ترور آلارم :ایران از خط قرمز تورات عبور کرده است. تهران باید ویران شود
مردم تهران در یک زمان کوتاه بمب باران میشوید.
مردم تهران در یک زمان کوتاه بمب باران میشوید.
👍76🖕15🤩2👏1😨1
در. هر. شهری که نیروی اتمی هست
از مردم میخواهم تخیله کند که صدمه نبینید #سیاوش_امانیه
از مردم میخواهم تخیله کند که صدمه نبینید #سیاوش_امانیه
👍73😢8😁3❤1👎1👏1💯1🖕1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مثل همیشه که به شماها گفتم در. 12 _سال قبل و پیشبینی #سیاوش_امانیه دربارهی وضعیت فعلی ایران که اگر خیلی زود دست بکارنشویم ایران بمبباران خواهد شد ...💣💣🧨
@Rastakhiz_Simorgh1339
@Rastakhiz_Simorgh1339
❤45👍10😢3💯2💔2😁1🤝1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴🔴🔴
هم میهنان عزیز
آیاآماده ی خیزش میلیونی هستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
⏳زمان بسرعت در حال سپری شدن هست⏳
سربازRS#
هم میهنان عزیز
آیاآماده ی خیزش میلیونی هستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
⏳زمان بسرعت در حال سپری شدن هست⏳
سربازRS#
👍92🔥2💯2👎1🤣1🤝1
هم میهنان عزیز
آیاآماده ی خیزش میلیونی هستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
زمان بسرعت در حال سپری شدن هست
همه ی شما منتظر این بودید تا اسرائیل حمله کند و شما ملت به خیابانها بیایید تا کار را تمام کنید
این آخرین اشتباه رژیم منحوس آخوندی بود که باعث شد به زباله دان تاریخ برود
سالها پیش بارها و بارها به تمامی شما هشدار دادم که از سکوت و بی تفاوتی دست بکشید
ملت بزرگ ایران
در سقوط رژیم که شکی نیست
ضحاک با این حماقتش دست به خود کشی زد
اما از آنجا که برای نابودی و ویرانی ایران در طی این سالها تمام تلاشش را کرد
قبل از سقوط کشور را به جنگ کشاند تا ایران تبدیل به تپه ی از خاک شود
یاران من
🔴 مثل همیشه که درباره دلار و قحطی که به شماها گفتم در. 12 _سال قبل و پیشبینی #سیاوش_امانیه دربارهی وضعیت فعلی ایران که اگر خیلی زود دست بکارنشویم ایران بمبباران خواهد شد ...💣💣🧨
قبل از اینکه کشور ویران شود
به خیابانها بیایید و کار را تمام کنید
نگذاریم رژیم منحوس به هدفش برسد
کشور را با وارد کردن به جنگ به خاک و خون بکشدو مشتی خاک برجا بگذارد
جمهوری اسهالی آخوندی حریف اسرائیل نخواهد بود
به خیابانها بیابید و کلید قیام را بزنید
بهترین فرصت هست تا سر مار،زده شود
با اتحاد همه گیر به خیابان ها بیاید
قبل از آنکه داغدار عزیزانتان شوید
قبل از آنکه بوی باروت ویرانی در ایران بپیچد
کار را تمام کنید
سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
آیاآماده ی خیزش میلیونی هستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
زمان بسرعت در حال سپری شدن هست
همه ی شما منتظر این بودید تا اسرائیل حمله کند و شما ملت به خیابانها بیایید تا کار را تمام کنید
این آخرین اشتباه رژیم منحوس آخوندی بود که باعث شد به زباله دان تاریخ برود
سالها پیش بارها و بارها به تمامی شما هشدار دادم که از سکوت و بی تفاوتی دست بکشید
ملت بزرگ ایران
در سقوط رژیم که شکی نیست
