This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود سیاوش جان سالارمرد خوبی خسته نباشی.سیاوش جان امشب جشن گرفتیم ،کلیپ گرفتم نت داغونه،برات میفرستم حتما.جانم فدای شاهم جاویدشاه
👍55❤11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دروداقایامانیهعزیز
اینموزیکزیباتقدیمشماوهمه
یارانرستاخیز
اینموزیکزیباتقدیمشماوهمه
یارانرستاخیز
❤74👍7👏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرج و مرج و ناآرامی در بیروت؛
پس از اعلام مرگ نصرالله و خوشحالی پناهندگان سوری، شبهنظامیان و هواداران حزبالله اقدام به حمله و ضرب و شتم پناهجویان کردند.
پس از اعلام مرگ نصرالله و خوشحالی پناهندگان سوری، شبهنظامیان و هواداران حزبالله اقدام به حمله و ضرب و شتم پناهجویان کردند.
👍74🤣27🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جاکش برای دشمن ملت ایران چه گریه ای میکند و ناراحت هست که یک ترویست سقط شده ولی این همه ملت ایران را کشند نگران و ناراحتی نکردن
اینها از اخوندها بدتر. هستند
به زودی رحم به شما جاکشها نمی کنیم
اینها از اخوندها بدتر. هستند
به زودی رحم به شما جاکشها نمی کنیم
💩171👍16💯5😡5🤣4❤1🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 بنیامین نتانیاهو: نقطه عطف تاریخی برای اسرائیل، هر کسی قصد نابودی اسرائیل را دارد، پیشدستی میکنیم و او را نابود میکنیم
نخستوزیر #اسرائیل #بنیامین_نتانیاهو در بیانیهای از کریا در تلآویو اعلام کرد:
«هرکه قصد جان تو دارد، پیشدستی کن و او را از بین ببر.»
دولت اسرائیل دیروز حسن نصرالله، بزرگترین تروریست را از میان برداشت.
ما با کسی که مسئول قتل بیشمار اسرائیلیها و شهروندان کشورهای دیگر بود، از جمله صدها آمریکایی و دهها فرانسوی، تسویهحساب کردیم.
نصرالله دیگر یک تروریست عادی نبود.
او محور شرارت و نیروی محرکه اصلی محور جمهوری اسلامی بود.
او و افرادش معماران برنامه نابودی اسرائیل بودند. نصرالله نه تنها تحت فرمان #جمهوری_اسلامی عمل میکرد، بلکه در بسیاری از موارد، جمهوری اسلامی را نیز هدایت میکرد.
از این رو، در اوایل هفته به این نتیجه رسیدم که ضربات سنگینی که ارتش اسرائیل در روزهای اخیر به حزبالله وارد کرده است، کافی نخواهد بود.
از بین بردن نصرالله شرط لازم برای دستیابی به اهدافی است که تعیین کردهایم: بازگشت امن ساکنان شمال به خانههایشان و تغییر توازن قوا در منطقه برای سالهای آینده.
زیرا تا زمانی که نصرالله زنده بود، به سرعت تواناییهایی را که از حزبالله گرفته بودیم، بازیابی میکرد.
از این رو دستور دادم – و اکنون نصرالله دیگر در میان ما نیست.
حذف او گامی است در جهت بازگرداندن ساکنان شمال به خانههایشان، و همچنین گامی است در راستای بازگشت گروگانهای ما در جنوب.
هرچه سینوار ببیند که حزبالله دیگر به کمکش نخواهد آمد، شانس بازگرداندن گروگانهایمان بیشتر خواهد شد.
مایلم از ارتش اسرائیل، نیروی هوایی، اطلاعات نظامی، موساد و شاباک بابت دستاوردهای بزرگشان تشکر کنم، و نه فقط برای دیروز.
شهروندان اسرائیل، ما دستاوردهای بزرگی داریم، اما کار هنوز تمام نشده است. در روزهای آینده با چالشهای بزرگی روبرو خواهیم شد و با هم از آنها عبور خواهیم کرد.
