⚡️⚡️⚡️. وزارت خزانهداری آمریکا به بانکهایی در چین، هنگکنگ، امارات و عمان هشدار داد که بهدلیل انجام تراکنشهای مرتبط با ایران، ممکن است با تحریمهای ثانویه مواجه شوند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍40❤4🤝1
🔴رویترز: ایران پیشنهاد داده است که اجازه دهد کشتیها از سمت عمان تنگه هرمز بهطور ایمن عبور کنند اگر با آمریکا به توافق برسد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁37❤2🔥1
⚡️⚡️وزارت خزانهداری آمریکا تحریم بیش از ۲۴ فرد، شرکت و کشتی برای افزایش فشار بر زیرساختهای حمل و نقل نفت ایران را اعلام کرد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤33👏3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴نتانیاهو : نیروهامون دارن همچنان به حزبالله ضربه میزنن و داریم آماده میشیم که بنتجبیل رو تموم کنیم
دیروز هم به ارتش گفتیم منطقه امنیتی رو محکمتر کنه.
- دوستای آمریکاییمون مدام خبر میدن که با ایران چه خبره,هدفهامون یکیه.
- اگه جنگ دوباره شروع بشه، ما برای هر چیزی آمادهایم.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
دیروز هم به ارتش گفتیم منطقه امنیتی رو محکمتر کنه.
- دوستای آمریکاییمون مدام خبر میدن که با ایران چه خبره,هدفهامون یکیه.
- اگه جنگ دوباره شروع بشه، ما برای هر چیزی آمادهایم.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🤝49❤3👍2🫡1
🔻تشدید شکاف میان آمریکا و بریتانیا در قبال ایران؛ ترامپ استارمر را به «حفاری نفتی» فراخواند
در پی اختلاف نظر آمریکا و بریتانیا درباره جنگ در ایران، دونالد ترامپ در یک جدال لفظی تازه در شبکههای اجتماعی، از نخستوزیر بریتانیا خواست حفاری نفت و گاز داخلی را گسترش دهد. همزمان، رویکرد کییر استارمر نسبت به انسداد تنگه هرمز با انتقاد سیاستمداران بریتانیایی روبهرو شده است.
دونالد ترامپ، رییسجمهوری ایالات متحده، شامگاه سهشنبه ۲۵ فروردین در شبکه اجتماعی تروثسوشال نوشت: «اروپا بهشدت به انرژی نیاز دارد، با این حال بریتانیا از بهرهبرداری از نفت دریای شمال که یکی از بزرگترین منابع در جهان است، خودداری میکند. فاجعهبار!!!»
او افزود: «نروژ نفت خود در دریای شمال را به دو برابر قیمت به بریتانیا میفروشد. آنها دارند ثروت هنگفتی به جیب میزنند. بریتانیا، که از نظر دسترسی به منابع انرژی در دریای شمال موقعیت بهتری نسبت به نروژ دارد، باید حفاری کند. حفاری کنید، عزیزم، حفاری کنید!!!»
این اظهارات تازهترین حمله لفظی رییسجمهوری آمریکا به کییر استارمر، نخستوزیر بریتانیا بهشمار میرود، در حالی که این دو همچنان بر سر رویکرد ترامپ به جنگ در خاورمیانه با یکدیگر اختلاف دارند.
استارمر در روزهای گذشته بارها اظهار کرده که به محاصره دریایی ایران از سوی آمریکا نخواهد پیوست و از سوی دیگر بر ایجاد سازوکار دیگری با مشارکت کشورهای اروپایی برای پایان دادن به انسداد تنگه هرمز تاکید کرده است.
رسانه دیلیمیل این موضع بریتانیا را نشانهای از افزایش تنشها میان این کشور با دیگر اعضای ناتو، بهویژه ایالات متحده، ارزیابی کرده و نوشته است که همه اینها در حالی رخ میدهد که به نظر میرسد درگیریها در خاورمیانه ادامه خواهد یافت و همزمان ارتش اسرائیل برای آمادگی جهت درگیریهای بیشتر با جمهوری اسلامی «سطح بالاتری از آمادهباش» را اعلام کرده است.
جورج رابرتسون، دبیرکل پیشین ناتو و عضو مجلس اعیان بریتانیا که چهرهای کلیدی در حزب کارگر این کشور به شمار میآید، سهشنبه از سیاستهای دفاعی و نظامی دولتی که همحزب اوست انتقاد کرد.
