🖤آخرین پیام جاوید نام ناصر بکرزاده که امروز صبح توسط جلادان مسلمان اعدام شد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
سلام و درود به هموطنان عزیزم و همزبانان کردم.
من ناصر بکرزاده هستم و صدای من را از زندان مرکزی ارومیه میشنوید. شاید این آخرین صدای من باشد.
من پسر ۲۶ ساله ملا منصور هستم و سه خواهر کوچکتر دارم. در ۲۳ سالگی دستگیر شدم، زمانی که در اوج آرزوها و اشتیاق به زندگی بودم. از روز اول بازداشت تا امروز، پدر و مادرم هر روز مردهاند و زنده شدهاند و غم جدایی بر شانههایشان سنگینی کرده. در اوج جو شکسته جهانی، آنها یک بار شاد بودند و آرزو داشتند پسرشان را در لباس عروس ببینند. چند روز قبل از بازداشت قرار بود نامزدی کنیم و حالا این دختر چهار سال است منتظر من مانده اخبار تأیید حکم را چند ساعت پیش شنیدم. نمیدانم چطور به او زنگ بزنم و بگویم حکمی تأیید شده و قرار است اعدام شوم.
پس از اتمام تحصیلات مدرسه، بر اساس تصمیم پدرم و علاقه خودم در مدرسه دینی صلاحالدین ایوبی پیرانشهر مشغول تحصیل شدم. بعد از دو سال، به دلیل شرایط خانواده، بار را از دوش پدرم برداشتم و مغازه موبایلفروشی در ارومیه باز کردم. در ۱۲ مهر ۱۴۰۲ (یا حدود آن) دستگیر شدم و سه ماه در سلول انفرادی اطلاعات سپاه تحت شدیدترین شکنجههای روانی بودم. شعبه اول دادگاه انقلاب ارومیه دو جلسه محاکمه برگزار کرد و در پاییز همان سال بدون دلیل کافی حکم اعدام صادر کرد.
بهار ۱۴۰۴ شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور به دلیل کمبود مدارک و شواهد قانونی، حکم را نقض کرد. پرونده به شعبه دوم دادگاه انقلاب ارومیه رفت و برای بار دوم در سایه جنگ ۱۲ روزه همان حکم اعدام صادر شد. پاییز ۱۴۰۳ شعبه ۳۹ دوباره بیگناهیام را ثابت کرد و حکم را برای بار دوم نقض کرد. پرونده برای بار سوم به شعبه دوم رفت، اما متأسفانه به دلیل شرایط کشور، در دی ۱۴۰۴ برای سومین بار حکم اعدام صادر شد و امروز صبح توسط شعبه ۳۹ دیوان عالی در شرایط جنگی تأیید شد. شنیدن کلمه اعدام برای اکثر مردم قابل درک نیست، اما این حکمی است که هیچکس و هیچچیز تاب تحملش را ندارد. اعدام مرا متلاشی کرده و هر لحظه خودم را در حال مرگ میبینم و خانوادهام نابود شدهاند. از کنار کلمه اعدام به سادگی نگذرید.
امروز نوبت من است، فردا نوبت یکی دیگر از هموطنان عزیزم و کردهای غیور این کشور و سراسر جهان و معلمان دینی که شاگردشان بودم. لطفاً صدای سکوت من باشید و بگذارید سازمانهای حقوق بشری، عفو بینالملل یا تمام جهان صدای مرا بشنوند. ارومیه با تمام ایران فرق دارد. این را واقعاً از ته دل میگویم. اولین جرم من کرد بودن بود و بعد سنی بودن. لطفاً به کمکم بیایید. من اولین نیستم و آخرین هم نخواهم بود.🖤
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😢58💔31❤5😡1
یادداشت میکنیم؛ بعد از مرگ #خامنهای، حکومت در دوره عزاداری:
۱. عروسی خیابانی راه انداخت
۲. جشن عمومی برگزار کرد
۳. دختر عرقخور به افتخارش آورد
۴. حجاب زنا رو آزاد کرد
۵. موشکاشو صورتی کرد
۶. مدل از خارج وارد کرد
۷. ساحل کیش رو لخت کرد
و…
تنها کاری که نکرد، تشییع جنازه بود
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
۱. عروسی خیابانی راه انداخت
۲. جشن عمومی برگزار کرد
۳. دختر عرقخور به افتخارش آورد
۴. حجاب زنا رو آزاد کرد
۵. موشکاشو صورتی کرد
۶. مدل از خارج وارد کرد
۷. ساحل کیش رو لخت کرد
و…
تنها کاری که نکرد، تشییع جنازه بود
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍55😁16❤6👏5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این فاحشه های آخوندزاده رو میبینی؟
از اینا خیلی زیاد داریم! انقدر که باورت نمیشه!
