⭕️وزارت امور خارجه ایالات متحده بیش از ۸.۶ میلیارد دلار فروش نظامی به متحدان خاورمیانهای را تأیید کرد:
• قطر: ۴.۰۱ میلیارد دلار، دفاع پاتریوت + ۹۹۲ میلیون دلار، APKWS(سامانه راکت هدایت شونده لیزری).
• کویت: ۲.۵ میلیارد دلار، سیستم فرماندهی نبرد.
• اسرائیل: ۹۹۲ میلیون دلار، APKWS.
• امارات متحده عربی: ۱۴۷ میلیون دلار، APKWS
ترامپ تو جنگ پول توجیبیش رو در میاره،
اینارو ولی دموکرات هاشون نمی بینند که این جنگ برکت هم داره.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
• قطر: ۴.۰۱ میلیارد دلار، دفاع پاتریوت + ۹۹۲ میلیون دلار، APKWS(سامانه راکت هدایت شونده لیزری).
• کویت: ۲.۵ میلیارد دلار، سیستم فرماندهی نبرد.
• اسرائیل: ۹۹۲ میلیون دلار، APKWS.
• امارات متحده عربی: ۱۴۷ میلیون دلار، APKWS
ترامپ تو جنگ پول توجیبیش رو در میاره،
اینارو ولی دموکرات هاشون نمی بینند که این جنگ برکت هم داره.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍33👏3❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نوربرت روتگن عضو پارلمان آلمان :
آلمان و اروپا منافع اساسی در پیروزی ایالات متحده در جنگ اقتصادی علیه ایران دارند. اگر رژیم نظامی ایران کنترل تنگه هرمز را حفظ کند، ما و کل اقتصاد جهانی برای همیشه در برابر باجگیری آسیبپذیر خواهیم بود.
🔗 norbert_roettgen
آلمان و اروپا منافع اساسی در پیروزی ایالات متحده در جنگ اقتصادی علیه ایران دارند. اگر رژیم نظامی ایران کنترل تنگه هرمز را حفظ کند، ما و کل اقتصاد جهانی برای همیشه در برابر باجگیری آسیبپذیر خواهیم بود.
🔗 norbert_roettgen
👍53👎4❤2👏1😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صدراعظم آلمان در سخنرانی خود در تاریخ ۳۰ آوریل اعلام کرد که آلمان برای پایان سریع انسداد تنگه هرمز توسط ایران تلاش میکند و در صورت فراهم بودن شرایط، آمادگی مشارکت نظامی برای تضمین آزادی مسیرهای دریایی را نیز دارد.
او با اشاره به رایزنیهای خود در شورای اروپا، خواستار افزایش دوباره فشار تحریمی بر تهران شد و هشدار داد که ادامه بسته ماندن هرمز میتواند خسارات اقتصادی گستردهای برای جهان به همراه داشته باشد. مرتس تأکید کرد ایران باید به میز مذاکره بازگردد، از وقتکشی دست بردارد و منطقه و جهان را گروگان نگیرد، همچنین برنامه هستهای نظامی خود را متوقف کند و حملات علیه اسرائیل و شرکای منطقهای پایان یابد. وی در ادامه از هماهنگی نزدیک و مبتنی بر اعتماد با متحدان، بهویژه ایالات متحده، سخن گفت و افزود که آلمان در چارچوب منافع مشترک فراآتلانتیکی، با احترام متقابل و تقسیم عادلانه مسئولیتها عمل میکند و همچنان به تقویت ناتو و شراکت قابل اعتماد فراآتلانتیکی متعهد است.
چوب برداری گربه دزده فرار میکنه 😂
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
او با اشاره به رایزنیهای خود در شورای اروپا، خواستار افزایش دوباره فشار تحریمی بر تهران شد و هشدار داد که ادامه بسته ماندن هرمز میتواند خسارات اقتصادی گستردهای برای جهان به همراه داشته باشد. مرتس تأکید کرد ایران باید به میز مذاکره بازگردد، از وقتکشی دست بردارد و منطقه و جهان را گروگان نگیرد، همچنین برنامه هستهای نظامی خود را متوقف کند و حملات علیه اسرائیل و شرکای منطقهای پایان یابد. وی در ادامه از هماهنگی نزدیک و مبتنی بر اعتماد با متحدان، بهویژه ایالات متحده، سخن گفت و افزود که آلمان در چارچوب منافع مشترک فراآتلانتیکی، با احترام متقابل و تقسیم عادلانه مسئولیتها عمل میکند و همچنان به تقویت ناتو و شراکت قابل اعتماد فراآتلانتیکی متعهد است.
