⭕️ترامپ:
ایران بخاطر جنایتهای قتل و کشتاری که طی ۴۷ سال گذشته مرتکب شده است، از مجازات و پاسخگویی فرار نخواهد کرد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
ایران بخاطر جنایتهای قتل و کشتاری که طی ۴۷ سال گذشته مرتکب شده است، از مجازات و پاسخگویی فرار نخواهد کرد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍42👏6❤4
ما که نمیخوایم زود ول کنیم و بریم درسته؟ باید کار رو کامل تموم کنیم.
طی ۱۱ روز گذشته ارتش ما تقریباً ایران رو نابود کرده، ما نمیخوایم هر دو سال یه بار دوباره برگردیم و همین کار رو بكنيم.
چون یه روزی میرسه که من دیگه رئیس جمهور نیستم و شاید اون موقع به آدم ضعیف و بی عرضه مثل بعضی از رئیس جمهورهای قبلی سر کار بیاد.
قیمت نفت الان داره پایین میاد و باز هم پایین تر میاد، ولی ما تا وقتی کار کامل تموم نشه نمیریم
خیلی سریع تموم میشه، وخیلی سريع ولی نمیتونیم مطمئن باشیم که در آینده همیشه رئیس جمهورهای کاربلد سر کار باشن
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
طی ۱۱ روز گذشته ارتش ما تقریباً ایران رو نابود کرده، ما نمیخوایم هر دو سال یه بار دوباره برگردیم و همین کار رو بكنيم.
چون یه روزی میرسه که من دیگه رئیس جمهور نیستم و شاید اون موقع به آدم ضعیف و بی عرضه مثل بعضی از رئیس جمهورهای قبلی سر کار بیاد.
قیمت نفت الان داره پایین میاد و باز هم پایین تر میاد، ولی ما تا وقتی کار کامل تموم نشه نمیریم
خیلی سریع تموم میشه، وخیلی سريع ولی نمیتونیم مطمئن باشیم که در آینده همیشه رئیس جمهورهای کاربلد سر کار باشن
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍37❤5👏5
⭕️فرمانده ارتش پاکستان در تهران؛ میانجیگری میان ایران و آمریکا.
بررسی پیشنهادهای جدید واشینگتن در شورای عالی امنیت ملی.
تداوم بنبست در بازگشایی تنگه هرمز به دلیل محاصره دریایی.
وضعیت نامشخص پاسخ تهران به طرحهای پیشنهادی جدید.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
بررسی پیشنهادهای جدید واشینگتن در شورای عالی امنیت ملی.
تداوم بنبست در بازگشایی تنگه هرمز به دلیل محاصره دریایی.
وضعیت نامشخص پاسخ تهران به طرحهای پیشنهادی جدید.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🔥16❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حمله تروریستی به سفارت اسرائیل در #لندن
با چاقو!
"کنترل انگلیس داره از دست نیروهای امنیتی در میره، مسلمانان چنان قدرتی بدست اوردند که تقریبا مپشه گفت توازن قدرت الان ۵۰- ۵۰ است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
با چاقو!
"کنترل انگلیس داره از دست نیروهای امنیتی در میره، مسلمانان چنان قدرتی بدست اوردند که تقریبا مپشه گفت توازن قدرت الان ۵۰- ۵۰ است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁34😡13👍3❤2🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هشدار‼️
رژیم ایران از ترس مردم خود، خیابانها را به صحنهای نظامی تبدیل کرده و زنان و حتی کودکان را بر خودروهای مجهز به سلاحهای سنگین و پهپادها قرار داده است.
این اقدامی آشکار در نقض حقوق کودکان است؛ قرار دادن آنها در معرض خطر و سوءاستفاده از آنان برای ایجاد ترس و ارعاب.
جنگ واقعی این رژیم، علیه مردم خودش است.
اینترنت قطع شده و آنچه در خیابانها میگذرد، سرکوبی عریان و آشکار است.
این همان چهره حکومتی است که از مردم خود میترسد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
رژیم ایران از ترس مردم خود، خیابانها را به صحنهای نظامی تبدیل کرده و زنان و حتی کودکان را بر خودروهای مجهز به سلاحهای سنگین و پهپادها قرار داده است.
