🔴 #خبر_فوری
وزیر دفاع اسرائیل:
حتی اگر درخواست آمریکایی وجود داشته باشد،
ما از لبنان عقبنشینی نخواهیم کرد.
وزیر دفاع اسرائیل:
حتی اگر درخواست آمریکایی وجود داشته باشد،
ما از لبنان عقبنشینی نخواهیم کرد.
❤421👍106🫡18😁5🔥3😡2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
سلام
فیلمی که امروز ازالماس شرق مشهد گرفتم رو براتون میفرستم. همونطور که میبینید، بازار کاملاً خالیه نه مشتری هست و نه کسی برای خرید میاد.
رئیس اتاق اصناف مشهد هم که باید نماینده ما باشه، هیچ اقدامی نمیکنه و فقط مراقب منافع رژیمه.
لطفاً کمک کنید صدای ما رو به بیرون از کشور برسونیم. ممنون از همراهیتون.
فیلمی که امروز ازالماس شرق مشهد گرفتم رو براتون میفرستم. همونطور که میبینید، بازار کاملاً خالیه نه مشتری هست و نه کسی برای خرید میاد.
رئیس اتاق اصناف مشهد هم که باید نماینده ما باشه، هیچ اقدامی نمیکنه و فقط مراقب منافع رژیمه.
لطفاً کمک کنید صدای ما رو به بیرون از کشور برسونیم. ممنون از همراهیتون.
❤234😢59👍31😡5😁4👎2🌚2
🔴 چند شب پیش تو یکی از هیئتهای گناوه بوشهر، یه مداح به این شکل از جاویدنامهای وطن یاد کرد :
که این حرکتش باعث شد بعضی از طرفدارای تندروی حکومت به این نوحهش اعتراض کنن؛ میگن مراسم عزاداری امام حسین جای مطرح کردن این جور مسائل نیست...
❤512😢80👍27👎8😁8🫡2🌚1😡1
به عنوان یک حامی ترامپ، بعد از دیدن اینکه شب گذشته جهادگرایان اسلامی و کمونیستهای تمامعیاری که مورد حمایت زهران کوامه ممدانی بودند انتخاب شدند، واقعاً نمیخواهم ببینم کاخ سفید ترامپ باز هم به رابطه صمیمانهاش با این حامی تروریسم اسلامی ادامه بدهد.
وقتی میبینم ممدانی درباره پیام دادن به ترامپ حرف میزند و با وجود اینکه خواستار نابودی آمریکا شده، در دفتر بیضی کاخ سفید مورد استقبال قرار میگیرد، واقعاً منزجر میشوم.
صادقانه بگویم، از نبود تمرکز کافی در وزارت امنیت داخلی و وزارت خارجه این دولت برای برخورد جدی با مشکل تروریسم اسلامی بسیار ناامیدم. همچنین احساس میکنم کل ماشین سیاسی حزب جمهوریخواه در افشا و مقابله با نامزدهای جهادگرا و کمونیست بیاثر بوده، چون هیچکس در این ساختار چیزی از اسلام نمیداند و دائماً اطلاعات را از رئیسجمهور پنهان یا فیلتر میکنند.
مارکوین مولین عملاً هیچ کاری برای متلاشی کردن این هستههای تروریستی جهادی در آمریکا انجام نداده و حتی دستورهای مارکو روبیو برای لغو ویزای حامیان حماس هم جدی گرفته نمیشود. حالا داریم میبینیم فلسطینیها مسئله خودشان را به تنها موضوعی تبدیل کردهاند که همه روی آن تمرکز میکنند و کشور ما هر روز ناامنتر میشود. آینده ما هر روز تیرهتر میشود، چون از طرف جمهوریخواهان هیچ برخورد جدیای با تصرف اسلامی کشور صورت نمیگیرد و بسیاری از افراد در این دولت ترجیح میدهند با مسلمانان نسلکش رفتوآمد و خوشوبش کنند، به جای اینکه آنها را همانطور که هستند بشناسند.
شما حتی باور نمیکنید من چه گفتوگوهایی داشتهام و چقدر بیانگیزگی در میان اطرافیان رئیسجمهور وجود دارد برای اینکه حقیقت را درباره این نامزدها به او بگویند. من تمام تلاشم را میکنم، اما بسیاری از کسانی که برای ترامپ کار میکنند، با وجود اینکه در کارشان ضعیف هستند، غرق در خودبزرگبینیاند. بارها شده اطلاعاتی را به رئیسجمهور گفتهام که برخی افراد ناکارآمد در دولتش باید به او میگفتند، اما او برای نخستین بار آن را از من شنیده است.
واقعاً برای من نگرانکننده است که بعضی از افراد در دولت تا این حد بیکفایتاند، چون اطلاعاتی را که دونالد ترامپ واقعاً به آن نیاز دارد در اختیارش نمیگذارند.
