This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 سقوط موشک سپاه در روستایی در زنجان
😁64🤣16🤬4👍3
👍138❤20🥰5👏4🔥2💩1👌1🖕1
🔴 تلآویو، حمله تروریستی با تعداد زیادی کشته و مجروح ساعتی قبل!
در حالی که مردم در تلآویو برای حمله موشکی گسترده از سوی جمهوری اسلامی بر اساس دستورالعملهای ایمنی آماده میشدند یک حمله تروریستی مسلحانه در قلب تلآویو باعث بیش از ۱۰ کشته و زخمی شد!
حمله به مردم بیگناه و کشتن با شلیک گلوله داخل و بیرون تراموا با نام انتقام سخت #خرس_الله
در حالی که مردم در تلآویو برای حمله موشکی گسترده از سوی جمهوری اسلامی بر اساس دستورالعملهای ایمنی آماده میشدند یک حمله تروریستی مسلحانه در قلب تلآویو باعث بیش از ۱۰ کشته و زخمی شد!
حمله به مردم بیگناه و کشتن با شلیک گلوله داخل و بیرون تراموا با نام انتقام سخت #خرس_الله
🤬78👍13😱2👎1🥰1😁1
⚡️مشاور امنیت ملی کاخ سفید میگوید به نظر میرسد که حمله موشکی ایران به خاک اسرائیل با شکست روبرو شده است.
جیک سالیوان در عین حال گفت که دولت جو بایدن همچنان وضعیت «شکننده» را رصد میکند.
او گفت که دولت آمریکا مرگ گزارش شده یک شهروند فلسطینی در کرانه باختری بر اثر حمله ایران را دنبال میکرد.
جیک سالیوان در عین حال گفت که دولت جو بایدن همچنان وضعیت «شکننده» را رصد میکند.
او گفت که دولت آمریکا مرگ گزارش شده یک شهروند فلسطینی در کرانه باختری بر اثر حمله ایران را دنبال میکرد.
👍62😁11🤣6❤4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 اسرائیلی ها در کنار یکی از موشک های ایران
😁72👍4👎2🥰1
درودبیکران خدمت فرمانده عزیزسیاوش خان امانیه یار و یاور شاهنشاه عزیزمان
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
جمهوری ننگین عسلامی اول خامنه ای ضحاک رو توی سوراخ موشش جامیده بعدش به امریکا خبر میده که میخواهیم به اسرائیل حمله کنیم بعدش ترقه پرانی میکنه و عرزشیهاشونو میبرند تو خیابون تا خوشحالی کنند و خرکیف بشند در صورتی که این مشنگها نمیدونند که این همان نقشه ای بود که بی بی براشون کشیده تا ضحاک وسپاهو و کل نظام باهم بتونیم به پایین بکشیم ، عیبی نداره بزار امشب خوش باشن از فردا روز نعش کشیها شروع میشه واین پایان نظام ننگین ضحاک علی خائنه ای
جاویدشاه
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
پاینده ایران
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
جاویدوپاینده خاندان ایرانسازپهلوی
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
درودبررضاشاه دوم پهلوی سوم
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
جمهوری ننگین عسلامی اول خامنه ای ضحاک رو توی سوراخ موشش جامیده بعدش به امریکا خبر میده که میخواهیم به اسرائیل حمله کنیم بعدش ترقه پرانی میکنه و عرزشیهاشونو میبرند تو خیابون تا خوشحالی کنند و خرکیف بشند در صورتی که این مشنگها نمیدونند که این همان نقشه ای بود که بی بی براشون کشیده تا ضحاک وسپاهو و کل نظام باهم بتونیم به پایین بکشیم ، عیبی نداره بزار امشب خوش باشن از فردا روز نعش کشیها شروع میشه واین پایان نظام ننگین ضحاک علی خائنه ای
جاویدشاه
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
پاینده ایران
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
جاویدوپاینده خاندان ایرانسازپهلوی
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
درودبررضاشاه دوم پهلوی سوم
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
👏58👍13💩2💯1