چوب برداری گربه دزده فرار میکنه 😂
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍30😡6👎2❤1
🚨 بسنت: رهبران جمهوری اسلامی «موشهای فاضلاب در تاریکی» هستند؛ فشار اقتصادی تا انزوای کامل علیه این رژیم ادامه دارد
اسکات بسنت، وزیر خزانهداری آمریکا در اظهاراتی کاملاً تند، رهبران رژیم جمهوری اسلامی را به «موشهایی در لوله فاضلاب» تشبیه کرد و گفت آنها در تاریکی کامل از جهان بیرون قرار دارند.
او در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«برای موشهایی که در لوله فاضلاب زندگی میکنند، فهمیدن اینکه در دنیای بیرون چه میگذرد بسیار دشوار است. کمی توضیح برای رهبری {رژیم جمهوری اسلامی}ایران، در حالی که عملاً در تاریکی نشستهاند:
۱. ایالات متحده کنترل کامل تنگه هرمز را در اختیار دارد.
۲. با کمبود ارزهای معتبر، از جمله دلار آمریکا، مواجه هستند.
۳. سهمیهبندی غذا و بنزین برقرار است.
۴. جامعه بینالمللی بهطور کامل علیه شما متحد شده است.
۵. محاصره ادامه خواهد یافت تا زمانی که آزادی کشتیرانی به وضعیت پیش از ۲۷ فوریه بازگردد.»
جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
اسکات بسنت، وزیر خزانهداری آمریکا در اظهاراتی کاملاً تند، رهبران رژیم جمهوری اسلامی را به «موشهایی در لوله فاضلاب» تشبیه کرد و گفت آنها در تاریکی کامل از جهان بیرون قرار دارند.
او در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«برای موشهایی که در لوله فاضلاب زندگی میکنند، فهمیدن اینکه در دنیای بیرون چه میگذرد بسیار دشوار است. کمی توضیح برای رهبری {رژیم جمهوری اسلامی}ایران، در حالی که عملاً در تاریکی نشستهاند:
۱. ایالات متحده کنترل کامل تنگه هرمز را در اختیار دارد.
۲. با کمبود ارزهای معتبر، از جمله دلار آمریکا، مواجه هستند.
۳. سهمیهبندی غذا و بنزین برقرار است.
۴. جامعه بینالمللی بهطور کامل علیه شما متحد شده است.
۵. محاصره ادامه خواهد یافت تا زمانی که آزادی کشتیرانی به وضعیت پیش از ۲۷ فوریه بازگردد.»
جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤47👍12
🔴🇺🇸 رئیس جمهور ترامپ:
به این زودیها ایران را ترک نمیکنیم که بعدها مجبور شویم مجددا برای حل مشکل آن بازگردیم.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
به این زودیها ایران را ترک نمیکنیم که بعدها مجبور شویم مجددا برای حل مشکل آن بازگردیم.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍49🍾9❤5👏2👎1🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴خبرنگار کُرد : شما گفتید که سلاحهایی رو برای معترضان ایران از طریق کردها فرستادید، بخشی از این سلاحها در سلیمانیه هست و به ایران نرسید، شما تایید میکنید؟ و آنها بهای اون رو خواهند داد؟
🇺🇸ترامپ : من از آنچه برای کردها اتفاق افتاد خوشحال نیستم. کردها سلاحها را تحویل ندادند.
خواهیم دید که چه کسی سلاحها را دارد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🇺🇸ترامپ : من از آنچه برای کردها اتفاق افتاد خوشحال نیستم. کردها سلاحها را تحویل ندادند.
خواهیم دید که چه کسی سلاحها را دارد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍45😡6🍾2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨 کابوس رژیم شکست خورده ولایت فقیه در ادامه محاصره دریایی ایران؛ آمریکا ۴۵ کشتی تجاری را وادار به بازگشت کرد
فرماندهی مرکزی ایالات متحده ـ سنتکام، از تداوم گشتزنی نیروهای آمریکایی در آبهای بینالمللی و اجرای محاصره دریایی علیه رژیم جمهوری اسلامی خبر داد.
