ژنرال هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل ضمن بازدید از تمرین نیروهای تیپ ۷ زرهی برای شبیهسازی حمله زمینی به لبنان گفت: «ارتش در حال آماده شدن برای حمله زمینی به حزب الله لبنان است»
هرتزی هالوی گفت: «برای یورش به خاک دشمن تدارک میبینیم. نیروهای ارتش اسرائیل وارد لبنان شده و با حزب الله درگیر خواهند شد».
رئیس ستاد ارتش اسرائیل گفت: «به روستاهایی که حزب الله آنها را به پایگاههایی نظامی مبدل کرده است وارد خواهیم شد و حملات هوایی در تدارک برای یورش زمینی انجام میشود».
به گفته ژنرال هالوی، هدف ارتش اسرائیل بازگشت سالم ساکنان [آوارگان] شمال به محل زندگی خود است.
هرتزی هالوی گفت: «برای یورش به خاک دشمن تدارک میبینیم. نیروهای ارتش اسرائیل وارد لبنان شده و با حزب الله درگیر خواهند شد».
رئیس ستاد ارتش اسرائیل گفت: «به روستاهایی که حزب الله آنها را به پایگاههایی نظامی مبدل کرده است وارد خواهیم شد و حملات هوایی در تدارک برای یورش زمینی انجام میشود».
به گفته ژنرال هالوی، هدف ارتش اسرائیل بازگشت سالم ساکنان [آوارگان] شمال به محل زندگی خود است.
👏95👍9🫡4❤🔥2🤣1
یاران از من گفتن بود
کمربند را ببندی چون موج بزرگی در این ماه سر راه داریم #سیاوش_امانیه
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
یاران یادتان هست که در اگوست ۲۱ این پستر را پخش کردم و به شما اخطار دادم کمربند را ببندید و یک ماه قبل اخطار دادم و دیدید چی شد و دیدید که لبنان سر ته شد و حالا به شما میگویم که :
دیروز اعلام کردم که مذاکرات شکست خورده
و خودتان شاهد هستید که مذاکرات شکست خورده و به زودی بوزینه با دست خالی بر میگردد
به زودی شاهد فرار خیلی ها میشوید
به زودی سقوط اخوندها را متوجه میشوید
به زودی زود #سیاوش_امانیه
یاران دوازده سال پیش گفتم دنیا دارد عوض میشه و به نتیجه حرفم رسیدی و کاعنات تصمیم گرفتند که دنیا را عوض کنند به طرف نیروی مثبت
یادتات باشد. هیچ کسی هیچ کسی نمی تواند جلو کار کاعنات را بگیرد #سیاوش_امانیه
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
کمربند را ببندی چون موج بزرگی در این ماه سر راه داریم #سیاوش_امانیه
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
یاران یادتان هست که در اگوست ۲۱ این پستر را پخش کردم و به شما اخطار دادم کمربند را ببندید و یک ماه قبل اخطار دادم و دیدید چی شد و دیدید که لبنان سر ته شد و حالا به شما میگویم که :
دیروز اعلام کردم که مذاکرات شکست خورده
و خودتان شاهد هستید که مذاکرات شکست خورده و به زودی بوزینه با دست خالی بر میگردد
به زودی شاهد فرار خیلی ها میشوید
به زودی سقوط اخوندها را متوجه میشوید
به زودی زود #سیاوش_امانیه
یاران دوازده سال پیش گفتم دنیا دارد عوض میشه و به نتیجه حرفم رسیدی و کاعنات تصمیم گرفتند که دنیا را عوض کنند به طرف نیروی مثبت
یادتات باشد. هیچ کسی هیچ کسی نمی تواند جلو کار کاعنات را بگیرد #سیاوش_امانیه
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
💯117👍24❤14🙏12👏3😍1
الاهی تصدقت بشم سیاوش امانیه خدا شما را برای.ما نگهبان باشد الاهی آمین
💯51👍9🙏1
روی سخنم با تمام نیروی مسلح و انتظامی است
خوب به این عکس نگاه کنید و خودتان را جای این احمق که یکی از شما ها است بگذارید
سوال اینجاست به خاطرکی برای چه هدفی باید به این وضعیت بی افتید
برای شما هم ثابت شده نظام منحوس آخوندی رفتنی است