او با اشاره به موضع استارمر در مخالفت با تامین بودجه دفاعی، هشدار داد که مواضع دفاعی دولت امنیت ملی بریتانیا را در معرض خطر قرار داده است.
برنارد جنکین، نماینده محافظهکار پارلمان بریتانیا، نیز پیشتر سیاست کنونی بریتانیا را «زمان صلح» نامید و از استارمر بابت در پیش گرفتن چنین سیاستی انتقاد کرد. او در نشست کمیته ارتباطات مجلس عوام این کشور گفت: «ما همگی متفقالقول هستیم که دولت در وضعیت جنگی نیست و باید خیلی سریع به آن برسد. چرا اکنون در وضعیت جنگی قرار ندارد؟ به نظر میرسد شما در صلح هستید در حالی که ما در واقع در جنگ به سر میبریم.»
هفته گذشته، تونی بلر، رهبر حزب کارگر و نخستوزیر پیشین بریتانیا، نیز از رویکرد کشورش به جنگ در ایران انتقاد کرد و گفت که این جنگ «آسیبپذیری ساختاری» بریتانیا در برابر شوکهای جهانی سوختهای فسیلی را آشکار کرده است.
بریتانیا و فرانسه قرار است جمعه ۲۸ فروردین، یک نشست ویدیویی درباره وضعیت تنگه هرمز برگزار کنند. به گفته رویترز این نشست در سطح رهبران کشورها برگزار میشود و پیش از برگزاری نشست اصلی، دیپلماتهای ارشد جلساتی برای هماهنگی ترتیب خواهند داد.
سخنگوی دولت بریتانیا گفت: «این اجلاس، کار را به سمت یک طرح هماهنگ، مستقل و چندملیتی برای حفاظت از کشتیرانی بینالمللی پس از پایان درگیری پیش خواهد برد.»
استارمر دوشنبه به نمایندگان مجلس گفته بود که ابتکار عمل بریتانیا و فرانسه شامل «برنامهریزی نظامی برای تضمین کشتیرانی» و همچنین تلاشهای دیپلماتیک خواهد بود.
همزمان روزنامه بریتانیایی گاردین در گزارشی نوشت که جمهوری اسلامی میکوشد با نزدیک شدن به اروپا و فعالسازی کانالهای دیپلماتیک با اروپا، از شکاف فزاینده میان آمریکا و متحدانش بهره ببرد و فشار بیشتری بر واشینگتن برای عقبنشینی در جنگ وارد کند.
بر اساس این گزارش، عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، با هدف افزایش فشار بر آمریکا برای امتیازدهی در مناقشه جاری، پایتختهای اروپایی را در جریان جزییات پیشنهادهایی قرار داده که تهران در مذاکرات اسلامآباد درباره ذخایر اورانیوم و چشمانداز مدیریت تنگه هرمز مطرح کرد.
امانوئل مکرون، رییسجمهوری فرانسه، نیز در روزهای گذشته نشان داده است به رویکرد «زمان صلح» لندن بیش از رویکرد واشینگتن نزدیک است. او سهشنبه از گفتوگوی خود با دونالد ترامپ و مسعود پزشکیان خبر داد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در گفتوگو با رهبران دو کشور خواستار ازسرگیری مذاکرات با هدف «رفع سوتفاهمها و جلوگیری از ورود به مرحلههای جدیدی از تنش» شده است
#اینترنشنال
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
در پی اختلاف نظر آمریکا و بریتانیا درباره جنگ در ایران، دونالد ترامپ در یک جدال لفظی تازه در شبکههای اجتماعی، از نخستوزیر بریتانیا خواست حفاری نفت و گاز داخلی را گسترش دهد. همزمان، رویکرد کییر استارمر نسبت به انسداد تنگه هرمز با انتقاد سیاستمداران بریتانیایی روبهرو شده است.
دونالد ترامپ، رییسجمهوری ایالات متحده، شامگاه سهشنبه ۲۵ فروردین در شبکه اجتماعی تروثسوشال نوشت: «اروپا بهشدت به انرژی نیاز دارد، با این حال بریتانیا از بهرهبرداری از نفت دریای شمال که یکی از بزرگترین منابع در جهان است، خودداری میکند. فاجعهبار!!!»