این اقدامی آشکار در نقض حقوق کودکان است؛ قرار دادن آنها در معرض خطر و سوءاستفاده از آنان برای ایجاد ترس و ارعاب.
جنگ واقعی این رژیم، علیه مردم خودش است.
اینترنت قطع شده و آنچه در خیابانها میگذرد، سرکوبی عریان و آشکار است.
این همان چهره حکومتی است که از مردم خود میترسد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡47❤3👍2👎1🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴تانکر ترکرز: یک فایل صوتی که امروز منتشر شد، خدمه نفتکش سنمار هرالدِ هندی را به تصویر میکشد که پس از مجوز عبور از تنگه هرمز، از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست میکنند.
یکی از خدمه می گوید: "«نیروی دریایی سپاه! نفتکش موتورى سنمار هرالد! سنمار هرالد! نیروی دریایی سپاه!
شما به من مجوز دادید! اجازه حرکت دادید! نیروی دریایی سپاه! اینجا نفتکش سنمار هرالد است!
شما به من مجوز حرکت دادید! اسم من در فهرست شما دوم بود! شما اجازه دادید حرکت کنم! الان دارید شلیک میکنید! اجازه بدید برگردم!»"
شناور برای عبور آزاد شده بود اما مورد حمله قرار گرفت. هنوز تلفات جانی گزارش نشده است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
یکی از خدمه می گوید: "«نیروی دریایی سپاه! نفتکش موتورى سنمار هرالد! سنمار هرالد! نیروی دریایی سپاه!
شما به من مجوز دادید! اجازه حرکت دادید! نیروی دریایی سپاه! اینجا نفتکش سنمار هرالد است!
شما به من مجوز حرکت دادید! اسم من در فهرست شما دوم بود! شما اجازه دادید حرکت کنم! الان دارید شلیک میکنید! اجازه بدید برگردم!»"
شناور برای عبور آزاد شده بود اما مورد حمله قرار گرفت. هنوز تلفات جانی گزارش نشده است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍15😡13🔥3❤2😁1
🔴ترامپ: ج.ا بهخاطر جنایتهای قتل و کشتاری که طی ۴۷ سال گذشته مرتکب شده است، از مجازات و پاسخگویی فرار نخواهد کرد.
🔴ترامپ: ایرانیها سعی دارن زیرکانه عمل کنن. اونها میخواستن دوباره تنگه رو ببندن. اونها نمیتونن ما رو تحت فشار قرار بدن
🔴 نقدی، مشاور فرمانده کل سپاه: اگر جنگ فعلی ادامه پیدا کنه، شاید تبدیل به جنگ جهانی شه.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🔴ترامپ: ایرانیها سعی دارن زیرکانه عمل کنن. اونها میخواستن دوباره تنگه رو ببندن. اونها نمیتونن ما رو تحت فشار قرار بدن
🔴 نقدی، مشاور فرمانده کل سپاه: اگر جنگ فعلی ادامه پیدا کنه، شاید تبدیل به جنگ جهانی شه.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤19👍8😁5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
امروز از هامبورگ به مناسبت صدمین روز انقلاب ملی شیر وخورشید به شما بیگانگان اشغال گر این پیام را میفرستیم
اموال ما حساب و ملک نیست.
اموال ما، پژواک صدای خانوادههایمان است؛
صدایی که با قطع اینترنت ربودید و میان ما و عزیزانمان دیواری از سکوت کشیدید
اموال ما جان عزیزانمونه که در ایران گرفتید و نابود کردید.
اموال ما جوانهای این کشور بودن که کُشتید.
اموال ما خاک پاک ایرانه که به اشغال خودتون درآوردید.
شما از مصادره حرف میزنید؟
شما خودِ غارگريد
اشغال گرید و ۹۰ ملیون ایرانی را به اسرات گرفتید
ننگ برشما بیگانه گان اشغالگر
این صدا خاموش نخواهد شد.
این خشم فراموش نخواهد شد.
و این سرزمین. ، اشغال را برای همیشه پس خواهد زد
پاینده ایران وایرانی
زنده و جاوید باد سلسله پهلوی
اموال ما حساب و ملک نیست.