اما اینکه همچنان پای خریت و احمق بودنتان ایستاده اید جای خنده دارد
این نظام درتمام این سالها فقط عرعر کردند و قهرمان پوشالی ساختند
و این دروغ را به خورد امت و شماها دادند بعد از این همه خرج تونل های مخفی حماس و ارسال اسحله و پول دیدید که در طی چند ماه چگونه پایه های حماس درهم شکسته شد و فرو ریخت و در آخر اعلام کردند که اسلحه هایشان را زمین میگذارند
بعد از این همه تاراج ثروت ملت ایران و ایجاد خرابی در ایران وغزه و لبنان و سوریه ،بعد از این همه زخمی و کشته دادن ها آخرش به گوه خوردن افتادند زیرا که دنبال نجات خود هستند نه نجات امثال شما که مهره های سوخته ی نظام هستید واین روند در تمامی حکومت های دیکتاتوری برقرار بوده تا آخرین لحظه در قله می مانند و بعد از اینکه سیل کثیری از نیروهایی چون شما کشته و نابود شد و فدایی های خود را از دست داد فرار میکنند تا جان بی مقدار خود و خانوادهشان را بر دارند و بروند
مگر شانس با شما یار باشد که برای حماقتتان کشته شوید وگرنه که با مجروح شدن و جراحات سنگین و از دست دادن سلامتی و اعضای بدنتان در آخر عمرتان زجر خواهید کشید وبرای زندگی فلاکت بار که انتخاب حماقت خودتان بوده،روزی هزار بار آرزوی مرگ خواهید کرد
در این آخرین نشست ،نتیجه ی مذاکرات به جایی نرسید و بی شک سقوط رژیم اتفاق خواهد افتاد به همین خاطر به زودی اخبار فرار سران رژیم به همراه خانواده هایشان را خواهید شنید که فرار کردند یا برنامه ی فرار دارند
یک عمر که چشم بسته به نظام منحوس آخوندی خدمت کردید اما این دم آخر ،خوب چشمهایتان را باز کنید و ببینید که خیلی از سران نظام نیستند و خانه هایشان را تخلیه کردندیا استعفا دادند و یا به قولی تعطیل کردند و کناره گیری
خوب نگاه کنید
آخوندها حتی جرعت رجز خوانی توخالی و عر عر هم ندارند
اما برای نجات جان بی مقدارشان فکر همه چیز را کرده اند
حتی چمدان هایشان را بسته اند برای فرار آمده اند
اما از روی جنازه ها و زخمی های امثال شما رد خواهند شد
ضحاک و حکومت منحوسش ارزش این را ندارد که کشته یا زخمی شوید یا با رنج و عذاب با جسمی معلول یک عمر در بین مردمی زندگی کنید که به خاطر ضحاک بارها و بارها عزیزانشان را از آنها گرفته اید
این مردم الان با آغوش باز منتظر شما هستند
بعد از فرار آخوند ها هیچ تضمینی برای امنیت و زنده بودنتان نیست و در خشم مردم خواهید سوخت
فرار سران رژیم و آخوندها کلید خورده
عوامل و سران نظام چراغ خاموش پیش میروند تا بین مردم موج جدیدی از قیام تشکیل نشود تا بتوانند از کشور خارج شوند
آنان که خواهند رفت
اما تو و امثال تو خواهید ماند و تسویه حساب چهل و پنج سال ظلم و ستمی که بر هم وطنان خود روا دانستید تا آخوند و رژیم ضحاک بماند
اما از آنجا که رژیم از بی مغز هایی چون شما برای دوام حکومتش بهترین بهره را برده و همیشه در خواب و هیپنوتیزم هستید
اگر آخرین نفر باشید
که از سقوط و فرار آخوندها مطلع بشوید جای هیچ تعجبی نیست
سزای کله پوک ها و برده ها همین است که فدای حماقت و خریت خود شوند آن هم برای حکومتی که هیچ افتخاری جز ننگ در آن نیست
تصمیم با خودتان است که کدام سمت باشید
سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
خوب به این عکس نگاه کنید و خودتان را جای این احمق که یکی از شما ها است بگذارید
سوال اینجاست به خاطرکی برای چه هدفی باید به این وضعیت بی افتید
برای شما هم ثابت شده نظام منحوس آخوندی رفتنی است
اما اینکه همچنان پای خریت و احمق بودنتان ایستاده اید جای خنده دارد
