⚡️⚡️گزارش ها از حمله قایق های سپاه به یکی کشتی کانتینری در تنگه هرمز،
آسیب گسترده ای به کشتی کانتینری پس از تیراندازی وارد شده است.
⚡️⚡️ گزارش ها از حمله سپاه به دومین کشتی باری در نزدیکی تنگه هرمز،
تیراندازی گسترده به سمت کشتی باری صورت گرفته است.
⚡️⚡️دو کشتی تجاری در تنگه هرمز توسط سپاه توقیف شده است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
آسیب گسترده ای به کشتی کانتینری پس از تیراندازی وارد شده است.
⚡️⚡️ گزارش ها از حمله سپاه به دومین کشتی باری در نزدیکی تنگه هرمز،
تیراندازی گسترده به سمت کشتی باری صورت گرفته است.
⚡️⚡️دو کشتی تجاری در تنگه هرمز توسط سپاه توقیف شده است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡29❤4😢2🔥1
⚡️⚡️سازمان تجارت دریایی بریتانیا:
حمله قایق های سپاه به کشتی سوم در تنگه هرمز رخ داده است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
حمله قایق های سپاه به کشتی سوم در تنگه هرمز رخ داده است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👎19😁5
🔴 نیروی هوایی ایالات متحده در حال استقرار سه فروند جنگنده AC-130J Ghostrider دیگر در خاورمیانه است،
با ورود آنها به خاورمیانه، تعداد کل این جنگندهها در منطقه به شش فروند افزایش خواهد یافت،
انتظار میرود این هواپیماها ظرف 48 ساعت آینده به عربستان سعودی برسند،
آنها قرار است در مرحله دوم عملیات خشم حماسی علیه ایران شرکت کنند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
با ورود آنها به خاورمیانه، تعداد کل این جنگندهها در منطقه به شش فروند افزایش خواهد یافت،
انتظار میرود این هواپیماها ظرف 48 ساعت آینده به عربستان سعودی برسند،
آنها قرار است در مرحله دوم عملیات خشم حماسی علیه ایران شرکت کنند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍37❤4👏2🤝1
🔴 رسانه بین المللی سپاه:
احتمالاً ایالات متحده در انتظار رسیدن گروه ضربت ناو هواپیمابر بوش به دریای عرب است تا عملیات علیه ایران را از سر بگیرد،
بر اساس اطلاعات ردیابی پروازهای عمومی، این گروه ضربت ناو در حال حاضر در نزدیکی سواحل تانزانیا یا کنیا قرار دارد و طی 3 روز آینده به خاورمیانه خواهد رسید،
این سومین گروه ناو هواپیمابر است که به منطقه سنتکام اعزام میشود.
چربش کن
تنگه بازه ؟؟؟؟
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
احتمالاً ایالات متحده در انتظار رسیدن گروه ضربت ناو هواپیمابر بوش به دریای عرب است تا عملیات علیه ایران را از سر بگیرد،
بر اساس اطلاعات ردیابی پروازهای عمومی، این گروه ضربت ناو در حال حاضر در نزدیکی سواحل تانزانیا یا کنیا قرار دارد و طی 3 روز آینده به خاورمیانه خواهد رسید،
این سومین گروه ناو هواپیمابر است که به منطقه سنتکام اعزام میشود.
چربش کن
تنگه بازه ؟؟؟؟
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍42😁5❤2👏1
🔴 ترامپ:
ایران در واقع نمیخواهد تنگه هرمز بسته باشد؛ آنها میخواهند باز باشد تا بتوانند روزی ۵۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشند (همان پولی که در صورت بسته بودن از دست میدهند).
فقط به این خاطر میگویند بسته بماند که من آن را کاملا محاصره کردهام، و میخواهند ظاهر را حفظ کنند.
چند روز پیش هم به من گفتند: «ایران میخواهد فورا تنگه باز شود.»
اما اگر این کار را انجام دهیم، دیگر هیچ توافقی با ایران ممکن نخواهد بود—مگر اینکه بقیه کشورشان را نابود کنیم، از جمله رهبرانشان!
