Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🇺🇦 زلنسکی:
دیروز ما با حمله به پالایشگاه نفت آنها در منطقه تیومن پاسخ دادیم. اگر بخواهیم دقیق صحبت کنیم، فاصله حدود ۲۰۷۰ کیلومتر بود.
پهپادهای جدید ما با موفقیت به هدف اصابت کردند. مسیر واقعی پرواز آنها حدود ۲۵۰۰ کیلومتر بود.
آنها قادر خواهند بود ۳۰۰۰ کیلومتر و حتی بیشتر پرواز کنند. اینها پهپادهای جدید هستند—پهپادهای خوب.
آنها به فاصلههای بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر خواهند رسید، چون ما میدانیم تمام کارخانههای نظامی آنها کجا قرار دارند، تأسیسات نفتیشان کجاست، مخازن گازشان کجاست و غیره.
ما به ابزارهایی نیاز داریم که بتوانند مسافتهای دورتر را پوشش دهند. و ما در حال ساخت آنها هستیم.
@OmidIranAzad
دیروز ما با حمله به پالایشگاه نفت آنها در منطقه تیومن پاسخ دادیم. اگر بخواهیم دقیق صحبت کنیم، فاصله حدود ۲۰۷۰ کیلومتر بود.
پهپادهای جدید ما با موفقیت به هدف اصابت کردند. مسیر واقعی پرواز آنها حدود ۲۵۰۰ کیلومتر بود.
آنها قادر خواهند بود ۳۰۰۰ کیلومتر و حتی بیشتر پرواز کنند. اینها پهپادهای جدید هستند—پهپادهای خوب.
آنها به فاصلههای بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر خواهند رسید، چون ما میدانیم تمام کارخانههای نظامی آنها کجا قرار دارند، تأسیسات نفتیشان کجاست، مخازن گازشان کجاست و غیره.
ما به ابزارهایی نیاز داریم که بتوانند مسافتهای دورتر را پوشش دهند. و ما در حال ساخت آنها هستیم.
@OmidIranAzad
🔥179👍94❤32🤝3
بلژیک توی نیمه اول رکورد مالکیت توپ در جام جهانی رو جابه جا کرد. ۸۱ درصد.
یعنی جای بازیکنای ایران اگه مجسمه تو زمین بود درصد بیشتر بود.
@OmidIranAzad
یعنی جای بازیکنای ایران اگه مجسمه تو زمین بود درصد بیشتر بود.
@OmidIranAzad
👍174😁63👎7❤4
😁254😡17❤4
❤243👍22🫡10👎4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیوی لو رفته از رختکن تیم و مکالمه قلعهنویی با چت جیپیتی تو تایم بیندونیمه بازی امشب:
@OmidIranAzad
@OmidIranAzad
😁175❤9👎3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😁221👍15❤5😢2👌1😡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مسئول امنیتی استادیوم: پرچم شیروخورشید رو بالا نبر که توی تلویزیون معلوم نشه.
هموطنی که پرچم دستشه: من میتونستم مجانی بازی رو توی تلویزیون ببینم، فکر میکنی چرا ۱۷۰۰ دلار پول دادم؟ برا اینکه این پرچم بالا باشه
@OmidIranAzad
هموطنی که پرچم دستشه: من میتونستم مجانی بازی رو توی تلویزیون ببینم، فکر میکنی چرا ۱۷۰۰ دلار پول دادم؟ برا اینکه این پرچم بالا باشه
@OmidIranAzad
❤446🫡39👍18🔥5🤝4👎3👏2😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤311💔97😢27👎3😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👍275👏69❤10👎5🤝4❤🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😡290❤19👍12👎1🤝1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😡394👎15❤7👍5😁5🔥3
⏺ دان بیکن، نماینده جمهوریخواه آمریکا:
هر رئیسجمهوری فکر کرده که میتونه ماهیت این رژیم افراطیِ ایران رو عوض کنه.
تنها راه واقعی برای تغییر مثبت سقوط رژیمه.
برای همین، حتی یک سِنت هم نباید خرج بازسازی ایران بشه تا وقتی که آیتاللهها هنوز روی کار هستند.
@OmidIranAzad
هر رئیسجمهوری فکر کرده که میتونه ماهیت این رژیم افراطیِ ایران رو عوض کنه.
تنها راه واقعی برای تغییر مثبت سقوط رژیمه.
برای همین، حتی یک سِنت هم نباید خرج بازسازی ایران بشه تا وقتی که آیتاللهها هنوز روی کار هستند.
@OmidIranAzad
👍384👌25❤7👏1😁1😢1😡1
امروز در سوفای لس انجلس بار دیگر سرود رژیم اسلامی، «هو»شد!
