جاویدنام امیرحسین وَهابی سرباز بود و فقط دو ماه به پایان خدمتش مونده بود.
امیرحسین کاملاً مخالف جمهوری اسلامی بود. فرمانده پادگان میدونست قراره اونجا رو بزنن؛ خودش از پادگان رفته بود گرگان، اما سربازها رو نگه داشته بودن و اجازه نداده بودن برن.
۸ فروردین پادگانشون رو زدن و امیرحسین و خیلیهای دیگه، که به اجبار توی اون پادگان نگه داشته شده بودن، جونشون رو از دست دادن.
امیرحسین هم بهعنوان یک جاویدنام بشناسید؛ نه با عنوانی که حکومت به اجبار اسم شهید روش گذاشته🫠💔
امیرحسین کاملاً مخالف جمهوری اسلامی بود. فرمانده پادگان میدونست قراره اونجا رو بزنن؛ خودش از پادگان رفته بود گرگان، اما سربازها رو نگه داشته بودن و اجازه نداده بودن برن.
۸ فروردین پادگانشون رو زدن و امیرحسین و خیلیهای دیگه، که به اجبار توی اون پادگان نگه داشته شده بودن، جونشون رو از دست دادن.
امیرحسین هم بهعنوان یک جاویدنام بشناسید؛ نه با عنوانی که حکومت به اجبار اسم شهید روش گذاشته🫠💔
😢912❤160🫡51😡10😁9👍6👎4🔥4
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
کیان عبداللهی، سردبیر تسنیم:
با توجه به نقض بندهایی از تفاهمنامه، همین حالا ایران میتواند تفاهمنامه را لغو کند؛ حتی میبایست تنگه هرمز را دیروز میبستيم
Mellig.net
با توجه به نقض بندهایی از تفاهمنامه، همین حالا ایران میتواند تفاهمنامه را لغو کند؛ حتی میبایست تنگه هرمز را دیروز میبستيم
Mellig.net
👍319😁224👎7❤6😡6🌚4
دوستان سریعاً از این توییت حمایت کنید
ترجمه فارسی متن روی هواپیما:
به یاد ۵۰ هزار ایرانی
که در روزهای ۸ و ۹ ژانویه
به دست جمهوری اسلامی کشته شدند.
https://x.com/i/status/2068451510225096769
ترجمه فارسی متن روی هواپیما:
به یاد ۵۰ هزار ایرانی
که در روزهای ۸ و ۹ ژانویه
به دست جمهوری اسلامی کشته شدند.
https://x.com/i/status/2068451510225096769
❤828👍143🫡21😢11👎9😁9🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ بعد از پایان جام جهانی 😄
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍412😁175👎19❤8😡2🌚1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پرستو های رژیم از کف خیابون تبلیغ واسه موشتبا
حالا هم تبلیغ واسه حسین 😁 و محرم
حالا هم تبلیغ واسه حسین 😁 و محرم
😁648😡152👎13❤8👍8🌚8🔥2
درود جناب میر قادری ، گزارش آسمان تهران بدم باز هم ساعت ۳ شد و پهپاد ها هواپیما بر فراز آسمان تهران مشاهده میشن ،اینم فکر کنم جزو توافق هستش آسمان ایران کنترل کنن؟ بانک اهداف همچنان در حال بروز رسانی زنده باد ارتش اسراییل
👍406🔥25😁21🫡12❤9👎2
🔴 #خبر_فوری
رجا نیوز، رسانه وابسته به جریان پایداری اعلام کرد:
رهبری در ایران مطرح شدن پرونده هستهای در مذاکرات با آمریکا را خلاف شرع دانسته است و به شواری عالی امنیت ملی گفته است که مذاکرات با آمریکا نه در دنیا نه در آخرت منفعتی نخواهد داشت و مانع حمله به زیر ساخت های ایران نخواهد شد.
رجا نیوز، رسانه وابسته به جریان پایداری اعلام کرد:
رهبری در ایران مطرح شدن پرونده هستهای در مذاکرات با آمریکا را خلاف شرع دانسته است و به شواری عالی امنیت ملی گفته است که مذاکرات با آمریکا نه در دنیا نه در آخرت منفعتی نخواهد داشت و مانع حمله به زیر ساخت های ایران نخواهد شد.
😁603❤17🔥11👎3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‼️🇮🇷🇨🇭 چند ساعت پیش عباس خوش قدم (سید عباس عراقچی) رسید زوریخِ سوئیس، الانم این شهر طوفان شدیدی شده و کلی درخت افتاده روی مردم و مصدوم زیاد داشته.
