🔴طبق گفته مقامات ایرانی،
رهبری در ایران در شرایط فعلی مذاکره با ایالات متحده را ممنوع کرده است.
پس الاغچی، رفته پیش زن پاکستانیش احتمالا چون پاکستان گویا ورودش را تایید کرده 😏
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
رهبری در ایران در شرایط فعلی مذاکره با ایالات متحده را ممنوع کرده است.
پس الاغچی، رفته پیش زن پاکستانیش احتمالا چون پاکستان گویا ورودش را تایید کرده 😏
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁42👍2❤1🤝1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دم ایرانی ها گرم
کاشکی زمان آریامهر هم مردم همينقدر اگاه بودن
البته همون خطای نابخشودنی باعث شد مردم آگاه بشن ✌️
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
کاشکی زمان آریامهر هم مردم همينقدر اگاه بودن
البته همون خطای نابخشودنی باعث شد مردم آگاه بشن ✌️
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤67🔥4🫡2🤝1
Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در چند هفته اخیر در سفر به دور اروپا با اعضای پارلمانها، دولتها و رسانهها گفتوگو کردهام.
سفر من یک هدف داشت: این که صدای میلیونها ایرانی باشم که تحت سلطه جمهوری اسلامی، ترورهای آن و قطع اینترنت، گروگان گرفته شدهاند؛ میلیونها ایرانی که صدایشان خاموش شده است.
اما اکنون با اطمینان میتوانم بگویم این سکوت، این سانسور، نهتنها توسط رژیم در ایران، بلکه توسط رسانههای بینالمللی و بهویژه اروپایی انجام میشود.
بنابراین، میخواهم به طور مستقیم با مردم اروپا صحبت کنم.
I have spent the past several weeks traveling across Europe, speaking to members of parliaments, governments, and the press.
My visit had one objective: to give a voice to the millions of Iranians held hostage by the Islamic Republic, its terror, and its Internet blackout. The millions of Iranians who have been silenced.
But I can now say with confidence that that silencing, that censorship, is not just happening at the hands of the regime in Iran, but by the international, and particularly the European, media.
So I want to speak directly to the people of Europe.
@OfficialRezaPahlavi
سفر من یک هدف داشت: این که صدای میلیونها ایرانی باشم که تحت سلطه جمهوری اسلامی، ترورهای آن و قطع اینترنت، گروگان گرفته شدهاند؛ میلیونها ایرانی که صدایشان خاموش شده است.
اما اکنون با اطمینان میتوانم بگویم این سکوت، این سانسور، نهتنها توسط رژیم در ایران، بلکه توسط رسانههای بینالمللی و بهویژه اروپایی انجام میشود.
بنابراین، میخواهم به طور مستقیم با مردم اروپا صحبت کنم.
I have spent the past several weeks traveling across Europe, speaking to members of parliaments, governments, and the press.
My visit had one objective: to give a voice to the millions of Iranians held hostage by the Islamic Republic, its terror, and its Internet blackout. The millions of Iranians who have been silenced.
But I can now say with confidence that that silencing, that censorship, is not just happening at the hands of the regime in Iran, but by the international, and particularly the European, media.
So I want to speak directly to the people of Europe.
@OfficialRezaPahlavi
❤122🫡8😡2👍1🤝1
🔹پیت هگست، وزیر جنگ، متحدان آمریکا را خطاب قرار میدهد:
«زمان مفتخوری تمام شده است.»
«آمریکا و جهان آزاد شایسته متحدانی هستند که توانمند، وفادار و آگاه باشند و بدانند که متحد بودن یک خیابان یک طرفه نیست.»
«ما به سختی از تنگه هرمز به عنوان یک کشور استفاده میکنیم. انرژی ما از آنجا عبور نمیکند و ما انرژی زیادی داریم.»
«ما روی اروپا حساب نمیکنیم، اما آنها خیلی بیشتر از ما به تنگه هرمز نیاز دارند و شاید بخواهند کمتر حرف بزنند و کنفرانسهای فانتزی کمتری در اروپا داشته باشند و یک قایق بگیرند.»
