This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👑 میان ماهِ من تا ماه گردون
تفاوت از زمین تا آسمان است 👑
تفاوت شاه با کینگ، در نوع پوشش و ظاهر، خودش به خودی خود تفاوت از زمین تا آسمان است. حال تفاوت از نگاه فلسفی و تاریخی و تمدنی که دیگر جای خود دارد.
شاهِ ایران دارای فره است و همین نشانی روشن از جایگاه ستُرگ و اهورایی پادشاه در فرهنگ و تمدن ایرانی است. ولی کینگ غربی ها به هیچ وجه دارای این جایگاه و شوکت نیست! حالا شما هم میهن پادشاهیخواه، برو فریاد بزن کینگ رضا پهلوی کینگ رضا پهلوی و شان و جایگاه پادشاه ایران را به قد و قواره یک کینگ کوتوله غربی، پایین بیاور.
خرد یارتان
#ShahRezaPahlavi #شاه_رضا_پهلوی
@Mellig
تفاوت از زمین تا آسمان است 👑
تفاوت شاه با کینگ، در نوع پوشش و ظاهر، خودش به خودی خود تفاوت از زمین تا آسمان است. حال تفاوت از نگاه فلسفی و تاریخی و تمدنی که دیگر جای خود دارد.
شاهِ ایران دارای فره است و همین نشانی روشن از جایگاه ستُرگ و اهورایی پادشاه در فرهنگ و تمدن ایرانی است. ولی کینگ غربی ها به هیچ وجه دارای این جایگاه و شوکت نیست! حالا شما هم میهن پادشاهیخواه، برو فریاد بزن کینگ رضا پهلوی کینگ رضا پهلوی و شان و جایگاه پادشاه ایران را به قد و قواره یک کینگ کوتوله غربی، پایین بیاور.
خرد یارتان
#ShahRezaPahlavi #شاه_رضا_پهلوی
@Mellig
11❤199👍24🫡14
🔸رویترز: خانواده خرازی، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران را مدیریت میکنند
🔻خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت که خانواده خرازی صرافی «نوبیتکس»، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران را مدیریت میکنند.
بر اساس تحقیقات این رسانه، صرافی «نوبیتکس» توسط دو برادر با نام خانوادگی متفاوت تأسیس شده و تاکنون دهها تا صدها میلیون دلار تراکنش مرتبط با گروههای تحت تحریم از جمله بانک مرکزی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پردازش کرده است.
این گزارش افزود که علی و محمد خرازی با استفاده از نام خانوادگی «آقامیر»، نوبیتکس را به ارائهدهنده ارز دیجیتال در کشور تبدیل کردهاند.
Mellig.net
🔻خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت که خانواده خرازی صرافی «نوبیتکس»، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران را مدیریت میکنند.
بر اساس تحقیقات این رسانه، صرافی «نوبیتکس» توسط دو برادر با نام خانوادگی متفاوت تأسیس شده و تاکنون دهها تا صدها میلیون دلار تراکنش مرتبط با گروههای تحت تحریم از جمله بانک مرکزی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پردازش کرده است.
این گزارش افزود که علی و محمد خرازی با استفاده از نام خانوادگی «آقامیر»، نوبیتکس را به ارائهدهنده ارز دیجیتال در کشور تبدیل کردهاند.
Mellig.net
😡148❤9🔥4👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قاسمیان:
حکم قرآنی برخورد با ظریف و روحانی قطعا اعدام است. اگه نمیتوانید اعدامشان کنید حداقل دهان اینها را گل بگیرید
Mellig.net
حکم قرآنی برخورد با ظریف و روحانی قطعا اعدام است. اگه نمیتوانید اعدامشان کنید حداقل دهان اینها را گل بگیرید
Mellig.net
👍117😁90😡4❤2🔥2
خبرگزاری میزان، رسانه قوه قضاییه جمهوری اسلامی، اعلام کرد حکم اعدام محراب عبداللهزاده، زندانی سیاسی محبوس در زندان ارومیه، صبح یکشنبه، ۱۳ اردیبهشت اجرا شده است.
این زندانی سیاسی متولد سال ۱۳۷۶ در ارومیه، ۳۰ مهر ۱۴۰۱ و در جریان جنبش «زن، زندگی آزادی» بازداشت شده بود.
قوه قضاییه اعلام کرده که محراب عبداللهزاده با اتهام «افساد فیالارض» در ارتباط با کشته شدن عباس فاطمیه، «نیروی داوطلب مردمی» در ارومیه، به اعدام محکوم شده بود.
Mellig.net
این زندانی سیاسی متولد سال ۱۳۷۶ در ارومیه، ۳۰ مهر ۱۴۰۱ و در جریان جنبش «زن، زندگی آزادی» بازداشت شده بود.
