قربون اون تیپ قشنگت برم داداش خوش تیپ من
عشششششق منی یدونه ای و محبت هایت هم بموقع جبران خواهد شد انسانیت هم برازنده ات است سیاوش جان ❤️❤️
عشششششق منی یدونه ای و محبت هایت هم بموقع جبران خواهد شد انسانیت هم برازنده ات است سیاوش جان ❤️❤️
👍36💯3
درود سیاوشم عزیزم عکسهای شما بسیار عالی وزیبا هستند فقط عکس آخری شما احساس میکنم موهای سرشما ریخته مقداری ناراحت شدم ودلم ب درد آمد.الاهی دورت بگردم
❤34👍2👀1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سخنگوی ارتش اسرائیل: موشکهایی را به طول هزاران کیلومتر که در یک اتاق زیر شیروانی پنهان شده بود، منهدم کردیم.
سخنگوی ارتش اسرائیل:
در میان تعداد زیادی تلفات که امروز در لبنان گزارش شده است، تروریست های زیادی نیز وجود دارند.
سخنگوی ارتش اسرائیل:
در میان تعداد زیادی تلفات که امروز در لبنان گزارش شده است، تروریست های زیادی نیز وجود دارند.
👏71🤣7👍1👾1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برق همچنان به طور گسترده در استان تهران مناطق مختلف شهر تهران و شهرک های مختلف صنعتی قطع میشه
🤣44👍9🤬3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کارگر معدن طبس که همکارانش را نجات داد
دوشنبه ۲ مهرماه
دوشنبه ۲ مهرماه
❤78👎2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سخنگوی ارتش اسرائیل ویدئویی را نشان می دهد که در آن یک خانه شخصی در لبنان مورد حمله قرار گرفته و بلافاصله پس از آن موشکی از آن شلیک می شود - شواهدی از پنهان کردن سلاح های حزب الله در خانه های غیرنظامیان.
👍65🤮8💩6
سیاوش جان فدای اون تیپ قشنگت با مرام همشهری عزیزم ولک دمت گرم پاینده ایران آزاد جاوید شاه
❤47❤🔥1🤮1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴پشت پرده انفجارهای گاز در ایران
👍61🤣9😢1💯1
درود سیاوش خوشتیپ و صبح بخیر. مکرون بی ناموس خیلی ناراحته باید خامنه ای و حسن نصر الله رو هر دورو از خاور میانه ببره ! ببره بکنه تو ما تحت خودش. هر دو مهره خود فرانسه هستن. دم بی بی گرم که ما تحت مکرون رو داره جر میده
👍42❤3
🌹🌹🌹🌹درود سیاوش جان سالارمرد خوبی خسته نباشی.سیاوش جان چه عکسهای جذاب و قشنگی گذاشتی داخل کانال بسیار خوش تیپ خوش چهره،درود برشرفت سالارمرد.جانم فدای شاهم جاویدشاه 🌹🌹🌹🌹
👍29🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
علت فقر کشف شد‼️
«هر آخوند یک کارخانه ی خر سازیست»
«هر آخوند یک کارخانه ی خر سازیست»
💩82😁22🤣7👍5👏2