🔴فارس: اینکه تیم ایرانی نهایتا در دور دوم مذاکرات شرکت میکند یا نمیکند به نتیجه قطعی نرسیده و نمیتوان با قطعیت این موضوع را رد یا تایید کرد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁28❤4🔥3
آکسیوس به نقل از مقامات ارشد منطقه: آتشبس میان ایران و آمریکا رو به پایان است.
آمادگی کشورهای منطقه برای احتمال از سرگیری درگیریهای نظامی.
شمارش معکوس برای انقضای توافق موقت.
افزایش سطح هشدار و آمادگی دفاعی در خاورمیانه.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
آمادگی کشورهای منطقه برای احتمال از سرگیری درگیریهای نظامی.
شمارش معکوس برای انقضای توافق موقت.
افزایش سطح هشدار و آمادگی دفاعی در خاورمیانه.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤16👍12🔥2😁1
🔴 #خبر_فوری
نتانیاهو:
جنگ با ایران تمام نشده است،
هر لحظه ممکن است تحولات جدیدی به همراه داشته باشد.
🔴 #خبر_فوری
نتانیاهو:
اکنون درست قبل از اتفاقی بسیار بزرگ است،
چه کسی میداند فردا یا پسفردا چه خواهد شد.
🔴 #خبر_فوری
نبویان، عضو هیئت مذاکره کننده ایران در پاکستان:
مذاکرات فریبی بیش نیست و آمریکا به دنبال آغاز مجدد جنگ است.
نتانیاهو:
جنگ با ایران تمام نشده است،
هر لحظه ممکن است تحولات جدیدی به همراه داشته باشد.
🔴 #خبر_فوری
نتانیاهو:
اکنون درست قبل از اتفاقی بسیار بزرگ است،
چه کسی میداند فردا یا پسفردا چه خواهد شد.
🔴 #خبر_فوری
نبویان، عضو هیئت مذاکره کننده ایران در پاکستان:
مذاکرات فریبی بیش نیست و آمریکا به دنبال آغاز مجدد جنگ است.
🔥27❤7👍7😁3
ناو راشمور از ژاپن رسیده و در محاصره دریایی شرکت داره و برای جنگ آتی آمادست.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍39❤2👏2😢2😁1
🔴 زمان پایان آتش بس: ساعت ۳ بامداد، روز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ماه.
🔴ترامپ به نیویورکپست : محاصره علیه ایران با وجود مذاکرات ادامه پیدا میکنه.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🔴ترامپ به نیویورکپست : محاصره علیه ایران با وجود مذاکرات ادامه پیدا میکنه.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤25👏10🔥2😢1
https://t.me/OmidIranAzad/203044?single
۱۰۰ روز پیش، در ۱۸ و ۱۹ دی ماه، میلیونها ایرانی با آگاهی نسبت به اینکه چه بهایی ممکن است بپردازند، به خیابانها آمدند. بیش از ۴۰ هزار قهرمان، این بها را برای سربلندی، آزادی و رهایی ایران با فدا کردن جان خود پرداختند.
زنان جوان روسریهای خود را در مقابل سرکوبگران مسلح از سر برداشتند. دانشجویان با سازماندهی اعتراضات، در مقابل نیروهای لباس شخصی در دانشگاهها ایستادگی کردند. معلمان، وکلا و کارگران محل کار خود را ترک کردند. مغازهداران به نشانه همبستگی مغازههای خود را بستند. میلیونها تن از مردم ایران، شهر به شهر، جلوهای حماسی از همبستگی ملی به نمایش گذاشتند و جهان را مبهوت خود کردند.
رژیم با شلیک گلوله، بازداشتهای گسترده، و دادگاههای نمایشی و اعدام پاسخ داد. ایرانیان در رویارویی با یک شر غیرانسانی، شجاعتی مافوق بشری از خود نشان دادند. بیش از ۴۰ هزار تن جان خود را فدا کردند.
هموطنان من به راه خود ادامه دادند و شجاعت آنها در تاریخ ماندگار خواهد بود. این نبرد نهایی است و ملت بزرگ ایران برای غلبه بر جمهوری اسلامی آماده میشوند. در این نبرد برای بازپسگیری کشورمان و آزادی ملتمان، از مبارزه دست نخواهم کشید.
امیدوارم جهان در کنار ما باشد؛ اما چه باشد و چه نباشد، مبارزه ما ادامه خواهد یافت و ما ایران را آزاد خواهیم کرد.
🔗 @PahlaviReza
۱۰۰ روز پیش، در ۱۸ و ۱۹ دی ماه، میلیونها ایرانی با آگاهی نسبت به اینکه چه بهایی ممکن است بپردازند، به خیابانها آمدند. بیش از ۴۰ هزار قهرمان، این بها را برای سربلندی، آزادی و رهایی ایران با فدا کردن جان خود پرداختند.
زنان جوان روسریهای خود را در مقابل سرکوبگران مسلح از سر برداشتند. دانشجویان با سازماندهی اعتراضات، در مقابل نیروهای لباس شخصی در دانشگاهها ایستادگی کردند. معلمان، وکلا و کارگران محل کار خود را ترک کردند. مغازهداران به نشانه همبستگی مغازههای خود را بستند. میلیونها تن از مردم ایران، شهر به شهر، جلوهای حماسی از همبستگی ملی به نمایش گذاشتند و جهان را مبهوت خود کردند.