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
«زمان مفتخوری تمام شده است.»
«آمریکا و جهان آزاد شایسته متحدانی هستند که توانمند، وفادار و آگاه باشند و بدانند که متحد بودن یک خیابان یک طرفه نیست.»
«ما به سختی از تنگه هرمز به عنوان یک کشور استفاده میکنیم. انرژی ما از آنجا عبور نمیکند و ما انرژی زیادی داریم.»
«ما روی اروپا حساب نمیکنیم، اما آنها خیلی بیشتر از ما به تنگه هرمز نیاز دارند و شاید بخواهند کمتر حرف بزنند و کنفرانسهای فانتزی کمتری در اروپا داشته باشند و یک قایق بگیرند.»
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍46💯4❤🔥1❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴وزیر جنگ آمریکا:
«خطاب به رژیم تهران،
محاصره هر ساعت تنگتر میشود. ما کنترل اوضاع را در دست داریم. هیچ چیز وارد نمیشود - هیچ چیز خارج نمیشود.
ارتش آسیبدیده ایران - به ویژه سپاه پاسداران - به گروهی از دزدان دریایی با پرچم تبدیل شده است. آنها تجاوز خود را در شعارها پنهان میکنند، اما جهان اکنون آنها را همانطور که هستند میبیند: جنایتکارانی در دریاهای آزاد.»
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
«خطاب به رژیم تهران،
محاصره هر ساعت تنگتر میشود. ما کنترل اوضاع را در دست داریم. هیچ چیز وارد نمیشود - هیچ چیز خارج نمیشود.
ارتش آسیبدیده ایران - به ویژه سپاه پاسداران - به گروهی از دزدان دریایی با پرچم تبدیل شده است. آنها تجاوز خود را در شعارها پنهان میکنند، اما جهان اکنون آنها را همانطور که هستند میبیند: جنایتکارانی در دریاهای آزاد.»
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍43❤4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴زمانی که یک عده بدبخت را در منطقه تضامن (همبستگی) دمشق از توی خیابان دستگیر کرد و از خانه هایشان بیرون کشید.
زمانی که یکی پس از دیگری توی مغز آنان گلوله خالی کرد.
زمانی که یک پیرمرد سالخورده التماسش کرد و به علی ابن ابی طالب قسمش داد که او را نکشد ، و او با شلیک گلوله در مغزش با خنده گفت :"ای وای ! خداحافظ!"
در ان روز ، برای زهره چشم گرفتن، با گروه جنایتکارش و به رهبری شاش قاسم سلیمانی، صدها نفر را در دمشق کشت.
هرگز ، حتی فکرش را هم نمی کرد که روزی این چنین دستگیر شود.
سالها با پول خون مخفی بود ، مثل یک خوک وحشی در فرار بود ، اما وقتی درست به چهره اش نگاه می کنم ، می بینم که خودش هم میدانست که روزی این چنین دستگیر شود.
ترس را در چشمانش ببینید!
در اینجا از بسیجیان کثیف رژیم میخواهم که به چشمان این حیوان نگاه کنید!
جلادان زندانها که دارند عزیزان ما را اعدام می کنند!
شما فکر میکنید که شناسائی نشدید ، تک تک شما ، دادستانها ، قاضیها ، زندان بانان ، بازجوها ، بسیجیها ، مزدورها ، مخبرها ،
چه راس قلاده های مونث و چه مذکر.
بازی تمام است !
به چشمان امجد یوسف نگاه کنید!
دقیق نگاه کنید!
زمانی که یکی پس از دیگری توی مغز آنان گلوله خالی کرد.
زمانی که یک پیرمرد سالخورده التماسش کرد و به علی ابن ابی طالب قسمش داد که او را نکشد ، و او با شلیک گلوله در مغزش با خنده گفت :"ای وای ! خداحافظ!"
در ان روز ، برای زهره چشم گرفتن، با گروه جنایتکارش و به رهبری شاش قاسم سلیمانی، صدها نفر را در دمشق کشت.