حالا در نتیجه این وضعیت، چندین نفر از حامیان ۱۱ سپتامبر که به گفته خودشان میخواهند غرب را نابود کنند، راهی کنگره میشوند.
به نظر میرسد بسیاری از کسانی که برای ترامپ کار میکنند، در واقع به او ضربه میزنند، چون بیشتر علاقهمندند با مسلمانان دوست و شریک تجاری باشند تا اینکه به دولت رئیسجمهور کمک کنند با این تصرف اسلامی کشور ما مقابله کند.
من بسیار ناامیدم که حزب جمهوریخواه در این باره سکوت کرده است. به نظر میرسد آنها حتی اهمیت و پیامدهای این تصرف اسلامی آمریکا را درک نمیکنند یا برایشان اهمیتی ندارد.
این وضعیت بسیار دلسردکننده است و من واقعاً عصبانی هستم.
بعضی از ما سخت تلاش کردیم تا به پیروزی حزب جمهوریخواه کمک کنیم، اما حالا همین حزب اجازه میدهد کشور به دست حامیان تروریسم اسلامی و کمونیستهای DSA بیفتد.
واقعاً داریم چه کار میکنیم؟
وقتی میبینم ممدانی درباره پیام دادن به ترامپ حرف میزند و با وجود اینکه خواستار نابودی آمریکا شده، در دفتر بیضی کاخ سفید مورد استقبال قرار میگیرد، واقعاً منزجر میشوم.
صادقانه بگویم، از نبود تمرکز کافی در وزارت امنیت داخلی و وزارت خارجه این دولت برای برخورد جدی با مشکل تروریسم اسلامی بسیار ناامیدم. همچنین احساس میکنم کل ماشین سیاسی حزب جمهوریخواه در افشا و مقابله با نامزدهای جهادگرا و کمونیست بیاثر بوده، چون هیچکس در این ساختار چیزی از اسلام نمیداند و دائماً اطلاعات را از رئیسجمهور پنهان یا فیلتر میکنند.
مارکوین مولین عملاً هیچ کاری برای متلاشی کردن این هستههای تروریستی جهادی در آمریکا انجام نداده و حتی دستورهای مارکو روبیو برای لغو ویزای حامیان حماس هم جدی گرفته نمیشود. حالا داریم میبینیم فلسطینیها مسئله خودشان را به تنها موضوعی تبدیل کردهاند که همه روی آن تمرکز میکنند و کشور ما هر روز ناامنتر میشود. آینده ما هر روز تیرهتر میشود، چون از طرف جمهوریخواهان هیچ برخورد جدیای با تصرف اسلامی کشور صورت نمیگیرد و بسیاری از افراد در این دولت ترجیح میدهند با مسلمانان نسلکش رفتوآمد و خوشوبش کنند، به جای اینکه آنها را همانطور که هستند بشناسند.
شما حتی باور نمیکنید من چه گفتوگوهایی داشتهام و چقدر بیانگیزگی در میان اطرافیان رئیسجمهور وجود دارد برای اینکه حقیقت را درباره این نامزدها به او بگویند. من تمام تلاشم را میکنم، اما بسیاری از کسانی که برای ترامپ کار میکنند، با وجود اینکه در کارشان ضعیف هستند، غرق در خودبزرگبینیاند. بارها شده اطلاعاتی را به رئیسجمهور گفتهام که برخی افراد ناکارآمد در دولتش باید به او میگفتند، اما او برای نخستین بار آن را از من شنیده است.
واقعاً برای من نگرانکننده است که بعضی از افراد در دولت تا این حد بیکفایتاند، چون اطلاعاتی را که دونالد ترامپ واقعاً به آن نیاز دارد در اختیارش نمیگذارند.
حالا در نتیجه این وضعیت، چندین نفر از حامیان ۱۱ سپتامبر که به گفته خودشان میخواهند غرب را نابود کنند، راهی کنگره میشوند.
به نظر میرسد بسیاری از کسانی که برای ترامپ کار میکنند، در واقع به او ضربه میزنند، چون بیشتر علاقهمندند با مسلمانان دوست و شریک تجاری باشند تا اینکه به دولت رئیسجمهور کمک کنند با این تصرف اسلامی کشور ما مقابله کند.
من بسیار ناامیدم که حزب جمهوریخواه در این باره سکوت کرده است. به نظر میرسد آنها حتی اهمیت و پیامدهای این تصرف اسلامی آمریکا را درک نمیکنند یا برایشان اهمیتی ندارد.
این وضعیت بسیار دلسردکننده است و من واقعاً عصبانی هستم.
بعضی از ما سخت تلاش کردیم تا به پیروزی حزب جمهوریخواه کمک کنیم، اما حالا همین حزب اجازه میدهد کشور به دست حامیان تروریسم اسلامی و کمونیستهای DSA بیفتد.