حساب رسمی سنتکام با انتشار این ویدیو از عملیات نظامی خود، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
نیروهای ایالات متحده به گشتزنی در آبهای بینالمللی ادامه میدهند و در حال اجرای محاصره دریایی جاری علیه ایران هستند.
تاکنون ۴۵ کشتی تجاری برای اطمینان از رعایت این محدودیتها، مجبور به تغییر مسیر یا بازگشت به بندر شدهاند.
جمعه ۱۱ اردیبهشت
فرماندهی مرکزی ایالات متحده ـ سنتکام، از تداوم گشتزنی نیروهای آمریکایی در آبهای بینالمللی و اجرای محاصره دریایی علیه رژیم جمهوری اسلامی خبر داد.
حساب رسمی سنتکام با انتشار این ویدیو از عملیات نظامی خود، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
نیروهای ایالات متحده به گشتزنی در آبهای بینالمللی ادامه میدهند و در حال اجرای محاصره دریایی جاری علیه ایران هستند.
تاکنون ۴۵ کشتی تجاری برای اطمینان از رعایت این محدودیتها، مجبور به تغییر مسیر یا بازگشت به بندر شدهاند.
جمعه ۱۱ اردیبهشت
❤44👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قبل از پادشاهی، قبل از جمهوری، قبل از چپ، قبل از راست، ایران را بخواهید؛ آزادی را بخواهید؛ حقوق خودتان را بخواهید. این تنها راه رهایی کشورمان است. بیایید در این راه همگی با هم، چپ و راست، جمهوریخواه و پادشاهیخواه، نه به خاطر من، نه به خاطر خودتان، که #برای_ایران با هم متحد شویم.
🔗 Reza Pahlavi (@PahlaviReza)
هرگز سخنانش تغییر نکرد
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🔗 Reza Pahlavi (@PahlaviReza)
هرگز سخنانش تغییر نکرد
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤134🫡9❤🔥5👍3👎3👌1🕊1
🔴در 5 روز اخیر دلار 30 هزار افزایش قیمت داشته ❗️
🔴قیمت کوییک رسید به ۱میلیاردو ۳۰۰ 😐😐😐
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🔴قیمت کوییک رسید به ۱میلیاردو ۳۰۰ 😐😐😐
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡30😁22💔2👍1👎1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
The AfD Germany’s right-wing party acts as a lobby organization for the Iranian Mullah regime.
در یک ویدیوی جنجالی ، آشکار میشود که چگونه بخشهایی از حزب افراطی آ اف دی
-برای معاملات تجاری با ملایان لابی کردند
-از سفارت ایران بازدید کردند
-دقیقاً زمانی که رژیم در حال قتل عام معترضان بود، برای واردات گاز از ایران تلاش کردند
-و حتی جوانان آ اف دی را برای تحصیل به جمهوری اسلامی ایران فرستادند
حتی اکنون در طول جنگ ایران، رهبران آ اف دی بیشتر از خود رژیم، از حملات به رژیم انتقاد میکنند.
این «اول آلمان» نیست. این ریاکاری خطرناکی در خدمت ملایان است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
در یک ویدیوی جنجالی ، آشکار میشود که چگونه بخشهایی از حزب افراطی آ اف دی
-برای معاملات تجاری با ملایان لابی کردند
-از سفارت ایران بازدید کردند
-دقیقاً زمانی که رژیم در حال قتل عام معترضان بود، برای واردات گاز از ایران تلاش کردند
-و حتی جوانان آ اف دی را برای تحصیل به جمهوری اسلامی ایران فرستادند
حتی اکنون در طول جنگ ایران، رهبران آ اف دی بیشتر از خود رژیم، از حملات به رژیم انتقاد میکنند.
