سیاوش دارم دق میکنم که گفتی یه مدتی غیب میشم میخوای باور کن میخوای نکن
👍40😁1
نمی پرسم چرا قراره چند مدت نباشی
چون هیچوقت بی دلیل حرفی نمیزنی
به دلیل کاری نمیکنی
باورت دارم سیاوش جان
میدونم دور نمیشی
اگه ی مدت قراره نباشی ،حتما قرار نزدیکتر بشی به همه ی ما
به ملت به ایران
چون هیچوقت بی دلیل حرفی نمیزنی
به دلیل کاری نمیکنی
باورت دارم سیاوش جان
میدونم دور نمیشی
اگه ی مدت قراره نباشی ،حتما قرار نزدیکتر بشی به همه ی ما
به ملت به ایران
👍53❤4🥰2
درود بر شما داداش شما برای ما نامبروان هستی تکی حق بهت نمی دهم مارا تنها بگذاری ببخشید این قدر وقیح شدم ولی بدون شما ما چه کنیم داداش اشک میریزم ومی نویسم کجا می خواهی بروی من باور کن میمیرم چون من بایک زامبی زندگی می کنم با خبرهای کانال خوشحال میشدم من در دوزندان هستم یکی خانه خودم یکی میهنم ❤️❤️❤️❤️ همسرم خیلی رو اعصاب هست
💔35👍9😁1
اوکی سپاسگذارم عزیزم ازربابت تمام زحماتتون
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری باید فهم ودرک و شعور داشت
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری باید فهم ودرک و شعور داشت
👏38❤2👍2💯1
درود سیاوشم فقط یک آرزو دارم که دستهای شما را ببوسم این بزرگترین افتخار است برایم
❤29👍4🥰1
قوربون معجزه گر زمانه سیاوش جان فرشته آزادی ایران وبازگشت پادشاهی به ایران
❤29👍3👌1
درود سیاوش جان شما اسطوره ترین فرد در ایران و زمینید قوت قلبمی دوستت دارم جانم فدایت
❤32👍3🙏1
درود استار باهوش و شجاع
ماملت ایران باید همیشه از شما نهایت سپاسگذلری رو به عمل بیاریم
و مطمعنم هر جقدر برای ازادی کسور تلاش بیشتر بکنبم و فکر های فاسد رو تغییر بدیم
برای شما بیشتر از سپاسگذاری از شما ارزش داره
درود برشما .و درود به خاندان پهلوی و درودها به شاهزاده عزیزمون ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ماملت ایران باید همیشه از شما نهایت سپاسگذلری رو به عمل بیاریم
و مطمعنم هر جقدر برای ازادی کسور تلاش بیشتر بکنبم و فکر های فاسد رو تغییر بدیم
برای شما بیشتر از سپاسگذاری از شما ارزش داره
درود برشما .و درود به خاندان پهلوی و درودها به شاهزاده عزیزمون ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤31👍3🥰1
🛑داریم به پرده آخر نزدیک میشیم.
محور مقاومت دود شد.
دلار روزی ۱۰۰۰ تومن گرون میشه.
پولی در بساط نیست.
همه چیز ناتراز است.
ترامپ مییاد.
چین، تنها مشتری، به زودی با فشار ترامپ نفت نخواهد خرید.
به مکانیسم ماشه نزدیک میشویم.
کسب و کارها رو به کسادیست.
مردم نگران و بشدت عصبانی.
خامنهای ایندفعه بدجور پارهای .
محور مقاومت دود شد.
دلار روزی ۱۰۰۰ تومن گرون میشه.
پولی در بساط نیست.
همه چیز ناتراز است.
ترامپ مییاد.
چین، تنها مشتری، به زودی با فشار ترامپ نفت نخواهد خرید.
به مکانیسم ماشه نزدیک میشویم.
کسب و کارها رو به کسادیست.
مردم نگران و بشدت عصبانی.
خامنهای ایندفعه بدجور پارهای .
🔥102👍21👏13🤣4🥰2
درود جناب امانیه عزیز سرباز دیده بان و مبارز خستگی ناپذیر جناب امانیه ما باورت داریم بی دلیل غیب نمیشی از قضا معلوم که اتفاقات خوشحال کننده و شوکه کننده قراره اتفاق بیفته که همیشه میگین از خوشحالی فرصت کفش پوشیدن نداشته باشین که به اون دوران خیلی خیلی نزدیکیم ❤️❤️❤️
پاینده ایران جاوید شاه ❤️❤️
پاینده ایران جاوید شاه ❤️❤️
👍32👏3🔥1💯1
الهی قربونت برم سیاوش میدونم که همه سخنانه گرانبهات هر چی تا حالا گفتید بیدلیل نیست و اگرنه ی مدت میخواهید نباشید ی دلیلی داره که اونم حتما عالی ولی اینو بدان فدای وجودت بی تو دنیا برا من هیچ ارزشی ندارد فقط آرزومه دیدنت در خاک ایران و به دستانت بوسه بزنم و دورت بگردم منتظرت میمونم تا خیلی زود ببینمت 😪😪😪😪😪🌹🌹🌹🙏🙏🙏😘😘❤️❤️
❤29👍4🔥1👏1😁1
درود اقای امانیه واسه چی میخواهید ما را ترک کنید ما دلمون به شما و خبرهایی که بهمون میدید خوشه شما اگه بری بازم همه از رفتن اخوندا مایوس میشن با کلیپ های شماست که همه روحیه میگیرن تو را خدا نرو خواهش میکنم 😭😭😭 اعصابمون ریخت بهم یعنی رفتنت موقتی هست یا دایم ... ما همیشه چشممون به کانال شماست با خبرهای خوبی که میزارید شما که همش میگفتید تا لحظه اخر که بیام ایران خبرها را بهتون میگم لحظه سقوطا پس میخواهید ترکمان کنید
👍32🔥2🏆1
جناب امانیه درود بر شما همه کارهاتون بر حسب دلیل ومنطق هست مطمئنم برای یک مدت توی کانال نباشید ولی از طرفی وباور دارم شمارو در ایران میبینم ویکسری کارها رو انجام بدین برای برگشت به ایران به خاطر همین دلیل توی کانال نمیتونید باشید ومن به اتفاقات نیک میگیرم پاینده ایران جاوید شاه 👑👑👑👑🙏🙏🙏🙏🌺😘😘❤️❤️❤️
👍30🔥1😎1
اگر دولت جدید سوریه به ایران اجازه دهد در سوریه حضور داشته باشد و تسلیحات (به حزبالله لبنان) را منتقل کند، آن دولت باید هزینه بسیار زیادی بپردازد.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍132👏14🥰5❤2💯2🔥1
درود جناب امانیه عزیز😍😍😍من به نوبه خودم بسیار تشکر میکنم ازتمام زحماتت داداش 🙏🙏🙏🌹واین روازته قلبم میدانم که کسی که تمام زندگی ووقتش وجوانی وبهترین روزهای زندگیش رو وقف آزادی ایران وایرانی کرده همینجوری بی دلیل نه جایی میره و بدون دلیل هموطناشو تنها نمیذاره پس نتیجه میگیریم که دیدارمادرمیدان شهیاد بسیار نزدیک است به امید دیدار درایران♥️♥️♥️🌹🌹🌹
👍33❤1🔥1💯1