این نظام درتمام این سالها فقط عرعر کردند و قهرمان پوشالی ساختند
و این دروغ را به خورد امت و شماها دادند بعد از این همه خرج تونل های مخفی حماس و ارسال اسحله و پول دیدید که در طی چند ماه چگونه پایه های حماس درهم شکسته شد و فرو ریخت و در آخر اعلام کردند که اسلحه هایشان را زمین میگذارند
بعد از این همه تاراج ثروت ملت ایران و ایجاد خرابی در ایران وغزه و لبنان و سوریه ،بعد از این همه زخمی و کشته دادن ها آخرش به گوه خوردن افتادند زیرا که دنبال نجات خود هستند نه نجات امثال شما که مهره های سوخته ی نظام هستید واین روند در تمامی حکومت های دیکتاتوری برقرار بوده تا آخرین لحظه در قله می مانند و بعد از اینکه سیل کثیری از نیروهایی چون شما کشته و نابود شد و فدایی های خود را از دست داد فرار میکنند تا جان بی مقدار خود و خانوادهشان را بر دارند و بروند
مگر شانس با شما یار باشد که برای حماقتتان کشته شوید وگرنه که با مجروح شدن و جراحات سنگین و از دست دادن سلامتی و اعضای بدنتان در آخر عمرتان زجر خواهید کشید وبرای زندگی فلاکت بار که انتخاب حماقت خودتان بوده،روزی هزار بار آرزوی مرگ خواهید کرد
در این آخرین نشست ،نتیجه ی مذاکرات به جایی نرسید و بی شک سقوط رژیم اتفاق خواهد افتاد به همین خاطر به زودی اخبار فرار سران رژیم به همراه خانواده هایشان را خواهید شنید که فرار کردند یا برنامه ی فرار دارند
یک عمر که چشم بسته به نظام منحوس آخوندی خدمت کردید اما این دم آخر ،خوب چشمهایتان را باز کنید و ببینید که خیلی از سران نظام نیستند و خانه هایشان را تخلیه کردندیا استعفا دادند و یا به قولی تعطیل کردند و کناره گیری
خوب نگاه کنید
آخوندها حتی جرعت رجز خوانی توخالی و عر عر هم ندارند
اما برای نجات جان بی مقدارشان فکر همه چیز را کرده اند
حتی چمدان هایشان را بسته اند برای فرار آمده اند
اما از روی جنازه ها و زخمی های امثال شما رد خواهند شد
ضحاک و حکومت منحوسش ارزش این را ندارد که کشته یا زخمی شوید یا با رنج و عذاب با جسمی معلول یک عمر در بین مردمی زندگی کنید که به خاطر ضحاک بارها و بارها عزیزانشان را از آنها گرفته اید
این مردم الان با آغوش باز منتظر شما هستند
بعد از فرار آخوند ها هیچ تضمینی برای امنیت و زنده بودنتان نیست و در خشم مردم خواهید سوخت
فرار سران رژیم و آخوندها کلید خورده
عوامل و سران نظام چراغ خاموش پیش میروند تا بین مردم موج جدیدی از قیام تشکیل نشود تا بتوانند از کشور خارج شوند
آنان که خواهند رفت
اما تو و امثال تو خواهید ماند و تسویه حساب چهل و پنج سال ظلم و ستمی که بر هم وطنان خود روا دانستید تا آخوند و رژیم ضحاک بماند
اما از آنجا که رژیم از بی مغز هایی چون شما برای دوام حکومتش بهترین بهره را برده و همیشه در خواب و هیپنوتیزم هستید
اگر آخرین نفر باشید
که از سقوط و فرار آخوندها مطلع بشوید جای هیچ تعجبی نیست
سزای کله پوک ها و برده ها همین است که فدای حماقت و خریت خود شوند آن هم برای حکومتی که هیچ افتخاری جز ننگ در آن نیست
تصمیم با خودتان است که کدام سمت باشید
سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
👍109😁6👎2👏2💯2
بوزینه چطور اقرار کرد که ادم نیستند و هیچ کسی مخصوصاً ملت ایران این اشغالها را حتی ادم حساب نمی کنند #سیاوش_امانیه
😁111💩22🤣13👍3🤬3🔥1
درود اقای امانیه والله شما فرستاده کاینات هستید جلو جلو از همه چیز خبر دارید کاش میشد یه کلیپ بزارید و بهمون بگید چجور متوجه میشوید ...