این «اول آلمان» نیست. این ریاکاری خطرناکی در خدمت ملایان است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡52❤5👍1💯1🤝1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مگه میشه عاشقت نبود
#KingRezaPahlaviForIran
🔗 نگان (@negannegan55)
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#KingRezaPahlaviForIran
🔗 نگان (@negannegan55)
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
1❤109❤🔥12🫡6👎1😢1
🔴وزارت خزانهداری آمریکا اعلام کرد در ادامه کارزار «خشم اقتصادی» علیه جمهوری اسلامی، سه صرافی ایرانی و شرکتهای صوری مرتبط با آنها را تحریم کرده است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤51
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سناتور آمریکایی اریک اشمیت گفت:
اروپاییها باید خودشان هزینه جنگ اوکراین را بپردازند.او با تعجب اشاره کرد که دموکراتها از هزینههای مربوط به ایران شکایت دارند، اما درباره ۲۰۰ میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین (که حتی عضو ناتو
هم نیست) هیچ حرفی نزدهاند. از این مبلغ، حدود ۳۰ میلیارد دلار صرف پرداخت حقوق، مستمری و خدمات اجتماعی در اوکراین شده تا دولت این کشور سرپا بماند.
اشمیت تأکید کرد: اگر پوتین واقعاً تهدیدی برای کل اروپا است، اروپاییها باید سهم خود را بپردازند و پیش قدم شود.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
اروپاییها باید خودشان هزینه جنگ اوکراین را بپردازند.او با تعجب اشاره کرد که دموکراتها از هزینههای مربوط به ایران شکایت دارند، اما درباره ۲۰۰ میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین (که حتی عضو ناتو
هم نیست) هیچ حرفی نزدهاند. از این مبلغ، حدود ۳۰ میلیارد دلار صرف پرداخت حقوق، مستمری و خدمات اجتماعی در اوکراین شده تا دولت این کشور سرپا بماند.
اشمیت تأکید کرد: اگر پوتین واقعاً تهدیدی برای کل اروپا است، اروپاییها باید سهم خود را بپردازند و پیش قدم شود.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍62💯3❤1
⏺وال استریت ژورنال مدعی شده است: ایران به عربستان و عمان گفته که قصد دارد «به شدت» امارات را هدف قرار دهد
🔴طبق گزارشی از والاستریت ژورنال که روز پنجشنبه منتشر شد، ایران به عربستان سعودی و عمان گفته است که قصد دارد «به شدت» امارات متحده عربی را هدف قرار دهد - اقدامی که ظاهراً برای ایجاد شکاف بین ابوظبی و همسایگان عربش در خلیجفارس انجام میشود.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🔴طبق گزارشی از والاستریت ژورنال که روز پنجشنبه منتشر شد، ایران به عربستان سعودی و عمان گفته است که قصد دارد «به شدت» امارات متحده عربی را هدف قرار دهد - اقدامی که ظاهراً برای ایجاد شکاف بین ابوظبی و همسایگان عربش در خلیجفارس انجام میشود.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁25😡16
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 دریاچه هامون سیستان پس از سال ۹۳ برای اولین بار به حدی پر آب شده است که قابل قایق سواری می باشد
این حرامزاده ها با این همه آب چیکار میکردن که بعد از جنگ همش برگشت 🧐
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
این حرامزاده ها با این همه آب چیکار میکردن که بعد از جنگ همش برگشت 🧐
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤88😡14
🔴 خبرگزاری تسنیم گزارش میدهد که فرمانده ارشد سپاه علی موسوی،
دیروز در استان زنجان در جریان عملیات پاکسازی مهمات منفجر نشده به شهادت رسیده است.
خوب کم کم داره گندش در میاد اینا نرفته بودن بمب خنثی کنند شرکت گاز امده خنثی شون کرده 🚶♀🚶♀🚶♀
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
دیروز در استان زنجان در جریان عملیات پاکسازی مهمات منفجر نشده به شهادت رسیده است.
خوب کم کم داره گندش در میاد اینا نرفته بودن بمب خنثی کنند شرکت گاز امده خنثی شون کرده 🚶♀🚶♀🚶♀
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👏64😁16❤5👍1💯1
🔴قوه قضاییه: ۶۴ مورد از اموال محمود عنایت (مدیر شبکه اینترنشنال) رو توقیف کردیم.
حرامزاده ها هر جا میتونید بچاپید چیزی به پایانتون نمونده
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
حرامزاده ها هر جا میتونید بچاپید چیزی به پایانتون نمونده
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍37😡20❤3
هواپیمای شناسایی P-8A پوسایدون نیروی دریایی آمریکا در جنوب سواحل پاکستان در حال عملیات است و ترافیک نفتکشها را زیر نظر دارد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🔥22👍7