قوه قضاییه اعلام کرده که محراب عبداللهزاده با اتهام «افساد فیالارض» در ارتباط با کشته شدن عباس فاطمیه، «نیروی داوطلب مردمی» در ارومیه، به اعدام محکوم شده بود.
Mellig.net
😡230😢26❤6🔥2👍1
مثل اینکه قراره به جای وصل کردن اینترنت بین الملل برای همه، اینترنت پرو گسترش پیدا کنه و حتی برای کسب و کارهای روستایی هم فعال بشه!
میلیونها نفر بیکار شدن، کسب وکارها نابود شدن... اما اینا اینترنت رو حاضر نشدن برای مردم خودشون باز کنن.
این لکه ننگ توی تاریخ میمونه..
Mellig.net
میلیونها نفر بیکار شدن، کسب وکارها نابود شدن... اما اینا اینترنت رو حاضر نشدن برای مردم خودشون باز کنن.
این لکه ننگ توی تاریخ میمونه..
Mellig.net
❤95👍56😡36👎4😁2🔥1
آمریکا شروع کرده هواپیماهای ترابریش رو از خاورمیانه خارج کنه
این میتونه نشونه مهمی باشه؛یعنی احتمالاً مهماتش کامل رسیده به منطقه
@mellig
این میتونه نشونه مهمی باشه؛یعنی احتمالاً مهماتش کامل رسیده به منطقه
@mellig
❤110👍37🔥6😁2🌚2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درود جناب میرقادری ،
امروز ۱۲ اردیبهشت، راهپیمای بزرگ پادشاهی خواهان برلین در حمایت از سیروس رضا شاه دوم، پهلوی سوم و مردم دلیر و شریف ایران .🌄
ایستاده ایم تا پایان
سپاس از زحمات شما✌🏼
امروز ۱۲ اردیبهشت، راهپیمای بزرگ پادشاهی خواهان برلین در حمایت از سیروس رضا شاه دوم، پهلوی سوم و مردم دلیر و شریف ایران .🌄
ایستاده ایم تا پایان
سپاس از زحمات شما✌🏼
❤152👍6😁3🫡3🔥1
تسنیم: آمریکا در پیشنهاد خود درخواست ۲ ماه آتش بس داشته، اما ایران تاکید کرده است که باید موضوعات در ۳۰ روز تعیین تکلیف شود و موضوع به جای تمدید آتشبس بر «اتمام جنگ» متمرکز شود.
Mellig.net
Mellig.net
😁135😡12❤4👍2🔥2😢1
رسول فلاحتی، امام جمعه رشت گفت: «قرآن به صراحت به لزوم حجاب تاکید میکند، ای بیحجابان، شرمتان باد؛ اگر این مردم تصمیم بگیرند، دمار از روزگار بیحجابها درمیآورند.»
او افزود: «ای شوهر و برادر، غیرتت کجا رفته که زن و خواهرت را با این وضع بیرون میآوری؟»
فلاحتی ادامه داد: «بیحجابی با این وضع کثیف دیگر غیرقابل تحمل است. اگر مردم تصمیم بگیرند، دیگر نمیتوانید از خانهتان بیرون بیایید. این مخالفت با نظام و قرآن و خداست.»
Mellig.net
او افزود: «ای شوهر و برادر، غیرتت کجا رفته که زن و خواهرت را با این وضع بیرون میآوری؟»
فلاحتی ادامه داد: «بیحجابی با این وضع کثیف دیگر غیرقابل تحمل است. اگر مردم تصمیم بگیرند، دیگر نمیتوانید از خانهتان بیرون بیایید. این مخالفت با نظام و قرآن و خداست.»
Mellig.net
😁151😡50👎12👍3❤2🔥1
دوستان سریعا از این تویت حمایت کنید
ترجمه: بجای خندیدن و مسخره بازی یک واکنش هم به اعدام و کشتار کسانی که در ایران از استارلینک استفاده کردند انجام بدی بد نیست.
https://x.com/mobarez_nastooh/status/2050878435451346945?s=20
ترجمه: بجای خندیدن و مسخره بازی یک واکنش هم به اعدام و کشتار کسانی که در ایران از استارلینک استفاده کردند انجام بدی بد نیست.
https://x.com/mobarez_nastooh/status/2050878435451346945?s=20
X (formerly Twitter)
Mehdi Mirghaderi 👑🇮🇷 (@mobarez_nastooh) on X
@elonmusk Instead of cracking jokes and playing around, maybe you could spare a moment to react to the executions and killings of people in Iran simply for using Starlink. Just a thought, Elon Musk.