واقعاً داریم چه کار میکنیم؟
❤211👍74😡11😁6
😁569👎24👍4❤3😡1
🔴 ترور هدفمند در جنوب لبنان،
حمله پهپادی به خودرویی در جنوب لبنان دو عضو حزب الله را ترور کرد.
حمله پهپادی به خودرویی در جنوب لبنان دو عضو حزب الله را ترور کرد.
🔥452👍134❤19😁15🫡5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
پخش آهنگ «حیدر عرعر - خامنهایی پرپر» و رقص و شادی ایرانیان در مقابل استادیوم لسآنجلس قبل بازی تیم جمهوریاسلامی و بلژیک
😁556❤53👍36👎4😡4🔥1
نتانیاهو با توجه به درخواست ترامپ برای ورود نیروهای سوری به لبنان، امروز عصر یک بحث امنیتی درباره وضعیت نهایی سوریه و لبنان برگزار خواهد کرد
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤384👍58🔥23🌚5😁1
نتانیاهو: هنوز در لبنان کار داریم
🔹 از خاک لبنان عقبنشینی نمیکنیم. در جنوب لبنان یک کمربند امنیتی حائل ایجاد میکنیم تا از انجام حملات حزبالله علیه ما جلوگیری شود.
🔹 از خاک لبنان عقبنشینی نمیکنیم. در جنوب لبنان یک کمربند امنیتی حائل ایجاد میکنیم تا از انجام حملات حزبالله علیه ما جلوگیری شود.
👍563❤55🫡20🔥8👎5😁5
آیدین بهکار، متولد ۱۳۷۳ از اسلامشهر، به اتهام ساخت پرچم شیر و خورشید و انتشار مطالبی در حمایت از دیدگاههای سیاسی خود در اینستاگرام، با حکم اعدام روبهرو شده است.
هیچ انسانی نباید به خاطر عقیده، بیان دیدگاه یا فعالیت مسالمتآمیز در شبکههای اجتماعی به اعدام محکوم شود.
از همه فعالان حقوق بشر، رسانهها و نهادهای بینالمللی میخواهیم صدای آیدین بهکار باشند و برای توقف این حکم اقدام کنند.
#آیدین_بهکار
#نه_به_اعدام
هیچ انسانی نباید به خاطر عقیده، بیان دیدگاه یا فعالیت مسالمتآمیز در شبکههای اجتماعی به اعدام محکوم شود.
از همه فعالان حقوق بشر، رسانهها و نهادهای بینالمللی میخواهیم صدای آیدین بهکار باشند و برای توقف این حکم اقدام کنند.
#آیدین_بهکار
#نه_به_اعدام
😡686❤76😢58😁12🫡5👍3🔥3
🔴 #خبر_فوری
هم اکنون وقوع رویداد تاریخی و بی سابقه در چندین دهه اخیر،
ترامپ:
ایران تاکنون 500 میلیون دلار مواد غذایی آمریکایی خریداری کرده است.
هم اکنون وقوع رویداد تاریخی و بی سابقه در چندین دهه اخیر،
ترامپ:
ایران تاکنون 500 میلیون دلار مواد غذایی آمریکایی خریداری کرده است.
😁603😡66👍20❤7🔥7🌚3
درود مبارز عزیز کارتون جدید. با موضوع :
ترامپ فتوکپی اوباما!
از «عظمت را به آمریکا بازگردانیم» و وعدههای کمک به ایران، رسیدهاند به:
MAKE MULLAHS & IRGC GREAT AGAIN
«عظمت را به ملاها و سپاه بازگردانیم»
پاینده باشید👑🙏🌹
Mellig.net
ترامپ فتوکپی اوباما!
از «عظمت را به آمریکا بازگردانیم» و وعدههای کمک به ایران، رسیدهاند به:
MAKE MULLAHS & IRGC GREAT AGAIN
«عظمت را به ملاها و سپاه بازگردانیم»
پاینده باشید👑🙏🌹
Mellig.net
1👍325👎43😁24❤14😡7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😁475😡38❤13🌚10😢2👎1🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نتانیاهو :
بهم میگفتن وارد رفح🇵🇸 نشو میدونی چرا؟ چون رئیسجمهور آمریکا گفته بود اگه وارد بشیم، ارسال سلاح رو برای ما متوقف میکنه؛
منم گفتم؛ احترام زیادی براش قائلم؛ اول جنگ کنار ما بود، ولی ما چارهای نداریم، وارد رفح میشیم واگه لازم باشه، حتی با ناخنهامون هم میجنگیم.
یه وقتهایی هست که باید بلد باشی حتی به رئیسجمهور آمریکا هم "نه" بگی
.