او افزود: «نروژ نفت خود در دریای شمال را به دو برابر قیمت به بریتانیا میفروشد. آنها دارند ثروت هنگفتی به جیب میزنند. بریتانیا، که از نظر دسترسی به منابع انرژی در دریای شمال موقعیت بهتری نسبت به نروژ دارد، باید حفاری کند. حفاری کنید، عزیزم، حفاری کنید!!!»
این اظهارات تازهترین حمله لفظی رییسجمهوری آمریکا به کییر استارمر، نخستوزیر بریتانیا بهشمار میرود، در حالی که این دو همچنان بر سر رویکرد ترامپ به جنگ در خاورمیانه با یکدیگر اختلاف دارند.
استارمر در روزهای گذشته بارها اظهار کرده که به محاصره دریایی ایران از سوی آمریکا نخواهد پیوست و از سوی دیگر بر ایجاد سازوکار دیگری با مشارکت کشورهای اروپایی برای پایان دادن به انسداد تنگه هرمز تاکید کرده است.
رسانه دیلیمیل این موضع بریتانیا را نشانهای از افزایش تنشها میان این کشور با دیگر اعضای ناتو، بهویژه ایالات متحده، ارزیابی کرده و نوشته است که همه اینها در حالی رخ میدهد که به نظر میرسد درگیریها در خاورمیانه ادامه خواهد یافت و همزمان ارتش اسرائیل برای آمادگی جهت درگیریهای بیشتر با جمهوری اسلامی «سطح بالاتری از آمادهباش» را اعلام کرده است.
جورج رابرتسون، دبیرکل پیشین ناتو و عضو مجلس اعیان بریتانیا که چهرهای کلیدی در حزب کارگر این کشور به شمار میآید، سهشنبه از سیاستهای دفاعی و نظامی دولتی که همحزب اوست انتقاد کرد.
او با اشاره به موضع استارمر در مخالفت با تامین بودجه دفاعی، هشدار داد که مواضع دفاعی دولت امنیت ملی بریتانیا را در معرض خطر قرار داده است.
برنارد جنکین، نماینده محافظهکار پارلمان بریتانیا، نیز پیشتر سیاست کنونی بریتانیا را «زمان صلح» نامید و از استارمر بابت در پیش گرفتن چنین سیاستی انتقاد کرد. او در نشست کمیته ارتباطات مجلس عوام این کشور گفت: «ما همگی متفقالقول هستیم که دولت در وضعیت جنگی نیست و باید خیلی سریع به آن برسد. چرا اکنون در وضعیت جنگی قرار ندارد؟ به نظر میرسد شما در صلح هستید در حالی که ما در واقع در جنگ به سر میبریم.»
هفته گذشته، تونی بلر، رهبر حزب کارگر و نخستوزیر پیشین بریتانیا، نیز از رویکرد کشورش به جنگ در ایران انتقاد کرد و گفت که این جنگ «آسیبپذیری ساختاری» بریتانیا در برابر شوکهای جهانی سوختهای فسیلی را آشکار کرده است.
بریتانیا و فرانسه قرار است جمعه ۲۸ فروردین، یک نشست ویدیویی درباره وضعیت تنگه هرمز برگزار کنند. به گفته رویترز این نشست در سطح رهبران کشورها برگزار میشود و پیش از برگزاری نشست اصلی، دیپلماتهای ارشد جلساتی برای هماهنگی ترتیب خواهند داد.
سخنگوی دولت بریتانیا گفت: «این اجلاس، کار را به سمت یک طرح هماهنگ، مستقل و چندملیتی برای حفاظت از کشتیرانی بینالمللی پس از پایان درگیری پیش خواهد برد.»
استارمر دوشنبه به نمایندگان مجلس گفته بود که ابتکار عمل بریتانیا و فرانسه شامل «برنامهریزی نظامی برای تضمین کشتیرانی» و همچنین تلاشهای دیپلماتیک خواهد بود.
همزمان روزنامه بریتانیایی گاردین در گزارشی نوشت که جمهوری اسلامی میکوشد با نزدیک شدن به اروپا و فعالسازی کانالهای دیپلماتیک با اروپا، از شکاف فزاینده میان آمریکا و متحدانش بهره ببرد و فشار بیشتری بر واشینگتن برای عقبنشینی در جنگ وارد کند.