هرگز ، حتی فکرش را هم نمی کرد که روزی این چنین دستگیر شود.
سالها با پول خون مخفی بود ، مثل یک خوک وحشی در فرار بود ، اما وقتی درست به چهره اش نگاه می کنم ، می بینم که خودش هم میدانست که روزی این چنین دستگیر شود.
ترس را در چشمانش ببینید!
در اینجا از بسیجیان کثیف رژیم میخواهم که به چشمان این حیوان نگاه کنید!
جلادان زندانها که دارند عزیزان ما را اعدام می کنند!
شما فکر میکنید که شناسائی نشدید ، تک تک شما ، دادستانها ، قاضیها ، زندان بانان ، بازجوها ، بسیجیها ، مزدورها ، مخبرها ،
چه راس قلاده های مونث و چه مذکر.
بازی تمام است !
به چشمان امجد یوسف نگاه کنید!
دقیق نگاه کنید!
👍73❤6👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پیام شیر یهود، نخستوزیر نتانیاهو:
«من به شما قول دادم که خاورمیانه را تغییر میدهیم و این دقیقاً همان کاری است که داریم میکنیم.
اول از همه در مورد ایران: مکالمهی فوقالعادهای با پرزیدنت ترامپ داشتم. او در حال وارد کردنِ فشارهای سنگینِ نظامی و اقتصادی بر روی حکومت ایران است و ما در هماهنگیِ کامل عمل میکنیم.
روند صلح تاریخی با لبنان آغاز شده، اما حزبالله قصد کارشکنی دارد. ما آزادی عمل کاملِ خود را در برابر هرگونه تهدیدی حفظ کردهایم. دیروز و امروز به آنها ضربه زدیم و تا بازگرداندنِ کامل امنیت به شمال، متوقف نخواهیم شد.
«من به شما قول دادم که خاورمیانه را تغییر میدهیم و این دقیقاً همان کاری است که داریم میکنیم.
اول از همه در مورد ایران: مکالمهی فوقالعادهای با پرزیدنت ترامپ داشتم. او در حال وارد کردنِ فشارهای سنگینِ نظامی و اقتصادی بر روی حکومت ایران است و ما در هماهنگیِ کامل عمل میکنیم.
روند صلح تاریخی با لبنان آغاز شده، اما حزبالله قصد کارشکنی دارد. ما آزادی عمل کاملِ خود را در برابر هرگونه تهدیدی حفظ کردهایم. دیروز و امروز به آنها ضربه زدیم و تا بازگرداندنِ کامل امنیت به شمال، متوقف نخواهیم شد.
❤94🔥8👍7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نیلوفر، واقع در کرمانشاه که در سال ۲۰۲۲ بصورت کامل خشک شده بود، از شدت بارشهای اخیر، پُر آب شدهاست! 🪷🇮🇷
دست آخر مشخص شد که نماز باران نیازی نبود و فقط بارش تعدادی بمب کافی بود و نماز میت خامنهای را بخوانند تا بارون بیاد!
هیعرررر که ۵۵ روزه همونم نخوندید! 😂
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
دست آخر مشخص شد که نماز باران نیازی نبود و فقط بارش تعدادی بمب کافی بود و نماز میت خامنهای را بخوانند تا بارون بیاد!
هیعرررر که ۵۵ روزه همونم نخوندید! 😂
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍109❤19😢2🤝1
دلیلش را نمیدانیم، اما همین بس که:
درست از زمانیکه خامنه ای به درک واصل شده، آب و هوای کشور زیبا، صاف و تماشایی همچو دهه ی۴۰ تا ۵۰ خورشیدی شده.
این حرامزادگان چه در (تصمیمات)خود داشتند که نبودشان اینچنین تاثیری بر اب و هوای کشور داشته است؟
تصور اینکه کلیت جمهوری اسلامی نباشد، ما ایرانیان شاهد چگونه سرزمین زیبایی خواهیم بود، رویایی ترین تصویریست که میشود در دل و جان ترسیم کرد.
