😁467👍5🌚4❤3🔥1
مهدی جان یه خبری چند شب پیش منتشر کردی که قطر انفجار شده
دهانه تونلی بود که از ایران به قطر به تازگی افشا شده
مثل انفجار بندر لبنان بود
دهانه تونلی بود که از ایران به قطر به تازگی افشا شده
مثل انفجار بندر لبنان بود
👍323🌚14🔥12❤9👎3😡2
🔻ترامپ: بازرسان آمریکایی در کنار آژانس از تأسیسات هستهای ایران بازدید خواهند کرد
🔹رئیسجمهور آمریکا در گفتوگو با شبکه فاکسنیوز مدعی شد که که بازرسان آمریکایی در کنار بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی در روند بازرسی از تأسیسات هستهای ایران مشارکت خواهند داشت.
🔹رئیسجمهور آمریکا در ادامه مدعی شد: «آنها با این موضوع موافقت کردهاند؛ با [بازدید] بازرسان موافقت کردهاند.»
Mellig.net
🔹رئیسجمهور آمریکا در گفتوگو با شبکه فاکسنیوز مدعی شد که که بازرسان آمریکایی در کنار بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی در روند بازرسی از تأسیسات هستهای ایران مشارکت خواهند داشت.
🔹رئیسجمهور آمریکا در ادامه مدعی شد: «آنها با این موضوع موافقت کردهاند؛ با [بازدید] بازرسان موافقت کردهاند.»
Mellig.net
👍254😁38❤17🔥2🌚1
درود آقای میر قادری خسته نباشید
من امروز رفتم عابربانک که از کارت بانک ملی پول به کارت دیگه انتقال بدم دیدم از حسابم نزدیک به دو میلیون تومن کسر شده و یارانه ای هم در حساب پدرم موجود نبود و همچنین برادرم هم دو میلیون تومن از حسابش کسر شده
طی روزهای قبل که پیامکی برای برداشت و انتقال از طرف بانک نمیومد این پولها از حساب برداشت شده و همچنین اپلیکیشن بام ملی هم صورتحسابی ارائه نمیده
تا دیر نشده همه باید پولهاشونو از بانک خارج کنند دیگه هیچ اعتمادی به هیچ بانکی نیست.
من امروز رفتم عابربانک که از کارت بانک ملی پول به کارت دیگه انتقال بدم دیدم از حسابم نزدیک به دو میلیون تومن کسر شده و یارانه ای هم در حساب پدرم موجود نبود و همچنین برادرم هم دو میلیون تومن از حسابش کسر شده
طی روزهای قبل که پیامکی برای برداشت و انتقال از طرف بانک نمیومد این پولها از حساب برداشت شده و همچنین اپلیکیشن بام ملی هم صورتحسابی ارائه نمیده
تا دیر نشده همه باید پولهاشونو از بانک خارج کنند دیگه هیچ اعتمادی به هیچ بانکی نیست.
😡210👍32❤10😁6🔥1
در سال ۱۹۹۰ میلادی، اسرائیل و ایران تقریباً سرانه تولید ناخالص داخلی یکسانی داشتند.
امروز، سرانه تولید ناخالص داخلی اسرائیل تقریباً ۲۰ برابر بیشتر است.
یک کشور در نوآوری، کارآفرینی و جامعه مدنی سرمایهگذاری کرد. کشور دیگر منابع خود را صرف موشکها، شبهنظامیان تروریستی و خشونت منطقهای کرد.
امروز، سرانه تولید ناخالص داخلی اسرائیل تقریباً ۲۰ برابر بیشتر است.
یک کشور در نوآوری، کارآفرینی و جامعه مدنی سرمایهگذاری کرد. کشور دیگر منابع خود را صرف موشکها، شبهنظامیان تروریستی و خشونت منطقهای کرد.
👍295❤25😡11😁2
وزیر دفاع اسرائیل، اسرائیل کاتز:حتی اگر آمریکا درخواستی داشته باشد، ما از لبنان خارج نخواهیم شد.دویست هزار نفر از ساکنان باز نخواهند گشت.
