اتحاد ملی ایران | اخبار جنگ
55.4K subscribers
88.5K photos
72.4K videos
315 files
14.6K links
ما محکوم به اتـــــحـــــاد هستیم
اینستاگرام
Instagram.com/OmidIranAzad
X
x.com/OmidIranAzad
Download Telegram
‏⁧ #کاندوم⁩ با برند خامنه ای در بازار سیاست!!

‏امروزه تعریف «مجتبی خامنه ای » چیزی شبیه به تعریف «کاندومه»!هرکسی میخواد کاری بکنه اما بخاطر عواقبش نمیخواد مسئولیت گفته و کارش رو گردن بگیره، به اسم مجتبی خرجش میکنه!

‏طائب، قالیباف،پزشکیان، ذوالقدر، حالا هم شعام و نبویان همه و همه ابتدا یه کاندوم مجتبی میکشن رو حرفاشون، بعد شروع میکنن!!!

‏شعام: اقا گفته
‏قالیباف: اقا گفته
‏نبویان: اقا گفته
‏سپاه:اقا گفته
‏بسیج: اقا گفته
‏عراقچی: اقا گفته
‏درحالیکه اصلا مشخص نیست نامبرده کجا هست و چی گفته!!
‏⁧ #پسرعاقل_نوح
😁201👍2019👌6💯3👎2😡2
Forwarded from اَشو | Ashoo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مجری شبکه کردمکس کردستان عراق به سمیرا کارزان می گوید دوست دارم به انتخاب خودت یک ترانه فارسی برای‌ ما بخوانید!

سمیرا متولد دهه ۷۰ بوکان در جنوب آذربایجان غربی و ساکن اربیل است! مردی که کنار او نشسته، همسر وی ریباز آهنگساز و تحصیل کرده موسیقی دانشگاه تهران است!

این زوج کُرد مثل یک سفیر فرهنگی موفق و کاربلد در هر برنامه ای از شبکه های مختلف کردستان عراق به معرفی بخشی از هنر ایرانی می پردازند!

بشنوید صدای گرم این خواننده خوش صدا و خون گرم ایرانی را که ارزش هزار بار شنیدن دارد!

#بلوگا

عضو شو؛ تحلیل جامع با شما کامل می‌شود👇👇

√ 
@AshooZa  | ߊ‌‌ܝ᪴ܝܝߺو
232👍24❤‍🔥4
🔴قالیباف بعد از صداوسیما، حالا رسما طویله مجلس را هم به توپ بست.

به دستور او سامانه قانون‌گذاری کاملاً مسدود شده؛ نه امکان استیضاح وزیری هست، نه حتی صدور یک بیانیه ساده!

بیش از ۱۰۰ روز است که حاضر به باز کردن مجلس نیست.
این یعنی خلع سلاح کامل نمایندگان و قبضه مطلق قدرت.

ابعاد کودتای درون ‌سیستمی هر لحظه داره واضح تر میشه.

@OmidIranAzad
😁228👏165🔥2🤝1
پهلوی ستیز هرگز نفهمید:

@OmidIranAzad
👍245💯2511😢5👌5🫡5😁1💔1
اختصاصی ـ بسته خبری جدید دقیقاً همان بنزینِ ادراکی بر آتش عصبانیت و تحقیر پیاده‌نظام رژیم و هسته سخت سیستم (عرزشی‌ها و بدنهٔ سپاه) است.

۱/ اخبار مربوط به بیانیه سنتکام و عریان شدن دروغ بزرگ هرمز، دستورالعمل سراسیمهٔ شورای عالی امنیت ملی و افشاگری خضریان، نشان می‌دهد که سیستم چطور در یک تلهٔ مکانیکی قفل شده است.

۲/ بیانیهٔ سنتکام؛ پودر شدن بزرگ‌ترین اهرم بازدارندگی رژیم

​اینکه سپاه پاسداران با طمطراق بیانیه می‌دهد که (تنگه هرمز را بستیم) و بلافاصله سخنگوی سنتکام به نقل از رویترز شلیک می‌کند که (رژیم جمهوری اسلامی کنترل تنگه هرمز را در اختیار ندارد و تردد عادی جریان دارد)، تحقیرآمیزترین ضربه به هیمنهٔ نظامی رژیم است.

این فکت صلب نشان می‌دهد که ائتلاف پیش از این، لایهٔ نظارتی و پدافندی تنگه هرمز را به طور کامل فلج و پلمب کرده است.

عرزشیِ کف خیابان که ۳ دهه با لالاییِ بستن تنگه هرمز و نابودی اقتصاد جهان تغذیه شده، ناگهان متوجه می‌شود رژیم حتی توان کنترل همان کارت بازی خودش را هم ندارد. این یعنی خلع سلاح مطلقِ ادراکی.

