سرباز دیده بان ایران...من هم مثل شما از مردم ناامید میشدم سر و کله میزدم آگاهی میدادم ولی عده ای می آمدن میگفتن چیشده...چرا نمیشه...چرا الکی میگی...ولی چون شما رو داشتم محکم ایستادم ...چون روحیه و عشق و امیدی بود که از جانب شما دریافت کرده بودم...بزودی خستگی های شما عزیز ایران با آزادی وطن رفع خواهد شد
👍48💯4🔥2🤬1
سیاوش جاااان به ایرانم قسم منهم تازه میفهمم که رضا شاه کبیر واریامهر فقید چه کشیدند از دست این مردم کاملا با شما موافقم
👍54❤8🤬2👌2💯2
سیاوش جاااان به ایرانم قسم رضا شاه کبیر و آریامهر عزیز خدای ایران و جهان بودند وهستند
👍53❤14💩1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴زندانیان آزاد شده از زندان «فرع فلسطین» که یکی از بدنامترین و ترسناکترین بخشهای امنیتی در رژیم سوریه بود هنوز باورشان نشده دقیقا چه اتفاقی افتاده است
در ثانیه ۱۲ یکی از زندانیان آزاد شده میپرسه چی شده؟
بهش میگن نظام ساقط شده! جیغ میزنه و میره!
در ثانیه ۱۲ یکی از زندانیان آزاد شده میپرسه چی شده؟
بهش میگن نظام ساقط شده! جیغ میزنه و میره!
😍94👍18👏1😁1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باورشون کنید باور.دوتا گوهرنایاب دارید باورشون کنید❤️❤️
❤91💯10👍5
خدایا به عزت وجلالت ایران وایرانیان هم بزودی آزاد کن خدایا کاش مردم بلند شن تا زودتر به پیروزی برسیم وشاه وشهبانو وهمه مهین پرستان برگردند به خونه اجدادی خودشون وهمگی با آرامش زندگی کنند باور کنید با اشک چشمم دارم این متن و مینویسم سیاوش جان خیلی خوشحالیم بخاطر سرنگونی اسد خدا حافظ ونگهدار ایران وایرانیان باد 🙏
👍72🙏10❤6😁2👏1🤬1😐1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویری از خودروهای لوکس بشار اسد که با پول مردم جمهوری اسلامی خریداری شده بودند، اکنون در اختیار مردم خشمگین سوریه قرار گرفته است. این خودروها، که نماد فساد و وابستگی خاندان اسد به جمهوری اسلامی هستند، از ۳۰ میلیارد دلار کمک مالی تأمین شدهاند که طی سالها از جیب مردم ایران برای حمایت از دیکتاتوری سوریه پرداخت شده است.
این اتفاق پیامی روشن برای حاکمان جمهوری اسلامی دارد: همانطور که مردم سوریه کاخها و اموال اسد را به تصرف خود درآوردند، روزی فرا خواهد رسید که مردم ایران نیز حاکمان خود را به چالش بکشند. این لحظه نمادی است از سقوط دیکتاتورها و قدرتگیری مردم. پایان نزدیک است، نه تنها برای بشار اسد، بلکه برای تمامی حامیان او در تهران.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🙏58👍26💯3🤔1
درود بر وطنپرستان واقعی ودرود بر رضا شاه دوم ودرود بر شما فرمانده سیاوش گرانمایه..در این ۴۴ سال بلایی که بر سر ایران وایرانی اوردند در هیچ جای جهان وتاریخ سابقه نداشت .چرا که نه تنها کشور را تاراج وزیر ساختهایی که اریامهر ورضا شاه بزرگ ساختند را ویران کردند.ونه تنها ملت ایران ده هزار برابر فقیر شد ونه تنها خرافات را جایگزین خرد کردند بلکه فرزندان ایران را طوری پرورش دادند که نا امید وبی اعتماد وبسیار کوته بین وکوته فکر بار اوردند تا توان مقابله با استعمار جهانی را نداشته باشد ولی با تمام این جفا ها وظلم ها باز فرزندان ایران جان بر کف برای نجات این سر زمین اهواریی میجنگند والبته عدهای هم فقط به فکر حقوق عقب افتاده وکسری حقوق ومنافع شخصی هستن وخود را ارجح بر ایران میدانند...ایران را پس میگیریم با سروری علیحضرت شاهنشاه سیروس تا ابد ویک روز جاوید رضا شاه دوم...۲۵۸۳ ش افشار
👍46💯4