🔴جیدی ونس، معاون ترامپ:
بعد از شایعات درباره خروج هیات جمهوری اسلامی، ۹ ساعت دیگه مذاکره کردیم.
@OmidIranAzad
بعد از شایعات درباره خروج هیات جمهوری اسلامی، ۹ ساعت دیگه مذاکره کردیم.
@OmidIranAzad
👍48😡15😁9👎4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴وقتی با «قدرت مذاکرهات» کاری کردی که آمریکا مجبور میشه اورانیوم ۶۰ درصد رو ازت بگیره و جاش گندم و سویا ۹۰ درصد بهت بده:
@OmidIranAzad
@OmidIranAzad
😁134👎12😡2❤1🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندهیاد مانوک خدابخشیان:
ترامپ دقیقا همون مسیر ریگان رو میره و کاری که ریگان با شوروی کرد رو با جمهوری اسلامی میکنه. اول مذاکره و توافق و بعد رژیم از درون فرو میریزه. این پروسه آمریکا برای تغییر حکومت هاست.
@OmidIranAzad
ترامپ دقیقا همون مسیر ریگان رو میره و کاری که ریگان با شوروی کرد رو با جمهوری اسلامی میکنه. اول مذاکره و توافق و بعد رژیم از درون فرو میریزه. این پروسه آمریکا برای تغییر حکومت هاست.
@OmidIranAzad
👍144❤19👎7💯4🔥2😁2🍾2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پول های مردم ایران، بین مکزیکی های فقیر آمریکا توزیع می شود تا با پرچم جمهوری اسلامی نقش هوادار را بازی کنند.
یکی از بچه های لس آنجلس تونسته از زیر زبونشون حرف بکشه و یکیشون گفته که روزی ۳۰۰ دلار (حدود ۵۰ میلیون تومان) گرفته تا با پرچم جمهوری اسلامی نقش هوادار را بازی کند.
@OmidIranAzad
یکی از بچه های لس آنجلس تونسته از زیر زبونشون حرف بکشه و یکیشون گفته که روزی ۳۰۰ دلار (حدود ۵۰ میلیون تومان) گرفته تا با پرچم جمهوری اسلامی نقش هوادار را بازی کند.
@OmidIranAzad
😡143👎9❤3😁3😢3🔥1💔1
🔴ترامپ درباره ناتو و ایران:
من حتی به کمک آنها نیاز نداشتم. بیشتر از هر چیز کنجکاو بودم.
از آنها خواستیم بیایند، اما آنها برای ما نبودند. احمقانه بود که نبودند.
استارمر آنجا نبود و مردم بریتانیا از نبود او خوششان نیامد.
ک یر استارمر به ما گفت، «به محض اینکه شما پیروز شوید، ما آنجا خواهیم بود.» من گفتم، «وقتی ما پیروز شویم، به شما نیاز نداریم.»
ایتالیا خیلی بد بود. آلمان خیلی بد بود.
@OmidIranAzad
من حتی به کمک آنها نیاز نداشتم. بیشتر از هر چیز کنجکاو بودم.
از آنها خواستیم بیایند، اما آنها برای ما نبودند. احمقانه بود که نبودند.
استارمر آنجا نبود و مردم بریتانیا از نبود او خوششان نیامد.
ک یر استارمر به ما گفت، «به محض اینکه شما پیروز شوید، ما آنجا خواهیم بود.» من گفتم، «وقتی ما پیروز شویم، به شما نیاز نداریم.»
ایتالیا خیلی بد بود. آلمان خیلی بد بود.
@OmidIranAzad
❤30👍10😁4
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴شهبازی (کونبازی)، مجری صداوسیما:
طبق تفاهم جمهوری اسلامی و آمریکا؛ از این به بعد شعار مرگ بر آمریکا و سوزوندن پرچم آمریکا ممنوعه و اگر کسی اینکار رو بکنه دستگیر میشه ولی آمریکا هرکاری دلش بخواد میکنه.. چقدر بدبختیم ما.
@OmidIranAzad
طبق تفاهم جمهوری اسلامی و آمریکا؛ از این به بعد شعار مرگ بر آمریکا و سوزوندن پرچم آمریکا ممنوعه و اگر کسی اینکار رو بکنه دستگیر میشه ولی آمریکا هرکاری دلش بخواد میکنه.. چقدر بدبختیم ما.
@OmidIranAzad
😁79👎5❤3🤝1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴ترامپ: پولهای ایران که داره آزاد میشه، فقط صرف خریدِ غذا از کشاورزان آمریکایی میشه!
ایران 91 میلیون جمعیت داره و اونا حتی نمیتونن بهشون غذا بدن.
اگه ایران به توافقش عمل نکنه یا رفتارش درست نباشه هر کاری لازم باشه انجام میدم.
ما به دو چیز رسیدیم؛ یکی اینکه تنگه بازه، دوم اینکه ایران هیچ وقت به سلاح هسته ای دست پیدا نمیکنه.
@OmidIranAzad
ایران 91 میلیون جمعیت داره و اونا حتی نمیتونن بهشون غذا بدن.
اگه ایران به توافقش عمل نکنه یا رفتارش درست نباشه هر کاری لازم باشه انجام میدم.
ما به دو چیز رسیدیم؛ یکی اینکه تنگه بازه، دوم اینکه ایران هیچ وقت به سلاح هسته ای دست پیدا نمیکنه.
@OmidIranAzad
😡37👍18❤5😁1
رسانه های اسرائیلی عکس قبل و بعد از بمباران بیت خامنهای رو منتشر کردن و نوشتن مطمئنا که کسی زنده از اینجا بیرون نیومده
@OmidIranAzad
@OmidIranAzad
👌58👍5👎4❤2🔥2