This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ معاون رئیسجمهور آمریکا، جیدی ونس به این که چی رو رد کردند
«نمیخواهم وارد جزئیات شوم، چون قصد ندارم بعد از ۲۱ ساعت مذاکره خصوصی، اکنون بهصورت علنی مذاکره کنم. اما واقعیت ساده این است که ما باید یک تعهد قطعی ببینیم که آنها بهدنبال سلاح هستهای نباشند و بهدنبال ابزارهایی نباشند که بتوانند بهسرعت به سلاح هستهای دست پیدا کنند.
این هدف اصلی رئیسجمهور ایالات متحده است و ما تلاش کردیم از طریق این مذاکرات به آن برسیم.
برنامه هستهای آنها، هرچه که بوده، و تأسیسات غنیسازیای که پیشتر داشتند، از بین رفته است. اما سؤال اصلی این است: آیا ما یک تعهد اساسی از طرف ایرانیها میبینیم که سلاح هستهای نسازند؟ نه فقط در حال حاضر، نه فقط دو سال آینده، بلکه در بلندمدت.
ما هنوز چنین تعهدی ندیدهایم. امیدواریم که آن را ببینیم.»
Mellig.net
«نمیخواهم وارد جزئیات شوم، چون قصد ندارم بعد از ۲۱ ساعت مذاکره خصوصی، اکنون بهصورت علنی مذاکره کنم. اما واقعیت ساده این است که ما باید یک تعهد قطعی ببینیم که آنها بهدنبال سلاح هستهای نباشند و بهدنبال ابزارهایی نباشند که بتوانند بهسرعت به سلاح هستهای دست پیدا کنند.
این هدف اصلی رئیسجمهور ایالات متحده است و ما تلاش کردیم از طریق این مذاکرات به آن برسیم.
برنامه هستهای آنها، هرچه که بوده، و تأسیسات غنیسازیای که پیشتر داشتند، از بین رفته است. اما سؤال اصلی این است: آیا ما یک تعهد اساسی از طرف ایرانیها میبینیم که سلاح هستهای نسازند؟ نه فقط در حال حاضر، نه فقط دو سال آینده، بلکه در بلندمدت.
ما هنوز چنین تعهدی ندیدهایم. امیدواریم که آن را ببینیم.»
Mellig.net
👎76😁63👍34❤9🔥1
❤91👍11😁2
خب تحلیلگران دوزاری در رسانه های ماهواره ای و یوتیوب: جنگ مجدد آغاز شد. آماده غش کردن به سمت ترامپ باشید.
گوز بای
https://x.com/i/status/2043157294125293590
گوز بای
https://x.com/i/status/2043157294125293590
😁139👍23❤4🌚3🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چرا این هیچ وقت قدیمی نمیشه
زوزه عرزشی از لحظه کتلت شدن قاسم قطع نمیشه 😁
آقای ترامپ قمارباز … 😁
@Mellig
زوزه عرزشی از لحظه کتلت شدن قاسم قطع نمیشه 😁
آقای ترامپ قمارباز … 😁
@Mellig
3😁157❤5
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1👍85🔥13❤5😁4
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
داداش مهدی
بچههای پرت امروز ۱۲ آپریل هم آمدند و خواستار پایان رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و بازگشت رضاشاه دوم شدند.
بچههای پرت امروز ۱۲ آپریل هم آمدند و خواستار پایان رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و بازگشت رضاشاه دوم شدند.
❤128👎62👍8
درود مهدی جان صدای جنگنده اومد همین الان اومد تو ارتفاع بالا از شیراز
🔥61❤21👍11😁5
ترامپ در تروث مقاله ای از سایت جاست د نیوز بازنشر کرد که در اون مقاله گفته شده اگر ایران توافق نکنه، آمریکا میتونه با محاصره دریایی ایران و با کنترل تنگه هرمز و محدود کردن صادرات نفت، فشار شدید اقتصادی وارد کنه
Mellig.net
Mellig.net
❤85👎76👍19🌚2
درود بر شما. ما امروز در تظاهرات دی سی که توسط گروه dcprotest4iran برگزار میشد، شرکت کردیم. فیلمها و عکسها را برایتان میفرستم.
Mellig.net
Mellig.net
👍80👎59❤21
دیدم این ویدیو که در واقع یک گفتگو طولانی یوتیوبی هست بسیار مورد توجه واقع شده و البته بعضی از مزدوران جمهوری اسلامی هم دارند دست به دست میکنند.
اولا در ویدیو اصلی ما داشتیم راجع به اینکه چه کسی بیشترین سابسکرایب را در یوتیوب های سیاسی دارد صحبت میکردیم که بحث بر سر این رفت که درآمد افراد از یوتیوب چقدر است. این هم چیز پنهانی نیست و با زدن ایدی در خیلی از سایتها درآمدها تخمین زده میشود.
البته برای خود من جالب بود چون فکر میکردم ماکزیمم درآمد یوتیوبرهای سیاسی 3 تا 4 هزار دلار در بهترین حالت است و خودم با شنیدن این رقم ها تعجب کردم.
https://x.com/mobarez_nastooh/status/2043253976460607991
اولا در ویدیو اصلی ما داشتیم راجع به اینکه چه کسی بیشترین سابسکرایب را در یوتیوب های سیاسی دارد صحبت میکردیم که بحث بر سر این رفت که درآمد افراد از یوتیوب چقدر است. این هم چیز پنهانی نیست و با زدن ایدی در خیلی از سایتها درآمدها تخمین زده میشود.
البته برای خود من جالب بود چون فکر میکردم ماکزیمم درآمد یوتیوبرهای سیاسی 3 تا 4 هزار دلار در بهترین حالت است و خودم با شنیدن این رقم ها تعجب کردم.
https://x.com/mobarez_nastooh/status/2043253976460607991
X (formerly Twitter)
Mehdi Mirghaderi 👑🇮🇷 (@mobarez_nastooh) on X
دیدم این ویدیو که در واقع یک گفتگو طولانی یوتیوبی هست بسیار مورد توجه واقع شده و البته بعضی از مزدوران جمهوری اسلامی هم دارند دست به دست میکنند.
اولا در ویدیو اصلی ما داشتیم راجع به اینکه چه کسی بیشترین سابسکرایب را در یوتیوب های سیاسی دارد صحبت میکردیم…
اولا در ویدیو اصلی ما داشتیم راجع به اینکه چه کسی بیشترین سابسکرایب را در یوتیوب های سیاسی دارد صحبت میکردیم…
👍55❤4