اما تنها این سرود نبود که مورد اعتراض قرار میگرفت، بلکه کلیت یک حکومت ۴۷ ساله با تمام شاخ و برگش بود که بهمراه پرچم و نمایندگان و رهبر نامرئی اش در دقایقی ممتد «هو» میشد!
امروز در امریکا جلوی چشم جهانیان، ۴۷ سال دروغ و جنایت و فریب و سرکوب «هو» شد!
امروز «هو» فقط خطاب به یک سرود نبود، ما شاهد این بودیم که ورزش سیاسی شده «هو» شد، قتل ها و گورستان های جمعی دهه ی ۶۰، قاتلان #کارون_حاجی_زاده ی ۹ ساله در قتل های زنجیره ای، خرابه های باقی مانده از جنگ ۸ ساله در خرمشهر و آبادان «هو» شدند، پولهایی که به اسم تعمیرات عتبات عالیات از حلق مرد و زن و کودک ایرانی به یغما میرود و در دفاع از اسد و حزب الله و فلسطین و لبنان از بهر رویای دیکتاتوری دیوانه «هو» شد!
امروز این «هو» از سوی تمام کودکانی بود که سهمشان از این سرزمین، فقر، محرومیت بود،
از سوی بی شناسنامه های سیستان، کودکان کار و تمام مردمی که ثروتشان خرج نابودی اسراییل، سایت های موشکی، جنگ و جاهطلبی شد، و سرانجام همان قدرتی که شکستناپذیر معرفی میشد، در برابر واقعیت، فرو ریخت!
امروز بی اعتمادی به جمهوری اسلامی،بلوف های سرداران سپاهی که حتی متوجه ی اغاز جنگ نشده، سرداران فراری در کوهستان هاییکه بدست اطلاعات موساد کشته شدند را تماشاچیان در ورزشگاه سوفای شهر فرشتگان «هو» کردند!
دلار ۱۸۰ هزارتومانی
اختلاسهای مسئولین
رسوایی های مالی قالیباف
محمود رضا خاوری
مرجان شیخ الاسلام
«چفیه»
«فلسطین»
«غزه»
فساد «چای دبش»
سلاطین سکه و قیر و ساختمان و نفت
میلگرد و بنزین، مسببین کشتار هواپیمای ۷۵۲ اوکراین، سارقان سفارت امریکا که بنام تسخیر لانه ی جاسوسی زندگی یک ملت را سیاه کردند،
کامیون های شمش و دلاری که با هماهنگی احمدی نژاد در ترکیه توقیف و مصادره گشتند، «هو» شدند!
مسببین سانچی و متروپل و پلاسکو، عاملین اعدام های هر روزه، مسببین وضعیت امروز و در صدر همه ی اینان، عاملین ۵۷ که همچنان به اشتباهشان اصرار میورزند، «هو» شدند!
خارج نشینان امروز به نمایندگی از چند ده میلیون هم میهنان درون ایران صدا شدند و از ته ی دل حکومتی را با نیم قرن شکنجه را انگشت نمای جهانیان کردند،
انها امروز تمام بند بند اصلاح طلبان را «هو» خفت بار کردند!
اما، «هو» تنها برای امروز نبود،
امروز «هو»، فریاد تمام مادرانی بود که فرزندانشان را به خاک سپردند،
فریاد تمام زندانیانی بود که سالهای جوانیشان پشت میلهها ماند،
فریاد تمام خانوادههایی بود که هنوز چشمانتظار عدالتاند، امروز، «هو» تنها برای امروز نبود.
امروز ایرانیان فرصتی یافتند تا ناتوانی قدرت دروغین منطقه در دفن رهبرشان را
از ته ی دل هو کنند!!
و اما:
امروز ایرانیان بر تک تک قاتلان فرزندان ایران در #۸و۹ژانویه «هو» فرستادند، به همانهاییکه طی کمتر از دو شب، بیش از ۴۰ هزار دسته گل ایرانی را پرپر کردند، تیر خلاص زن های رژیم، به تک تیر اندازهای کمین کردن در بلندای کلانتری ها و فرمانداری ها به آمرین و عاملین تکتک خونهای ریخته شده از ته ی دل، با انزجار و نفرت«هو» کردند و «هو»کردند و «هو»!
امروز جهان شنید که ایرانیان هنوز فراموش نکردهاند.
امروز «هو» فقط یک صدا نبود…#حکم بود،
حکم یک ملت بود، حکم ملتی که میگوید:
ما فراموش نمیکنیم…
ما نمیبخشیم…
و تا روزی که ایران دوباره از آنِ مردمش شود،
این «هو» ادامه خواهد داشت!