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
ایران در واقع نمیخواهد تنگه هرمز بسته باشد؛ آنها میخواهند باز باشد تا بتوانند روزی ۵۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشند (همان پولی که در صورت بسته بودن از دست میدهند).
فقط به این خاطر میگویند بسته بماند که من آن را کاملا محاصره کردهام، و میخواهند ظاهر را حفظ کنند.
چند روز پیش هم به من گفتند: «ایران میخواهد فورا تنگه باز شود.»
اما اگر این کار را انجام دهیم، دیگر هیچ توافقی با ایران ممکن نخواهد بود—مگر اینکه بقیه کشورشان را نابود کنیم، از جمله رهبرانشان!
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍40❤11
🔴مقامات آمریکایی میگویند ترامپ پنجره زمانی محدودی بین 3 تا 5 روز برای پاسخ ایران با یک موضع مذاکره واضح ارائه میدهد،
یک مقام به صراحت گفت:
ترامپ حاضر است تنها سه تا پنج روز دیگر به ایرانیها فرصت دهد تا اوضاع خود را مرتب کنند،
این فرصت بیپایان نخواهد بود.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
یک مقام به صراحت گفت:
ترامپ حاضر است تنها سه تا پنج روز دیگر به ایرانیها فرصت دهد تا اوضاع خود را مرتب کنند،
این فرصت بیپایان نخواهد بود.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤34👍13😁3👎1
🔴 پست جدید ترامپ تو تروث: «صبحِ شکوه: آیا ترامپ تو جنگ با ایران میره سراغ مدل کامل “شرمن”؟»
+ ویلیام تکامسه شرمن ژنرال ارتش اتحادیه در طول جنگ داخلی آمریکا بود. راهبردهای نظامی او، نقش مهمی در پایانگرفتن جنگ داخلی به نفع اتحادیه و پیروزی شمالیها داشت. هرچند راهبرد نظامی جنگ تمامعیار او با نیروهای ایالات مؤتلفه آمریکا از جمله تاکتیک نظامی زمین سوخته، مورد انتقادات شدید قرار داشت.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
+ ویلیام تکامسه شرمن ژنرال ارتش اتحادیه در طول جنگ داخلی آمریکا بود. راهبردهای نظامی او، نقش مهمی در پایانگرفتن جنگ داخلی به نفع اتحادیه و پیروزی شمالیها داشت. هرچند راهبرد نظامی جنگ تمامعیار او با نیروهای ایالات مؤتلفه آمریکا از جمله تاکتیک نظامی زمین سوخته، مورد انتقادات شدید قرار داشت.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🔥23
لیندزی گراهام: تداوم و گسترش جهانی محاصره علیه رژیم ایران برای قطع منابع مالی تروریسم.
هشدار به خریداران نفت؛ بهترین فرصت برای تغییر رفتار تهران از سال ۵۷ فراهم شده است.
حمایت قاطع از استراتژی فشار حداکثری پرزیدنت ترامپ تا دستیابی به توافق.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
هشدار به خریداران نفت؛ بهترین فرصت برای تغییر رفتار تهران از سال ۵۷ فراهم شده است.
حمایت قاطع از استراتژی فشار حداکثری پرزیدنت ترامپ تا دستیابی به توافق.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👏45👍1👎1
ارسالی ...