نصرالله از ما به عنوان «تار عنکبوت» یاد میکرد. اما به جای «تار عنکبوت»، او رشتههای فولادین یک ملت متحد و قدرتمند را دید که مصمم است بقای خود و آیندهاش را تضمین کند.
و نه تنها حزبالله این را فهمید. کل خاورمیانه این را دریافت.
همه کسانی که با محور شرارت مخالف هستند، همه آنهایی که تحت ستم خشونتآمیز جمهوری اسلامی و دستنشاندگانش در لبنان، سوریه، خود ایران و جاهای دیگر رنج میبرند، امروز با امیدی تازه روبرو شدهاند.
به مردم آن کشورها میگویم: اسرائیل با شماست.
و به رژیم آیتاللهها میگویم: هر که به ما ضربه بزند، ما به او ضربه خواهیم زد.
هیچ نقطهای در ایران یا خاورمیانه وجود ندارد که دست بلند اسرائیل به آن نرسد، و امروز شما میدانید که این چقدر درست است.
شهروندان اسرائیل، این روزها روزهای بزرگی هستند. ما در نقطهای هستیم که به نظر میرسد یک نقطه عطف تاریخی باشد.
سال گذشته، در هفتم اکتبر، دشمنانمان به ما حمله کردند و گمان کردند که اسرائیل در حال نابودی است.
یک سال بعد، ضربه پس از ضربه، دستاورد پس از دستاورد – آنها فهمیدهاند که امیدهایشان چقدر محو شده است.
اسرائیل در حال پیشرفت است. ما پیروز میشویم.
ما مصمم هستیم که به ضرباتمان به دشمنانمان ادامه دهیم، ساکنانمان را به خانههایشان بازگردانیم و تمام گروگانهایمان را بازگردانیم. ما حتی لحظهای آنها را فراموش نمیکنیم.
برادران و خواهرانم، شهروندان عزیز اسرائیل – در این روز به شما دوباره و با صدایی بلندتر میگویم:
با هم مبارزه میکنیم و به کمک خداوند – با هم پیروز خواهیم شد.»
نخستوزیر #اسرائیل #بنیامین_نتانیاهو در بیانیهای از کریا در تلآویو اعلام کرد:
«هرکه قصد جان تو دارد، پیشدستی کن و او را از بین ببر.»
دولت اسرائیل دیروز حسن نصرالله، بزرگترین تروریست را از میان برداشت.
ما با کسی که مسئول قتل بیشمار اسرائیلیها و شهروندان کشورهای دیگر بود، از جمله صدها آمریکایی و دهها فرانسوی، تسویهحساب کردیم.
نصرالله دیگر یک تروریست عادی نبود.
او محور شرارت و نیروی محرکه اصلی محور جمهوری اسلامی بود.
او و افرادش معماران برنامه نابودی اسرائیل بودند. نصرالله نه تنها تحت فرمان #جمهوری_اسلامی عمل میکرد، بلکه در بسیاری از موارد، جمهوری اسلامی را نیز هدایت میکرد.
از این رو، در اوایل هفته به این نتیجه رسیدم که ضربات سنگینی که ارتش اسرائیل در روزهای اخیر به حزبالله وارد کرده است، کافی نخواهد بود.
از بین بردن نصرالله شرط لازم برای دستیابی به اهدافی است که تعیین کردهایم: بازگشت امن ساکنان شمال به خانههایشان و تغییر توازن قوا در منطقه برای سالهای آینده.
زیرا تا زمانی که نصرالله زنده بود، به سرعت تواناییهایی را که از حزبالله گرفته بودیم، بازیابی میکرد.
از این رو دستور دادم – و اکنون نصرالله دیگر در میان ما نیست.
حذف او گامی است در جهت بازگرداندن ساکنان شمال به خانههایشان، و همچنین گامی است در راستای بازگشت گروگانهای ما در جنوب.
هرچه سینوار ببیند که حزبالله دیگر به کمکش نخواهد آمد، شانس بازگرداندن گروگانهایمان بیشتر خواهد شد.
مایلم از ارتش اسرائیل، نیروی هوایی، اطلاعات نظامی، موساد و شاباک بابت دستاوردهای بزرگشان تشکر کنم، و نه فقط برای دیروز.