Mellig.net
Mellig.net
❤286👍80🔥9😁6
داشتم اسم خودمو تو توییتر سرچ میکردم به این توییت برخوردم جالب هست
یه فردی اومده و داره خبر فیک میگذاره و مصاحبهای که مال پارسال شاهزاده رضا پهلوی بوده به عنوان مصاحبه امروز قالب میکنه. چند تن از کاربران دیگر به این فرد تذکر میدن که این خبر فیک است پاک کن ولی از این کار امتناع میکنه و در جواب یکیشون مینویسه که خیلی بد هست کسی منبعش مهدی میرقادری باشه. چرا این رو میگه؟ چون من رو برنامه تلویزیونی گفتم این خبرهای فیک رو انتشار ندید محیط توییتر رو آلوده نکنید.
ما بعضاً با چنین انسانهایی روبرو هستیم عقدهای، دوزاری، که وقتی که اشتباه میکنند حاضر به پذیرش نیستند و بدتر به دیگران حمله میکنند و پاچه میگیرند
https://x.com/i/status/2069780186082541972
یه فردی اومده و داره خبر فیک میگذاره و مصاحبهای که مال پارسال شاهزاده رضا پهلوی بوده به عنوان مصاحبه امروز قالب میکنه. چند تن از کاربران دیگر به این فرد تذکر میدن که این خبر فیک است پاک کن ولی از این کار امتناع میکنه و در جواب یکیشون مینویسه که خیلی بد هست کسی منبعش مهدی میرقادری باشه. چرا این رو میگه؟ چون من رو برنامه تلویزیونی گفتم این خبرهای فیک رو انتشار ندید محیط توییتر رو آلوده نکنید.
ما بعضاً با چنین انسانهایی روبرو هستیم عقدهای، دوزاری، که وقتی که اشتباه میکنند حاضر به پذیرش نیستند و بدتر به دیگران حمله میکنند و پاچه میگیرند
https://x.com/i/status/2069780186082541972
👍231❤26😁5👎1🫡1
غریب آبادی: برنامهای برای دسترسی به تاسیساتِ مورد حمله واقع شده و مواد هستهای وجود ندارد
معاون وزارت امور خارجه:
در سوییس هیچ نشستی با گروسی، علیرغم درخواست وی، برگزار نشد.
هیچ برنامه ای نیز برای دسترسی به تاسیساتِ مورد حمله واقع شده و مواد هسته ای وجود ندارد.
این مباحث صرفا در چارچوب توافق نهایی و در نتیجه اقدام عملی طرف مقابل در خاتمه تمامی تحریم ها و... بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.
نمی توانید با هیاهوی رسانه ای، سیاست "راه بینداز و جا بینداز" را پیش ببرید.
Mellig.net
معاون وزارت امور خارجه:
در سوییس هیچ نشستی با گروسی، علیرغم درخواست وی، برگزار نشد.
هیچ برنامه ای نیز برای دسترسی به تاسیساتِ مورد حمله واقع شده و مواد هسته ای وجود ندارد.
این مباحث صرفا در چارچوب توافق نهایی و در نتیجه اقدام عملی طرف مقابل در خاتمه تمامی تحریم ها و... بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.
نمی توانید با هیاهوی رسانه ای، سیاست "راه بینداز و جا بینداز" را پیش ببرید.
Mellig.net
😁226😡10❤5👍2👎2
🔴 #خبر_فوری
وزیر دفاع اسرائیل:
حتی اگر درخواست آمریکایی وجود داشته باشد،
ما از لبنان عقبنشینی نخواهیم کرد.
وزیر دفاع اسرائیل:
حتی اگر درخواست آمریکایی وجود داشته باشد،
ما از لبنان عقبنشینی نخواهیم کرد.
❤293👍69🫡14😁5🔥2😡1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
سلام
فیلمی که امروز ازالماس شرق مشهد گرفتم رو براتون میفرستم. همونطور که میبینید، بازار کاملاً خالیه نه مشتری هست و نه کسی برای خرید میاد.
رئیس اتاق اصناف مشهد هم که باید نماینده ما باشه، هیچ اقدامی نمیکنه و فقط مراقب منافع رژیمه.
لطفاً کمک کنید صدای ما رو به بیرون از کشور برسونیم. ممنون از همراهیتون.
فیلمی که امروز ازالماس شرق مشهد گرفتم رو براتون میفرستم. همونطور که میبینید، بازار کاملاً خالیه نه مشتری هست و نه کسی برای خرید میاد.
رئیس اتاق اصناف مشهد هم که باید نماینده ما باشه، هیچ اقدامی نمیکنه و فقط مراقب منافع رژیمه.
لطفاً کمک کنید صدای ما رو به بیرون از کشور برسونیم. ممنون از همراهیتون.
