🔴روایت شما از زندگی در آتشبس- یکشنبه ۱۳ اردیبهشت
🔸از تهران پیام میدم. شرایط اقتصادی سخته، تورم بیسابقهست و قطعی بیش از دو ماه اینترنت، زندگی و کسبوکار مردم رو تبدیل به یه نبرد روزمره کرده. با اینکه اینترنت قطع شده و دهها هزار کسبوکار آنلاین نابود شده، اما امید به آینده رو هیچوقت از دست نمیدیم.
🔸۳۰ سال سن دارم، بیکار شدم. پدرم داره دو جا کار میکنه، ولی تنها فکر و دغدغه ما زندانیها هستن. الان نه درس، نه کار، نه بیپولی، هیچی واسم مهم نیست. دارم دیوونه میشم.
🔸از گرگان پیام میدم. خسته شدیم از این وضعیت و تو این همه بدبختی، هر روز هم خبر یه اعدام جوون ایرانی رو باید بشنویم. خدایا خودت کمک کن.
🔸گوشت تو سطح شهر کیلویی ۲ میلیون تومنه! یه دونه مرغ میشه ۸۰۰ هزار تومن. بخوای هم مهاجرت کنی، پوند ۲۵۰ هزار تومنه. نه میشه رفت، نه میشه موند.
🔸تو این وضعیت، یه اینترنت ملی ضعیف و یه اپلیکیشن ضعیفتر ساختن برای تشکیل کلاس مجازی برای ما دانشآموزا که برای ورود به هر کلاس تأخیر میخوریم، تازه اگه وسط کلاس خودکار نیفتیم بیرون.
🔸گرونی حتی روی هزینه پست هم تاثیر گذاشته. هزینه پست که قبلا ۷۰ هزار تومن برای پیشتاز میدادیم، الان شده ۲۵۰ هزار تومان.
🔸این حکومتیها هر شب از ساعت ۸ تا ۱ نیمهشب، با بلندگوها و تجمعات مسخرهشون، با ترافیکی که تو خیابونها درست میکنن، آسایش رو ازمون گرفتن.
🔸از تهران پیام میدم. گرافیستم و از اوایل بهمنماه تعدیل شدم. اوایل اسفند درخواست بیمه بیکاری دادم، تا امروز در دست بررسیه. حتی دنبال کار هم گشتم، هیچ شغلی وجود نداره!
🔸من کارمند یه شرکت استارتاپی هستم که همه کارهامون با اینترنته. با قطعی اینترنت همینطوری دارن نیروها رو تعدیل میکنن و حقوقها رو حتی نسبت به سال قبل هم کاهش دادن.
🔸وضعیت از قیمت خودروها و دلار بگیر تا مواد اولیه برای خورد و خوراک، سرسامآوره. اینترنت هم که تکلیفش معلومه!
🔸ما کاسبهای یه پاساژ در فولادشهر اصفهان هستیم که با این وضعیت بازار و نبود مشتری، از پس چند برابر شدن اجاره مغازهها برنمیایم.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🔸از تهران پیام میدم. شرایط اقتصادی سخته، تورم بیسابقهست و قطعی بیش از دو ماه اینترنت، زندگی و کسبوکار مردم رو تبدیل به یه نبرد روزمره کرده. با اینکه اینترنت قطع شده و دهها هزار کسبوکار آنلاین نابود شده، اما امید به آینده رو هیچوقت از دست نمیدیم.
🔸۳۰ سال سن دارم، بیکار شدم. پدرم داره دو جا کار میکنه، ولی تنها فکر و دغدغه ما زندانیها هستن. الان نه درس، نه کار، نه بیپولی، هیچی واسم مهم نیست. دارم دیوونه میشم.
🔸از گرگان پیام میدم. خسته شدیم از این وضعیت و تو این همه بدبختی، هر روز هم خبر یه اعدام جوون ایرانی رو باید بشنویم. خدایا خودت کمک کن.