بر اساس این گزارش، عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، با هدف افزایش فشار بر آمریکا برای امتیازدهی در مناقشه جاری، پایتختهای اروپایی را در جریان جزییات پیشنهادهایی قرار داده که تهران در مذاکرات اسلامآباد درباره ذخایر اورانیوم و چشمانداز مدیریت تنگه هرمز مطرح کرد.
امانوئل مکرون، رییسجمهوری فرانسه، نیز در روزهای گذشته نشان داده است به رویکرد «زمان صلح» لندن بیش از رویکرد واشینگتن نزدیک است. او سهشنبه از گفتوگوی خود با دونالد ترامپ و مسعود پزشکیان خبر داد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در گفتوگو با رهبران دو کشور خواستار ازسرگیری مذاکرات با هدف «رفع سوتفاهمها و جلوگیری از ورود به مرحلههای جدیدی از تنش» شده است
#اینترنشنال
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡28❤8👍7👎1🔥1
🔴سنای آمریکا رای منفی داده بود که ترامپ بدون تایید کنگره نتونه به ایران حملٔه کنه،ولی تصویب نشد و ترامپ بدون مجوز هر موقع که بخواد میتونه حملٔه میکنه.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤61🤝9👍2👏2
🔴دیوید بارنیا :
ماموریت ما هنوز کامل نشده و تا سرنگونی نظام جمهوری اسلامی پایان نخواهد یافت
🔴منابع داخلی : رژیم در حال بررسی توقف موقت حمل و نقل هرمز خود برای جلوگیری از بههمریختن مذاکرات است
🇮🇱 وزیر امور خارجه اسرائیل:
سالها به رژیم جمهوری اسلامی اجازه دادیم نیروهای نیابتیش رو کنار مرزهای اسرائیل قوی کنه. بعد از ۷ اکتبر، درسمون رو گرفتیم. دیگه اجازه نمیدیم این رژیم نقشههاش رو اجرا کنه. اجازه نمیدیم به سلاح هستهای دست پیدا کنه و نمیذاریم از طریق گروههای نیابتی و تروریستی ما رو تحت فشار بذاره.
🔴سفیر جمهوری اسلامی در چین : هیچ تجهیزات نظامی،از چین به جمهوری اسلامی ارسال نشده.
🔴گزارش بلومبرگ: جمهوری اسلامی در نظر دارد حرکت کشتیهای ایرانی در تنگه هرمز را متوقف کند تا به مذاکرات با آمریکا آسیبی نرسد
🔴مارک لوین تحلیلگر برجسته آمریکایی:
«اگر گزارشها درباره ممنوعیت ۲۰ ساله غنیسازی اورانیوم جمهوری اسلامی درست باشد (و من شک دارم)، این یک امتیاز وحشتناک خواهد بود.
هیچ نیازی به هیچ امتیازی نیست. رژیم جمهوری اسلامی اگر فشارها ادامه پیدا کند، فرو خواهد پاشید.»
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
ماموریت ما هنوز کامل نشده و تا سرنگونی نظام جمهوری اسلامی پایان نخواهد یافت
🔴منابع داخلی : رژیم در حال بررسی توقف موقت حمل و نقل هرمز خود برای جلوگیری از بههمریختن مذاکرات است
🇮🇱 وزیر امور خارجه اسرائیل:
سالها به رژیم جمهوری اسلامی اجازه دادیم نیروهای نیابتیش رو کنار مرزهای اسرائیل قوی کنه. بعد از ۷ اکتبر، درسمون رو گرفتیم. دیگه اجازه نمیدیم این رژیم نقشههاش رو اجرا کنه. اجازه نمیدیم به سلاح هستهای دست پیدا کنه و نمیذاریم از طریق گروههای نیابتی و تروریستی ما رو تحت فشار بذاره.
🔴سفیر جمهوری اسلامی در چین : هیچ تجهیزات نظامی،از چین به جمهوری اسلامی ارسال نشده.