( تصویر اول از اواسط دهه ی ۴۰ خورشیدی و تصویر دوم برای امروز تهران است)
#پسرعاقل_نوح
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
درست از زمانیکه خامنه ای به درک واصل شده، آب و هوای کشور زیبا، صاف و تماشایی همچو دهه ی۴۰ تا ۵۰ خورشیدی شده.
این حرامزادگان چه در (تصمیمات)خود داشتند که نبودشان اینچنین تاثیری بر اب و هوای کشور داشته است؟
تصور اینکه کلیت جمهوری اسلامی نباشد، ما ایرانیان شاهد چگونه سرزمین زیبایی خواهیم بود، رویایی ترین تصویریست که میشود در دل و جان ترسیم کرد.
( تصویر اول از اواسط دهه ی ۴۰ خورشیدی و تصویر دوم برای امروز تهران است)
#پسرعاقل_نوح
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤75👍6🤝1😡1
نخست وزیر انگلیس: تا هفته آینده سپاه پاسداران در لیست ممنوعه !!
داره آدم میشه
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
داره آدم میشه
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍50😁14👌2❤1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
امروز چهارم اردیبهشتماه، سالروز تاجگذاری رضاشاه بزرگ، بنیانگذار پادشاهی پهلوی در ایران است.
رضاشاه توانست با گشایشهای قانونی، سدهای ساختاری و فرهنگی اسلامیزه شده را در ایران بشکند و رفرمهای او ورود به دورانی نوین را برای میهن فراهم نمود.
اعلیحضرت فقید، رضاشاه پهلوی تا پایان عمر گهربارشان تمام وجود خود را صرف ساختن و آبادانی ایران کردند.
او پادشاه قدرتمند و توانمندی بود که بیپروا و خستگیناپذیر برای برکشیدن ایران از منجلاب فقر و بدبختی تلاش کرد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
رضاشاه توانست با گشایشهای قانونی، سدهای ساختاری و فرهنگی اسلامیزه شده را در ایران بشکند و رفرمهای او ورود به دورانی نوین را برای میهن فراهم نمود.
اعلیحضرت فقید، رضاشاه پهلوی تا پایان عمر گهربارشان تمام وجود خود را صرف ساختن و آبادانی ایران کردند.
او پادشاه قدرتمند و توانمندی بود که بیپروا و خستگیناپذیر برای برکشیدن ایران از منجلاب فقر و بدبختی تلاش کرد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤88🫡10
⭕️ساعت ۱۰ شب ۴ اردبیهشت بیمارستان شهدای سلامت #ملارد چندتا آمبولانس مجروح آورده بودن. یکی از مجروحین رو به چشم دیدم که گردنش خون ریزی شدید داشت. چیزی که تو بیمارستان میگفتن مثل اینکه تو ایست بازرسی اسلحه رو تیربار بوده و سهوا به مردم شلیک شده. کل فضای بیمارستان پر مأمور بود.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡64
توییت رضا شاه دوم:
از جناب آرمین لاشت، رئیس کمیته امور خارجه پارلمان آلمان، برای میزبانی و مهماننوازیش سپاسگزارم. ما بههمراه هیئتی از نمایندگان پارلمان از احزاب مختلف، درباره اینکه یک ایران آزاد چه معنایی برای آلمان و اروپا خواهد داشت، گفتوگو کردیم.
قدردان حمایت او از مبارزه ملت ایران برای آزادی هستم.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
از جناب آرمین لاشت، رئیس کمیته امور خارجه پارلمان آلمان، برای میزبانی و مهماننوازیش سپاسگزارم. ما بههمراه هیئتی از نمایندگان پارلمان از احزاب مختلف، درباره اینکه یک ایران آزاد چه معنایی برای آلمان و اروپا خواهد داشت، گفتوگو کردیم.
قدردان حمایت او از مبارزه ملت ایران برای آزادی هستم.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤62🫡12👍5😡1