ضحاک با این حماقتش دست به خود کشی زد
اما از آنجا که برای نابودی و ویرانی ایران در طی این سالها تمام تلاشش را کرد
قبل از سقوط کشور را به جنگ کشاند تا ایران تبدیل به تپه ی از خاک شود
یاران من
🔴 مثل همیشه که درباره دلار و قحطی که به شماها گفتم در. 12 _سال قبل و پیشبینی #سیاوش_امانیه دربارهی وضعیت فعلی ایران که اگر خیلی زود دست بکارنشویم ایران بمبباران خواهد شد ...💣💣🧨
قبل از اینکه کشور ویران شود
به خیابانها بیایید و کار را تمام کنید
نگذاریم رژیم منحوس به هدفش برسد
کشور را با وارد کردن به جنگ به خاک و خون بکشدو مشتی خاک برجا بگذارد
جمهوری اسهالی آخوندی حریف اسرائیل نخواهد بود
به خیابانها بیابید و کلید قیام را بزنید
بهترین فرصت هست تا سر مار،زده شود
با اتحاد همه گیر به خیابان ها بیاید
قبل از آنکه داغدار عزیزانتان شوید
قبل از آنکه بوی باروت ویرانی در ایران بپیچد
کار را تمام کنید
سرباز دیده بان
سیاوش #سیاوش_امانیه
👏75👍19👎4💩2🤮1💯1🤝1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدئویی از لحظه اصابت شماری از موشکهای بالستیک جمهوری اسلامی #IRGC به پایگاهها و چند نقطه دیگر در خاک #اسرائیل
👎34🤬11👍3❤2👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴اصابت به یک برج وسط تلآویو
۱۰ مهر
۱۰ مهر
🤬39👍9👎5👏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویر از برخورد پرشمار موشکها و یا کلاهکهای خوشه ای دیده میشود
🤬50👍5👎5🥰2👏1
آخرین هشدار به آخرین مزدوران رژیم
آخرین فرصت به تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ( پاسداران، نیروهای امنیتی اطلاعاتی، نیروهای انتظامی، بسیج )
خوب میدانید که تک تک گروهک های تروریستی که تا دیروز در کنارتان به سرکوب مردم ایران مشغول بودند نابود شده و میشوند و این یعنی شما تنها شده اید
همچنین خوب میدانید ضربه بعدی اسرائیل دقیقا به سر اختاپوس خواهد بود و اما این پایان کار نیست
مردم همزمان با حمله اسرائیل به اختاپوس کثیف (جمهوریاسلامی ) به کف خیابانها خواهند آمد و در آن لحظه شما و خانواده هایتان میمانید و خشم ملت ایران که از موشک های اسرائیل خطرناکتر و دهها برابر کشندهتر است.
قبل از اینکه خود و خانواده هایتان زیر دست و پای ملت ایران تکه و پاره شوید خودتان استارت قیام نهایی را بزنید وگرنه روز قیام کسی به شما رحم نخواهد کرد
#فقط_کف_خیابان #درد_مشترک
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
آخرین فرصت به تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ( پاسداران، نیروهای امنیتی اطلاعاتی، نیروهای انتظامی، بسیج )
خوب میدانید که تک تک گروهک های تروریستی که تا دیروز در کنارتان به سرکوب مردم ایران مشغول بودند نابود شده و میشوند و این یعنی شما تنها شده اید
همچنین خوب میدانید ضربه بعدی اسرائیل دقیقا به سر اختاپوس خواهد بود و اما این پایان کار نیست
مردم همزمان با حمله اسرائیل به اختاپوس کثیف (جمهوریاسلامی ) به کف خیابانها خواهند آمد و در آن لحظه شما و خانواده هایتان میمانید و خشم ملت ایران که از موشک های اسرائیل خطرناکتر و دهها برابر کشندهتر است.