۳/ دستورالعمل شورای عالی امنیت ملی؛ وحشت از بیداریِ غولِ درون‌سیستمی

سراسیمگی شورای عالی امنیت ملی در صدور دستورالعمل پلمبِ رسانه‌ای و ممنوعیت القای دوگانهٔ (میدان و دیپلماسی) گواه بر وقوع یک انشقاق زلزله‌آساست.

چرا این نهاد وحشت کرده؟

چون دقیقاً در همان ساعتی که سپاه بیانیه پوشالیِ بستن هرمز را صادر کرده، هیات مذاکره‌کننده به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور عباس عراقچی در حال فرود آمدن در سوئیس است!

این هم‌زمانی یعنی عریان شدنِ قابِ تسلیم.

عرزشی‌ها می‌بینند در میدان تحقیر می‌شوند و هم‌زمان قالیباف و عراقچی در سوئیس در حال امضای واگذاری دستاوردها هستند. شورا تلاش می‌کند این لکهٔ ننگ را پاک کند، اما شکاف کوانتومی فعال شده است.

۴/ افشاگری خضریان؛ بارگذاریِ سوخت برای جنگِ گرگ‌ها

کد انفجاری بعدی، افشاگری علی خضریان (باند پایداری/هسته سخت) علیه معاونت راهبردی ریاست‌جمهوری (باند ظریف/اصلاح‌طلبان) است.

وقتی او سندی را لو می‌دهد که در آن حضور پیاده‌نظام عرزشی در خیابان‌ها را (مناسک هیجانی) و عامل انسداد دیپلماسی خوانده‌اند، یعنی اسلحه رسماً به سمت درون کشیده شده است.
خضریان تعمداً این سند را به بیانیهٔ کتبی مجتبی چفت می‌کند تا به بدنهٔ عرزشی و سپاهی این سیگنال را بدهد:
در حالی که شما در میدان تحقیر می‌شوید، باند تسلیم شما را نجس و هیجانی می‌داند و قالیباف و عراقچی در حال فروختن رژیم در سوئیس هستند.

این یعنی دمیدن در آتشِ خشم کینه‌توزانهٔ هسته سخت علیه بازوی اصلاحات و باند تسلیم و اصولگرایانِ لابی‌من.

تا آپدیت بعدی #جاویدشاه

https://x.com/i/status/2068389969698406519
90👍21👏4😁2👎1
صاحب این تصویر تا پیش از ۹ اسفند پارسال، رکورددار ماندن در قدرت بود، حالا شده رکورددار ماندن در یخچال!

@OmidIranAzad
😁309👍21🍾31
برای من یکی از تاریک‌ترین نقاط کارنامه قالیباف، واکنشش به پرونده محمد بیجه در سال ۱۳۸۳ بود. بهش فکر می‌کنم قلبم به درد میاد. بین ۱۷ تا ۲۷ کودک به شکل وحشیانه‌ای مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل رسیده بودن. قالیباف اون زمان فرمانده نیروی انتظامی کشور بود و دقیقا مثل امروز تشنه قدرت. پلیس چندبار به خونواده‌های بچه‌های گمشده که کم‌برخوردار بودن بی‌اعتنایی کرده بود. اگر دستشون رو دراز می‌کردن بیجه رو می‌گرفتن، با یک تحقیق ساده می‌شد از کشته شدن بچه‌های بیشتر جلوگیری کرد. انگار می‌ترسیدن الگانس‌های نو‌شون توی پاکدشت خاکی بشه. وقتی بالاخره بیجه دستگیر شد و کشور از شنیدن ابعاد جنایت‌ها شوکه شد، بعضی مقام‌ها دست‌کم ژست عذرخواهی و استعفا گرفتن. واکنش قالیباف چی بود؟ حاضر نشد حتی برای حفظ ظاهر عذرخواهی کنه و گفت این پرونده تجربه‌ای برای اصلاح و آسیب‌شناسی عملکرد پلیسه!

کشته شدن این همه کودک که جمجمه بعضی‌هاشون با آجر خرد شده بود، از نظرش «تجربه‌ای برای اصلاح عملکرد پلیس» بود. چرا عذرخواهی کنه وقتی سودی توش نیست؟

🔗 @mersen

@OmidIranAzad
😡24021😢7🔥3👌3💯3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مجاهدینِ تروریستِ خلق سال‌هاست با برگزاری تجمعات ساندیسی و اتوبوسی، با حضور آواره‌های اوکراینی، آفریقایی، افغانی، سوری و غیره، سعی در نمایش حمایت مردمی دارد. اما این نمایش‌های ساختگی هرگز نتوانسته‌اند پایگاه واقعی و مردمی در میان ملت ایران برای آن‌ها ایجاد کنند.  