🔸گوشت تو سطح شهر کیلویی ۲ میلیون تومنه! یه دونه مرغ میشه ۸۰۰ هزار تومن. بخوای هم مهاجرت کنی، پوند ۲۵۰ هزار تومنه. نه میشه رفت، نه میشه موند.
🔸تو این وضعیت، یه اینترنت ملی ضعیف و یه اپلیکیشن ضعیفتر ساختن برای تشکیل کلاس مجازی برای ما دانشآموزا که برای ورود به هر کلاس تأخیر میخوریم، تازه اگه وسط کلاس خودکار نیفتیم بیرون.
🔸گرونی حتی روی هزینه پست هم تاثیر گذاشته. هزینه پست که قبلا ۷۰ هزار تومن برای پیشتاز میدادیم، الان شده ۲۵۰ هزار تومان.
🔸این حکومتیها هر شب از ساعت ۸ تا ۱ نیمهشب، با بلندگوها و تجمعات مسخرهشون، با ترافیکی که تو خیابونها درست میکنن، آسایش رو ازمون گرفتن.
🔸از تهران پیام میدم. گرافیستم و از اوایل بهمنماه تعدیل شدم. اوایل اسفند درخواست بیمه بیکاری دادم، تا امروز در دست بررسیه. حتی دنبال کار هم گشتم، هیچ شغلی وجود نداره!
🔸من کارمند یه شرکت استارتاپی هستم که همه کارهامون با اینترنته. با قطعی اینترنت همینطوری دارن نیروها رو تعدیل میکنن و حقوقها رو حتی نسبت به سال قبل هم کاهش دادن.
🔸وضعیت از قیمت خودروها و دلار بگیر تا مواد اولیه برای خورد و خوراک، سرسامآوره. اینترنت هم که تکلیفش معلومه!
🔸ما کاسبهای یه پاساژ در فولادشهر اصفهان هستیم که با این وضعیت بازار و نبود مشتری، از پس چند برابر شدن اجاره مغازهها برنمیایم.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
💔24❤4👍3😢2
مقامات آمریکایی به نیویورک تایمز گفتند:
«شرکتهای چینی مواد دو منظورهای به ایران ارسال کردهاند که میتوان از آنها هم برای اهداف غیرنظامی و هم نظامی استفاده کرد.
چین رویکردی محتاطانه نسبت به جنگ ایران در پیش گرفته و به دلیل منافع استراتژیک متعدد خود موضع قاطعی اتخاذ نکرده است».
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
«شرکتهای چینی مواد دو منظورهای به ایران ارسال کردهاند که میتوان از آنها هم برای اهداف غیرنظامی و هم نظامی استفاده کرد.
چین رویکردی محتاطانه نسبت به جنگ ایران در پیش گرفته و به دلیل منافع استراتژیک متعدد خود موضع قاطعی اتخاذ نکرده است».
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍16😡11🔥2
محسنی اژه ای با صدای نحس اذان صبح یکی دیگه از مارو کشت.....
ابراهیم دولتآبادی از بازداشتی های دی ماه ، پدر دو فرزند ۹ و ۱۴ ساله، ۱۳ اردیبهشت با حکم محاربه اعدام شد .....🖤🕯🕊
#ابراهیم_دولتآبادی
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
ابراهیم دولتآبادی از بازداشتی های دی ماه ، پدر دو فرزند ۹ و ۱۴ ساله، ۱۳ اردیبهشت با حکم محاربه اعدام شد .....🖤🕯🕊
#ابراهیم_دولتآبادی
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😢75😡28💔11❤10🔥3
ناتو برای مشارکت در بازکردن تنگه هرمز اعلام آمادگی کرد
تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو و خر
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو و خر
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍48😁13👏7❤3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ #حسین_قاضی_زاده
به همه فاندی باندی های سه فاسد .
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
به همه فاندی باندی های سه فاسد .