رژیم با شلیک گلوله، بازداشتهای گسترده، و دادگاههای نمایشی و اعدام پاسخ داد. ایرانیان در رویارویی با یک شر غیرانسانی، شجاعتی مافوق بشری از خود نشان دادند. بیش از ۴۰ هزار تن جان خود را فدا کردند.
هموطنان من به راه خود ادامه دادند و شجاعت آنها در تاریخ ماندگار خواهد بود. این نبرد نهایی است و ملت بزرگ ایران برای غلبه بر جمهوری اسلامی آماده میشوند. در این نبرد برای بازپسگیری کشورمان و آزادی ملتمان، از مبارزه دست نخواهم کشید.
امیدوارم جهان در کنار ما باشد؛ اما چه باشد و چه نباشد، مبارزه ما ادامه خواهد یافت و ما ایران را آزاد خواهیم کرد.
🔗 @PahlaviReza
Telegram
اتحاد ملی ایران | اخبار جنگ
❤49🕊7🫡4❤🔥2
زنی بنام شمیم مافی در فرودگاه بینالمللی لسآنجلس به اتهام قاچاق اسلحه به نمایندگی از رژیم جمهوری اسلامی دستگیر شد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤24👏23👍4😡4🤝1
مارک لوین در رابطه با جلسه فوری دیشب ترامپ :
مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی، شیطان بزرگ
مرگ بر حزب الله، شیطان کوچک
به راهتان ادامه دهید.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی، شیطان بزرگ
مرگ بر حزب الله، شیطان کوچک
به راهتان ادامه دهید.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤38👏21🔥4🤝2
یک عمر شعار دادن که زنان در غرب ابزار تبلیغاتی هستند. حالا
پررنگترین عنصر تبلیغاتی که جمهوری اسلامی تو این جنگ استفاده کرده چی بوده؟ زنان، مخصوصا از نوع بیحجابش :)
🔥بعد از. سقوط و سرنگونی نتیجه ی بازی در زمین رژیم خواهند دید
و تاوان این سفید شویی ها را پس خواهند داد.
بزودی، پایان جمهوری اسلامی با جک و ...نده هاش
#نبرد_آخر
#انتقام
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
پررنگترین عنصر تبلیغاتی که جمهوری اسلامی تو این جنگ استفاده کرده چی بوده؟ زنان، مخصوصا از نوع بیحجابش :)
🔥بعد از. سقوط و سرنگونی نتیجه ی بازی در زمین رژیم خواهند دید
و تاوان این سفید شویی ها را پس خواهند داد.
بزودی، پایان جمهوری اسلامی با جک و ...نده هاش
#نبرد_آخر
#انتقام
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🤝26👍18👏5😡2❤1🔥1
🔴نمایندگان مجلس رژیم، مسلح میشوند!
حمیدرضا حاجیبابایی، نایبرییس مجلس رژیم، گفت: «برای تنگه هرمز ما در مجلس یگان ویژه رزم تشکیل دادهایم و تمام نمایندگان مجلس در این یگان ثبت نام کردهاند تا اسلحه به دست بگیرند و مقابل آمریکا بایستند.»
او پیشتر به خبرگزاری فارس گفته بود که نمایندگان برای نبرد زمینی در خارک و یا هر جایی که آمریکا بخواهد شیطنت کند یا نیرو پیاده کند، یگان رزم تشکیل میدهند.
📌فقط امیدواریم وقتی دوباره جنگ شروع می شود در زیرزمین بیمارستانها پنهان نشوند و حداقل جمعی در مجلس حضور داشته باشند.
تو جنگ ۱۲ و ۴۰ روزه اینقدر شجاعت و دلاوری به خرج دادید
ماتحتتون جر خورد.
جنگ که شروع بشه میرید داخل سوراخ موش، مثل رهبر قبلیتون موشعلی و رهبر نا مشخصتون #موشقوا
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
حمیدرضا حاجیبابایی، نایبرییس مجلس رژیم، گفت: «برای تنگه هرمز ما در مجلس یگان ویژه رزم تشکیل دادهایم و تمام نمایندگان مجلس در این یگان ثبت نام کردهاند تا اسلحه به دست بگیرند و مقابل آمریکا بایستند.»
او پیشتر به خبرگزاری فارس گفته بود که نمایندگان برای نبرد زمینی در خارک و یا هر جایی که آمریکا بخواهد شیطنت کند یا نیرو پیاده کند، یگان رزم تشکیل میدهند.
📌فقط امیدواریم وقتی دوباره جنگ شروع می شود در زیرزمین بیمارستانها پنهان نشوند و حداقل جمعی در مجلس حضور داشته باشند.
تو جنگ ۱۲ و ۴۰ روزه اینقدر شجاعت و دلاوری به خرج دادید
ماتحتتون جر خورد.
جنگ که شروع بشه میرید داخل سوراخ موش، مثل رهبر قبلیتون موشعلی و رهبر نا مشخصتون #موشقوا
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁48👍7❤5🔥2
پیگیری خبرنگار فارس نشان میدهد در صورت عدم حضور ونس در مذاکرات قطعا مقام عالیرتبه مانند قالیباف در تیم مذاکرهکننده نخواهد بود.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁35❤1🔥1