اطلاعیه :
برای حمایت از مردم ایران و حضور #رضاشاه_دوم در پارلمان برلین
امشب ساعت ۱۲ شب از بان هوف دوسلدورف اتوبوس به مقصد برلین حرکت میکنه هنوز چند جای خالی موجود هست
اطلاعیه :
برای حمایت از مردم ایران و حضور #رضاشاه_دوم در پارلمان برلین
امشب ساعت ۱۲ شب از بان هوف دوسلدورف اتوبوس به مقصد برلین حرکت میکنه هنوز چند جای خالی موجود هست
👍43❤14😡3🫡2
شاهنشاه وارد برلین شدن
خوش آمدید ❤️❤️❤️
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
خوش آمدید ❤️❤️❤️
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤🔥67❤19🫡4😡3😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما ايرانيان مقيم هامبورگ در اعتراض به اعدام هاي وحشيانه جمهوري اسلامي و اعدام اميرعلي ميرجعفري تجمع كرديم
ما تا پيروزي خيابان را رها نميكنيم
ارسالی همراهان کانال
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
ما تا پيروزي خيابان را رها نميكنيم
ارسالی همراهان کانال
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤69👍7🤝5
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
کشک مذاکرات دیگه سابیدنی نیس
🔗 the_capitol_report
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🔗 the_capitol_report
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍46
🔴 پست جدید ترامپ در تروث: این خبر بسیار خوبی است! همین الان به من اطلاع داده شد که هشت زن معترض که قرار بود امشب در ایران اعدام شوند، دیگر کشته نخواهند شد. چهار نفر از آنها فوراً آزاد خواهند شد و چهار نفر دیگر به یک ماه زندان محکوم میشوند. من بسیار قدردانم که ایران و رهبرانش به درخواست من، بهعنوان رئیسجمهور ایالات متحده، احترام گذاشتند و اجرای برنامهریزیشده را متوقف کردند. از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤46👎8😁5
🔴یک نماینده مجلس با استناد به گزارش دولت،
میزان خسارت مستقیم و غیرمستقیم جنگ با اسرائیل و آمریکا را تاکنون حدود 120میلیارد دلار اعلام کرد.
حالا چطوری میخواهی بهت بدن نقدی یا قسطی 😁
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
میزان خسارت مستقیم و غیرمستقیم جنگ با اسرائیل و آمریکا را تاکنون حدود 120میلیارد دلار اعلام کرد.
حالا چطوری میخواهی بهت بدن نقدی یا قسطی 😁
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁59
امروز فقط از #شاه بگو
از #برلین و حضور کسی که ۴۷ ساله برای آزادی ایران و ایرانی شاهانه ایستاده ✌️
پنجشنبه 23.4.2026
#KingRezaPahlaviForIran
🔗 نگان (@negannegan55)
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
از #برلین و حضور کسی که ۴۷ ساله برای آزادی ایران و ایرانی شاهانه ایستاده ✌️
پنجشنبه 23.4.2026
#KingRezaPahlaviForIran
🔗 نگان (@negannegan55)
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍81❤22🫡5👎3😡2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سید مجید اگر نقطهزن بود، از ترس در سوراخ موش پنهان نمیشد.
🔗 اسرائیل به فارسی (@IsraelPersian
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🔗 اسرائیل به فارسی (@IsraelPersian
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁48👍6👎5💯2👏1
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
رهبری جدید در ایران با مذاکره و معامله بر سر برنامه هستهای مخالفت کرده است.
نمیشه صدای رهبری رو برامون نشر بدید
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
رهبری جدید در ایران با مذاکره و معامله بر سر برنامه هستهای مخالفت کرده است.
نمیشه صدای رهبری رو برامون نشر بدید
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁67👍5❤2
اعلیحضرت رضاشاه دوم فردا پنجشنبه ۲۳ اپریل گفتگویی در شبکه ZDF با مایبریت ایلنر Maybrit Illner در ساعت ۲۲.۱۵ خواهند داشت
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍55❤25🫡5👎2😡2👏1
🔴کاخ سفید: رژیم ایران ملزم به تحویل اورانیوم غنیسازی شده به ایالات متحده شد.
تأکید واشینگتن بر ضرورت تسلیم فوری ذخایر هستهای رژیم.
تلاش بینالمللی برای محرومسازی رژیم از توانمندی هستهای شدت گرفت.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
تأکید واشینگتن بر ضرورت تسلیم فوری ذخایر هستهای رژیم.
تلاش بینالمللی برای محرومسازی رژیم از توانمندی هستهای شدت گرفت.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤45👍17😁2👎1