#پسرعاقل_نوح
اما تنها این سرود نبود که مورد اعتراض قرار میگرفت، بلکه کلیت یک حکومت ۴۷ ساله با تمام شاخ و برگش بود که بهمراه پرچم و نمایندگان و رهبر نامرئی اش در دقایقی ممتد «هو» میشد!
امروز در امریکا جلوی چشم جهانیان، ۴۷ سال دروغ و جنایت و فریب و سرکوب «هو» شد!
امروز «هو» فقط خطاب به یک سرود نبود، ما شاهد این بودیم که ورزش سیاسی شده «هو» شد، قتل ها و گورستان های جمعی دهه ی ۶۰، قاتلان #کارون_حاجی_زاده ی ۹ ساله در قتل های زنجیره ای، خرابه های باقی مانده از جنگ ۸ ساله در خرمشهر و آبادان «هو» شدند، پولهایی که به اسم تعمیرات عتبات عالیات از حلق مرد و زن و کودک ایرانی به یغما میرود و در دفاع از اسد و حزب الله و فلسطین و لبنان از بهر رویای دیکتاتوری دیوانه «هو» شد!
امروز این «هو» از سوی تمام کودکانی بود که سهمشان از این سرزمین، فقر، محرومیت بود،
از سوی بی شناسنامه های سیستان، کودکان کار و تمام مردمی که ثروتشان خرج نابودی اسراییل، سایت های موشکی، جنگ و جاهطلبی شد، و سرانجام همان قدرتی که شکستناپذیر معرفی میشد، در برابر واقعیت، فرو ریخت!
امروز بی اعتمادی به جمهوری اسلامی،بلوف های سرداران سپاهی که حتی متوجه ی اغاز جنگ نشده، سرداران فراری در کوهستان هاییکه بدست اطلاعات موساد کشته شدند را تماشاچیان در ورزشگاه سوفای شهر فرشتگان «هو» کردند!
دلار ۱۸۰ هزارتومانی
اختلاسهای مسئولین
رسوایی های مالی قالیباف
محمود رضا خاوری
مرجان شیخ الاسلام
«چفیه»
«فلسطین»
«غزه»
فساد «چای دبش»
سلاطین سکه و قیر و ساختمان و نفت
میلگرد و بنزین، مسببین کشتار هواپیمای ۷۵۲ اوکراین، سارقان سفارت امریکا که بنام تسخیر لانه ی جاسوسی زندگی یک ملت را سیاه کردند،
کامیون های شمش و دلاری که با هماهنگی احمدی نژاد در ترکیه توقیف و مصادره گشتند، «هو» شدند!
مسببین سانچی و متروپل و پلاسکو، عاملین اعدام های هر روزه، مسببین وضعیت امروز و در صدر همه ی اینان، عاملین ۵۷ که همچنان به اشتباهشان اصرار میورزند، «هو» شدند!
خارج نشینان امروز به نمایندگی از چند ده میلیون هم میهنان درون ایران صدا شدند و از ته ی دل حکومتی را با نیم قرن شکنجه را انگشت نمای جهانیان کردند،
انها امروز تمام بند بند اصلاح طلبان را «هو» خفت بار کردند!
اما، «هو» تنها برای امروز نبود،
امروز «هو»، فریاد تمام مادرانی بود که فرزندانشان را به خاک سپردند،
فریاد تمام زندانیانی بود که سالهای جوانیشان پشت میلهها ماند،
فریاد تمام خانوادههایی بود که هنوز چشمانتظار عدالتاند، امروز، «هو» تنها برای امروز نبود.
امروز ایرانیان فرصتی یافتند تا ناتوانی قدرت دروغین منطقه در دفن رهبرشان را
از ته ی دل هو کنند!!
و اما:
امروز ایرانیان بر تک تک قاتلان فرزندان ایران در #۸و۹ژانویه «هو» فرستادند، به همانهاییکه طی کمتر از دو شب، بیش از ۴۰ هزار دسته گل ایرانی را پرپر کردند، تیر خلاص زن های رژیم، به تک تیر اندازهای کمین کردن در بلندای کلانتری ها و فرمانداری ها به آمرین و عاملین تکتک خونهای ریخته شده از ته ی دل، با انزجار و نفرت«هو» کردند و «هو»کردند و «هو»!
امروز جهان شنید که ایرانیان هنوز فراموش نکردهاند.
امروز «هو» فقط یک صدا نبود…#حکم بود،
حکم یک ملت بود، حکم ملتی که میگوید:
ما فراموش نمیکنیم…
ما نمیبخشیم…
و تا روزی که ایران دوباره از آنِ مردمش شود،
این «هو» ادامه خواهد داشت!
#پسرعاقل_نوح
👍243👏29❤24👎4😢3💯3😁1