😁916🌚13👍9❤8😡5🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔥282😁213👍8❤7🌚2😡2🫡1
درود آقای قادری تولدتون مبارک وفرخنده✌🏻🎉🎊
دقیقا همچین اتفاقی پادگان نزدیک صفه اصفهان اتفاق افتاد ،ازظهرش پهباد توآسمون بودن ومیدیدن ک پادگان داره مهمات خالی میکنه ک برن جنوب بعدش پهبادا اخطارمیدن و قسمتی ازساختمون پادگان رومیزنن ک بهشون بگن ماحواسمون هس دارید چیکارمیکنید ولی اونا اهمیت نمیدن!بعضی بچه هاشیفتشون تموم میشه وچون فرداش بازشیفت بودن میگن بمونیم ک نخوایم دوباره اینهمه راه بیاییم ،اکثرشون پایان خدمتشون بود ،وهمه مخالف جمهوری اسهالی! خلاصه ک فرماندا میبینن هشدار داد ولی ب بچه ها نمیگن ک خطریه امشب برید خونه خودشون میرنو میمیونن بچه ها،شب بچه ها توچادر واسه امنیت بیرون ازساختمون توپادگان میخوابن ک اونجارو هدف میزننو همه پودرمیشن😭😭بمیرم الهی براشون نمیدونین خونواده هاشون جلوی پادگان چیکارمیکردن😭 جالب اینجاس ایناسربازارتش بودن ولی بااسم سپاه خاکشون کردن توگلستان شهدای اصفهان،هیچکدوم خانواده ها راضی نبودن ولی مجبورن قبول کنن ! نمیدونین چ دسته گلاییو پرپرکردن بخاطرخودخواهی خودشون.به امیدآزادی ایرانِ عزیزمون
تاابدویک روز جاویدشاه✌🏻👑
دقیقا همچین اتفاقی پادگان نزدیک صفه اصفهان اتفاق افتاد ،ازظهرش پهباد توآسمون بودن ومیدیدن ک پادگان داره مهمات خالی میکنه ک برن جنوب بعدش پهبادا اخطارمیدن و قسمتی ازساختمون پادگان رومیزنن ک بهشون بگن ماحواسمون هس دارید چیکارمیکنید ولی اونا اهمیت نمیدن!بعضی بچه هاشیفتشون تموم میشه وچون فرداش بازشیفت بودن میگن بمونیم ک نخوایم دوباره اینهمه راه بیاییم ،اکثرشون پایان خدمتشون بود ،وهمه مخالف جمهوری اسهالی! خلاصه ک فرماندا میبینن هشدار داد ولی ب بچه ها نمیگن ک خطریه امشب برید خونه خودشون میرنو میمیونن بچه ها،شب بچه ها توچادر واسه امنیت بیرون ازساختمون توپادگان میخوابن ک اونجارو هدف میزننو همه پودرمیشن😭😭بمیرم الهی براشون نمیدونین خونواده هاشون جلوی پادگان چیکارمیکردن😭 جالب اینجاس ایناسربازارتش بودن ولی بااسم سپاه خاکشون کردن توگلستان شهدای اصفهان،هیچکدوم خانواده ها راضی نبودن ولی مجبورن قبول کنن ! نمیدونین چ دسته گلاییو پرپرکردن بخاطرخودخواهی خودشون.به امیدآزادی ایرانِ عزیزمون
تاابدویک روز جاویدشاه✌🏻👑
👍376😢96❤61😁8😡6👎5🫡4🔥1
🌚248😡114👎20😁10❤6👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در صداوسیما با انتقاد از سند معاونت راهبردی ریاستجمهوری با عنوان «جنبش خیابانی حفاظت از ایران؛ چیستی، فرصتها و راهکارهای ارتقا»، گفت در این متن «تجمعات مردمی» عاملی برای «انسداد در مسیر دیپلماسی» و «مناسک هیجانی» توصیف شده است.
او گفت مردمی که زیر بمباران به خیابان آمدند، علت ماندگاری نظاماند.
Mellig.net
علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در صداوسیما با انتقاد از سند معاونت راهبردی ریاستجمهوری با عنوان «جنبش خیابانی حفاظت از ایران؛ چیستی، فرصتها و راهکارهای ارتقا»، گفت در این متن «تجمعات مردمی» عاملی برای «انسداد در مسیر دیپلماسی» و «مناسک هیجانی» توصیف شده است.
او گفت مردمی که زیر بمباران به خیابان آمدند، علت ماندگاری نظاماند.
Mellig.net
😁471👍18❤9👎9😡8🌚3
🔻اسموتریچ: اسرائیل حتی با درخواست آمریکا هم از لبنان خارج نمیشود
🔸وزیر دارایی اسرائیل میگوید ارتش اسرائیل برای سالها در جنوب لبنان خواهد ماند و حتی در صورت درخواست صریح آمریکا نیز عقبنشینی نخواهد کرد.
🔸او افزود حضور ارتش اسرائیل ممکن است حتی پس از خلع سلاح حزبالله نیز ادامه یابد، زیرا به گفته او اسرائیل به «مرزهای قابل دفاع» نیاز دارد.
Mellig.net
🔸وزیر دارایی اسرائیل میگوید ارتش اسرائیل برای سالها در جنوب لبنان خواهد ماند و حتی در صورت درخواست صریح آمریکا نیز عقبنشینی نخواهد کرد.
🔸او افزود حضور ارتش اسرائیل ممکن است حتی پس از خلع سلاح حزبالله نیز ادامه یابد، زیرا به گفته او اسرائیل به «مرزهای قابل دفاع» نیاز دارد.
Mellig.net
👍681❤78🫡24😁8🔥5😡2