دکتر ایمان نوابی، از پزشکان بازداشتشده در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ که همواره در طی سالهای اخیر اقدام به درمان و نجات جان بسیاری از مجروحان اعتراضات کرده بود، درگذشت (کشته شد)
تحقیقات و راستیآزمایی پیرامون “علت دقیق مرگ” دکتر نوابی به دلیل شرایط قطع اینترنت دشوار است اما برخی همکاران ایشان و سازمان حقوقی دادبان، علت مرگ را ایست قلبی تحت فشار شدید روحی و جسمی عنوان کردند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
تحقیقات و راستیآزمایی پیرامون “علت دقیق مرگ” دکتر نوابی به دلیل شرایط قطع اینترنت دشوار است اما برخی همکاران ایشان و سازمان حقوقی دادبان، علت مرگ را ایست قلبی تحت فشار شدید روحی و جسمی عنوان کردند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😢64😡8❤6🫡5
⭕️هشدار روسیه به ایران در بیانیه رسمی :
…پنتاگون برخلاف ادعاهای دیپلماتیک، پیوسته و با سرعت در حال تقویت شمار نیروهای نظامی خود در سطح منطقه است.حضور ۵۰ هزار نیروی نظامی، از جمله یگانهای دلتا و لشکر ۸۲ هوابرد، گویای آمادگی عملیاتی برای مداخله مستقیم است.
…استقرار ۵۰۰ فروند هواپیما در پایگاههای خاورمیانه، با هدف ایجاد برتری هوایی مطلق در زمان آغاز درگیری تنظیم شده است.حرکت ناو هواپیمابر اتمی «جورج بوش» و ناو «باکسر» نشان از تکمیل پازل محاصره دریایی ایران دارد. زمان رسیدن این ناوگان جنگی به منطقه، دقیقاً با پایان مهلت آتشبس دو هفتهای مصادف شده است که بوی یک فریب نظامی را میدهد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
…پنتاگون برخلاف ادعاهای دیپلماتیک، پیوسته و با سرعت در حال تقویت شمار نیروهای نظامی خود در سطح منطقه است.حضور ۵۰ هزار نیروی نظامی، از جمله یگانهای دلتا و لشکر ۸۲ هوابرد، گویای آمادگی عملیاتی برای مداخله مستقیم است.
…استقرار ۵۰۰ فروند هواپیما در پایگاههای خاورمیانه، با هدف ایجاد برتری هوایی مطلق در زمان آغاز درگیری تنظیم شده است.حرکت ناو هواپیمابر اتمی «جورج بوش» و ناو «باکسر» نشان از تکمیل پازل محاصره دریایی ایران دارد. زمان رسیدن این ناوگان جنگی به منطقه، دقیقاً با پایان مهلت آتشبس دو هفتهای مصادف شده است که بوی یک فریب نظامی را میدهد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍30😁7❤3🔥2👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
استقرار دوشکا و خودروهای نظامی در ورودی پارکی در تهران
♦️ویدیوی منتشر شده در شبکههای اجتماعی نشان میدهد که نیروهای امنیتی و سرکوبگران روز شنبه ۲۹ فروردینماه در یکی از پارکها با استقرار دوشکا و خودروهای نظامی، ایجاد رعب و وحشت کردند
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
♦️ویدیوی منتشر شده در شبکههای اجتماعی نشان میدهد که نیروهای امنیتی و سرکوبگران روز شنبه ۲۹ فروردینماه در یکی از پارکها با استقرار دوشکا و خودروهای نظامی، ایجاد رعب و وحشت کردند
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡40❤4😁2🔥1
یکیاز عرزشیا نوشته؛ چون آمریکا و اسرائیل وسط جنگ اجازه داد نیروهای افغانی و عراقی به راحتی وارد ایران بشن، یعنی برای سرنگونی حکومت اومدن نه مقابله با مردم معترض!