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
از اینا خیلی زیاد داریم! انقدر که باورت نمیشه!
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡79❤2💔1
گراز آقامیری: اینترنت بینالملل برای مردم عادی نباید وصل باشه.
گوهِ مردم عادی وسط نونی که میخوری تخمیفیس
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
گوهِ مردم عادی وسط نونی که میخوری تخمیفیس
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡99❤4👏1💯1
https://t.me/OmidIranAzad/203746
خبرگزاری رویترز، روز جمعه یازدهم اردیبهشت ماه در گزارشی از ارتباط صرافی نوبیتکس، بزرگترین پلتفرم تبادل ارز دیجیتال در ایران با کمال خرازی، وزیر امورخارجه پیشین جمهوری اسلامی پرده برداشت.
به گزارش رویترز، صرافی نوبیتکس توسط اعضای خانواده سلطانمحمدی، یکی از قدرتمندترین خاندانهای تجاری نزدیک به نهادهای حاکمیتی جمهوری اسلامی، تاسیس شده است.
در این گزارش با تکیه بر اسناد ثبتی و دادههای بلاکچین افشا شده است که نوبیتکس پیوندهای عمیقی با چهرههای کلیدی و باسابقه در ساختار سیاسی و اقتصادی ایران دارد. از جمله ارتباط با کمال خرازی، وزیر امور خارجه پیشین و رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی، که در جریان جنگ اخیر هدف حملات اسرائیل قرار گرفت و کشته شد.
یافتههای رویترز نشان میدهد که این شبکه قدرتمند با بهرهگیری از نفوذ در مجتمعهای اقتصادی بزرگ مانند ستاد اجرایی فرمان امام و نهادهای وابسته به سپاه پاسداران، نوبیتکس را به ابزاری استراتژیک برای دور زدن تحریمهای بینالمللی تبدیل کرده است. این صرافی توانسته با جابهجایی میلیاردها دلار رمزارز میان ایران و صرافیهای بزرگی همچون بایننس، شاهرگی حیاتی برای انتقال سرمایه و تامین مالی خارج از سیستم بانکی سنتی ایجاد کند.
خبرگزاری رویترز، روز جمعه یازدهم اردیبهشت ماه در گزارشی از ارتباط صرافی نوبیتکس، بزرگترین پلتفرم تبادل ارز دیجیتال در ایران با کمال خرازی، وزیر امورخارجه پیشین جمهوری اسلامی پرده برداشت.
به گزارش رویترز، صرافی نوبیتکس توسط اعضای خانواده سلطانمحمدی، یکی از قدرتمندترین خاندانهای تجاری نزدیک به نهادهای حاکمیتی جمهوری اسلامی، تاسیس شده است.
در این گزارش با تکیه بر اسناد ثبتی و دادههای بلاکچین افشا شده است که نوبیتکس پیوندهای عمیقی با چهرههای کلیدی و باسابقه در ساختار سیاسی و اقتصادی ایران دارد. از جمله ارتباط با کمال خرازی، وزیر امور خارجه پیشین و رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی، که در جریان جنگ اخیر هدف حملات اسرائیل قرار گرفت و کشته شد.