قبل از اینکه خود و خانواده هایتان زیر دست و پای ملت ایران تکه و پاره شوید خودتان استارت قیام نهایی را بزنید وگرنه روز قیام کسی به شما رحم نخواهد کرد
#فقط_کف_خیابان #درد_مشترک
#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد
❤67👍27👏7💯5😁1🤣1
بسیارفوری،مهم!!!
1:ای قشرخاکستری
نتنها سکوت مرگبارشماها باعث تداوم عمرنکبت بار46ساله جمهوری اسلامی گردید!
بلکه باعث جنگ اسرائیل وایران هم شدید!
اگرسکوت نمیکردید و به معترضین 98 وببعد (انقلاب مهسا) ملحق شده بودیدتاکنون فرقه تبهکاراخوندی ساقط شده بود.
شرم برشماها باد.
2:ملت مبارزوشریف ایران؛
هرچه سریعتربدون فوت وقت از حریم پادگانهای سپاه
سایتهای موشک پرانی
نیروهگاه های هسته ای وپتروشیمی فاصله بگیرید.
آب ونان ودارو برای یکماه تهیه وذخیره کنید.
پرچم شیروخورشیدوعکس شهریارمان رابعلاوه سلاحهای دفاعی سردوگرم تهیه ودرآماده باش کامل قرارگیرید!
3:بدنه پادگانهای ارتش
آماده باش ببر را اعلام میدارم!
منتظر کلیدرمز جاویدشاه باشید.
4:جناب نتاتیاهو،
مامردم ایران تاکیدا ازشما میخواهیم از زدن نیروهگاههای برق واب خودداری نموده!
وفقط بیت ضحاک
پادگانهای سپاه قدس
پادگانهای نیروهای ویژه سرکوبگر نیروی انتظامی
وپایگاههای بسیج را موردحمله نقطه زنی قرارداده!
سپس چندروز بما مردم داخل ایران مهلت وفرصت دهید
تاخودباقیام ملی ومیلیونی این ابلیسیان را ساقط وکتف بسته تحویل دهیم.
باسپاس،
آرش ایرانی، 10/7/2583
1:ای قشرخاکستری
نتنها سکوت مرگبارشماها باعث تداوم عمرنکبت بار46ساله جمهوری اسلامی گردید!
بلکه باعث جنگ اسرائیل وایران هم شدید!
اگرسکوت نمیکردید و به معترضین 98 وببعد (انقلاب مهسا) ملحق شده بودیدتاکنون فرقه تبهکاراخوندی ساقط شده بود.
شرم برشماها باد.
2:ملت مبارزوشریف ایران؛
هرچه سریعتربدون فوت وقت از حریم پادگانهای سپاه
سایتهای موشک پرانی
نیروهگاه های هسته ای وپتروشیمی فاصله بگیرید.
آب ونان ودارو برای یکماه تهیه وذخیره کنید.
پرچم شیروخورشیدوعکس شهریارمان رابعلاوه سلاحهای دفاعی سردوگرم تهیه ودرآماده باش کامل قرارگیرید!
3:بدنه پادگانهای ارتش
آماده باش ببر را اعلام میدارم!
منتظر کلیدرمز جاویدشاه باشید.
4:جناب نتاتیاهو،
مامردم ایران تاکیدا ازشما میخواهیم از زدن نیروهگاههای برق واب خودداری نموده!
وفقط بیت ضحاک
پادگانهای سپاه قدس
پادگانهای نیروهای ویژه سرکوبگر نیروی انتظامی
وپایگاههای بسیج را موردحمله نقطه زنی قرارداده!
سپس چندروز بما مردم داخل ایران مهلت وفرصت دهید
تاخودباقیام ملی ومیلیونی این ابلیسیان را ساقط وکتف بسته تحویل دهیم.