🔴گزارش بلومبرگ: جمهوری اسلامی در نظر دارد حرکت کشتیهای ایرانی در تنگه هرمز را متوقف کند تا به مذاکرات با آمریکا آسیبی نرسد
🔴مارک لوین تحلیلگر برجسته آمریکایی:
«اگر گزارشها درباره ممنوعیت ۲۰ ساله غنیسازی اورانیوم جمهوری اسلامی درست باشد (و من شک دارم)، این یک امتیاز وحشتناک خواهد بود.
هیچ نیازی به هیچ امتیازی نیست. رژیم جمهوری اسلامی اگر فشارها ادامه پیدا کند، فرو خواهد پاشید.»
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤58🤝7
🔹حساب رسمی ایکس مربوط به اداره امور خاور نزدیک (NEA) در وزارت خارجه ایالات متحده اعلام کرد:
آمریکا شبکه «ناوگان سایه» ایران و شبکه پولشویی نفت در برابر طلا را برهم زد.
واشنگتن - وزارت خارجه ایالات متحده امروز اعلام کرد که آمریکا با اعمال تحریمهای جدید، ضربه سنگینی به «ناوگان سایه» ایران وارد کرده و شبکهای از قاچاق نفت غیرقانونی و پولشویی نفت در برابر طلا را که برای تأمین مالی حزبالله و نیروی قدس سپاه پاسداران استفاده میشد، مختل کرده است.
مقامات آمریکایی تأکید کردند که این تحریمها درآمدهای رژیم ایران را محدود میکند و از استفاده این منابع برای تهدیدهای منطقهای جلوگیری مینماید.طبق اعلام وزارت خزانهداری، این شبکه گسترده تحت کنترل محمدحسین شمخانی (پسر علی شمخانی، مشاور ارشد رهبر ایران) قرار دارد که با استفاده از صدها کشتی، شرکتهای پوششی و مسیرهای پیچیده، میلیاردها دلار نفت و محصولات نفتی ایران و روسیه را به بازارهای جهانی، به ویژه چین، قاچاق میکند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
آمریکا شبکه «ناوگان سایه» ایران و شبکه پولشویی نفت در برابر طلا را برهم زد.
واشنگتن - وزارت خارجه ایالات متحده امروز اعلام کرد که آمریکا با اعمال تحریمهای جدید، ضربه سنگینی به «ناوگان سایه» ایران وارد کرده و شبکهای از قاچاق نفت غیرقانونی و پولشویی نفت در برابر طلا را که برای تأمین مالی حزبالله و نیروی قدس سپاه پاسداران استفاده میشد، مختل کرده است.
مقامات آمریکایی تأکید کردند که این تحریمها درآمدهای رژیم ایران را محدود میکند و از استفاده این منابع برای تهدیدهای منطقهای جلوگیری مینماید.طبق اعلام وزارت خزانهداری، این شبکه گسترده تحت کنترل محمدحسین شمخانی (پسر علی شمخانی، مشاور ارشد رهبر ایران) قرار دارد که با استفاده از صدها کشتی، شرکتهای پوششی و مسیرهای پیچیده، میلیاردها دلار نفت و محصولات نفتی ایران و روسیه را به بازارهای جهانی، به ویژه چین، قاچاق میکند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍30❤7👏3👌2
🔴 داراییهای شخصی مجتبی خامنهای
گزارشهای بلومبرگ و رسانههای دیگر نشان میدهد او امپراتوری املاک جهانی ساخته که شامل خانههای لوکس در لندن (بیش از ۱۳۸ میلیون دلار تنها برای یک ملک)، ویلا در دبی، هتلهای اروپایی و حسابهای بانکی در سوئیس است.
تخمین شخصی او از چند صد میلیون تا بیش از ۳ میلیارد دلار (فقط بخش املاک خارجی) متغیر است، اما برخی گزارشها کل شبکه تحت نفوذ او را بسیار بالاتر میدانند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
گزارشهای بلومبرگ و رسانههای دیگر نشان میدهد او امپراتوری املاک جهانی ساخته که شامل خانههای لوکس در لندن (بیش از ۱۳۸ میلیون دلار تنها برای یک ملک)، ویلا در دبی، هتلهای اروپایی و حسابهای بانکی در سوئیس است.