یافتههای رویترز نشان میدهد که این شبکه قدرتمند با بهرهگیری از نفوذ در مجتمعهای اقتصادی بزرگ مانند ستاد اجرایی فرمان امام و نهادهای وابسته به سپاه پاسداران، نوبیتکس را به ابزاری استراتژیک برای دور زدن تحریمهای بینالمللی تبدیل کرده است. این صرافی توانسته با جابهجایی میلیاردها دلار رمزارز میان ایران و صرافیهای بزرگی همچون بایننس، شاهرگی حیاتی برای انتقال سرمایه و تامین مالی خارج از سیستم بانکی سنتی ایجاد کند.
Telegram
اتحاد ملی ایران | اخبار جنگ
❤18😡2👎1
🔴کیر استارمر، نخست وزیر بریتانیا: بعضی از راهپیمایی های حامیان فلسطینو ممکنه بخاطر یهود ستیزی لغو کنم
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤🔥30👍12😁4❤2
کتاب ماندگاری رژیم، نوشته این نفوذیها در اروپاست!
وقتی مواضع نرم سیاستمداران اروپایی را در قبال جمهوری اسلامی میشنوید، آن هم پس از قتلعام دهها هزار نفر توسط این رژیم، باید بدانید چه کسانی که این ادبیات را رسمیت میبخشند.
غزال مدیری
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
وقتی مواضع نرم سیاستمداران اروپایی را در قبال جمهوری اسلامی میشنوید، آن هم پس از قتلعام دهها هزار نفر توسط این رژیم، باید بدانید چه کسانی که این ادبیات را رسمیت میبخشند.
غزال مدیری
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍30😡13❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با نبود اینترنت هیچ چیزی از یاد نرفته و نخواهد رفت ملت کماکان منتظرند
انتقام یک ملت بخاطر قطع ارتباط فقط کمی به عقب افتاده ولی در نهایت گرفته خواهد شد
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
انتقام یک ملت بخاطر قطع ارتباط فقط کمی به عقب افتاده ولی در نهایت گرفته خواهد شد
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😢53💔18👍8💯4❤3🔥1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
دقایقی پیش:
ترامپ: سومالی جای قشنگیه. نه دولت داره، نه ارتش، نه هیچی. اما سرشار از جرم و جنایته. پلیسم نداره. جماعت به هم شلیک میکنن. کثیفه، چندشآوره، تنفرانگیزه، جای وحشتناکیه.
ایلهان عمر از سومالی میاد اینجا، و به ما میگه چطوری آمریکا رو اداره کنیم. میگه قانون اساسی به من حقوق خاصی میده و من حقوقم رو مطالبه میکنم. گمشو بیرون. عجب شیادی هستی.
اون با برادرش ازدواج کرده. زوج باحالی هستن، اما خب یه کم غیر قانونیه، عشقم خیلی دوستت دارم. شب بخیر داداشی، بریم رو تخت. نفرتانگیز نیست؟؟
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
ترامپ: سومالی جای قشنگیه. نه دولت داره، نه ارتش، نه هیچی. اما سرشار از جرم و جنایته. پلیسم نداره. جماعت به هم شلیک میکنن. کثیفه، چندشآوره، تنفرانگیزه، جای وحشتناکیه.
ایلهان عمر از سومالی میاد اینجا، و به ما میگه چطوری آمریکا رو اداره کنیم. میگه قانون اساسی به من حقوق خاصی میده و من حقوقم رو مطالبه میکنم. گمشو بیرون. عجب شیادی هستی.
اون با برادرش ازدواج کرده. زوج باحالی هستن، اما خب یه کم غیر قانونیه، عشقم خیلی دوستت دارم. شب بخیر داداشی، بریم رو تخت. نفرتانگیز نیست؟؟
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁79👍8❤4😡2
🔴 توییت ترامپ :
همه کارتا دست منه!
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
همه کارتا دست منه!
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤54👍12👏5😁3❤🔥2
سخنگوی ناتو: ما با ایالات متحده برای درک جزئیات تصمیم آنها برای کاهش نیروهای آمریکایی در آلمان کار می کنیم. تصمیم آمریکا نیاز اروپا به سرمایه گذاری بیشتر در حوزه دفاعی را تایید می کند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁35😡4👎1