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🔥33👌17💯7👍2👏2😡2❤1
ولی به دار آویختن جوانان ایران با اذان صبحتون نقض حقوق بشر نیست
شما حتی حقوق شهروندانتون را رعایت نمیکنید .
🔗 نگان (@negannegan55)
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
شما حتی حقوق شهروندانتون را رعایت نمیکنید .
🔗 نگان (@negannegan55)
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍43💯5🔥3❤2
عمام نوئل مکرون: ایران و آمریکا هماهنگ با هم تنگه هرمز رو باز کنن.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😡45😁24
هی گفتیم این رادیو گیلان بو میده
این رادیو گیلان اصلاحطلبه
این رادیو گیلان اخبار باجناق ها رو از خود رژیم میگیره
هرشب پای برنامه هاش نشستید
هورا کشیدید
ی زمان ۲۰ روزه هم بهتون داد که اگه نظام سرنگون نشه در دکانش را تخته میکنه.
گوش نکردید
حالا که حسابی خرتون کرده شروع کرده با همراهی سه فاسد نظراتشو از طرف دانشجو و کاسب و وووو .... ارائه بده
ملیونها نفر سربازان شاهمون در دنیا در تحصن نشستن فریاد میزنند
ایشون نماد #انقلاب_شیروخورشید هستند
و اگر صدامون در دنیا شنیده میشه بخاطر فعالیت ۴۷ ساله این مرد بزرگه
پس خفه شید
ارسالی ....
این رادیو گیلان اصلاحطلبه
این رادیو گیلان اخبار باجناق ها رو از خود رژیم میگیره
هرشب پای برنامه هاش نشستید
هورا کشیدید
ی زمان ۲۰ روزه هم بهتون داد که اگه نظام سرنگون نشه در دکانش را تخته میکنه.
گوش نکردید
حالا که حسابی خرتون کرده شروع کرده با همراهی سه فاسد نظراتشو از طرف دانشجو و کاسب و وووو .... ارائه بده
ملیونها نفر سربازان شاهمون در دنیا در تحصن نشستن فریاد میزنند
ایشون نماد #انقلاب_شیروخورشید هستند
و اگر صدامون در دنیا شنیده میشه بخاطر فعالیت ۴۷ ساله این مرد بزرگه
پس خفه شید
ارسالی ....
👍66👏10❤4👎4💯2
سنتکام: استقرار ۱۵ هزار نیرو و ۱۰۰ هواپیما برای تامین امنیت دریانوردی در تنگه هرمز.
هشدار ترامپ: استفاده از قدرت نظامی در صورت هرگونه تعرض کشتیهای ایرانی به نیروهای آمریکایی.
ایالات متحده امنیت عبور و مرور شناورها در مسیرهای بینالمللی را تضمین میکند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
هشدار ترامپ: استفاده از قدرت نظامی در صورت هرگونه تعرض کشتیهای ایرانی به نیروهای آمریکایی.
ایالات متحده امنیت عبور و مرور شناورها در مسیرهای بینالمللی را تضمین میکند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤18👍9👏5😁3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴🇮🇳 شکایت کشتی هندی:
تونسته از ایران مجوز عبور بگیره ولی در کنترل آمریکا فعلا گیر کرده
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
تونسته از ایران مجوز عبور بگیره ولی در کنترل آمریکا فعلا گیر کرده
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁39👍2
اتحاد ملی ایران | اخبار جنگ
🔴🇮🇳 شکایت کشتی هندی: تونسته از ایران مجوز عبور بگیره ولی در کنترل آمریکا فعلا گیر کرده #اتحاد_ملی_ایران 🤝 خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇 @OmidIranAzad
عبداللهی فرمانده خاتمالانبیا :
کنترل تنگه دست ماست و هرکی بخواد عبور کنه باید با ما هماهنگ کنه
ارتش آمریکا اگه دخالت کنه مورد تهاجم قرار میگیره
برو حرامزاده حالا وقته حمله س
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
کنترل تنگه دست ماست و هرکی بخواد عبور کنه باید با ما هماهنگ کنه
ارتش آمریکا اگه دخالت کنه مورد تهاجم قرار میگیره
برو حرامزاده حالا وقته حمله س
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁38❤5👍2👎2
🇺🇸وزیر خزانهداری آمریکا؛
وزیر خزانهداری ایالات متحده اعلام کرد که فشار اقتصادی واشنگتن علیه تهران وارد مرحله نهایی شده و این اقدامات بهطور قابل توجهی توان مالی جمهوری اسلامی را محدود کرده است.