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁42👎7🔥3❤2
⭕️گزارش هایی در تهران و محافل پاکستانی وجود دارد که آخرین مذاکرات ایران با آمریکا عملاً به بنبست رسیده است،
ایران در خطوط قرمز خود درباره غنیسازی اورانیوم، سرنوشت ذخایر و تنگه هرمز هیچ عقبنشینی نمیکند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
ایران در خطوط قرمز خود درباره غنیسازی اورانیوم، سرنوشت ذخایر و تنگه هرمز هیچ عقبنشینی نمیکند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍25😁4❤2🔥2
اوپن سورس: اگه دوباره جنگ با ایران شروع بشه، اول میرن سراغ حذف مقامات ارشد،مخصوصاً اونایی که تو مذاکرات نقش دارن
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤31👏8💯3
⭕️خلاصه حرف های خالیباف تا به الان:
مذاکره کردیم چون اتش بس در لبنان شد
مین روب فرستادند تنگه رو بستیم و باز نمیکنیم تا درست مذاکره کنند
تنگه هرمز مال ایرانه اگر کشتی های ایرانی تو محاصره باشن هیچ کشتی دیگه پس حق تردد نداره
امریکا خودش اتش بس کرد
صدا و سیما کس میگه اونارو نابود نکردیم اما زمین گیر کردیم و قدرت مذاکره گرفتیم
به پاکستان گفته شده طرفین به معاهدهی خودشون پایبند باشن
و اینکه منو از مردن نترسونید ما اماده شهادتیم
رهبری مجتبی خامنه ای در صحنه است ما از اون فرمانبرداری داریم
به ونس گفتم که ایران با زور مذاکره نمیکنه مردم ایران مردمی قوی اماده در صحنه اند
تو لانچر موشکی مشکلی نداریم و توانایی هایمان بالقوه است
با امریکا هیچ مذاکره ای نداشتیم هرچی بوده از الان بوده
حزب الله کلی حرکت زده و اتش بس باید شامل اوناهم میشد
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
مذاکره کردیم چون اتش بس در لبنان شد
مین روب فرستادند تنگه رو بستیم و باز نمیکنیم تا درست مذاکره کنند
تنگه هرمز مال ایرانه اگر کشتی های ایرانی تو محاصره باشن هیچ کشتی دیگه پس حق تردد نداره
امریکا خودش اتش بس کرد
صدا و سیما کس میگه اونارو نابود نکردیم اما زمین گیر کردیم و قدرت مذاکره گرفتیم
به پاکستان گفته شده طرفین به معاهدهی خودشون پایبند باشن
و اینکه منو از مردن نترسونید ما اماده شهادتیم
رهبری مجتبی خامنه ای در صحنه است ما از اون فرمانبرداری داریم
به ونس گفتم که ایران با زور مذاکره نمیکنه مردم ایران مردمی قوی اماده در صحنه اند
تو لانچر موشکی مشکلی نداریم و توانایی هایمان بالقوه است
با امریکا هیچ مذاکره ای نداشتیم هرچی بوده از الان بوده
حزب الله کلی حرکت زده و اتش بس باید شامل اوناهم میشد
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁30🍾3❤2🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدئویی که پرزیدنت ترامپ در تروث سوشال یک ساعت قبل در مورد حمایتش از مردم ایران پست کرد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤74😢9👏4🫡2
🔴 مجید موسوی، فرمانده هوافضای سپاه:
مردم، جنگ همچنان ادامه داره! باید از خاک خود دفاع کنید
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
مردم، جنگ همچنان ادامه داره! باید از خاک خود دفاع کنید
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁42👎8🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قالیباف خطاب به حامیان تندروی رژیم،
بگذارید مذاکره کنیم و «وادادگی» نخواهیم داشت.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
بگذارید مذاکره کنیم و «وادادگی» نخواهیم داشت.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁50😡7❤2🔥1🤝1
فرماندهی مرکزی ایالات متحده (CENTCOM)
ملوانان و نیروهای تفنگدار دریایی مستقر در ناو آبیخاکی USS Rushmore (LSD-47) در حال اجرای عملیات محاصره دریایی در دریای عرب هستند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
ملوانان و نیروهای تفنگدار دریایی مستقر در ناو آبیخاکی USS Rushmore (LSD-47) در حال اجرای عملیات محاصره دریایی در دریای عرب هستند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍27👏5🤝3❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ ویدیویی از اجرای آهنگ «راه من» توسط فرانک سیناترا منتشر کرد.
«و اکنون، پایان نزدیک است / و بنابراین من با پرده آخر روبرو میشوم…
پشیمانیها، چند تایی داشتهام / اما از طرف دیگر، خیلی کم هستند که بتوان به آنها اشاره کرد…
من به روش خودم انجامش دادم.»
سیناترا هم چنین در ۳ آذر ۱۳۵۴ در ورزشگاه آریامهر تهران کنسرت بزرگی برگزار کرد که حدود ۲۴ هزار نفر در آن حضور داشتند. او در این برنامه با رهبری ارکستر بیل میلر آهنگهای معروف خود مانند (همین آهنگ)«راه من»، «مرا به ماه ببر»، «این است زندگی»، «تو را زیر پوست خود دارم» و «آن بانو یک ولگرد است» را اجرا کرد.
