قالیباف:
با خودشان فکر نمیکنند که اگر تهدیدهایشان نتیجهای داشت، به استیصال امروز نمیرسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم.
بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند، نیروهای مسلح ما آمادهاند تا به نحوی دیگر پاسخشان را بدهند. هر چه حرف بزنند، این ماییم که عمل میکنیم.
Mellig.net
با خودشان فکر نمیکنند که اگر تهدیدهایشان نتیجهای داشت، به استیصال امروز نمیرسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم.
بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند، نیروهای مسلح ما آمادهاند تا به نحوی دیگر پاسخشان را بدهند. هر چه حرف بزنند، این ماییم که عمل میکنیم.
Mellig.net
😁563👎28👍14❤13😡7🌚2🔥1
Mellig.net
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁578👍22❤6😡5🔥2
عضو هئیت مذاکره کننده در سوئیس به صداوسیما: اگر جنگ در لبنان پایان نیابد، مذاکرات ادامه نخواهد داشت
Mellig.net
Mellig.net
😁478🔥19❤6😡4👍3
💢نشست چهارجانبه ایران، آمریکا و میانجیها پایان یافت.
🤣🤣🤣🤣 از ترس تو تنبونشون ریدن . قیافه ها رو نگا عین آلیس در سرزمین عجایب . 😂
Mellig.net
🤣🤣🤣🤣 از ترس تو تنبونشون ریدن . قیافه ها رو نگا عین آلیس در سرزمین عجایب . 😂
Mellig.net
😁742👍22❤9👎5🔥4😢1
مسعود پزشکیان، رییس دولت گفت: «اگر ما پشتیبانی نمیکردیم، رزمندگان نمیتوانستند بجنگند، ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که به دولت تعلق داشت، به هوافضای سپاه دادیم.»
او افزود: «شما خیال میکنید نیروهای مسلح همینجوری جنگیدند؟ ما ارزی که داشتیم را در اختیار نیروهای مسلح قرار دادیم.»
او با اشاره به امضای تفاهمنامه با آمریکا، گفت: «در شورای عالی امنیت ملی، با حضور فرماندهان سپاه و ارتش و قرارگاه خاتمالانبیا، متحد تصمیم گرفتیم و همه قبول کردند که وارد این راه شویم.»
Mellig.net
او افزود: «شما خیال میکنید نیروهای مسلح همینجوری جنگیدند؟ ما ارزی که داشتیم را در اختیار نیروهای مسلح قرار دادیم.»
او با اشاره به امضای تفاهمنامه با آمریکا، گفت: «در شورای عالی امنیت ملی، با حضور فرماندهان سپاه و ارتش و قرارگاه خاتمالانبیا، متحد تصمیم گرفتیم و همه قبول کردند که وارد این راه شویم.»
Mellig.net
😁387😡88❤9👎9👍5😢2
حزبالله:
ما این مذاکرات دولت لبنان با آمریکا رو تحمیل خواستهها میدونیم که کشور رو به سمت سازش با اسرائیل میبره.
به نظر ما این روند نوعی تسلیم شدنه و در راستای منافع آمریکا و اسرائیله، نه لبنان.
Mellig.net
ما این مذاکرات دولت لبنان با آمریکا رو تحمیل خواستهها میدونیم که کشور رو به سمت سازش با اسرائیل میبره.
به نظر ما این روند نوعی تسلیم شدنه و در راستای منافع آمریکا و اسرائیله، نه لبنان.
Mellig.net
😡305😁108❤14👎9👍7
👍523😁30👎6❤5😡3
ترامپ امروز تهدیدشون کرد که زر زیادی بزنید همینجا توی اروپا بازداشتتون میکنم نمیذارم برگردید ایران، قالیباف و عراقچی هم قهر کردن مذاکرات رو بههم زدن. الان اگه ترامپ واقعا جفتشون رو بندازه تو گونی ببره آمریکا، کمدیترین مذاکرات تاریخ رقم میخوره :))
Mellig.net
Mellig.net
😁913🔥55❤15👎7👍6🌚1
با درود به شــــــما رهبرملی گریان استاد میرقادری
خواسته ی ما تنها بازگشــــت شاه به ایران است
تا اخرین نفس جاوید شــــــــــاه
پاینده ایران شاهنشاهی
@mellig
خواسته ی ما تنها بازگشــــت شاه به ایران است
تا اخرین نفس جاوید شــــــــــاه
پاینده ایران شاهنشاهی
@mellig
4❤412🫡39👍16👎8😁5
😁477👍14👎8❤7😢1🫡1
⭕️عضو تیم مذاکرهکننده به صدا و سیما: ما در مذاکرات امروز درباره موضوع داراییهای مسدود شده خود و ترتیبات آزادسازی آنها بحث کردیم
ما درباره معافیت موقت از تحریمهای نفتی بحث کردیم و به پیشنویس نهایی رسیدیم.
Mellig.net
ما درباره معافیت موقت از تحریمهای نفتی بحث کردیم و به پیشنویس نهایی رسیدیم.
Mellig.net
😁429👎46😡19❤8👍3🌚3🫡2
‼️شبکه ۱۴ اسرائیل: قطر و پاکستان از ترامپ خواستند تا پیامیبرای کاهش تنش تنظیم و منتشر کند
😁458😡145❤5🔥5👍4
المیادین: هیأت ایرانی تا زمانی که ترامپ عذرخواهی نکند و اسرائیل از جنوب لبنان عقب نشینی کند، به مذاکرات باز نمی گردد.
Mellig.net
Mellig.net
😁862👍22😡19🔥11👎7🌚6❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نتانیاهو:
در آمریکا میگویند که ترامپ هر کاری را که من از او بخواهم انجام میدهد.
و در اسرائیل میگویند من هر کاری را که او بخواهد انجام میدهم.
هیچکدام درست نیست. ما رهبران کشورهایی مستقل و با افتخار هستیم.
من نماینده منافع اسرائیل هستم.
Mellig.net
در آمریکا میگویند که ترامپ هر کاری را که من از او بخواهم انجام میدهد.
و در اسرائیل میگویند من هر کاری را که او بخواهد انجام میدهم.
هیچکدام درست نیست. ما رهبران کشورهایی مستقل و با افتخار هستیم.
من نماینده منافع اسرائیل هستم.
Mellig.net
❤747👍168🫡31🔥9😁3👎2
⭕️جولانی:
«شما دخالت سوریه در لبنان را نخواهید دید و نمیدانم چرا همه این سؤال را از من میپرسند.»
Mellig.net
«شما دخالت سوریه در لبنان را نخواهید دید و نمیدانم چرا همه این سؤال را از من میپرسند.»
Mellig.net
😁498👍98❤14😡9🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤816👍150🫡21🔥14👎9😁1🌚1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سالها به ما میگفتند، «نمیتوانید به خاک ایران حمله کنید.»
بله، میتوانید عملیاتهای موساد انجام دهید. ما چندین عملیات انجام دادیم. من بسیاری را تأیید کردم.
اما نمیتوانید نیروهای نظامیمان را به ایران بفرستید. ما این را تغییر دادیم.
خلبانان شجاعمان را بر فراز آسمانهای ایران فرستادیم.
Mellig.net
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤816🫡76👍54👎7😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤560👍69😁9👎7🫡5🔥1