❤98👍35😁2
بر پدر آخوند بی شرف لعنت
پسردایی ام میگه ، دیشب از مغازه بغلی شون که تخم مرغ میفروخته ، یه بنده خدا از سر ناداری و ناچاری میاد ۳تا شونه تخم مرغ میدزده به ارزش ۱٫۶۸۰٫۰۰۰۰ بعد یه مشتری خایه مال تو مغازه بوده میره دنبال اون بنده خدا ، تخم مرغ ها همه میوفته میشکنه ،
نه اون بنده خدا میتونه یهدونه تخم مرغ رو ببره خونه ، پولشم از جیب مغازه داره میره
خدا لعنت کنه آخوند حرومزاده رو که مردم دیگه دارن غذا میدزدن!
اونم نه هرغذایی ، تخم مرغ!!!!!
خدایا کی قراره به مردم ایران نگاه کنی
فقر تا کجا؟!
اقا میگن از آفریقا و سومالی و … بدتر نشدیم؟
خب حرومزاده به این فکر نمیکنیم که ایرانی از ابتدای تاریخ سربلند و سرافراز و ثروتمند و با تمدن بوده؟؟؟
نباید یه فرقی باشه با اون آدمی که از ابتدای تاریخش گدا گشنه بوده !
والا دیگه نون برای خوردن پیدا نمیشه
اون ولد زنایی که میگه برو ازدواج کن
با وام ازدواج ۳۰۰میلیونی ، چی میشه خرید بی پدر مادر؟
یه یخچال و یه تلویزیون هم نمیدن الان با ۳۰۰میلیون !
نون پیدا میشه ادم بخوره؟
همه شرمنده زن و بچه شون شدن
خدا لعنتتون کنه
خدا عذابتونو زیاد کنه
خدا اونی که میره تو خیابون و اب تو اسیاب اینا میریزه رو دو برابر لعنت کنه
امیدوارم همه شون تقاص این فلاکتی که برای ایران و ایرانی درست کردن پس بدن
حرومزاده های دشمن ایران و ملت ایران و تمدن پارسی
پسردایی ام میگه ، دیشب از مغازه بغلی شون که تخم مرغ میفروخته ، یه بنده خدا از سر ناداری و ناچاری میاد ۳تا شونه تخم مرغ میدزده به ارزش ۱٫۶۸۰٫۰۰۰۰ بعد یه مشتری خایه مال تو مغازه بوده میره دنبال اون بنده خدا ، تخم مرغ ها همه میوفته میشکنه ،
نه اون بنده خدا میتونه یهدونه تخم مرغ رو ببره خونه ، پولشم از جیب مغازه داره میره
خدا لعنت کنه آخوند حرومزاده رو که مردم دیگه دارن غذا میدزدن!
اونم نه هرغذایی ، تخم مرغ!!!!!
خدایا کی قراره به مردم ایران نگاه کنی
فقر تا کجا؟!
اقا میگن از آفریقا و سومالی و … بدتر نشدیم؟
خب حرومزاده به این فکر نمیکنیم که ایرانی از ابتدای تاریخ سربلند و سرافراز و ثروتمند و با تمدن بوده؟؟؟
نباید یه فرقی باشه با اون آدمی که از ابتدای تاریخش گدا گشنه بوده !
والا دیگه نون برای خوردن پیدا نمیشه
اون ولد زنایی که میگه برو ازدواج کن
با وام ازدواج ۳۰۰میلیونی ، چی میشه خرید بی پدر مادر؟
یه یخچال و یه تلویزیون هم نمیدن الان با ۳۰۰میلیون !
نون پیدا میشه ادم بخوره؟
همه شرمنده زن و بچه شون شدن
خدا لعنتتون کنه
خدا عذابتونو زیاد کنه
خدا اونی که میره تو خیابون و اب تو اسیاب اینا میریزه رو دو برابر لعنت کنه
امیدوارم همه شون تقاص این فلاکتی که برای ایران و ایرانی درست کردن پس بدن
حرومزاده های دشمن ایران و ملت ایران و تمدن پارسی
👍135😡39😢28❤13😁3
سخنرانی غیرمنتظره در روز تعطیل نشاندهنده وقوع تحولی بزرگ است.
آمادهباش بازارهای مالی در پی احتمال اعلام تصمیمات کلیدی.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍122❤12🔥6👎1
درود داش مهدی
همین الان صدای جنگنده اومد سمت تبریز به زنجان
حالا نمیدونم برا اینا بود یا برا بی بی دلها
همین الان صدای جنگنده اومد سمت تبریز به زنجان
حالا نمیدونم برا اینا بود یا برا بی بی دلها
❤80👍7
مارک لوین در توییتر نوشته است مردم ایران را مسلح کنید آنها در حال قصابی شدن هستند
از توییت مارک لوین با تمام توان پشتیبانی کنید
https://x.com/i/status/2050901870772691314
از توییت مارک لوین با تمام توان پشتیبانی کنید
https://x.com/i/status/2050901870772691314
👍210❤32🔥4