اسکات بسنت روز یکشنبه ۳ مه (۱۳ اردیبهشت) در گفتوگو با فاکسنیوز با اشاره به سیاست «فشار حداکثری»، گفت: «ما طی یک سال گذشته یک مسیر طولانی را طی کردهایم و اکنون به مرحله نهایی رسیدهایم. میتوانم بگویم که در حال خفهکردن رژیم هستیم.
وزیر خزانهداری آمریکا بیان کرد که این فشارها صرفاً به تحریمها محدود نیست و یک «محاصره واقعی اقتصادی» را شامل میشود که با مشارکت نهادهای مختلف دولتی در حال اجراست.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
فشار اقتصادی بر رژیم وارد مرحله نهایی شده است
وزیر خزانهداری ایالات متحده اعلام کرد که فشار اقتصادی واشنگتن علیه تهران وارد مرحله نهایی شده و این اقدامات بهطور قابل توجهی توان مالی جمهوری اسلامی را محدود کرده است.
اسکات بسنت روز یکشنبه ۳ مه (۱۳ اردیبهشت) در گفتوگو با فاکسنیوز با اشاره به سیاست «فشار حداکثری»، گفت: «ما طی یک سال گذشته یک مسیر طولانی را طی کردهایم و اکنون به مرحله نهایی رسیدهایم. میتوانم بگویم که در حال خفهکردن رژیم هستیم.
وزیر خزانهداری آمریکا بیان کرد که این فشارها صرفاً به تحریمها محدود نیست و یک «محاصره واقعی اقتصادی» را شامل میشود که با مشارکت نهادهای مختلف دولتی در حال اجراست.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤19🤝3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Oil’s scent hides the smell of blood 🩸
بوی نفت، بوی خون را پنهان میکند !
حرکت جالب و اعتراض نمادین یکی از ایرانیان عزیز ونکوور به کشور آلمان که در حال «مماشات» با جمهوری اسلامی و بدلیل عدم تعلیق تجارت نفت با این کشور بخصوص در تحولات تنگه هرمز ، میباشد!
شرم بر شرکای جرم این رژیم جناینکار که همچنان به سرکوب و اعدام هموطنانمان ادامه میدهد … شرم بر تو آلمان خائن 🫵🇩🇪
ونکوور
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
بوی نفت، بوی خون را پنهان میکند !
حرکت جالب و اعتراض نمادین یکی از ایرانیان عزیز ونکوور به کشور آلمان که در حال «مماشات» با جمهوری اسلامی و بدلیل عدم تعلیق تجارت نفت با این کشور بخصوص در تحولات تنگه هرمز ، میباشد!
شرم بر شرکای جرم این رژیم جناینکار که همچنان به سرکوب و اعدام هموطنانمان ادامه میدهد … شرم بر تو آلمان خائن 🫵🇩🇪
ونکوور
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍44💯7👏4🤝2
بنا بر گزارش ها اقدام نظامی جهت رفع مسدودیت و تامین امنیت دریانوردی بینالمللی امروز از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت ایران شروع خواهد شد
فعلا تا این ساعت سپاه میتونه لاف بزنه و عرعر کنه
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
فعلا تا این ساعت سپاه میتونه لاف بزنه و عرعر کنه
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍30❤3🔥2
سخنگوی سپاه: هیچ تغییری در روند مدیریت تنگه هرمز ایجاد نشده است، کشتی های ترانزیتی اگر به آمریکا اعتماد دارید بفرمایید رد شوید، از شما پذیرایی میشود!