👍34💯3🌚2
جناب امانیه درود بر شما همیشه خوشحالم شما رو توی زندگیم پیدا کردم و از زیر زمین بیرون آوردید من را وبه سطح بالایی کشاندید در اوج بالای دانایی و انسانیت قرار گرفتم و در جایگاه خاصی قرار گرفتم وتمام به خاطر شما وکاعنات هست جاوید شاه بزودی در ایران
👍29💯3
من دارم از این ارتباط شما و پیش بینی هاتون بخدا هنگ میکنم مگه میشه مگه داریم چنین کسی شما فوق العاده هستی❤️❤️❤️
👍30💯3
درودبرسرداردلاورایران جناب امانیه عزیز🌺❤🙏
مطلبی بودکه خواستم خدمتتون عرض کنم امروزناخودگاه دستم وخوردکانال دیدگاه اومددیدم این مردک مواجب بگیرکوروش بن سلمانی داره یه شروورایی تلفظ میکنه راجب شاه قانونی ایران خواستم به این گوساله وسایرمجریای مواجب بگیراینترآشغال وبی بی سی بگم هرچی هم بخوایین وجهه شاهزاده عزیزمونوخراب کنیدنمیتونیدچون مردم دیگه راهشونوپیداکردن ومیگن ایران که شاه نداره حساب کتاب نداره اون مردک سوسمارخوارعن زاده عربستان امثال این گوساله هارواستخدام کرده ومواجب میده که بیان شاهزاده روتخریب کنن که مباداشاهزاده بیادایرانوآبادکنه وبشه بالادستش
تاابدجاویدشاه پاینده ایران👑👑🙏👍🌹🌹🌹🥀
مطلبی بودکه خواستم خدمتتون عرض کنم امروزناخودگاه دستم وخوردکانال دیدگاه اومددیدم این مردک مواجب بگیرکوروش بن سلمانی داره یه شروورایی تلفظ میکنه راجب شاه قانونی ایران خواستم به این گوساله وسایرمجریای مواجب بگیراینترآشغال وبی بی سی بگم هرچی هم بخوایین وجهه شاهزاده عزیزمونوخراب کنیدنمیتونیدچون مردم دیگه راهشونوپیداکردن ومیگن ایران که شاه نداره حساب کتاب نداره اون مردک سوسمارخوارعن زاده عربستان امثال این گوساله هارواستخدام کرده ومواجب میده که بیان شاهزاده روتخریب کنن که مباداشاهزاده بیادایرانوآبادکنه وبشه بالادستش
تاابدجاویدشاه پاینده ایران👑👑🙏👍🌹🌹🌹🥀
👍33💯3
Forwarded from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
هماکنون آغاز سخنرانی در «کنفرانس ایران» در شهر واشینگتن دی سی به میزبانی سازمان نوفدی
https://www.youtube.com/live/9L7iYf5Jpck
@OfficialRezaPahlavi
https://www.youtube.com/live/9L7iYf5Jpck
@OfficialRezaPahlavi
YouTube
The Iran Conference 2024 | Day 1
#TheIranConference, hosted by NUFDI, is the premier forum for Washington's leading analysts, policymakers, experts, and activists from across the political spectrum who gather to discuss Iran and Iran policy.
❤88
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑حسن نصرالله خانوادهی اعضای اصلی حزبالله رو با هواپیما به عراق فرستاده در حالی که مردم لبنان و طرفدارای حزبالله در لبنان جنگزده گرفتار شدن،
آهای عرزشی قرمساق ببین،
این دقیقا اتفاقیه که روز موعود برای امثال تو میوفته.
آهای عرزشی قرمساق ببین،
این دقیقا اتفاقیه که روز موعود برای امثال تو میوفته.
👍104🔥13💩10😁6💯2❤1
نکته کلیدی سخنرانی امشب #KingRezaPahlavi
اجرای طرح مارشال برای بعد از سرنگونی رژیم آخوندی
این یعنی سرازیر شدن سرمایهگذاری خارجی در ایران برای بازسازی و نوسازی ایران با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا
🔗داره میاد پهلوی
ضجه بزن عرزشی
ریدم دهنت سد عنی
اجرای طرح مارشال برای بعد از سرنگونی رژیم آخوندی
این یعنی سرازیر شدن سرمایهگذاری خارجی در ایران برای بازسازی و نوسازی ایران با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا
🔗داره میاد پهلوی
ضجه بزن عرزشی
ریدم دهنت سد عنی
👍142❤25👏12🫡8🤩5😁1💯1
درود جناب امانیه،خوشحالم که نتیجه زحمات چندین وچند ساله شما به بار نشست بهتون تبریک میگم ،درس انسانیت ،میهن پرستی ،شاه دوستی وخیلی از درس های زندگی رو ما از شما آموختیم مواظب سلامتی خودتون باشید ما سر خاندان پاک پهلوی باهیچ کس شوخی نداریم من الان یکسال با یکی از بستگانم به خاطر اینکه با آموزش غلط فرزندش به شاهنشاه آریامهر بنیانگذار تمدن نوین توهین کرد باهاش ارتباط ندارم وسعی کردم نسل بعداز خودمو درست تربیت کنم باسپاس از شما (زنده وجاوید باد سلسله پهلوی)
❤102👍9👏2
اعلیحضرت #رضاشاه_دوم در نشست نوفدی:
« من مانند خمینی وعدهٔ آب و برق مجانی نمیدهم، در ایران دموکرات از بهترین اقتصاددانان با ایدههای جدید برای مدیریت اقتصاد کشور استفاده خواهم کرد.»
#جاویدشاه
« من مانند خمینی وعدهٔ آب و برق مجانی نمیدهم، در ایران دموکرات از بهترین اقتصاددانان با ایدههای جدید برای مدیریت اقتصاد کشور استفاده خواهم کرد.»
#جاویدشاه
👍126❤46👏8💋5🫡3