تخمین شخصی او از چند صد میلیون تا بیش از ۳ میلیارد دلار (فقط بخش املاک خارجی) متغیر است، اما برخی گزارشها کل شبکه تحت نفوذ او را بسیار بالاتر میدانند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡38🔥1
🔴 وزیر خزانهداری آمریکا، اسکات بسنت، در حال ردیابی حسابهای بانکی سران رژیم ایران در سراسر جهان است
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👏43🤝8❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویر ماهوارهای از یک محله در بیروت قبل و بعد که ویروسی شدهاند.
۲ مارس در مقابل ۳۰ مارس، حجم تخریب قابل توجهی مدت کوتاهی پس از آنکه اسرائیل حملات خود را علیه حزبالله از سر گرفت، ثبت شده است.
در ادامه نیز موج بمبارانهای سنگین ۸ آوریل رسید که ابعاد تخریب را بیشتر تشدید کرد.
لبنان در حال فروپاشی است
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
۲ مارس در مقابل ۳۰ مارس، حجم تخریب قابل توجهی مدت کوتاهی پس از آنکه اسرائیل حملات خود را علیه حزبالله از سر گرفت، ثبت شده است.
در ادامه نیز موج بمبارانهای سنگین ۸ آوریل رسید که ابعاد تخریب را بیشتر تشدید کرد.
لبنان در حال فروپاشی است
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤23👏15
🔴وزیر علوم :
سهمیه برای داوطلبان کنکوری آسیبدیده در حملات اخیر اعمال میشود. در صورتی که پدر داوطلب در این حوادث آسیب دیده باشد، سهمیه برای فرزند او اعمال میشود.
داوطلبانی که خودشان نیز در جریان این وقایع چهلروزه دچار آسیب شدهاند، قطعاً مشمول سهمیه خواهند شد.
این سهمیهها باید پیش از برگزاری کنکور ۱۴۰۵ تعیین و در فرآیند آزمون اعمال شود.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
سهمیه برای داوطلبان کنکوری آسیبدیده در حملات اخیر اعمال میشود. در صورتی که پدر داوطلب در این حوادث آسیب دیده باشد، سهمیه برای فرزند او اعمال میشود.
داوطلبانی که خودشان نیز در جریان این وقایع چهلروزه دچار آسیب شدهاند، قطعاً مشمول سهمیه خواهند شد.
این سهمیهها باید پیش از برگزاری کنکور ۱۴۰۵ تعیین و در فرآیند آزمون اعمال شود.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡45👎4😁4❤1🔥1
سنا پیشنهاد مسدود کردن انتقال بولدوزرهای D9 به اسرائیل که توسط سناتور یهودی ضد اسرائیل برنی سندرز مطرح شده بود را با نتیجه ۵۹ به ۴۰ رد کرد. با این حال این بزرگترین اکثریتی است که تاکنون برای مخالفت با کمک نظامی به اسرائیل در کنگره به دست آمده است.
این در حالی است که جنگ غزه به پایان رسیده و جنگ در لبنان و ایران به صورت مشترک و هماهنگ با آمریکا در جریان است - که نشاندهنده ادامه تغییر تاکتیکی در حمایت دوحزبی در آمریکا، به ویژه از سوی دموکراتها است
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
این در حالی است که جنگ غزه به پایان رسیده و جنگ در لبنان و ایران به صورت مشترک و هماهنگ با آمریکا در جریان است - که نشاندهنده ادامه تغییر تاکتیکی در حمایت دوحزبی در آمریکا، به ویژه از سوی دموکراتها است
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤16👍6👏3
یاسمین انصاری نایاکی که از بستگان محمدجواد ظریف می باشد و اکنون از حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکاست، طرح استیضاح وزیر جنگ آمریکا، را به دلیل آنچه نقض سوگند کاری، به خطر انداختن نیروهای نظامی آمریکا و صدور مجوز برای «اقدامهای نظامی غیرقانونی» در جریان درگیری با رژیم جمهوری اسلامی خوانده است، ارائه کرد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
پ:ن: اینکه صدهزار ایرانی در ۱۸ و ۱۹ دی کشته شدن مشکل این خانم نیست. مشکلش اینه که جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران ضعیف شدند!
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡64❤3😁2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇸سناتور گراهام در مورد ایران:
دلیل زندگی آنها مردن است. آنها میخواهند شهید شوند. آنها میخواهند مهدی غایب ، امام دوازدهم ، را که از نظر آنها بازمیگردد و جهان را از طریق هرج و مرج نجات میدهد، بازگردانند.