شهروندان اسرائیل، ما دستاوردهای بزرگی داریم، اما کار هنوز تمام نشده است. در روزهای آینده با چالشهای بزرگی روبرو خواهیم شد و با هم از آنها عبور خواهیم کرد.
نصرالله از ما به عنوان «تار عنکبوت» یاد میکرد. اما به جای «تار عنکبوت»، او رشتههای فولادین یک ملت متحد و قدرتمند را دید که مصمم است بقای خود و آیندهاش را تضمین کند.
و نه تنها حزبالله این را فهمید. کل خاورمیانه این را دریافت.
همه کسانی که با محور شرارت مخالف هستند، همه آنهایی که تحت ستم خشونتآمیز جمهوری اسلامی و دستنشاندگانش در لبنان، سوریه، خود ایران و جاهای دیگر رنج میبرند، امروز با امیدی تازه روبرو شدهاند.
به مردم آن کشورها میگویم: اسرائیل با شماست.
و به رژیم آیتاللهها میگویم: هر که به ما ضربه بزند، ما به او ضربه خواهیم زد.
هیچ نقطهای در ایران یا خاورمیانه وجود ندارد که دست بلند اسرائیل به آن نرسد، و امروز شما میدانید که این چقدر درست است.
شهروندان اسرائیل، این روزها روزهای بزرگی هستند. ما در نقطهای هستیم که به نظر میرسد یک نقطه عطف تاریخی باشد.
سال گذشته، در هفتم اکتبر، دشمنانمان به ما حمله کردند و گمان کردند که اسرائیل در حال نابودی است.
یک سال بعد، ضربه پس از ضربه، دستاورد پس از دستاورد – آنها فهمیدهاند که امیدهایشان چقدر محو شده است.
اسرائیل در حال پیشرفت است. ما پیروز میشویم.
ما مصمم هستیم که به ضرباتمان به دشمنانمان ادامه دهیم، ساکنانمان را به خانههایشان بازگردانیم و تمام گروگانهایمان را بازگردانیم. ما حتی لحظهای آنها را فراموش نمیکنیم.
برادران و خواهرانم، شهروندان عزیز اسرائیل – در این روز به شما دوباره و با صدایی بلندتر میگویم:
با هم مبارزه میکنیم و به کمک خداوند – با هم پیروز خواهیم شد.»
👍145❤28🫡4👏2💩2🤩1😘1
بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر #اسرائیل در نخستین سخنرانی پس از به درک شدن حسن نصرالله، دبیرکل سازمان تروریستی حزبالله #لبنان او را «موتور اصلی محور شرارت جمهوری اسلامی» خواند و گفت: «حذف نصرالله یک گام ضروری برای تغییر توازن قدرت در خاورمیانه بود.» او بار دیگر گفت که هیچ جایی در ایران و خاورمیانه نیست که دستان اسرائیل به آنجا نرسد.
بنیامین نتانیاهو افزود: «روزهای آینده بسیار مهم است و ما عملیاتهای بیشتری را انجام خواهیم داد.»
بنیامین نتانیاهو افزود: «روزهای آینده بسیار مهم است و ما عملیاتهای بیشتری را انجام خواهیم داد.»
👏142❤16👍6💯5🫡2
#فوری | تلویزیون اسرائیل:
چهار نفر دیگر باقی مانده است‼️
دونفرازیمن یحیی سنوارازفلسطین جعلی وخامنه ای ازرژیم اخوندی
چهار نفر دیگر باقی مانده است‼️
دونفرازیمن یحیی سنوارازفلسطین جعلی وخامنه ای ازرژیم اخوندی
👍171🤣13💯5❤3🤩3🔥2👏2😍2🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨محمدعلی الحسینی دبیرکل «شورای اسلامی عربی» در لبنان، در گفت وگویی با «العربیه» ، يك روز قبل از كشته شدن حسن نصرالله به او هشدار داده بود كه وصیتنامه خود را بنویسيد» زیرا «ایران او فروخت»!
😁119🤣16👍11
👍71🔥7💩5❤3