گنده گوزی ها برای #عرزشیا
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
گنده گوزی ها برای #عرزشیا
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁31🤝2👎1🔥1
خبرگزاری معتبر 😜 فارس :
شلیک دو موشک بالستیک از ایران به سمت ناو جنگی آمریکایی در نزدیکی تنگه هرمز.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
شلیک دو موشک بالستیک از ایران به سمت ناو جنگی آمریکایی در نزدیکی تنگه هرمز.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁36❤2👍2🔥2👏1
🔴زیر نویس شبکه خبر
برای مصرف داخل و عرزشی های پهن مغز
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
برای مصرف داخل و عرزشی های پهن مغز
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁36
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تاریخ تکرار میشود چون قانونمندی های طبیعی و اجتماعی در حهان هستی خدشه ناپذیر است . ولی انتخاب دست ماست که آنها را انتخاب کنیم و یا بر علیه آنها باشیم!
👍30👏4❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هممیهنان عزیز خارج از کشور،
تلاش و حضور پرشور شما در هفتههای اخیر، و درخشش بینظیرتان در «روز جهانی اقدام»، سهمی کلیدی در تغییر افکار عمومی جهان و تصمیمگیران برای حمایت از ملت ایران داشته است.
در روزها و هفتههای حساس پیشِ رو، نقش شما در تداوم این حمایت تا پایان دادن به عمر ننگین جمهوری اسلامی، حیاتی است.
در این مسیر من از شما میخواهم فعالیتهای زیر را انجام دهید:
- با نمایندگان و تصمیمگیران کشورهای محل اقامت خود تماس بگیرید. آنان را قانع کنید که حمایت از ملت ایران باید تا لحظه سقوط جمهوری اسلامی ادامه یابد.
- همچنین بر خدشهناپذیر بودن تمامیت ارضی ایران تأکید کنید. بر التزام کامل به اراده ملت ایران برای شکل دادن به نظام آینده کشور پافشاری کنید. و بر مراقبت حداکثری برای جلوگیری از هرگونه آسیب به غیرنظامیان اصرار بورزید.
- در گفتوگو و مکاتبه با رسانهها و نهادهای مدنی، پیام و خواست روشن ملت ایران را به شایستهترین وجه منتقل کنید.
- با شرکت در راهپیماییهای ب...
🔗 @PahlaviReza
تلاش و حضور پرشور شما در هفتههای اخیر، و درخشش بینظیرتان در «روز جهانی اقدام»، سهمی کلیدی در تغییر افکار عمومی جهان و تصمیمگیران برای حمایت از ملت ایران داشته است.
در روزها و هفتههای حساس پیشِ رو، نقش شما در تداوم این حمایت تا پایان دادن به عمر ننگین جمهوری اسلامی، حیاتی است.
در این مسیر من از شما میخواهم فعالیتهای زیر را انجام دهید:
- با نمایندگان و تصمیمگیران کشورهای محل اقامت خود تماس بگیرید. آنان را قانع کنید که حمایت از ملت ایران باید تا لحظه سقوط جمهوری اسلامی ادامه یابد.
- همچنین بر خدشهناپذیر بودن تمامیت ارضی ایران تأکید کنید. بر التزام کامل به اراده ملت ایران برای شکل دادن به نظام آینده کشور پافشاری کنید. و بر مراقبت حداکثری برای جلوگیری از هرگونه آسیب به غیرنظامیان اصرار بورزید.
- در گفتوگو و مکاتبه با رسانهها و نهادهای مدنی، پیام و خواست روشن ملت ایران را به شایستهترین وجه منتقل کنید.
- با شرکت در راهپیماییهای ب...
🔗 @PahlaviReza
❤63🫡5👍3❤🔥2😡1