❤147😢39👍22😡4🌚2👎1😁1
🔴 چند شب پیش تو یکی از هیئتهای گناوه بوشهر، یه مداح به این شکل از جاویدنامهای وطن یاد کرد :
که این حرکتش باعث شد بعضی از طرفدارای تندروی حکومت به این نوحهش اعتراض کنن؛ میگن مراسم عزاداری امام حسین جای مطرح کردن این جور مسائل نیست...
❤334😢44👍18😁6👎4🌚1
به عنوان یک حامی ترامپ، بعد از دیدن اینکه شب گذشته جهادگرایان اسلامی و کمونیستهای تمامعیاری که مورد حمایت زهران کوامه ممدانی بودند انتخاب شدند، واقعاً نمیخواهم ببینم کاخ سفید ترامپ باز هم به رابطه صمیمانهاش با این حامی تروریسم اسلامی ادامه بدهد.
وقتی میبینم ممدانی درباره پیام دادن به ترامپ حرف میزند و با وجود اینکه خواستار نابودی آمریکا شده، در دفتر بیضی کاخ سفید مورد استقبال قرار میگیرد، واقعاً منزجر میشوم.
صادقانه بگویم، از نبود تمرکز کافی در وزارت امنیت داخلی و وزارت خارجه این دولت برای برخورد جدی با مشکل تروریسم اسلامی بسیار ناامیدم. همچنین احساس میکنم کل ماشین سیاسی حزب جمهوریخواه در افشا و مقابله با نامزدهای جهادگرا و کمونیست بیاثر بوده، چون هیچکس در این ساختار چیزی از اسلام نمیداند و دائماً اطلاعات را از رئیسجمهور پنهان یا فیلتر میکنند.
مارکوین مولین عملاً هیچ کاری برای متلاشی کردن این هستههای تروریستی جهادی در آمریکا انجام نداده و حتی دستورهای مارکو روبیو برای لغو ویزای حامیان حماس هم جدی گرفته نمیشود. حالا داریم میبینیم فلسطینیها مسئله خودشان را به تنها موضوعی تبدیل کردهاند که همه روی آن تمرکز میکنند و کشور ما هر روز ناامنتر میشود. آینده ما هر روز تیرهتر میشود، چون از طرف جمهوریخواهان هیچ برخورد جدیای با تصرف اسلامی کشور صورت نمیگیرد و بسیاری از افراد در این دولت ترجیح میدهند با مسلمانان نسلکش رفتوآمد و خوشوبش کنند، به جای اینکه آنها را همانطور که هستند بشناسند.
شما حتی باور نمیکنید من چه گفتوگوهایی داشتهام و چقدر بیانگیزگی در میان اطرافیان رئیسجمهور وجود دارد برای اینکه حقیقت را درباره این نامزدها به او بگویند. من تمام تلاشم را میکنم، اما بسیاری از کسانی که برای ترامپ کار میکنند، با وجود اینکه در کارشان ضعیف هستند، غرق در خودبزرگبینیاند. بارها شده اطلاعاتی را به رئیسجمهور گفتهام که برخی افراد ناکارآمد در دولتش باید به او میگفتند، اما او برای نخستین بار آن را از من شنیده است.
واقعاً برای من نگرانکننده است که بعضی از افراد در دولت تا این حد بیکفایتاند، چون اطلاعاتی را که دونالد ترامپ واقعاً به آن نیاز دارد در اختیارش نمیگذارند.
حالا در نتیجه این وضعیت، چندین نفر از حامیان ۱۱ سپتامبر که به گفته خودشان میخواهند غرب را نابود کنند، راهی کنگره میشوند.
به نظر میرسد بسیاری از کسانی که برای ترامپ کار میکنند، در واقع به او ضربه میزنند، چون بیشتر علاقهمندند با مسلمانان دوست و شریک تجاری باشند تا اینکه به دولت رئیسجمهور کمک کنند با این تصرف اسلامی کشور ما مقابله کند.
من بسیار ناامیدم که حزب جمهوریخواه در این باره سکوت کرده است. به نظر میرسد آنها حتی اهمیت و پیامدهای این تصرف اسلامی آمریکا را درک نمیکنند یا برایشان اهمیتی ندارد.
این وضعیت بسیار دلسردکننده است و من واقعاً عصبانی هستم.
بعضی از ما سخت تلاش کردیم تا به پیروزی حزب جمهوریخواه کمک کنیم، اما حالا همین حزب اجازه میدهد کشور به دست حامیان تروریسم اسلامی و کمونیستهای DSA بیفتد.