اموال ما، پژواک صدای خانوادههایمان است؛
صدایی که با قطع اینترنت ربودید و میان ما و عزیزانمان دیواری از سکوت کشیدید
اموال ما جان عزیزانمونه که در ایران گرفتید و نابود کردید.
اموال ما جوانهای این کشور بودن که کُشتید.
اموال ما خاک پاک ایرانه که به اشغال خودتون درآوردید.
شما از مصادره حرف میزنید؟
شما خودِ غارگريد
اشغال گرید و ۹۰ ملیون ایرانی را به اسرات گرفتید
ننگ برشما بیگانه گان اشغالگر
این صدا خاموش نخواهد شد.
این خشم فراموش نخواهد شد.
و این سرزمین. ، اشغال را برای همیشه پس خواهد زد
پاینده ایران وایرانی
زنده و جاوید باد سلسله پهلوی
❤45👌6👍3
Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
در جریان سفر به ایتالیا با شماری از سناتورها و نمایندگان مجلس این کشور از احزاب مختلف دیدار و درباره جنگ جمهوری اسلامی علیه ملت ایران، و مسئولیت اخلاقی ایتالیا و اروپا بر پشتیبانی از انقلاب ملی ایرانیان با هدف پایان دادن به جمهوری اسلامی و رسیدن به آزادی و دموکراسی گفتگو کردیم.
من در این دیدارها بر لزوم فشار دیپلماتیک بر جمهوری اسلامی برای برقراری اینترنت، آزادی زندانیان سیاسی، و توقف فوری اعدامها تاکید کردم.
ازجمله این دیدارها، دیدار با سناتور مائوریتزیو گاسپاری، رئیس کمیته امور خارجی و دفاع سنای ایتالیا بود.
@OfficialRezaPahlavi
من در این دیدارها بر لزوم فشار دیپلماتیک بر جمهوری اسلامی برای برقراری اینترنت، آزادی زندانیان سیاسی، و توقف فوری اعدامها تاکید کردم.
ازجمله این دیدارها، دیدار با سناتور مائوریتزیو گاسپاری، رئیس کمیته امور خارجی و دفاع سنای ایتالیا بود.
@OfficialRezaPahlavi
👍25❤10🫡5
⚡️⚡️گزارش سیانان:
ناو هواپیمابر «یواساس جرالد آر. فورد» به همراه ناوشکنهای «یواساس ماهان» و «یواساس وینستون اس. چرچیل» پس از عبور از کانال سوئز از شرق مدیترانه وارد دریای سرخ شدهاند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
ناو هواپیمابر «یواساس جرالد آر. فورد» به همراه ناوشکنهای «یواساس ماهان» و «یواساس وینستون اس. چرچیل» پس از عبور از کانال سوئز از شرق مدیترانه وارد دریای سرخ شدهاند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍26👏5❤1
⚡️⚡️ ناو «یواساس جرج اچ. دبلیو. بوش» در حال حرکت به سمت منطقه است و ممکن است جایگزین یا تقویتکننده ناو «فورد» باشد.
مقامات آمریکایی میگویند این استقرار بخشی از تلاشهای آمریکا برای آمادگی جهت ازسرگیری عملیات علیه ایران در صورت شکست آتشبس است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
مقامات آمریکایی میگویند این استقرار بخشی از تلاشهای آمریکا برای آمادگی جهت ازسرگیری عملیات علیه ایران در صورت شکست آتشبس است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍24👏6❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک آخوند حکومتی در تجمع شبانه حامیان جمهوری اسلامی گفت که در پی هدف قرار گرفتن «بیت رهبری»، آمبولانس حامل مجتبی خامنهای هم بعد از پیاده شدن او مورد اصابت قرار گرفت و سپس بیمارستان محل بستری شدندش هدف گرفته شد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁47🔥2
🔴 به نظر میرسد اکثر رسانههای دولتی ایرانی در حال تغییر به حالت جنگ هستند،
آمادهسازی افکار عمومی برای از سرگیری جنگ.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
آمادهسازی افکار عمومی برای از سرگیری جنگ.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍25👏4🔥2😁2😢1