد
Mellig.net
Mellig.net
😁130😡43❤6👎6🔥2
پرزيدنت ترامپ:
با توجه به شرایط بد آب و هوایی احتمالی فردا، جلسه کابینت ما در کاخ سفید برگزار خواهد شد و سفر کابینت به کمپ دیوید به تعویق میافتد. از توجه شما به این موضوع سپاسگزاریم!
Mellig.net
با توجه به شرایط بد آب و هوایی احتمالی فردا، جلسه کابینت ما در کاخ سفید برگزار خواهد شد و سفر کابینت به کمپ دیوید به تعویق میافتد. از توجه شما به این موضوع سپاسگزاریم!
Mellig.net
😁147❤34👎8😡8🌚3🔥1
شاهزاده رضا پهلوی:
«با جهان یا بیجهان، با اروپا یا بیاروپا، با آلمان یا بیآلمان، مبارزه ما ادامه خواهد داشت. ما از پا نخواهیم نشست تا زمانی که کشورمان آزاد شود، تا زمانی که کرامت مردممان بازگردانده شود، تا زمانی که عدالت اجرا شود.»
برلین، ۳ اردیبهشت
Mellig.net
«با جهان یا بیجهان، با اروپا یا بیاروپا، با آلمان یا بیآلمان، مبارزه ما ادامه خواهد داشت. ما از پا نخواهیم نشست تا زمانی که کشورمان آزاد شود، تا زمانی که کرامت مردممان بازگردانده شود، تا زمانی که عدالت اجرا شود.»
برلین، ۳ اردیبهشت
Mellig.net
1❤588🫡70👍15👎8🔥5😁1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
8❤450🫡26👍7😁7🔥1
نمونه پیروز شده فلسطین میشه جمهوری اسلامی !
@Mellig
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍542❤20👎2🔥1😁1
درود بهتون کلی تلاش کردم وصل شم عاشقتم داداش خیلی حالم خراب نبودین به خدای ایران خودکشی میکردم شبی نیست گریه نکنم برای عزیزانی که رفتند و کسایی که ناجوانمردانه در بنددند
حتی برا شما که مجبور به ترک وطن و زندگی در غربت شدین😔
تشکر از خودت داش مهدی
از امید دانا
از آرش مهدوی
از بانو کاترین لئو
از جناب پوربیگ و همسرشون
از روبرت
از خانم گربه
بانو نوش
آقای حس جم
آرتین
از همه تون ممنونیم شبکه رو حفظ کنین تا روزی که تو ایران ببینیمتون خیلی دوست دارم تا این وقت تلاش کردم بیام فقط به عشق خودت پیام بدم بعد 3 ماه❤️🙇خیلی مردی
حتی برا شما که مجبور به ترک وطن و زندگی در غربت شدین😔
تشکر از خودت داش مهدی
از امید دانا
از آرش مهدوی
از بانو کاترین لئو
از جناب پوربیگ و همسرشون
از روبرت
از خانم گربه
بانو نوش
آقای حس جم
آرتین
از همه تون ممنونیم شبکه رو حفظ کنین تا روزی که تو ایران ببینیمتون خیلی دوست دارم تا این وقت تلاش کردم بیام فقط به عشق خودت پیام بدم بعد 3 ماه❤️🙇خیلی مردی
❤222👍21🫡3🔥1😁1
درود آقای میرقادری عزیزم حال دلتون همیشه خوب 🙏✨
ما واقعا داریم تو فشار و ظلم و ستم زندگی میکنیم ، من دانشجوام و همینجوریش بخاطر دانشجو بودنم بهم کار نمیدادن وای به الان که شرایط اینجوریه ، تنها امیدمون اینه که بی بی و سربازان حضرت موسی به دادمون برسن ، به امید آزادی . ✌🏻جاوید شاه👑
ما واقعا داریم تو فشار و ظلم و ستم زندگی میکنیم ، من دانشجوام و همینجوریش بخاطر دانشجو بودنم بهم کار نمیدادن وای به الان که شرایط اینجوریه ، تنها امیدمون اینه که بی بی و سربازان حضرت موسی به دادمون برسن ، به امید آزادی . ✌🏻جاوید شاه👑
❤167👍28😁1
سلام خسته نباشید آقای میرقادری عزیز من ازسال۱۴۰۳دقیقاتوهمون شبی که رییسی فوت کرد شمارو توشبکه یورتایم تی وی شناختم نشون به اون نشون که یکی به شما حرف بدی نوشته بود شمابهش گفتی به تخمم روی اهل بیت حساسی
من ازاون موقع برنامه های شمارو ازشبکه یورتایم دنبال میکردم و قبل ازتحویل سال نو که برای خودتون شبکه گرفتید دیگه نتونستم برنامه شماروببینم چون شبکه شماHDبود رسیور ماهواره ماهم قدیمی بود قیمت رسیور ماهواره نو ۷میلیون تومن بود که دیگه شرایطش نبود بخریم
ای کاش شبکه شما کیفیتSDبود ماهم میتونستیم ببینیم
نزدیک به سه ماه هست من نتونستم برنامه شمارو تماشاکنم حتی صداتون هم ازیادم رفته بود خوشحالم نت ایران وصل شد اگربشه تیکه ویدیوهاتون رو ازتلگرام واینستاگرام ببینم تابعدها پولم جمع بشه برم یک رسیور بخرم
امیدوارم هرجاکه هستی خوب وخوش وسلامت باشی که انشالله توایران ببینیمت هم شما وهم آقای آرش مهدوی
من ازاون موقع برنامه های شمارو ازشبکه یورتایم دنبال میکردم و قبل ازتحویل سال نو که برای خودتون شبکه گرفتید دیگه نتونستم برنامه شماروببینم چون شبکه شماHDبود رسیور ماهواره ماهم قدیمی بود قیمت رسیور ماهواره نو ۷میلیون تومن بود که دیگه شرایطش نبود بخریم
ای کاش شبکه شما کیفیتSDبود ماهم میتونستیم ببینیم
نزدیک به سه ماه هست من نتونستم برنامه شمارو تماشاکنم حتی صداتون هم ازیادم رفته بود خوشحالم نت ایران وصل شد اگربشه تیکه ویدیوهاتون رو ازتلگرام واینستاگرام ببینم تابعدها پولم جمع بشه برم یک رسیور بخرم
امیدوارم هرجاکه هستی خوب وخوش وسلامت باشی که انشالله توایران ببینیمت هم شما وهم آقای آرش مهدوی
❤167😁11🔥6🫡5👍2