تنها قدرت تعیین‌کننده در جامعه ایران، قدرت ملت است، در حالی که در تجمعات مجاهدین اساسا ایرانی ها حضور ندارند این ها با پولپاشی به دنبال خرید اعتبار برای خود هستند. نکته عجیبی که اگر با دقت به آن توجه شود در می‌یابیم که مردم ایران هنوز خیانت مجاهدین در ترورهای زمان شاه و شورش نکبت ۵۷ و روی کار آوردن خمینی و جمهوری اسلامی را فراموش نکرده‌اند و دنبال فرصت برای انتقام از این نجاسات هستند.

#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
@OmidIranAzad
👍154💯258😡3🔥2👌2
جمهوری اشغالگر اسلامی ایران را به کثافت کشانده

معاون سیاسی_امنیتی قم اعلام کرده ۷ هزار بچه از صیغه موقت طلبه‌های خارجی(افغانی، پاکستانی، هندی، آفریقایی و...) با زنان ایرانی بدنیا اومدن و این مرد ها بعد از رابطه جنسی و بدنیا اومدن بچه ها، زن هارو ول کردن!

@OmidIranAzad
😡287😁137🔥4😢2
🔴 پزشکیان:

هر پیامی که بوی تفرقه بده در جهت راهبردهای نتانیاهو و سازمان سیا قرار داره.


@OmidIranAzad
😁156👎16😡10👍41🔥1
هیئت ایرانی رفته سوئیس بعد اونجا خودشون با خودشون ۱ ساعت و نیم نشست داخلی گذاشتن تا ببینن درمورد چی میخوان حرف بزنن.
یعنی موقع رفتن گفتن ایده ای نداریم ولی بریم مذاکره.

@OmidIranAzad
😁175😡12👍1😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴مجری تلویزیون:

باید فرودگاه مهر‌آباد رو ببندیم که هی نرن مذاکره.

@OmidIranAzad
😁198😡8👍41👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 همزمان با حضور عراقچی در سوئیس، زوریخ درگیر طوفان و بارندگی سیل‌آسای بی‌سابقه‌ای شده؛ نزدیک به ۶۰۰ درخت افتاده و چند نفر هم زخمی شدن.

@OmidIranAzad
😁2222👍2👎2🍾2🔥1
Forwarded from اَشو | Ashoo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🏭ایمان واعظ درباره وضعیت کارگران در دوران محمدرضا شاه ، دلایل دشمنی جریان‌های چپ با حکومت پهلوی، توسعه صنعتی ایران پیش از ۵۷ و مقایسه شرایط کارگران ایرانی با کشورهای غربی صحبت می‌کند.

او تأکید می‌کند که بسیاری از امکاناتی که جریان‌های چپ در جهان آن را رؤیای طبقه کارگر می‌دانستند، در دوران محمدرضا شاه برای کارگران ایرانی فراهم شده بود؛ از خانه‌های سازمانی و سهام کارخانه‌ها گرفته تا بیمه، امکانات رفاهی، آموزش تخصصی و اعزام نیروهای فنی به اروپا.

واعظ همچنین می‌گوید جمهوری اسلامی نه‌تنها آن مسیر توسعه را نابود کرد، بلکه بسیاری از کارخانه‌داران، مدیران صنعتی و زیرساخت‌های اقتصادی ایران را نیز بعد از ۵۷ از بین برد

#جاویدشاه
#بلوگا

عضو شو؛ تحلیل جامع با شما کامل می‌شود👇👇

√ 
@AshooZa  | ߊ‌‌ܝ᪴ܝܝߺو
👍16316💯10😡3❤‍🔥2😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مارک لوین خطاب به دولت ترامپ: حملات کلامی به کشور اسرائیل را تمامش کنید! تمام کنید این حرف‌ها را که رژیم ایران اکنون رژیم متعادل‌تری است، آنها هنوز شکنجه و اعدام میکنند و اگر سلاح هسته ای داشتند شک نکنید علیه ما استفاده میکردند.

@OmidIranAzad
👍358💯3114🤝6😡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ببینید و لذت ببرید

کانال 14  اسرائیل :
نیروهای ارتش اسرائیل مرکز فرماندهی زیرزمینی و ستاد اصلی حزب‌الله در جنوب لبنان در ارتفاعات علی طاهر را که جمهوری اسلامی با پول ملت ایران در جنوب لبنان ساخته بود، تصرف کرده‌اند،
این مرکز فرماندهی اصلی که به‌عنوان عماد 4 شناخته می‌شد،
بزرگ ترین پایگاه موشکی حزب الله در لبنان نیز محسوب می‌شود،
گمان می‌رود صدها عضو حزب‌الله در داخل این مرکز گرفتار شده باشند.

@OmidIranAzad
👏31820🍾12👍3💯2😡2