باسپاس،
آرش ایرانی، 10/7/2583
👍52🔥39💩3😐3👎2😁1
همین الان یهویی میدون فلسطین تهران
بسیجی ها تجمع کردن
به این میگن سپر انسانی
یک مشت بی عقل رو سپر بلای خود میکنن
بسیجی ها تجمع کردن
به این میگن سپر انسانی
یک مشت بی عقل رو سپر بلای خود میکنن
👍52💩16🤣7😁6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 خرکیف شدن فلسطینی ها از اصابت یکی از آبگرمکنهای پرتابی جمهوری اسلامی به کرانه باختری جایی که اسراییلی ها در آن حضور ندارند.
🤣87💩9👍1🙏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 آثار تخریب موشک ایرانی در اسرائیل
❤32🤬19👍3🔥2😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سقوط موشکهای سپاه در خاک اردن!
منابع عربی سهشنبه شب ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ گزارش دادند چند فروند از موشکهای شلیک شده از ایران، در خاک اردن سقوط کرده است. تلفات احتمالی سقوط این موشکها مشخص نیست اما شهروندان اردنی ویدیوهایی را از اصابت موشکها به زمین در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشتند.
منابع عربی سهشنبه شب ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ گزارش دادند چند فروند از موشکهای شلیک شده از ایران، در خاک اردن سقوط کرده است. تلفات احتمالی سقوط این موشکها مشخص نیست اما شهروندان اردنی ویدیوهایی را از اصابت موشکها به زمین در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشتند.
👍35💩18🤣15😁9❤1🥰1🤬1
🔴 حملات موشکی به اسرائیل ، مجموعا دو مجروح برجای گذاشت!
سازمان خدمات آمبولانس اسرائیل اعلام کرد حمله موشکی جمهوری اسلامی به این کشور تنها دو زخمی بر جای گذاشته است. گزارشی از مرگ کسی در اسرائیل منتشر نشده است.
😂😂
ارتش در پیامی به شهروندان اسرائیل گفت که میتوانند از پناهگاههای امن خارج شوند.
سازمان خدمات آمبولانس اسرائیل اعلام کرد حمله موشکی جمهوری اسلامی به این کشور تنها دو زخمی بر جای گذاشته است. گزارشی از مرگ کسی در اسرائیل منتشر نشده است.
😂😂
ارتش در پیامی به شهروندان اسرائیل گفت که میتوانند از پناهگاههای امن خارج شوند.
🤣88❤9🤪9👍6😁4👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترقه درست میکردن بهتر. بود. اینها که فش فشه هستند
🤣61👍14😁3🥰2
🔺پخش حداکثری🔺
اسرائیل اعلام کرد:
ایرانیان عزیز
در صورت مشاهده پیام آلارم بر روی دستگاهای ارتباطی تان
سریع محل را ترک کنید
این اخطار از طرف اسرائیل جهت ترک محل هدف اسرائیل در ایران است
🔺⚠️🔺⚠️
#پرچم_شیر_و_خورشید
اسرائیل اعلام کرد:
ایرانیان عزیز
در صورت مشاهده پیام آلارم بر روی دستگاهای ارتباطی تان
سریع محل را ترک کنید
این اخطار از طرف اسرائیل جهت ترک محل هدف اسرائیل در ایران است
🔺⚠️🔺⚠️
#پرچم_شیر_و_خورشید
👍117❤12💯5👏2😱2👎1🥰1💩1
پرزیدنت ترامپ , رژیم ایران مرگبارترین حرکت را انجام داد
#اسرائیل
نتانیاهو :
این جنگ پایان جمهوری اسلامیست ❤❤❤
#اسرائیل
نتانیاهو :
این جنگ پایان جمهوری اسلامیست ❤❤❤
👍158💯20🥰6👏2❤1💩1🙏1
درود بر شما آسمان شیراز موشک ها پوشک شد باز موشک ها تو آسمان شیراز منفجر و به اطراف شیراز فرود اومد جاوید شاه خدا داریم ازاد میشیم روح شاهنشاه محمدرضا شاه قرین رحمت جاوید شاه رضا شاه دوم پهلوی سوم
🔥41👍8🤣3👏2💩1