پیش از این کنسرت نیز سیناترا یک اجرای خصوصی برای محمدرضا شاه پهلوی و فرح پهلوی در کاخ سلطنتی داشت و این برنامه به یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای فرهنگی بینالمللی ایران پیش از انقلاب تبدیل شد
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
«و اکنون، پایان نزدیک است / و بنابراین من با پرده آخر روبرو میشوم…
پشیمانیها، چند تایی داشتهام / اما از طرف دیگر، خیلی کم هستند که بتوان به آنها اشاره کرد…
من به روش خودم انجامش دادم.»
سیناترا هم چنین در ۳ آذر ۱۳۵۴ در ورزشگاه آریامهر تهران کنسرت بزرگی برگزار کرد که حدود ۲۴ هزار نفر در آن حضور داشتند. او در این برنامه با رهبری ارکستر بیل میلر آهنگهای معروف خود مانند (همین آهنگ)«راه من»، «مرا به ماه ببر»، «این است زندگی»، «تو را زیر پوست خود دارم» و «آن بانو یک ولگرد است» را اجرا کرد.
پیش از این کنسرت نیز سیناترا یک اجرای خصوصی برای محمدرضا شاه پهلوی و فرح پهلوی در کاخ سلطنتی داشت و این برنامه به یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای فرهنگی بینالمللی ایران پیش از انقلاب تبدیل شد
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤51🔥3
⭕️ انگار مشکلی که دیشب برای نفتکش هندی پیش اومد حل شده،
وگرنه ج. ا. عمرا بتونه با سلمانخان و شاهرخ خان و آمیتاباچان و هرتیک روشن بجنگه،
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
وگرنه ج. ا. عمرا بتونه با سلمانخان و شاهرخ خان و آمیتاباچان و هرتیک روشن بجنگه،
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁44🔥2👍1
به گزارش رویترز، این پیام اوایل امروز از طریق فرکانسهای دریایی VHF توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (IRGC-N) پخش شد:
«به اطلاع کلیه کشتیها میرساند، با توجه به عدم اجرای تعهدات دولت ایالات متحده در مذاکرات، ایران تنگه هرمز را دوباره کاملاً بسته اعلام میکند. هیچ کشتی از هر نوع یا ملیتی اجازه عبور از تنگه هرمز را ندارد.»
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
«به اطلاع کلیه کشتیها میرساند، با توجه به عدم اجرای تعهدات دولت ایالات متحده در مذاکرات، ایران تنگه هرمز را دوباره کاملاً بسته اعلام میکند. هیچ کشتی از هر نوع یا ملیتی اجازه عبور از تنگه هرمز را ندارد.»
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡23🔥6😢2
⭕️الزام کشتیها به پرداخت هزینه برای عبور از تنگه هرمز.
رژیم ایران تحت پوشش «امنیت و محیط زیست» باجخواهی میکند.
محدودیتهای جدید برای تردد در آبراه بینالمللی.
افزایش فشارهای اقتصادی بر ناوگان تجاری جهانی.
تداوم سیاستهای تنشزای جمهوری اسلامی در منطقه.
کی میخوان این غربی ها بفهمند که برای رژیم مذاکرات یعنی روز از نو روزی از نو
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
رژیم ایران تحت پوشش «امنیت و محیط زیست» باجخواهی میکند.
محدودیتهای جدید برای تردد در آبراه بینالمللی.
افزایش فشارهای اقتصادی بر ناوگان تجاری جهانی.
تداوم سیاستهای تنشزای جمهوری اسلامی در منطقه.
کی میخوان این غربی ها بفهمند که برای رژیم مذاکرات یعنی روز از نو روزی از نو
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍24🔥4❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویری از به آتش کشیده شدن دو کشتی غیر نظامی هندی توسط سپاه تروریستی پاسداران
تصاویر دریافتی نشان می دهد که دو کشتی با پرچم هند که حامل ۲ میلیون بشکه نفت عراق بودند، توسط سپاه ترورسیتی پاسداران در تنگه هرمز مورد حمله قرار گرفتند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
تصاویر دریافتی نشان می دهد که دو کشتی با پرچم هند که حامل ۲ میلیون بشکه نفت عراق بودند، توسط سپاه ترورسیتی پاسداران در تنگه هرمز مورد حمله قرار گرفتند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡24👍5🔥4
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
تظاهرات ایرانیان سندیگو برای حمایت از زندانیان در خطر اعدام، حمایت از انقلاب ملی و درخواست از دولتمردان آمریکا برای عدم توافق با رژیم جنایتکار
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤41👍6