لیندسی گراهام مردی که جمهوری اسلامی را بهتر از هر سیاستمدار دیگری میشناسد
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
دلیل زندگی آنها مردن است. آنها میخواهند شهید شوند. آنها میخواهند مهدی غایب ، امام دوازدهم ، را که از نظر آنها بازمیگردد و جهان را از طریق هرج و مرج نجات میدهد، بازگردانند.
لیندسی گراهام مردی که جمهوری اسلامی را بهتر از هر سیاستمدار دیگری میشناسد
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤52💯16👏8
احتمال توافق یا جنگ چقدر است؟
Morad Vaisi | مراد ویسی
احتمال توافق یا جنگ چقدر است؟
#مراد_ویسی
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#مراد_ویسی
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤14
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴سخنگوی دولت: خسارت اولیه ۴۰ روز جنگ ۲۷ میلیارد دلار برآورد شد.
نابودی بیش از ۴ هزار و ۳۲۰ تریلیون تومان از ثروت ملی.
بهای سنگین سیاستهای رژیم از جیب ملت ایران.
ابعاد فاجعهبار اقتصادی و فشار مضاعف بر معیشت مردم.
تداوم بحران مالی در پی درگیریهای نظامی اخیر.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
نابودی بیش از ۴ هزار و ۳۲۰ تریلیون تومان از ثروت ملی.
بهای سنگین سیاستهای رژیم از جیب ملت ایران.
ابعاد فاجعهبار اقتصادی و فشار مضاعف بر معیشت مردم.
تداوم بحران مالی در پی درگیریهای نظامی اخیر.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡30💯6❤2🔥1
چطور جمهوری اسلامی در خلیج فارس سالتو شد!
سالتو یک فن کشتی است. شما فکر می کنید در موقعیت پیروزی هستید و روی حریف می پرید تا خاکش کنید ولی غافل از اینکه حریف مثل یک فنر تا می شود و شما را از بالای تنه خودش به خاک می کشد! وقتی استراتژیست یک نظام حسین بازجو باشد وبدون عاقبت اندیشی دستور بستن تنگه هرمز را می دهد و سرداران گاتوری بی سواد تر از خودش به طمع عوارض تنگه را می بندد نتیجه اش می شود ناله و زاری که از طلا گشتن پشیمان شدیم مرحمت فرموده را همان مسی کنید! یا ما خیک را ول شدیم ما را ول نمی کند. هنوز چند روز قبل محاصره بنادر نگذشته است که نشانه های فروپاشی اقتصادی شروع به نمایش کرده است و هنوز ماهانه نیست که حقوق کارمندان دولت و اراذل مزدور را بدهند! هنوز بحران قطعات یدکی و سوخت هر چی بگین از شیر مرغ تا جان آدمیزاد شروع نشده و بقول معروف نشاشیده، شب درازه! برسد روزی که هزار تا دوشکا توی خیابون هم کار می کند جواب مردم گرسنه را نمی تواند بدهند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
سالتو یک فن کشتی است. شما فکر می کنید در موقعیت پیروزی هستید و روی حریف می پرید تا خاکش کنید ولی غافل از اینکه حریف مثل یک فنر تا می شود و شما را از بالای تنه خودش به خاک می کشد! وقتی استراتژیست یک نظام حسین بازجو باشد وبدون عاقبت اندیشی دستور بستن تنگه هرمز را می دهد و سرداران گاتوری بی سواد تر از خودش به طمع عوارض تنگه را می بندد نتیجه اش می شود ناله و زاری که از طلا گشتن پشیمان شدیم مرحمت فرموده را همان مسی کنید! یا ما خیک را ول شدیم ما را ول نمی کند. هنوز چند روز قبل محاصره بنادر نگذشته است که نشانه های فروپاشی اقتصادی شروع به نمایش کرده است و هنوز ماهانه نیست که حقوق کارمندان دولت و اراذل مزدور را بدهند! هنوز بحران قطعات یدکی و سوخت هر چی بگین از شیر مرغ تا جان آدمیزاد شروع نشده و بقول معروف نشاشیده، شب درازه! برسد روزی که هزار تا دوشکا توی خیابون هم کار می کند جواب مردم گرسنه را نمی تواند بدهند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤34👌10💯4🔥1