Mellig.net
بهم میگفتن وارد رفح🇵🇸 نشو میدونی چرا؟ چون رئیسجمهور آمریکا گفته بود اگه وارد بشیم، ارسال سلاح رو برای ما متوقف میکنه؛
منم گفتم؛ احترام زیادی براش قائلم؛ اول جنگ کنار ما بود، ولی ما چارهای نداریم، وارد رفح میشیم واگه لازم باشه، حتی با ناخنهامون هم میجنگیم.
یه وقتهایی هست که باید بلد باشی حتی به رئیسجمهور آمریکا هم "نه" بگی
.
Mellig.net
1👍747❤104🫡47😁3😡3🔥2
برنامه زنده آغاز شد بشتابید
برنامه زنده در کیک :🦿 🦿 🦿
https://kick.com/mehdimirghaderi
برنامه زنده در یوتیوب :🖥 🖥
https://www.youtube.com/@MehdiMirghaderi
برنامه زنده در کیک :
https://kick.com/mehdimirghaderi
برنامه زنده در یوتیوب :
https://www.youtube.com/@MehdiMirghaderi
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤130👍16🫡2😁1
ساعت یازده شب تاسوعاست
داخل مغازه نشستم و رفت و آمد آدم نماهای سیاهپوشی را میبینم که دارن از حسینیه ها به سمت خانه میرن و هرکدام سه چهار پرس غذا روی دستشونه
یادم میاد حدود ده سال پیش خودم هم یکی از همین سیاه پوشها بودم اما یه فرق بزرگی که با اینا داشتم این بود که برای اعتقادم و دلم میرفتم نه برای غذا
هرسال شام غریبان نوحه هایی را که خودم گفته بودم میخوندم و بچه های هیئت حسابی سینه میزدن و همیشه میگفتن عزاداری شام غریبان جور دیگه ای میچسبه
یادمه اونقدر با صدق اعتقاد داشتم به این قضیه که وقتی داشتم نوحه ها را پاکنویس میکردم بارها پیش میومد که اشکم جاری میشد و میریخت روی دفترها
الان خیلی خدارا سپاس میگم که توی سن چهل و پنج سالگی که تقریبا برای تغییر عقیده سن زیادی هست ، تونستم با تحقیق کامل و بدون تعصب به نتیجه برسم که تمام این بازیها جهل و خرافاته و از اون به بعد الان ده سالی میشه که پا توی هیئت نذاشتم و تا هنوز هم گاهی هم محله ها و دوستان اصرار میکنن که چرا نمیای ؟؟
امسال هرکدوم که میگفتن،، بهشون جواب میدادم
تاسوعا و عاشورای من هجدهم و نوزدهم دیماه بود که بیش از پنجاه هزار دسته گل هموطنم را نوادگان و طرفداران همون حسین سلاخی کردند ومن عزادرای اونها هستم نه عزادار عربهای هزارو چهارصد سال پیش .
لعنت بر قاتلین جوانان کشورم تا ابد و یک روز
امضا ❤️محفوظ
داخل مغازه نشستم و رفت و آمد آدم نماهای سیاهپوشی را میبینم که دارن از حسینیه ها به سمت خانه میرن و هرکدام سه چهار پرس غذا روی دستشونه
یادم میاد حدود ده سال پیش خودم هم یکی از همین سیاه پوشها بودم اما یه فرق بزرگی که با اینا داشتم این بود که برای اعتقادم و دلم میرفتم نه برای غذا
هرسال شام غریبان نوحه هایی را که خودم گفته بودم میخوندم و بچه های هیئت حسابی سینه میزدن و همیشه میگفتن عزاداری شام غریبان جور دیگه ای میچسبه
یادمه اونقدر با صدق اعتقاد داشتم به این قضیه که وقتی داشتم نوحه ها را پاکنویس میکردم بارها پیش میومد که اشکم جاری میشد و میریخت روی دفترها
الان خیلی خدارا سپاس میگم که توی سن چهل و پنج سالگی که تقریبا برای تغییر عقیده سن زیادی هست ، تونستم با تحقیق کامل و بدون تعصب به نتیجه برسم که تمام این بازیها جهل و خرافاته و از اون به بعد الان ده سالی میشه که پا توی هیئت نذاشتم و تا هنوز هم گاهی هم محله ها و دوستان اصرار میکنن که چرا نمیای ؟؟
امسال هرکدوم که میگفتن،، بهشون جواب میدادم
تاسوعا و عاشورای من هجدهم و نوزدهم دیماه بود که بیش از پنجاه هزار دسته گل هموطنم را نوادگان و طرفداران همون حسین سلاخی کردند ومن عزادرای اونها هستم نه عزادار عربهای هزارو چهارصد سال پیش .
لعنت بر قاتلین جوانان کشورم تا ابد و یک روز
امضا ❤️محفوظ
👍515❤93🫡14😢9🔥4😡4🌚1