واقعاً داریم چه کار میکنیم؟
وقتی میبینم ممدانی درباره پیام دادن به ترامپ حرف میزند و با وجود اینکه خواستار نابودی آمریکا شده، در دفتر بیضی کاخ سفید مورد استقبال قرار میگیرد، واقعاً منزجر میشوم.
صادقانه بگویم، از نبود تمرکز کافی در وزارت امنیت داخلی و وزارت خارجه این دولت برای برخورد جدی با مشکل تروریسم اسلامی بسیار ناامیدم. همچنین احساس میکنم کل ماشین سیاسی حزب جمهوریخواه در افشا و مقابله با نامزدهای جهادگرا و کمونیست بیاثر بوده، چون هیچکس در این ساختار چیزی از اسلام نمیداند و دائماً اطلاعات را از رئیسجمهور پنهان یا فیلتر میکنند.
مارکوین مولین عملاً هیچ کاری برای متلاشی کردن این هستههای تروریستی جهادی در آمریکا انجام نداده و حتی دستورهای مارکو روبیو برای لغو ویزای حامیان حماس هم جدی گرفته نمیشود. حالا داریم میبینیم فلسطینیها مسئله خودشان را به تنها موضوعی تبدیل کردهاند که همه روی آن تمرکز میکنند و کشور ما هر روز ناامنتر میشود. آینده ما هر روز تیرهتر میشود، چون از طرف جمهوریخواهان هیچ برخورد جدیای با تصرف اسلامی کشور صورت نمیگیرد و بسیاری از افراد در این دولت ترجیح میدهند با مسلمانان نسلکش رفتوآمد و خوشوبش کنند، به جای اینکه آنها را همانطور که هستند بشناسند.
شما حتی باور نمیکنید من چه گفتوگوهایی داشتهام و چقدر بیانگیزگی در میان اطرافیان رئیسجمهور وجود دارد برای اینکه حقیقت را درباره این نامزدها به او بگویند. من تمام تلاشم را میکنم، اما بسیاری از کسانی که برای ترامپ کار میکنند، با وجود اینکه در کارشان ضعیف هستند، غرق در خودبزرگبینیاند. بارها شده اطلاعاتی را به رئیسجمهور گفتهام که برخی افراد ناکارآمد در دولتش باید به او میگفتند، اما او برای نخستین بار آن را از من شنیده است.
واقعاً برای من نگرانکننده است که بعضی از افراد در دولت تا این حد بیکفایتاند، چون اطلاعاتی را که دونالد ترامپ واقعاً به آن نیاز دارد در اختیارش نمیگذارند.
حالا در نتیجه این وضعیت، چندین نفر از حامیان ۱۱ سپتامبر که به گفته خودشان میخواهند غرب را نابود کنند، راهی کنگره میشوند.
به نظر میرسد بسیاری از کسانی که برای ترامپ کار میکنند، در واقع به او ضربه میزنند، چون بیشتر علاقهمندند با مسلمانان دوست و شریک تجاری باشند تا اینکه به دولت رئیسجمهور کمک کنند با این تصرف اسلامی کشور ما مقابله کند.
من بسیار ناامیدم که حزب جمهوریخواه در این باره سکوت کرده است. به نظر میرسد آنها حتی اهمیت و پیامدهای این تصرف اسلامی آمریکا را درک نمیکنند یا برایشان اهمیتی ندارد.
این وضعیت بسیار دلسردکننده است و من واقعاً عصبانی هستم.
بعضی از ما سخت تلاش کردیم تا به پیروزی حزب جمهوریخواه کمک کنیم، اما حالا همین حزب اجازه میدهد کشور به دست حامیان تروریسم اسلامی و کمونیستهای DSA بیفتد.
واقعاً داریم چه کار میکنیم؟
❤131👍47😡9😁6
😁365👎13👍3❤1
🔴 ترور هدفمند در جنوب لبنان،
حمله پهپادی به خودرویی در جنوب لبنان دو عضو حزب الله را ترور کرد.
حمله پهپادی به خودرویی در جنوب لبنان دو عضو حزب الله را ترور کرد.
🔥262👍77❤14😁6🫡3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
پخش آهنگ «حیدر عرعر - خامنهایی پرپر» و رقص و شادی ایرانیان در مقابل استادیوم لسآنجلس قبل بازی تیم جمهوریاسلامی و بلژیک
😁293❤30👍19😡3👎1🔥1